Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 48420000-8 Пакети програмного забезпечення для адміністративно-господарського управління та пакети утиліт для розробки програмного забезпечення (Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації робочих процесів, взаємодії міської влади з громадськістю, ведення бази даних та формування аналітичного апарату)
Очікувана вартість
713 716,67 UAH
UA-2021-06-11-009326-b ● 95fa988bc2d5409080eb50d01881a343
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42298246 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3 |
Контактна особа: |
ІЛЬЧЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 380577253999 tni1983tni@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 713 716,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 570,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк. Тип гарантії: безвідклична та безумовна. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Гарантія повинна бути надана на умовах грошового забезпечення (покриття), розміщеного в установі, що видала гарантію, в розмірі не менше суми забезпечення тендерної пропозиції, яке розміщене учасником на відповідний строк. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану гарантом, завірену уповноваженою особою банку-гаранта, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Гарантія надається за Формою забезпечення тендерної пропозиції, визначеною наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та з врахуванням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції, визначених зазначеним вище наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Реквізити гарантії, визначені у Формі забезпечення тендерної пропозиції та Вимогах до забезпечення тендерної пропозиції є обов’язковими для складання гарантії. Щодо повного найменування бенефіціара, яким є Замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи: Департамент цифрової трансформації Харківської міської ради; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 42298246, орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; адреса місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. У випадку наявності посилання у тексті гарантії на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо), надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. У випадку, якщо підписантом гарантії є інша особа, ніж керівник установи-гаранта, то повноваження такої особи на підпис гарантії необхідно підтвердити відповідним документом гаранта (доручення тощо). Забезпечення тендерної пропозиції Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді: гарантії, яка надається в електронній формі, розміщається (завантажується) у вигляді візуальної форми електронного файлу у візуальній формі (зазвичай, з розширенням *.PDF) з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису на захищеному типі носія (КЕП) з розширенням для перевірки накладення КЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (на електронній гарантії бажано зазначення програмного комплексу, за допомогою якого накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП)). Тендерна пропозиція, що супроводжується гарантією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасник-переможець вносить забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу гарантії в розмірі 5,0 % його вартості. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія. Сума гарантії залишається незмінною. Основні вимоги до гарантії: гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника (до відповідного бюджету) суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), повне найменування учасника-переможця (принципала) - юридичної особи (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) учасника-переможця, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню виконання договору, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія також має містити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент цифрової трансформації Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3, код ЄДРПОУ – 42298246; р/р UA358201720355209002000087340 ДКСУ м. Київ; - найменування гаранта та його адресу. У випадку, якщо підписантом гарантії є інша особа, ніж керівник гаранта, то повноваження такої особи на підпис гарантії необхідно підтвердити відповідним документом гаранта (доручення тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Перелік випадків неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю учаснику-переможцю: - відмови учасника-переможця від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; - порушення учасником-переможцем умов договору про закупівлю щодо належного виконання зобов’язань за цим договором, у тому числі стосовно якості наданих послуг. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48420000-8: Пакети програмного забезпечення для адміністративно-господарського управління та пакети утиліт для розробки програмного забезпечення
ДК 021:2015 48420000-8 Пакети програмного забезпечення для адміністративно-господарського управління та пакети утиліт для розробки програмного забезпечення.
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до пунктів 2 та 3 розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до пунктів 2 та 3 розділу 3 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 48420000-8 Пакети програмного забезпечення для адміністративно-господарського управління та пакети утиліт для розробки програмного забезпечення (Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації робочих процесів, взаємодії міської влади з громадськістю, ведення бази даних та формування аналітичного апарату)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48420000-8 — Пакети програмного забезпечення для адміністративно-господарського управління та пакети утиліт для розробки програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі послуг у національній валюті України протягом 10 (десяти) банківських днів на умовах 100% післяоплати після підписання Акту приймання-передачі послуг, шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2021 17:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2021 17:45 |
25.06.2021 Перелік змін в ТД_ПЗ для АС.doc | |
25 червня 2021 17:45 |
ред.25.06.2021_ТД_ПЗ для АС_нова редакція.docx |
25 червня 2021 17:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 червня 2021 17:45 |
25.06.2021 Перелік змін в ТД_ПЗ для АС.doc
|
|||||||||
25 червня 2021 17:45 |
ред.25.06.2021_ТД_ПЗ для АС_нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення за роз'ясненнями щодо положень тендерної документації
Дата подання: 17 червня 2021 14:04
Дата відповіді: 22 червня 2021 16:51
Доброго дня!
Керуючись статтею 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас з наступними питаннями з метою отримання роз’яснень у рамках даної публічної закупівлі:
І. Відповідно до положень Додатку 1 до Тендерної документації, а саме Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, Рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради «Про створення Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова» № 439 від 09.06.2021 року було створено Автоматизовану систему електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова. Основним завданням даної комплексної інформаційно-телекомунікаційної системи є забезпечення впровадження механізмів ефективної електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради, підприємств, закладів, установ та організацій комунальної форми власності Харківської міської територіальної громади з жителями міста Харкова.
Згідно до Тендерної документації, метою даної процедури закупівлі є закупівля послуг з постачання програмного забезпечення та його впровадження для організації роботи Автоматизованої системи.
З урахуванням вищенаведеного та з метою отримання детальнішої інформації, постають наступні питання:
1. Яким чином буде здійснюватись впровадження програмного забезпечення, яке постачатиметься в умовах даної закупівлі, в роботу створеної Автоматизованої системи?
2. На яких серверах уже встановлена Автоматизована система?
3. На якій мові програмування була розроблена Автоматизована система?
