Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля інформаційного стенду "Класний куточок" та комплект стендів для початкового класу
Очікувана вартість
4 300,00 UAH
UA-2021-06-11-010672-b bdaf90a7414f4cd4aca76f2ec48935b3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Соловей

+380534623440 super.nastia100@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44104383
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, місто Карлівка, вул. Полтавський шлях, будинок 85
Контактна особа: Анастасія Соловей
+380534623440
super.nastia100@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Закупівля інформаційного стенду "Класний куточок" та комплект стендів для початкового класу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інформаційний стенд "Класний куточок"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39510, Україна, Полтавська область, с. Максимівка, пров. Полтавський,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 39154000-6 — Виставкове обладнання
1 штуки
Комплект стендів для початкового класу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39510, Україна, Полтавська область, с. Максимівка, пров. Полтавський,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 39154000-6 — Виставкове обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за надануий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

11 червня 2021 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЧИЖ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ
#2601817430
Переможець 4 300,00
UAH
11 червня 2021 15:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 15:16
Договір 138.pdf укладений
11 червня 2021 15:16