Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26137720 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
Контактна особа: |
Яна Худович +380508802388,+380508806445 zakupkiukgb@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 11:53 |
Очікувана вартість: | 26 238 512,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131 192,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 131 192,56 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради ЄДРПОУ: 26137720 Україна, 51400, Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вулиця Соборна 115. Розрахунковий рахунок: UA058201720355109039054037590 Державна казначейська служба України |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 131192.56 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2021 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2021 16:19 |
Протокол № 84 від 11.06.2021.pdf | |
11 червня 2021 16:19 |
ТД ВТ Шахтобудівників.doc |
15 червня 2021 14:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 червня 2021 16:19 |
Протокол № 84 від 11.06.2021.pdf
|
|||
11 червня 2021 16:19 |
ТД ВТ Шахтобудівників.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно (пунктів 78, 79 Додатку 3 Технічна специфікація) застосування Геотекстилю 150г/м2 - 64806,5 м2 при улаштуванні покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення [ФЕМ] на 5950,415 м2 виникла технічна помилка. Необхідно по проекту застосування Геотекстилю 150г/м2 – 6480,65 м2 при улаштуванні покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення [ФЕМ] на 5950,415 м2.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-04-000015 ● 0bff3d16aae34b889d5b0ccc81ee67b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 10:24 |
02.09.2021 № 463
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.09.2021 №463
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-06-11-012370-b 11.06.2021 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-07 15:35:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з "Реконструкція дороги просп. Шахтобудівників, м. Павлоград, Дніпропетровської обл." Коригування., код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-11-012370-b), яку проведено Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у ДОДАТКАХ 2.1. – 2.6. тендерної документації Замовника (пункт 5 Розділ 3 тендерної документації Замовника).
Відповідно до Додатку 2.3 тендерної документації Замовника для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й));
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
Враховуючи вищевказане, просимо надати пояснення:
- чому у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» відсутня довідка в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг що не відповідає вимозі Додатку 2.3. тендерної документації Замовника?
- відповідно до пункту 7.1 Розділу 7 Договір про надання лабораторних послуг від 14.05.2020 року № 4-У діє до 31.12.2020р., але у будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх договірних забов’язань, проте не містить умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг за предметом закупівлі?;
- свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 №08-0020/2018 від 14 червня 2018 року чинне протягом трьох років з дати реєстрації, тобто дійсне (чинне) до 14 червня 2021 року, тоді як тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» завантажена в електронній системі закупівель 25 червня 2021 року. Таким чином, на момент подання пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 №08-0020/2018 від 14 червня 2018 року є недійсним (не чинним) на дату його подання 25 червня 2021 року, що не відповідає вимозі Додатку 2.3. тендерної документації Замовника;
- чому у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» відсутній гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимозі Додатку 2.3. тендерної документації Замовника?
4. Відповідно до пункту 2 Розділу 6 тендерної документації Замовника Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні робіт та визначення вартості в дорожній галузі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами).
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 прийнято національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженернотранспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування. Згідно з пунктом 1.2 розділу 1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. При визначенні вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасники конкурсних торгів керуються п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Умовами п. 6.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено, що ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Відповідно до п. 6.3.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при погодженні договірної ціни Замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріальнотехнічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінах на відповідні ресурси.
У розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 Улаштування зливної каналізації учасник процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» передбачив, для виконання робіт (послуг), які зазначені у Додатку 3 до тендерної документації Замовника «Технічному завданні», та будуть використовуватися будівельні машини і механізми, які враховані в склад загальновиробничих витрат у пунктах 6, 9, 10,16,17, 18, 19, зокрема: Машина мулососна (шифр ресурсу СН201-101-П), Електростанції пересувні, потужність 2 кВТ (шифр ресурсу СН204-101), Електростанції пересувні, потужність 12 кВТ (шифр ресурсу СН204-102-3), Агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивність до 70м3/год (шифр ресурсу СН215-101), Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 630 мм, потужність 10,2 кВт (шифр ресурсу СН225-51914), Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересуваних компресорних станцій (шифр ресурсу СН233-803), Машина канало промивальна, місткість бака 5м3 (шифр ресурсу СН270-51-П1).
У розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-2 Реконструкція дороги учасник процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» передбачив, для виконання робіт (послуг), які зазначені у Додатку 3 до тендерної документації Замовника «Технічному завданні», та будуть використовуватися будівельні машини і механізми, які враховані в склад загальновиробничих витрат у пунктах 12, 15, 20, 21, 24, зокрема: Авто гудронатори (шифр ресурсу СН212-101), Віброщільнювачі (віброплити) з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг (шифр ресурсу СН212-1551), Машини поливально-мийні, місткістю 6000 л (шифр ресурсу СН212-1601), Щиткі дорожні навісні на базі трактора (шифр ресурсу СН233-1681).
У розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-3 Організація дорожнього руху учасник процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» передбачив, для виконання робіт (послуг), які зазначені у Додатку 3 до тендерної документації Замовника «Технічному завданні», та будуть використовуватися будівельні машини і механізми, які враховані в склад загальновиробничих витрат у пунктах 9, 11, зокрема: Машини поливально-мийні, місткістю 6000 л (шифр ресурсу СН212-1601), Машини бурильні на тракторі потужністю 85 кВт, глибина буріння 3,5м (шифр ресурсу СН216-501).
Проте, в інформаційному листі від 24.06.2021 №22/1 «Про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо», договорах надання послуг автотранспорту від 10.12.2020 №10/12, від 16.06.2021 №16/06/2021, оренди транспорту та механізмів від 05.12.2020 №5 відсутні вищевказані машини і механізми, які необхідні для виконання робіт (послуг) визначених Технічним завданням.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону?
5. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Водночас, відповідно до частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Чому Замовником без аргументації відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", зокрема без зазначення умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність?
6. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Аналогічну вимогу має пункт 4 Розділу 6 тендерної документації Замовника, яким визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю продукції) переможця процедури закупівлі.
В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що умови укладеного договору від 23.07.2021 №383 відрізняються від змісту Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» (далі Проект Договору), а саме:
- Проект Договору містить розділ VIII «Забезпечення виконання договору» та пункти 8.1., 8.2., тоді, як розділ VIII укладеного договору від 23.07.2021 №383 не містить умови «Забезпечення виконання договору» та пункти 8.1., 8.2., проте у розділі VIII укладеного договору від 23.07.2021 №383 визначено «Місце виконання робіт» з визначенням адреси виконання робіт у пункті 8.1.
- Календарний графік виконання робіт, що є Додатком №4 до договору від 23.07.2021 №383 відрізняться за змістом в частині найменування робіт від Додатку №4 Проекту договору .
Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону договір від 23.07.2021 №383 є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
Чому договір від 23.07.2021 №383 укладено з порушеннями з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-10 14:25:58
відповідь
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради провело закупівлю – відкриті торги (ID: 7a6c8a281c724b1485e1426c0335caff, Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-06-11-012370-b Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-04-01-003923-a) та уклало договір № 383 від 23.07.2021 р. на «"Реконструкція дороги просп. Шахтобудівників, м. Павлоград, Дніпропетровської обл." Коригування.» з ТОВ "КОМ+ТРАНС".
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартісті здійснено на підставі експертної оцінки (позитивної) від 11.06.2021 р. № 34990 за робочим проектом «"Реконструкція дороги просп. Шахтобудівників, м. Павлоград, Дніпропетровської обл." Коригування.
Формула розрахунку вартості робіт для платника ПДВ (оголошувалась ціна з ПДВ):
Ц= разом по главах 1-9+АВ+П+ПДВ.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Управління оприлюднило план закупівель Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-04-01-003923-a на електронному майданчику - Закупівля на prozorro.gov.ua відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Інформація про розміру бюджетного призначення по всім закупівлям Управління оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради в розділі рішення, а семе: рішення Павлоградської міської ради від 15.12.2020р. №54-3/VIII «Про міський бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами).
3. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у ДОДАТКАХ 2.1. – 2.6. тендерної документації Замовника (пункт 5 Розділ 3 тендерної документації Замовника). Відповідно до Додатку 2.3 тендерної документації Замовника для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Враховуючи вищевказане, просимо надати пояснення: - чому у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» відсутня довідка в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг що не відповідає вимозі Додатку 2.3. тендерної документації Замовника? - відповідно до пункту 7.1 Розділу 7 Договір про надання лабораторних послуг від 14.05.2020 року № 4-У діє до 31.12.2020р., але у будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх договірних забов’язань, проте не містить умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг за предметом закупівлі?; - свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 №08-0020/2018 від 14 червня 2018 року чинне протягом трьох років з дати реєстрації, тобто дійсне (чинне) до 14 червня 2021 року, тоді як тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» завантажена в електронній системі закупівель 25 червня 2021 року.
Таким чином, на момент подання пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 №08-0020/2018 від 14 червня 2018 року є недійсним (не чинним) на дату його подання 25 червня 2021 року, що не відповідає вимозі Додатку 2.3. тендерної документації Замовника; - чому у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» відсутній гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимозі Додатку 2.3. тендерної документації Замовника?
У складі пропозиції учасника ТОВ «КОМ+ТРАНС» містися договір № 4-У від 14.05.2020 р. «Про надання лабораторних послу» зі свідоцтвом свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.
4. Відповідно до пункту 2 Розділу 6 тендерної документації Замовника Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні робіт та визначення вартості в дорожній галузі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами). Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 прийнято національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженернотранспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування. Згідно з пунктом 1.2 розділу 1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. При визначенні вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасники конкурсних торгів керуються п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Умовами п. 6.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено, що ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Відповідно до п. 6.3.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при погодженні договірної ціни Замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріальнотехнічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінах на відповідні ресурси. У розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 Улаштування зливної каналізації учасник процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» передбачив, для виконання робіт (послуг), які зазначені у Додатку 3 до тендерної документації Замовника «Технічному завданні», та будуть використовуватися будівельні машини і механізми, які враховані в склад загальновиробничих витрат у пунктах 6, 9, 10,16,17, 18, 19, зокрема: Машина мулососна (шифр ресурсу СН201-101-П), Електростанції пересувні, потужність 2 кВТ (шифр ресурсу СН204-101), Електростанції пересувні, потужність 12 кВТ (шифр ресурсу СН204-102-3), Агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивність до 70м3/год (шифр ресурсу СН215-101), Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 630 мм, потужність 10,2 кВт (шифр ресурсу СН225-51914), Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересуваних компресорних станцій (шифр ресурсу СН233-803), Машина канало промивальна, місткість бака 5м3 (шифр ресурсу СН270-51-П1). У розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-2 Реконструкція дороги учасник процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» передбачив, для виконання робіт (послуг), які зазначені у Додатку 3 до тендерної документації Замовника «Технічному завданні», та будуть використовуватися будівельні машини і механізми, які враховані в склад загальновиробничих витрат у пунктах 12, 15, 20, 21, 24, зокрема: Авто гудронатори (шифр ресурсу СН212-101), Віброщільнювачі (віброплити) з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг (шифр ресурсу СН212-1551), Машини поливально-мийні, місткістю 6000 л (шифр ресурсу СН212-1601), Щиткі дорожні навісні на базі трактора (шифр ресурсу СН233-1681). У розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-3 Організація дорожнього руху учасник процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» передбачив, для виконання робіт (послуг), які зазначені у Додатку 3 до тендерної документації Замовника «Технічному завданні», та будуть використовуватися будівельні машини і механізми, які враховані в склад загальновиробничих витрат у пунктах 9, 11, зокрема: Машини поливально-мийні, місткістю 6000 л (шифр ресурсу СН212-1601), Машини бурильні на тракторі потужністю 85 кВт, глибина буріння 3,5м (шифр ресурсу СН216-501). Проте, в інформаційному листі від 24.06.2021 №22/1 «Про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо», договорах надання послуг автотранспорту від 10.12.2020 №10/12, від 16.06.2021 №16/06/2021, оренди транспорту та механізмів від 05.12.2020 №5 відсутні вищевказані машини і механізми, які необхідні для виконання робіт (послуг) визначених Технічним завданням.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону?
Відповідно до частини розділу 6 Тендерної документації
Невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами відкритих торгів, є договірна ціна.
Для укладання Договору та погодження договірної ціни Переможця, визначеної за результатами аукціону, необхідно надати договірну ціну з розрахунками, виходячі з обсягів послуг.
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні робіт та визначення вартості в дорожній галузі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами)
Розрахунок договірної ціни може здійснюватися Переможцем у програмному комплексі «Будівельні Технології – Кошторис», АВК-5 або у будь-якому іншому програмному комплексі, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення.
В договірній ціні Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання послуг, вказаних у Специфікації (Додаток 3).
Договірна ціна та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Договірна ціна має бути складена у форматі договірної ціни, який наведений у додатку С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (далі – ДСТУ).
Договірна ціна за яку Учасник згоден виконати замовлення розраховується виходячи з обсягів послуг, передбачених інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ДОДАТОК №3), на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них.
До договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими та визначені ДСТУ БД.1.1-1:2013
а саме:
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локальних кошторисів;
- розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат до локального кошторису.
Замовник не відхилив пропозицію учасника на підставі, що договірну ціну розраховану в ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) надає переможець. У складі пропозиції учасника ТОВ «КОМ+ТРАНС» надана договірна ціна розрахована в АВК-5 (3.6.0.) та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
5. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Водночас, відповідно до частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Чому Замовником без аргументації відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", зокрема без зазначення умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність?
Тендерний комітет Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради протоколом № 103 від 08.07.2021 р. відхилив пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС".
ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС" не скористався своїм правом на оскарження рішення відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - відповідно погодився з рішенням Замовника - Управління.
6. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Аналогічну вимогу має пункт 4 Розділу 6 тендерної документації Замовника, яким визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю продукції) переможця процедури закупівлі. В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що умови укладеного договору від 23.07.2021 №383 відрізняються від змісту Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОМ+ТРАНС» (далі Проект Договору), а саме: - Проект Договору містить розділ VIII «Забезпечення виконання договору» та пункти 8.1., 8.2., тоді, як розділ VIII укладеного договору від 23.07.2021 №383 не містить умови «Забезпечення виконання договору» та пункти 8.1., 8.2., проте у розділі VIII укладеного договору від 23.07.2021 №383 визначено «Місце виконання робіт» з визначенням адреси виконання робіт у пункті 8.1. - Календарний графік виконання робіт, що є Додатком №4 до договору від 23.07.2021 №383 відрізняться за змістом в частині найменування робіт від Додатку №4 Проекту договору . Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону договір від 23.07.2021 №383 є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону.
Чому договір від 23.07.2021 №383 укладено з порушеннями з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону?
Відповідно до тендерної документації:
Проєкт Договору про закупівлю викладено в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Договір про закупівлю укладається відповідно до умов цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа.
Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проєкту договору про закупівлю, що є Додатком 4 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником. Переможець повинен підписати 2 примірники договору у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору» цього розділу та у день підписання передати замовнику один примірник договору. Непідписання переможцем договору та/або ненадання примірників цього договору у вказаний строк Замовнику буде розцінено як відмова переможця від укладення договору про закупівлю, що спричиняє наслідки, передбачені пунктом 5 цієї Документації «Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю» цього розділу.
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підписання договору за результатами закупівлі (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або ін. документ
- достовірну інформацію про наявність у переможця чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених ст. 41 Закону. Учасник підтверджує, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури та Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1)зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статт 41 Закону.
Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Управління відредактувавши проект договору перед укладанням керувалось частиною 3 розділу 6 Тендерної документації : Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю, що є Додатком 4 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником.
Щодо, частини 4 розділу 6 Тендерної документації : що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури та Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі – істотні умови договору відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України :
Стаття 180. Істотні умови господарського договору
1. Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства.
2. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
4. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
5. Ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними.
6. У разі визнання погодженої сторонами в договорі ціни такою, що порушує вимоги антимонопольно-конкурентного законодавства, антимонопольний орган має право вимагати від сторін зміни умови договору щодо ціни.
7. Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. На зобов'язання, що виникли у сторін до укладення ними господарського договору, не поширюються умови укладеного договору, якщо договором не передбачено інше. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору.
Таким чином, проект договору що є Додатком 4 до Тендерної документації не відрізняється по істотним умовам договору з договором № 383 від 23.07.2021 р. на «"Реконструкція дороги просп. Шахтобудівників, м. Павлоград, Дніпропетровської обл." Коригування.», що був укладений.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради під час проведення закупівлі – відкриті торги (ID: 7a6c8a281c724b1485e1426c0335caff, Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-06-11-012370-b Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-04-01-003923-a) не порушило норм чинного Законодавства України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління проводить процедуру розірвання договіру від 23.07.2021 р. № 383
2021-09-24 09:23:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів встановлено порушення вимог передбачених нормою пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) встановлено порушення.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
22 818 894,90
UAH з ПДВ
|
22 818 894,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМ+ТРАНС" |
25 739 809,61
UAH з ПДВ
|
25 739 809,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАВТОБУД" |
26 232 264,40
UAH з ПДВ
|
26 232 264,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Рішення скасоване |
22 818 894,90
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 07:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Відхилено |
22 818 894,90
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 11:09
|
ТОВ "КОМ+ТРАНС" #39583282 |
Переможець |
25 739 809,61
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 13:06
|
Доп угода № 2 від 28.09.2021 р.pdf | укладений |
28 вересня 2021 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 13:02
|
26137720_3057216425_SU200702092356.ZS2 | зміни до договору |
28 вересня 2021 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 10:47
|
Доп угода № 2 від 28.09.2021 р.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 15:44
|
ДП № 1 від 08.09.2021 383.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 15:29
|
договір №383 від 23.07.2021_0001.pdf | укладений |
23 липня 2021 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.2. Загальна сума договору становить 25 739 809, 61 грн. (Двадцять п’ять мільйонів сімсот тридцять дев’ять тисяч вісімсот дев’ять грн. 61 коп.) без ПДВ. Зменшити суму фінансування за договором в 2021 році на 11 788 582,36 грн. (Одинадцять мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч п’ятсот вісімдесят дві грн. 36 коп.) та встановити фінансування за договором в 2021 році в сумі – 191 417,64 грн. (Сто дев’яносто одна тисяча чотириста сімнадцять грн. 64 коп.) в тому числі ПДВ. Збільшити фінансування за договором в 2022 році на суму 11 788 582,36 грн. (Одинадцять мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч п’ятсот вісімдесят дві грн. 36 коп.) та встановити фінансування за договором у 2022 році в сумі 25 548 391,97 грн. (Двадцять п’ять мільйонів п’ятсот сорок вісім тисяч триста дев’яносто одна грн. 97 коп.) в тому числі ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 383 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до договору від 23.07.2021 р. № 383: 1.1. Відповідно до п. 1 ч. 5 статті 41 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі” – «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;»: Розірвати договір від 23.07.2021 р. № 383 з _____________ 2021 року. Сторони не мають претензій одна до одної. Роботи в рамках договору не виконувались. Оплата за договором не проводилась. 1.2. Зменшити суму договору на 25 739 809, 61 грн. (Двадцять п’ять мільйонів сімсот тридцять дев’ять тисяч вісімсот дев’ять грн. 61 коп.) та встановити вартість договору в сумі 0,00 грн. (Нуль грн. нуль коп.). Зменшити фінансування за договором на 2021 рік в сумі 191 417,64 грн. (Сто дев’яносто одна тисяча чотириста сімнадцять грн. 64 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 383 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до договору від 23.07.2021 р. № 383: 1.1. Відповідно до п. 1 ч. 5 статті 41 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі” – «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;»: Розірвати договір від 23.07.2021 р. № 383 з _____________ 2021 року. Сторони не мають претензій одна до одної. Роботи в рамках договору не виконувались. Оплата за договором не проводилась. 1.2. Зменшити суму договору на 25 739 809, 61 грн. (Двадцять п’ять мільйонів сімсот тридцять дев’ять тисяч вісімсот дев’ять грн. 61 коп.) та встановити вартість договору в сумі 0,00 грн. (Нуль грн. нуль коп.). Зменшити фінансування за договором на 2021 рік в сумі 191 417,64 грн. (Сто дев’яносто одна тисяча чотириста сімнадцять грн. 64 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 383 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | . |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 липня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Внести зміни до договору від 23.07.2021 р. № 383: 1.1. Відповідно до п. 1 ч. 5 статті 41 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі” – «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;»: |