4. На якій мові програмування має бути розроблене програмне забезпечення для постачання якого здійснюється дана публічна закупівля?
ІІ. У Додатку 6 до Тендерної документації міститься Проєкт Договору про закупівлю, що буде укладений за результатами процедури закупівлі.
Пункт 6.3.1 даного Проєкту Договору вказує на те, що «протягом 7 робочих днів після двостороннього підписання Договору, Виконавець передає Замовнику електронний ключ з кодом доступу для активації програмного забезпечення на обладнанні, що забезпечує Замовник. Електронний ключ передається на жорсткому носії (флеш-накопичувач)».
Відповідно до даного пункту можна зробити висновок, що передача програмного забезпечення, постачання якого передбачається у рамках даної процедури закупівлі, здійснюватиметься за допомогою електронного ключа, що передається на жорсткому носії (флеш – накопичувачі).
У зв’язку з таким викладенням тексту Проєкту договору стає не зрозуміло та виникає наступне питання: програмне забезпечення у рамках даної процедури закупівлі буде впроваджуватись для організації роботи Автоматизованої системи чи передаватись на жорсткому носії (флеш-накопичувачі)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику, вивчивши Ваші питання, можемо відповісти наступне.
І. Розпорядчим актом (рішенням) виконавчого комітету Харківської міської ради «Про створення Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова» № 439 від 09.06.2021 року дійсно було прийняте рішення про створення Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова (далі – Автоматизована система).
Цим же рішенням, пунктом 3.1., Департамент цифрової трансформації Харківської міської ради було уповноважено здійснити закупівлю послуг з постачання програмного забезпечення та його впровадження для організації роботи Автоматизованої системи, тобто предметом даної закупівлі та його метою є закупівля послуг з постачання програмного забезпечення, на базі якого і буде побудована та функціонуватиме Автоматизована система.
В рамках даної закупівлі послуги з постачання програмного забезпечення повинні включати виключно:
- передачу ліцензій на право користування програмним забезпеченням: 1 серверна ліцензія та 25 ліцензій користувача;
- передачу 1 керівництва користувача;
- одноразове встановлення програмного забезпечення;
- технічну підтримку протягом строку дії ліцензій), про що зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» та в Додатку 6 до тендерної документації «Проект договору».
На даний момент технічні засоби (сервера чи інше) не використовуються, в зв’язку з проведенням первинної закупівлі послуг з постачання програмного забезпечення, на базі якого буде побудована та функціонуватиме Автоматизована система.
Замовник не висуває вимог до конкретної мови програмування, але мова програмування програмного забезпечення, що є предметом даної закупівлі, повинна забезпечити безперебійну роботу створюваної, на базі цього програмного забезпечення, Автоматизованої системи.
ІІ. Постачання програмного забезпечення, що є предметом даної закупівлі, відповідно до умов пункту 6.3.1. Договору про закупівлю дійсно повинно бути здійснене шляхом передачі Виконавцем Замовнику електронного ключа з кодом доступу для активації програмного забезпечення на обладнанні, що забезпечує Замовник. Електронний ключ передається на жорсткому носії (флеш-накопичувач).
Поряд з цим, Додатком 2 до Договору про закупівлю передбачене одноразове встановлення Виконавцем програмного забезпечення на технічних засобах Замовника, які будуть визначені в процесі виконання Договору про закупівлю.
Шановний Учаснику, вивчивши Ваші питання, можемо відповісти наступне.
І. Розпорядчим актом (рішенням) виконавчого комітету Харківської міської ради «Про створення Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова» № 439 від 09.06.2021 року дійсно було прийняте рішення про створення Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова (далі – Автоматизована система).
Цим же рішенням, пунктом 3.1., Департамент цифрової трансформації Харківської міської ради було уповноважено здійснити закупівлю послуг з постачання програмного забезпечення та його впровадження для організації роботи Автоматизованої системи, тобто предметом даної закупівлі та його метою є закупівля послуг з постачання програмного забезпечення, на базі якого і буде побудована та функціонуватиме Автоматизована система.
В рамках даної закупівлі послуги з постачання програмного забезпечення повинні включати виключно:
- передачу ліцензій на право користування програмним забезпеченням: 1 серверна ліцензія та 25 ліцензій користувача;
- передачу 1 керівництва користувача;
- одноразове встановлення програмного забезпечення;
- технічну підтримку протягом строку дії ліцензій), про що зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» та в Додатку 6 до тендерної документації «Проект договору».
На даний момент технічні засоби (сервера чи інше) не використовуються, в зв’язку з проведенням первинної закупівлі послуг з постачання програмного забезпечення, на базі якого буде побудована та функціонуватиме Автоматизована система.
Замовник не висуває вимог до конкретної мови програмування, але мова програмування програмного забезпечення, що є предметом даної закупівлі, повинна забезпечити безперебійну роботу створюваної, на базі цього програмного забезпечення, Автоматизованої системи.
ІІ. Постачання програмного забезпечення, що є предметом даної закупівлі, відповідно до умов пункту 6.3.1. Договору про закупівлю дійсно повинно бути здійснене шляхом передачі Виконавцем Замовнику електронного ключа з кодом доступу для активації програмного забезпечення на обладнанні, що забезпечує Замовник. Електронний ключ передається на жорсткому носії (флеш-накопичувач).
Поряд з цим, Додатком 2 до Договору про закупівлю передбачене одноразове встановлення Виконавцем програмного забезпечення на технічних засобах Замовника, які будуть визначені в процесі виконання Договору про закупівлю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Центр Консалтинг" |
638 125,00
UAH
|
638 125,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
05 липня 2021 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій