Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підмітально-прибиральні мототранспортні засоби зі змінним обладнанням за кодом 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Road sweeping and cleaning machines with removable equipment have code 34140000-0 Heavy-duty motor vehicles to SC 021: 2015 "Common Procurement Vocabulary".
Road sweeping and cleaning machines with removable equipment have code 34140000-0 Heavy-duty motor vehicles to SC 021: 2015 "Common Procurement Vocabulary".
Очікувана вартість
40 098 073,00 UAH
UA-2021-06-11-010220-b ● c0ceba510bd549eca73633194d7e113a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Міські дороги" |
Код ЄДРПОУ: | 32642110 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38 |
Контактна особа: |
Олена Усова +380487882089 usovaelena@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Тодійчук Вадим +3807982089 usovaelena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal enterprise "City Roads" |
National ID: | 32642110 |
Contact point: |
usova elena +380487882089 usovaelena@ukr.net |
Additional contacts: |
Тодійчук Вадим +3807982089 usovaelena@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 40 098 073,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 491,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | викладено у розд.2. част. ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 170000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | зазначено в розд.6 част. VI. тендерної документації. |
Publication date: | 11 червня 2021 15:00 |
Enquiries until: | 09 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 липня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 40 098 073 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 491 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
Підмітально-прибиральні мототранспортні засоби зі змінним обладнанням за кодом 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Road sweeping and cleaning machines with removable equipment have code 34140000-0 Heavy-duty motor vehicles to SC 021: 2015 "Common Procurement Vocabulary".
CPV: 34140000-0
Період постачання:
по 31 жовтня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за отриманий Товар проводиться протягом 10 календарних днів з дня отримання Товару, за наявністю бюджетних коштів на рахунку Замовника. Оплата здійснюється на підставі наступних документів: рахунку/або рахунку-фактури/ або рахунку на оплату, акта приймання-передачі та видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2021 09:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2021 09:44 |
Перелік змін від 09.07.21.doc | |
09 липня 2021 09:43 |
ТД (зміни) від 09.07.21 ППМ.docx | |
16 червня 2021 13:04 |
Оголошення 11.06.21.rtf | |
11 червня 2021 15:01 |
Announcement від 11.06.21.docx | |
11 червня 2021 15:00 |
Проект договору Додаток3 (окремий файл).doc |
09 липня 2021 09:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 липня 2021 09:44 |
Перелік змін від 09.07.21.doc
|
|||||||||
09 липня 2021 09:43 |
ТД (зміни) від 09.07.21 ППМ.docx
|
|||||||||
16 червня 2021 13:04 |
Оголошення 11.06.21.rtf
|
|||||||||
11 червня 2021 15:01 |
Announcement від 11.06.21.docx
|
|||||||||
11 червня 2021 15:00 |
Проект договору Додаток3 (окремий файл).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
your answer
Дата подання: 25 червня 2021 16:17
Дата відповіді: 01 липня 2021 12:38
Не увидите. А вот то, что мы обещали, уже сделали вчера. Закупайте смазочные средства...
Відповідь: «Доброго дня!
Шановний учасник, відповідно до п.1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Проте, Ваше звернення не містить потребу у надані роз’яснень Замовником, а ні вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Натомість, звернення викладено різким та образливим чином, що неприпустимо згідно ст. 297 ЦКУ».
Шановний учасник, відповідно до п.1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Проте, Ваше звернення не містить потребу у надані роз’яснень Замовником, а ні вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Натомість, звернення викладено різким та образливим чином, що неприпустимо згідно ст. 297 ЦКУ».
your answer
Дата подання: 01 липня 2021 15:24
Дата відповіді: 02 липня 2021 08:28
А что обидного? Вы же купите подметальные машины - закупайте и моторные масла. Все нормально...:-)
Відповідь: «Доброго дня! Шановний учасник, відповідно до п.1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Проте, Ваше звернення не містить потребу у надані роз’яснень Замовником, а ні вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-11-010220-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 13 червня 2021 20:47
Некоторые условия
Уважаемые Покупатели,
Ваши условия в основном приемлемы, но требуют незначительной коррекции касательно участия нерезидентов.
1. Мы уже ранее обсуждали и направляли Вам выдержку из Налогового Кодекса Украины о том, что ТОЛЬКО РЕЗИДЕНТЫ могут оплачивать ПДВ и другие налоги. Соответственно терм ДДП к нерезидентам неприменим. К ним применим (стихами заговорил...) терм ДАП. Это то же самое, но налог платит получатель а продавец получает не 100%, а 75% полной цены. Прилагаю опять выдержки и образец контракта ЧАЭС, где это просто и четко описано. Согласитесь, это серьезная организация.
2. У вас дан срок на поставку до конца года. Это приемлемо. Но 20 дней с момента заявки - нет. Эти машины не вынимаются как кролик из шляпы. Их производство надо запланировать, их надо сделать (за океаном), отгрузить и они должны придти в Одессу. Нормально нужно 120 дней, чтобы без спешки. А оснований для спешки нет.
3. Вы хотите поставку по одной штуке. Это может быть подходит для местной мастерской, но не для серьезного завода. 10 машин это тоже не абы какой интересный заказ. Но выполнимый. А начни у большого завода просить поставку "по чайной ложке через час" - пошлют по известному адресу. Кроме того, эти машины помещаются по 3 в 40-футовый контейнер. Поэтому удобно бы было или сократить до 9 или увеличить до 12. Отгрузить одну машину в 20-футовом контейнере тоже можно. Но это выброшенные несколько тысяч долларов. Лучше их отдать детям...
Любезно просим внести соответствующие изменения.
С уважением,
Розгорнути
Згорнути
Ваши условия в основном приемлемы, но требуют незначительной коррекции касательно участия нерезидентов.
1. Мы уже ранее обсуждали и направляли Вам выдержку из Налогового Кодекса Украины о том, что ТОЛЬКО РЕЗИДЕНТЫ могут оплачивать ПДВ и другие налоги. Соответственно терм ДДП к нерезидентам неприменим. К ним применим (стихами заговорил...) терм ДАП. Это то же самое, но налог платит получатель а продавец получает не 100%, а 75% полной цены. Прилагаю опять выдержки и образец контракта ЧАЭС, где это просто и четко описано. Согласитесь, это серьезная организация.
2. У вас дан срок на поставку до конца года. Это приемлемо. Но 20 дней с момента заявки - нет. Эти машины не вынимаются как кролик из шляпы. Их производство надо запланировать, их надо сделать (за океаном), отгрузить и они должны придти в Одессу. Нормально нужно 120 дней, чтобы без спешки. А оснований для спешки нет.
3. Вы хотите поставку по одной штуке. Это может быть подходит для местной мастерской, но не для серьезного завода. 10 машин это тоже не абы какой интересный заказ. Но выполнимый. А начни у большого завода просить поставку "по чайной ложке через час" - пошлют по известному адресу. Кроме того, эти машины помещаются по 3 в 40-футовый контейнер. Поэтому удобно бы было или сократить до 9 или увеличить до 12. Отгрузить одну машину в 20-футовом контейнере тоже можно. Но это выброшенные несколько тысяч долларов. Лучше их отдать детям...
Любезно просим внести соответствующие изменения.
С уважением,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2021 13:28
«Добрий день Шановний Учаснику! Ваша вимога щодо усунення порушень в умовах тендерної документації розглянута, за результатом чого повідомляємо наступне: Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі-Закон), керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, тендерним комітетом затверджено тендерну документацію, Додатком 3 до якої є відповідний проект договору. Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. При цьому планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Відповідно до п.4. ст.4 Закону України 25 грудня 2015 року № 922-VIII закупівля здійснюється за рахунок коштів бюджету міста Одеса по коду економічної класифікації видатків бюджету 3210 "Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)".
Капітальні трансферти - це невідплатні односторонні платежі органів управління, які не ведуть до виникнення або погашення фінансових вимог. Вони передбачені на придбання капітальних активів, компенсацію втрат, пов'язаних з пошкодженням основного капіталу, або збільшення капіталу одержувачів бюджетних коштів. До цієї категорії включаються також трансфертні платежі підприємствам для покриття збитків, акумульованих ними протягом ряду років або таких, які виникли в результаті надзвичайних обставин. Капітальними трансфертами вважаються невідплатні, безповоротні платежі, які мають одноразовий і нерегулярний характер як для надавача (донора), так і для їх отримувача (бенефіціара). Кошти, що виділяються з бюджету як капітальні трансферти, мають цільове призначення;
Відповідно рішення міської ради «Про бюджет міста Одеси на 2021 рік» кошти на придбання підмітально-прибиральні машин передбачені по КПК 1216030 КЕКВ 3210 на придбання умовах DDP.
Відповідно Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, яка затверджена Наказом Міністерства фінансів України 12.03.2012 № 333 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 21.06.2012 № 754) та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 27 березня 2012 р. за № 456/20769
П.2.6. Код 2800 „Інші поточні видатки”
За цим кодом здійснюються видатки, які не пов'язані з придбанням товарів та послуг установами, у тому числі:
1) сплата податкових, неподаткових та інших платежів на безповоротній основі, справляння яких передбачено законодавством (включаючи плату за адміністративні послуги); сплата грошового внеску (гарантії) для забезпечення виконання зобов'язань у зв’язку з участю у закупівлях (конкурсі);
2) збір на обов'язкове пенсійне страхування, що сплачується відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 1998 року № 1740 "Про затвердження Порядку сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій";
3) сплата штрафів, пені тощо, у тому числі за несвоєчасну сплату податків;
Крім того, стаття 180.2 Податкового кодексу України передбачає. Особою, відповідальною за нарахування та сплату податку до бюджету у разі постачання послуг нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими як платники податку, якщо місце постачання послуг розташоване на митній території України, є отримувач послуг.
Кошти на зазначені видатки у Замовника відсутні.
180.2-1. Особою, відповідальною за сплату до бюджету податку, нарахованого при ввезенні товарів на митну територію України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, є оператор поштового зв’язку, експрес-перевізник, якщо митне оформлення товарів здійснюється таким оператором поштового зв’язку, експрес-перевізником.
180.3. Особи, зазначені у пунктах 180.2 і 180.2-1 цієї статті, мають права, виконують обов'язки та несуть відповідальність, передбачену законом, як платники податку.
Умовами тендерної документації, проектом договору, який є невід’ємною частиною цієї документації, а також оголошенням про проведення відкритих торгів передбачено отримання товару на адресу Замовника, та на умовах DDP.
У зв’язку із тим, що Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів, внесення запропонованих Вами змін призведе до скасування процедури закупівлі. Це є неприйнятним, так як дана техніка має бути задіяна під час експлуатаційного утримання доріг в осінньо-зимовий період у 2021році. Окрім того, щодо внесення змін до строків поставки товару зазначаємо, що у разі бажання на плідну працю з Вашого боку, вважаємо за можливе здійснення постачання в терміни зазначені умовами тендерної документації. За підрахунками, з моменту наміру ініціювати здійснення поставки до укладення договору з Замовником у Учасника вдосталь часу (від 53 до 88 днів), а на виконання заявки про поставку ще більше додаткового часу. Тобто умови тендерної документації щодо здійснення поставки дають змогу поставити товар на умовах DDP.
З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне відхилити вашу вимогу. Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
Відповідно до п.4. ст.4 Закону України 25 грудня 2015 року № 922-VIII закупівля здійснюється за рахунок коштів бюджету міста Одеса по коду економічної класифікації видатків бюджету 3210 "Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)".
Капітальні трансферти - це невідплатні односторонні платежі органів управління, які не ведуть до виникнення або погашення фінансових вимог. Вони передбачені на придбання капітальних активів, компенсацію втрат, пов'язаних з пошкодженням основного капіталу, або збільшення капіталу одержувачів бюджетних коштів. До цієї категорії включаються також трансфертні платежі підприємствам для покриття збитків, акумульованих ними протягом ряду років або таких, які виникли в результаті надзвичайних обставин. Капітальними трансфертами вважаються невідплатні, безповоротні платежі, які мають одноразовий і нерегулярний характер як для надавача (донора), так і для їх отримувача (бенефіціара). Кошти, що виділяються з бюджету як капітальні трансферти, мають цільове призначення;
Відповідно рішення міської ради «Про бюджет міста Одеси на 2021 рік» кошти на придбання підмітально-прибиральні машин передбачені по КПК 1216030 КЕКВ 3210 на придбання умовах DDP.
Відповідно Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, яка затверджена Наказом Міністерства фінансів України 12.03.2012 № 333 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 21.06.2012 № 754) та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 27 березня 2012 р. за № 456/20769
П.2.6. Код 2800 „Інші поточні видатки”
За цим кодом здійснюються видатки, які не пов'язані з придбанням товарів та послуг установами, у тому числі:
1) сплата податкових, неподаткових та інших платежів на безповоротній основі, справляння яких передбачено законодавством (включаючи плату за адміністративні послуги); сплата грошового внеску (гарантії) для забезпечення виконання зобов'язань у зв’язку з участю у закупівлях (конкурсі);
2) збір на обов'язкове пенсійне страхування, що сплачується відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 1998 року № 1740 "Про затвердження Порядку сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій";
3) сплата штрафів, пені тощо, у тому числі за несвоєчасну сплату податків;
Крім того, стаття 180.2 Податкового кодексу України передбачає. Особою, відповідальною за нарахування та сплату податку до бюджету у разі постачання послуг нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими як платники податку, якщо місце постачання послуг розташоване на митній території України, є отримувач послуг.
Кошти на зазначені видатки у Замовника відсутні.
180.2-1. Особою, відповідальною за сплату до бюджету податку, нарахованого при ввезенні товарів на митну територію України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, є оператор поштового зв’язку, експрес-перевізник, якщо митне оформлення товарів здійснюється таким оператором поштового зв’язку, експрес-перевізником.
180.3. Особи, зазначені у пунктах 180.2 і 180.2-1 цієї статті, мають права, виконують обов'язки та несуть відповідальність, передбачену законом, як платники податку.
Умовами тендерної документації, проектом договору, який є невід’ємною частиною цієї документації, а також оголошенням про проведення відкритих торгів передбачено отримання товару на адресу Замовника, та на умовах DDP.
У зв’язку із тим, що Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів, внесення запропонованих Вами змін призведе до скасування процедури закупівлі. Це є неприйнятним, так як дана техніка має бути задіяна під час експлуатаційного утримання доріг в осінньо-зимовий період у 2021році. Окрім того, щодо внесення змін до строків поставки товару зазначаємо, що у разі бажання на плідну працю з Вашого боку, вважаємо за можливе здійснення постачання в терміни зазначені умовами тендерної документації. За підрахунками, з моменту наміру ініціювати здійснення поставки до укладення договору з Замовником у Учасника вдосталь часу (від 53 до 88 днів), а на виконання заявки про поставку ще більше додаткового часу. Тобто умови тендерної документації щодо здійснення поставки дають змогу поставити товар на умовах DDP.
З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне відхилити вашу вимогу. Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури закупівлі».
Номер вимоги: UA-2021-06-11-010220-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 13 червня 2021 20:54
Эмиссия
Кстати, Вы точно уверены, что уровень эмиссии Евро 3А допустим? По нашей информации минимальный допустимый уровень для Украины Евро 5. См приложение. Просим уточнить.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 червня 2021 13:24
«Добрий день Шановний Учаснику!
Дякуємо за запитання, та повідомляємо що внесено зміни у додаток 4 до тендерної документації
ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:
Потужність двигуна, кВт не менше 26
Тип палива Дизель
Об'єм паливного баку, л не менше 41
Ширина, мм не більше 1400
Довжина разом з баком для сміття та щітками, мм не більше 4000
Висота, мм не більше 2140
Максимально допустима вага, кг не більше 2500
Радіус розвороту внутрішній, мм не більше 1100
Маскимальна транспортна швидкість, км/год не менше 25
Максимальна ширина підмітання з 2 щітками, мм не менше 1500
Об'єм бункеру для сміття, л не менше 700
Висота вивантаження сміття з бункеру, мм не менше 1400
Об'єм баку для чистої води, л не менше 140
Відповідно до п.4.4. Додатку № 3 до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» - Постачальник при передачі Замовнику Товару надає сертифікат якості або Декларацію відповідності, згідно Реєстру технічних регламентів на нього, або інші передбачені Законодавством документи що підтверджують відповідність. Зазначена норма регламентована Директивою Європейського Парламенту та Ради ЄС від 26 травня 2003 р. № 2003/37/ЄС щодо затвердження типу сільськогосподарських або лісогосподарських тракторів, їх причепів та змінних причіпних машин, разом з їх системами, складовими частинами та окремими технічними вузлами, нормативно-правовий акт, яким затверджено технічний регламент - Постанова КМУ від 28.12.2011 № 1367.
Вимога щодо проведення переатестацію у системі УкрСЕПРО у тендерної документації відсутня».
Дякуємо за запитання, та повідомляємо що внесено зміни у додаток 4 до тендерної документації
ВИМОГИ ДО ТОВАРУ:
Потужність двигуна, кВт не менше 26
Тип палива Дизель
Об'єм паливного баку, л не менше 41
Ширина, мм не більше 1400
Довжина разом з баком для сміття та щітками, мм не більше 4000
Висота, мм не більше 2140
Максимально допустима вага, кг не більше 2500
Радіус розвороту внутрішній, мм не більше 1100
Маскимальна транспортна швидкість, км/год не менше 25
Максимальна ширина підмітання з 2 щітками, мм не менше 1500
Об'єм бункеру для сміття, л не менше 700
Висота вивантаження сміття з бункеру, мм не менше 1400
Об'єм баку для чистої води, л не менше 140
Відповідно до п.4.4. Додатку № 3 до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» - Постачальник при передачі Замовнику Товару надає сертифікат якості або Декларацію відповідності, згідно Реєстру технічних регламентів на нього, або інші передбачені Законодавством документи що підтверджують відповідність. Зазначена норма регламентована Директивою Європейського Парламенту та Ради ЄС від 26 травня 2003 р. № 2003/37/ЄС щодо затвердження типу сільськогосподарських або лісогосподарських тракторів, їх причепів та змінних причіпних машин, разом з їх системами, складовими частинами та окремими технічними вузлами, нормативно-правовий акт, яким затверджено технічний регламент - Постанова КМУ від 28.12.2011 № 1367.
Вимога щодо проведення переатестацію у системі УкрСЕПРО у тендерної документації відсутня».
Номер вимоги: UA-2021-06-11-010220-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 16 червня 2021 15:14
ваши ответы
Дорогие Покупатели,
Благодарю Вас за детальное обьяснение. Закон нам известен. Но Вы сами себе противоречите. Цитирую
----------------------------
Крім того, стаття 180.2 Податкового кодексу України передбачає. Особою, відповідальною за нарахування та сплату податку до бюджету у разі постачання послуг нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими як платники податку, якщо місце постачання послуг розташоване на митній території України, є отримувач послуг. Кошти на зазначені видатки у Замовника відсутні.
----------------------------------
Разве не ясно, что ВЫ, как получатели товара, ответственны за налог Черным по белому написано. Но больше всего тревожит последняя фраза о том, что у вас нет денег на налог. Поскольку налог включен в цену - у вас нет денег вообще. А принятие обязательств без наличия средств уже выходит за пределы гражданского кодекса и имеет свою статью в криминальном кодексе каждой страны. Такое заявление вызвало большое недоверие. Прошу сообщить, сможете ли вы открыть банковскую гарантию или стенд-бай аккредитив на всю партию товара. До решения этого вопроса не вижу смысла обсуждать иные детали. И это похоже, что денег нет и нет уверенности. Поэтому вы и хотите поставку по одной штуке. Может дешевле нанять Молдаван с метлами - и ну ее, эту технику...
С уважением,
Розгорнути
Згорнути
Благодарю Вас за детальное обьяснение. Закон нам известен. Но Вы сами себе противоречите. Цитирую
----------------------------
Крім того, стаття 180.2 Податкового кодексу України передбачає. Особою, відповідальною за нарахування та сплату податку до бюджету у разі постачання послуг нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими як платники податку, якщо місце постачання послуг розташоване на митній території України, є отримувач послуг. Кошти на зазначені видатки у Замовника відсутні.
----------------------------------
Разве не ясно, что ВЫ, как получатели товара, ответственны за налог Черным по белому написано. Но больше всего тревожит последняя фраза о том, что у вас нет денег на налог. Поскольку налог включен в цену - у вас нет денег вообще. А принятие обязательств без наличия средств уже выходит за пределы гражданского кодекса и имеет свою статью в криминальном кодексе каждой страны. Такое заявление вызвало большое недоверие. Прошу сообщить, сможете ли вы открыть банковскую гарантию или стенд-бай аккредитив на всю партию товара. До решения этого вопроса не вижу смысла обсуждать иные детали. И это похоже, что денег нет и нет уверенности. Поэтому вы и хотите поставку по одной штуке. Может дешевле нанять Молдаван с метлами - и ну ее, эту технику...
С уважением,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2021 14:28
«Доброго дня!
Стосовно Вашого запиту:
На придбання підмітально-прибиральні машин бюджетні призначення затверджені по коду програмної класифікації видатків (КПК) 1216030 «Організація благоустрою населених пунктів» код економічної класифікації видатків ( КЕКВ) 3210 „Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”.
Видатки на оплату податків та зборів здійснюються по коду програмної класифікації видатків (КПК) 1216030 «Організація благоустрою населених пунктів» код економічної класифікації видатків (КЕКВ) 2800 „Інші поточні видатки”. На 2021рік у Замовника відсутні затверджені видатки по коду економічної класифікації видатків (КЕКВ) 2800 „Інші поточні видатки”.
Шановний учасник, у подальшому сподіваємось на плідну працю с нормами етичної поведінки».
Стосовно Вашого запиту:
На придбання підмітально-прибиральні машин бюджетні призначення затверджені по коду програмної класифікації видатків (КПК) 1216030 «Організація благоустрою населених пунктів» код економічної класифікації видатків ( КЕКВ) 3210 „Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”.
Видатки на оплату податків та зборів здійснюються по коду програмної класифікації видатків (КПК) 1216030 «Організація благоустрою населених пунктів» код економічної класифікації видатків (КЕКВ) 2800 „Інші поточні видатки”. На 2021рік у Замовника відсутні затверджені видатки по коду економічної класифікації видатків (КЕКВ) 2800 „Інші поточні видатки”.
Шановний учасник, у подальшому сподіваємось на плідну працю с нормами етичної поведінки».
Номер вимоги: UA-2021-06-11-010220-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 22 червня 2021 15:39
Ваш ответ
Дорогие покупатели,
больше всего умиляет ваша последняя фраза об этичности. Это последняя капля, переполнившая чашу. Я долго не решался обратиться к Секретарю РНБО Данилову и Президенту Зеленскому с предложением о реформации системы ПРОЗОРРО, которая имеет массу недоработок. Но теперь это сделаю.
Удачи.
больше всего умиляет ваша последняя фраза об этичности. Это последняя капля, переполнившая чашу. Я долго не решался обратиться к Секретарю РНБО Данилову и Президенту Зеленскому с предложением о реформации системы ПРОЗОРРО, которая имеет массу недоработок. Но теперь это сделаю.
Удачи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2021 09:40
«Доброго дня!
Шановний учасник, будемо раді бачити Вас серед Учасників нашої закупівлі».
Шановний учасник, будемо раді бачити Вас серед Учасників нашої закупівлі».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 липня 2021
Найменування: | Комунальне підприємство "Міські дороги" |
Код ЄДРПОУ: | 32642110 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЮВЕНТА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ М-МАСТЕР" |
40 098 073,00
UAH з ПДВ
|
40 098 073,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
21 липня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій