Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Горох, кабачки консервовані,помідори консервовані, огірки консервовані, консервована в томатному соусі, томатна паста, ікра кабачкова, капуста квашена, горох консервований, сухофрукти, повидло в асортименті. Закупівля проводиться на кошти які були зекономлені після проведення відкритих торгів.
Очікувана вартість
328 342,00 UAH
UA-2021-06-11-011977-b ● 5191937161cf4301a0a7fe09cecb6d71
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189682 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, Комсомольський р-н, с. Комишани |
Контактна особа: |
Оксана Лавренчук +380958261045 03189682@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 15:34 |
Очікувана вартість: | 328 342,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 641,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
797 кілограми
кабачки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1920 кілограми
помідори консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
901 кілограми
квасоля консервована в томатному соусі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
765 кілограми
томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
286 кілограми
ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1460 кілограми
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
328 кілограми
горох консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
730 кілограми
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
474 кілограми
повидло в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
426 кілограми
горох колотий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1460 кілограми
огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2021 09:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2021 09:50 |
ДКТ оброблені овочі та фрукти 2021 1.docx | |
17 червня 2021 09:50 |
перелік змін.docx |
17 червня 2021 09:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 червня 2021 09:50 |
ДКТ оброблені овочі та фрукти 2021 1.docx
|
||||||
17 червня 2021 09:50 |
перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про пояснення вимог тендерної документації
Дата подання: 16 червня 2021 13:25
Дата відповіді: 17 червня 2021 09:13
Добрий день.
1. В додатку №1 до тендерної документації на підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям вимагається надати копію дозволу Держпроспоживслужби «для провадження діяльності операторів потужностей, пов’язаної з виробництвом або зберіганням харчових продуктів тваринного походження», крім того вимагається надати «копію акту обстеження потужностей для провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом або зберіганням харчових продуктів тваринного походження». Зважаючи на те, що предмет закупівлі не тваринного походження, чи можливо надати учасником документи про внесення його діяльності в реєстр операторів ринку? В випадку оренди або найму учасником приміщень та автотранспорту чи обов’язкове надання дозвільних документів власника?
2. Вами вимагається надання учасником документів, які підтверджують наявність зобов’язань виробника товару поставити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог цієї закупівлі. Якщо учасник отримує товар від посередника, чи достатньо надання в своїй пропозиції копій договорів поставки предмету закупівлі або ж гарантійних листів щодо вказаних вимог?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.На Ваше звернення щодо кваліфікаційних критеріїв «для провадження діяльності операторів потужностей, пов’язаної з виробництвом або зберіганням харчових продуктів тваринного походження» внесли зміни до тендерної документації.
2.Якщо учасник отримує товар від посередника, достатньо надання в своїй пропозиції копій договорів поставки предмету закупівлі або ж гарантійних листів щодо вказаних вимог поставки товару в повному обсязі.
2.Якщо учасник отримує товар від посередника, достатньо надання в своїй пропозиції копій договорів поставки предмету закупівлі або ж гарантійних листів щодо вказаних вимог поставки товару в повному обсязі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-11-011977-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2474102649
Дата подання: 06 липня 2021 17:12
Вимога
ВИМАГАЄМО:
З урахуванням вищевикладеного,
1. Надати обґрунтовані відповіді на всі питання поставленні вимогою.
2. Скасувати Протокол № 67 від 02.07.2021 р. про визначення переможцем ФОП Коваль А.Т.
3. Розглянути тендерну пропозицію наступного учасника
З урахуванням вищевикладеного,
1. Надати обґрунтовані відповіді на всі питання поставленні вимогою.
2. Скасувати Протокол № 67 від 02.07.2021 р. про визначення переможцем ФОП Коваль А.Т.
3. Розглянути тендерну пропозицію наступного учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2021 10:39
Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат (надалі — Замовник) відповідно до вимоги ФОП Степанькова Ліна Олександрівна щодо відсутності в пропозиції ФОП Коваль Анатолій Тимофійович наскрізної нумерації, а також підпису та відбитку печатки повідомляє, що помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки — є формальними (несуттєвими), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VII. Замовник зазначає, що допущення формальних (несуттєвих) помилок, яких припустився учасник в тендерній пропозиції не призводить до відхилення його тендерної пропозиції.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок” до формальних помилок відносяться :
п.1. Інформація /документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі);
п.4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
З огляду на вищенаведене та з урахуванням того, що документи створені безпосередньо ФОП Коваль Анатолій Тимофійович мають підпис та відбиток печатки, Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат вважає безпідставною вимогу ФОП Степанькова Ліна Олександрівна, щодо даного пункту.
2. Згідно Розділ 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції На документи надані у складі тендерної пропозиції повинен бути накладений електронний цифровий підпис (ЕЦП) учасника, згідно ч. 3 ст. 12 Закону створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладання на неї електронного
цифрового підпису. Файл накладеного електронного цифрового підпису повинен бути придатний для перевірки на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify
Замовником не вимагався в цій тендерній документації накладання кваліфікованого підпису. Коваль А.Т підписав свою пропозицію електронно цифровим підписом як і вимагалося в тендерній документації.Тому Коваль А.Т повністю виконав вимогу стосовно цього пункту .
3. Згідно Додатку № 1, КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ.Кваліфікаційні критерії до учасників, визначені замовником згідно із статтею 16 Закону
1.3 Обов’язково надається копія акту обстеження потужностей (об'єкту) для провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів , виданого відповідним органом або установою.
Коваль А.Т надав акт обстеження потужностей (об’єкту) №7 від 16.04.2021 року які він використовує для зберігання продуктів харчування Також Коваль А.Т надав договір позички нежитлового приміщення № 10 від 02.02.2021 року між Гриненко С.Ю та Коваль А.Т, Замовником не вимагався щоб акт обстеження потужностей (об’єкту) був виданий саме на ім’я учасника.
Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат вважає безпідставною вимогу ФОП Степанькова Ліна Олександрівна, щодо даного пункту.
4. Згідно Додатоку № 1, КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ.Кваліфікаційні критерії до учасників, визначені замовником згідно із статтею 16 Закону
(3) обов’язково надаються документи, що підтверджують право володіння та/або користування транспортних засобів, які використовуються учасником для транспортування харчових продуктів та поставки їх згідно з умовами цієї закупівлі, свідоцтва про державну реєстрацію, довідки про проходження санітарної обробки.
Коваль А.Т надав Дезобробку автотранспорту на Мерседес ВТ 06-40АХ, та Мерседес ВТ35-21ВА остання дата проведення 14.06.2021року. Що є дійсною на момент розкриття тендерної пропозиції.
Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат вважає безпідставною вимогу ФОП Степанькова Ліна Олександрівна, щодо даного пункту.
Відповідь на вимогу затверджена рішенням тендерного комітету КЗ ХОР ХПНБІ протоколом №69 від 07.07.2021 року.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок” до формальних помилок відносяться :
п.1. Інформація /документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі);
п.4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
З огляду на вищенаведене та з урахуванням того, що документи створені безпосередньо ФОП Коваль Анатолій Тимофійович мають підпис та відбиток печатки, Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат вважає безпідставною вимогу ФОП Степанькова Ліна Олександрівна, щодо даного пункту.
2. Згідно Розділ 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції На документи надані у складі тендерної пропозиції повинен бути накладений електронний цифровий підпис (ЕЦП) учасника, згідно ч. 3 ст. 12 Закону створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладання на неї електронного
цифрового підпису. Файл накладеного електронного цифрового підпису повинен бути придатний для перевірки на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify
Замовником не вимагався в цій тендерній документації накладання кваліфікованого підпису. Коваль А.Т підписав свою пропозицію електронно цифровим підписом як і вимагалося в тендерній документації.Тому Коваль А.Т повністю виконав вимогу стосовно цього пункту .
3. Згідно Додатку № 1, КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ.Кваліфікаційні критерії до учасників, визначені замовником згідно із статтею 16 Закону
1.3 Обов’язково надається копія акту обстеження потужностей (об'єкту) для провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів , виданого відповідним органом або установою.
Коваль А.Т надав акт обстеження потужностей (об’єкту) №7 від 16.04.2021 року які він використовує для зберігання продуктів харчування Також Коваль А.Т надав договір позички нежитлового приміщення № 10 від 02.02.2021 року між Гриненко С.Ю та Коваль А.Т, Замовником не вимагався щоб акт обстеження потужностей (об’єкту) був виданий саме на ім’я учасника.
Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат вважає безпідставною вимогу ФОП Степанькова Ліна Олександрівна, щодо даного пункту.
4. Згідно Додатоку № 1, КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ.Кваліфікаційні критерії до учасників, визначені замовником згідно із статтею 16 Закону
(3) обов’язково надаються документи, що підтверджують право володіння та/або користування транспортних засобів, які використовуються учасником для транспортування харчових продуктів та поставки їх згідно з умовами цієї закупівлі, свідоцтва про державну реєстрацію, довідки про проходження санітарної обробки.
Коваль А.Т надав Дезобробку автотранспорту на Мерседес ВТ 06-40АХ, та Мерседес ВТ35-21ВА остання дата проведення 14.06.2021року. Що є дійсною на момент розкриття тендерної пропозиції.
Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат вважає безпідставною вимогу ФОП Степанькова Ліна Олександрівна, щодо даного пункту.
Відповідь на вимогу затверджена рішенням тендерного комітету КЗ ХОР ХПНБІ протоколом №69 від 07.07.2021 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Коваль Анатолій Тимофійович |
258 875,00
UAH з ПДВ
|
258 875,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТЕПАНЬКОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
297 041,10
UAH з ПДВ
|
297 041,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство «Никольтрейд» |
328 218,00
UAH з ПДВ
|
328 218,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коваль Анатолій Тимофійович #1886915097 |
Переможець |
258 875,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:09
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 13:39
|
ДУ№1 до №67.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 09:36
|
договір 67.pdf | укладений |
13 липня 2021 09:34
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 липня 2021 10:15
|
11 497,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
11 серпня 2021 11:03
|
8 594,24 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
08 вересня 2021 11:24
|
5 000,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
23 вересня 2021 11:21
|
2 100,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
30 вересня 2021 11:14
|
5 000,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
13 жовтня 2021 11:03
|
1 980,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
22 жовтня 2021 09:52
|
12 000,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
28 жовтня 2021 09:57
|
3 000,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
28 жовтня 2021 10:13
|
11 731,52 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
03 листопада 2021 10:45
|
11 100,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
10 листопада 2021 10:11
|
5 018,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
10 листопада 2021 10:12
|
7 500,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
12 листопада 2021 11:27
|
4 500,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
18 листопада 2021 10:50
|
8 985,60 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
18 листопада 2021 10:47
|
3 000,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
19 листопада 2021 10:50
|
3 000,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
24 листопада 2021 09:47
|
9 618,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
26 листопада 2021 10:23
|
19 545,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНДІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
06 грудня 2021 11:20
|
2 100,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНБІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
08 грудня 2021 10:18
|
23 140,24 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНБІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
14 грудня 2021 10:51
|
44 899,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНБІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
22 грудня 2021 11:04
|
46 946,37 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНБІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
29 грудня 2021 09:44
|
8 620,00 UAH | UA198201720344251003300031135 ХПНБІ |
UA183524790000026001052210323 ФОП Коваль А.Т. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | меншення обсягів закупівлі, затверджено засіданням тендерного комітету протоколом №100 від 29.12.2021року |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2до договору 67 від 13.07.2021р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |