Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 товар за кодом 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
292 340,00 UAH
UA-2021-06-11-008879-b ● 52ab3eb23a774cb09552028d6f41b1cf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕЛИКОБУДИЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04381855 |
Вебсайт: | https://velbud-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 37320, Україна , Полтавська обл., Гадяцький р-н, село Великі Будища, вул.Миру, буд.1 |
Контактна особа: |
Маргарита Нікітенко +380954773104,+380683772768 vukvelbud@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 15:32 |
Очікувана вартість: | 292 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 461,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71 тонни
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37320, Україна, Полтавська область, с. Великі Будища, вулиця Миру, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2021 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2021 14:19 |
ТД вугілля із додатками Г Г2 25-50 .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги Замовника
Дата подання: 14 червня 2021 10:51
Дата відповіді: 16 червня 2021 16:44
яким чином наявність сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 у учасника може повпливати на якість поставки товару. Нащо ви встановлюєте дискримінаційні вимоги прописуючи їх під конкретного замовника??? Сертифікати ISO не є обов'язковими та не встановлені у ст. 16 Закону. Внесіть зміни до ТД та виключте ці вимоги. І шановний Замовнику, встановлюючи такі вимоги, ви накликаєте на себе поведення перевірок, так як це ознака того, що вам запропоновано неправомірну вигоду, а за це передбачена персональна відповідальність, згідно кримінального кодексу України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З метою підвищення рівня відповідальності учасників процедур закупівель та отримання якісного та безпечного товару, керуючись п.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», для підтвердження забезпечення якості предмету закупівлі замовником встановлено вимогу щодо дотримання учасниками стандартам ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)» та ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT)». Якість продукції — це сукупність властивостей продукції, які зумовлюють її придатність задовольняти певні потреби відповідно до її призначення. Якість визначається МІРОЮ СПІВВІДНОШЕННЯ ТОВАРІВ, робіт, послуг ДО УМОВ ТА ВИМОГ СТАНДАРТІВ, договорів, контрактів, ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ (тобто Замовника). Екологічні показники — це рівень шкідливих взаємодій з навколишнім середовищем, які виникають при експлуатації чи споживанні продукції, наприклад, вміст шкідливих домішок, імовірність викидів шкідливих часток, газів, випромінювання при зберіганні, транспортуванні та експлуатації продукції. ПОКАЗНИКИ БЕЗПЕКИ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ОСОБЛИВОСТІ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ БЕЗПЕКИ ПОКУПЦЯ І ОБСЛУГОВУЮЧОГО ПЕРСОНАЛУ, тобто ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ПРИ монтажу, обслуговуванні, ремонті, зберіганні, транспортуванні, СПОЖИВАННІ ПРОДУКЦІЇ. Підтвердженням постійної відповідності виробництва вимогам стандартів, що у свою чергу підтверджує чинність сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є поточні або позапланові звіти про аудит/перевірку підприємства, які здійснюються відповідно до вимог зазначених стандартів. З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовнику, як найбільш зацікавленій стороні у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів. Саме тому Замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих. Таким чином, Учасником не правильно було кваліфіковано вимогу у наданні Сертифікату ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікату ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT), як дискримінаційну. Замовник скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначених сертифікатів, Замовник резюмує, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість продукції, що ним постачається, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається власне обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а тому підстав для внесення змін до тендерної документації не має.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається власне обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а тому підстав для внесення змін до тендерної документації не має.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-11-008879-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 08 липня 2021 09:32
Дата подання: 08 липня 2021 09:32
Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Виконавчим комітетом Великобудищанської сільської ради (далі – Замовник) 11.06.2021р. була оголошена закупівля Тверде паливо (вугілля кам’яне), код за ДК 021:2015 09110000-3. Вид предмета закупівлі – товар. (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2021-06-11-008879-b) за процедурою відкритих торгів згідно Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Приватне підприємство «ЛІДЕР АКТИВ» (далі – ПП «ЛІДЕР АКТИВ») є учасником відповідної процедури закупівлі, подало свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету від 11.06.2021р. протокол № 55 (далі – Документація) та оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу.
Аукціон відбувся 29.06.2021р.
Після проведеного аукціону наша тендерна пропозиція – ПП «ЛІДЕР АКТИВ» з мінімальною ціною визначена найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Проте тендерним комітетом Замовника за результатами розгляду нашої тендерної пропозиції було прийнято рішення про її відхилення, що підтверджується оприлюдненим в електронній системі закупівель протоколом тендерного комітету Замовника № 61 від 02.07.2021 (далі – Протокол).
ПП «ЛІДЕР АКТИВ» не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає, що Замовником порушені принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно відхилив нашу тендерну пропозицію, порушив статтю 31 Закону, та неправомірно визначив переможця процедури закупівлі. Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ПП «ЛІДЕР АКТИВ» звертається до Органу оскарження.
Стосовно обставин, які зазначені в Протоколі, на підставі яких Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію, повідомляємо таке.
- У відповідності до п. 6 п. 2 додатку 2 до тендерної документації Учасником закупівлі на підтвердження того, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, надається підтвердження в довільній формі та додатково супроводжується наданням у сканованому вигляді оригіналу довідки не більше 30-денної давнини від дати оголошення процедури закупівлі, виданої Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
В матеріалах тендерної пропозиції відсутня відповідна довідка Учасника ПП «ЛІДЕР АКТИВ», у зв’язку з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника.
Стосовно цього пояснюємо наступне:
Згідно додатку 2 до тендерної документації:
Інформація, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ у довільній формі або за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
В складі тендерної пропозиції Скаржника наданий файл «Документи про відповідність» (сторінка 8), в якому є «Гарантійний лист про відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою для відмови учаснику згідно статті 17 ЗУ», в якому зазначено, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі директор ПП «ЛІДЕР АКТИВ» Костаков К.С., який підписав тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), та не є особою, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Тобто учасник ПП «ЛІДЕР АКТИВ» надавши дані про відсутність підстав для відмови учаснику згідно п. 5, 6, 12, 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 ЗУ повністю виконав вимоги тендерної документації та Закону.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель».
Стаття 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» дає вичерпний перелік підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника та переможця.
Згідно п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже відхилити тендерну пропозицію з підстави не надання оригіналу довідки не більше 30-денної давнини від дати оголошення процедури закупівлі, виданої Міністерством внутрішніх справ України Замовник має право тільки відносно переможця процедури закупівлі, яким учасник ПП «ЛІДЕР АКТИВ» на момент прийняття рішення про відхилення його тендерної пропозиції Замовником не являвся.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 липня 2021 12:24
рішення від 12.07.2021№15704.pdf
Дата публікації: 13 липня 2021 12:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2021 № 16699.pdf
Дата публікації: 22 липня 2021 16:39
Рішення від 21.07.2021 № 16699.pdf
Дата публікації: 26 липня 2021 20:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконавчий комітет Великобудищанської сільської ради на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16699-р/пк-пз від 21.07.2021 року у процедурі закупівлі UA-2021-06-11-008879-b, скасував протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 61 від 02.07.2021 року та повернув до кваліфікації ПП «ЛІДЕР АКТИВ».
Дата виконання рішення замовником: 28 липня 2021 13:41
Номер скарги: UA-2021-06-11-008879-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 29 липня 2021 11:32
Дата подання: 29 липня 2021 11:32
Скарга
Виконавчим комітетом Великобудищанської сільської ради (далі – Замовник) 11.06.2021р. була оголошена закупівля Тверде паливо (вугілля кам’яне), код за ДК 021:2015 09110000-3. Вид предмета закупівлі – товар. (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2021-06-11-008879-b) за процедурою відкритих торгів згідно Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Приватне підприємство «ЛІДЕР АКТИВ» (далі – ПП «ЛІДЕР АКТИВ») є учасником відповідної процедури закупівлі, подало свою тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету від 11.06.2021р. протокол № 55 (далі – Документація) та оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу.
Аукціон відбувся 29.06.2021р.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 70 від 28.07.2021р. переможцем торгів визначено товариство з обмеженою відповідальністю «КЕВПРОД» (далі – ТОВ ««КЕВПРОД»»).
Тендерна пропозиція учасника ТОВ ««КЕВПРОД»» не відповідає вимогам Замовника та тендерної документації з наступних підстав:
1. Перша підстава.
Згідно п. 1 Розділу 3 тендерної документації (сторінка 9 ТД) «У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах, такі документи повинні бути видані учаснику отримані учасником у строк не більше ніж протягом десяти днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «КЕВПРОД» надані відомості з ЄДРПОУ (файл «відомості ЄДОПОУ ТОВ КЕВПРОД»), що видані 24.02.2021р.
ТОВ «КЕВПРОД» надавши в складі своєї тендерної пропозиції документ з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах (відомості з ЄДРПОУ) отриманий учасником у строк більше ніж протягом десяти днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником порушив умови тендерної документації.
2. Друга підстава.
Згідно п. 3 ч. 3 додатку 2 до тендерної документації (сторінка 35 ТД) учасники повинні були надати довідку з банківської установи про наявність фінансової спроможності достатньої для виконання договору поставки.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЕВПРОД» відсутня зазначена вище довідка, що є порушенням умов тендерної документації.
3. Третя підстава.
Згідно п.п.1.1. п. 6 додатку 3 до тендерної документації (сторінка 38 ТД) учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням інформації стосовно запропонованого учасником товару, його кількості, технічних і якісних характеристик: зольність на сухий стан палива, загальна волога на робочий стан палива, нижча теплота згорання на робочий стан палива, вихід летких речовин, загальна сірка на сухий стан палива, показники якості, що характеризують безпечність вугілля, включаючи посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі, а також інформацію про походження вугілля.
Згідно таблиці 2 ДСТУ 7146:2010 до показників якості, що характеризують безпечність вугілля належать:
- загальна сірка на сухий стан палива;
- хлор на сухий стан палива;
- миш’як на сухий стан палива.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЕВПРОД» надана довідка із зазначенням інформації стосовно запропонованого учасником товару (файл «листи, довідки. гарантії, протокол, проект договору» сторінка 23) в якому відсутня інформація про показники хлору на сухий стан палива та миш’яку на сухий стан палива, що є порушенням умов тендерної документації.
4. Четверта підстава.
Згідно п. 2 додатку 1 до тендерної документації (сторінка 28-29 ТД) учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати нотаріально завірену копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (вагів), в якому зроблена відмітка щодо повірки вимірювальної техніки (вагів).
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЕВПРОД» відсутня нотаріально завірена копія свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (вагів), в якому зроблена відмітка щодо повірки вимірювальної техніки (вагів), що є порушенням умов тендерної документації.
Згідно абзацу 2 п. 2 ч. 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно абзацу 2 п. 1 ч. 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2021 10:23
рішення від 30.07.2021 № 17463.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2021 10:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.08.2021 № 18314.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2021 17:52
рішення від 10.08.2021 № 18314.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2021 15:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконавчий комітет Великобудищанської сільської ради на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18314-р/пк-пз від 10.08.2021 року у процедурі закупівлі UA-2021-06-11-008879-b, скасував протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 70 від 28.07.2021 року.
Дата виконання рішення замовником: 01 вересня 2021 15:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Херсон Вуглепостачання" |
255 529,00
UAH з ПДВ
|
248 429,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МАЦЮЦЬКИЙ МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ |
292 340,00
UAH з ПДВ
|
248 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
283 858,00
UAH з ПДВ
|
283 858,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" |
291 100,00
UAH з ПДВ
|
291 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Херсон Вуглепостачання" #39002178 |
Рішення скасоване |
248 429,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2021 13:23
|
|
ФОП МАЦЮЦЬКИЙ МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ #2702406374 |
Рішення скасоване |
248 500,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2021 13:23
|
|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Рішення скасоване |
283 858,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2021 13:23
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" #39423389 |
Рішення скасоване |
291 100,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2021 13:23
|
|
ТОВ "Херсон Вуглепостачання" #39002178 |
Рішення скасоване |
248 429,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 14:35
|
|
ФОП МАЦЮЦЬКИЙ МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ #2702406374 |
Рішення скасоване |
248 500,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 14:35
|
|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Рішення скасоване |
283 858,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 14:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" #39423389 |
Рішення скасоване |
291 100,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 14:35
|
|
ТОВ "Херсон Вуглепостачання" #39002178 |
Відхилено |
248 429,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 14:50
|
|
ФОП МАЦЮЦЬКИЙ МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ #2702406374 |
Відхилено |
248 500,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 14:53
|
|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Відхилено |
283 858,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2021 15:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" #39423389 |
Переможець |
291 100,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2021 12:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2021 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 09:55
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 16:12
|
вугілля pdf.pdf | укладений |
23 вересня 2021 16:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-50) | 71 | тонни |
4 100,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» п.1 ч.5 ст. 41 Сторони дійшли згоди зменшети обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, зменшити суму договору на 164 000 (сто шістдесят чотири тисячі) гривень 00 копійок в т.ч ПДВ та викласти в наступній редакції п.4.1. Розділу 4 ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ: Ціна Договору становить 127 100 грн. 00 коп. (Сто двадцять сім тисяч гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ – 21 183 грн. 34 коп. (Двадцять одна тисяча сто вісімдесят три) гривні 34 копійки згідно зі Специфікацією. |
Номер договору про закупівлю: | 259 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-50) | 71 | тонни |
4 100,00
UAH з ПДВ
|