Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кефір фасований з масовою часткою жиру не менше 2,5 %.
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2021-06-11-008173-b d4c0ec396aa04ceb9937dc167287f27a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Солдатенкова

+380442581266 socioterapia_eco@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА НАРКОЛОГІЧНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "СОЦІОТЕРАПІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496862
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ПРОВУЛОК ДЕМІЇВСЬКИЙ, будинок 5 А
Контактна особа: Лариса Солдатенкова
+380442581266
socioterapia_eco@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2021 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2021 13:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2021 13:54
Початок аукціону: 24 червня 2021 15:12
Очікувана вартість: 83 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 415,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Кефір фасований з масовою часткою жиру не менше 2,5 %.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 літр
Кефір фасований з масовою часткою жиру не менше 2,5 %.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, Київ, провулок Деміївський, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться, після його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 днів з дати фактичного отримання товару «Замовником» за видатковою накладною Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2021 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 14:06
ОГОЛОШЕННЯ на закупівлю кефіру на 2021 рік.doc
11 червня 2021 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 14:06
ОГОЛОШЕННЯ на закупівлю кефіру на 2021 рік.doc
11 червня 2021 13:53
ОГОЛОШЕННЯ на закупівлю кефіру на 2021 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 14 червня 2021 09:13
Дата відповіді: 14 червня 2021 11:58
Добрий день. Замовником буде відхилено пропози цію поставки кефіру фасованого 900 г? Дякуємо за відповідь. Як альтернативу також можемо запропонувати фасування по 500 г.
Відповідь: Доброго дня. Пропозиції поставки кефіру, фасованого по 900 г і по 500 г відхилятись не будуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-11-008173-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВІДАЛЬ", Код ЄДРПОУ:42668821
Дата подання: 29 червня 2021 11:52
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця.
Замовник визнав переможцем пропозицію учасника Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", яка підлягала відхиленню на підставі п.13 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”. При цьому не було прийнято до уваги, що ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" всупереч вимогам Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів у складі своєї тендерної пропозиції не було надано довідки про взяття на облік платника податку, ані письмового пояснення про її відсутність з посиланнями на норми діючого законодавства.
Враховуючи наведене вище, просимо вас переглянути рішення про визначення ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" переможцем процедури спрощеної закупівлі та відхилити його тендерну пропозицію на підставі п.13 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2021 13:06
1. У зв'язку зі зміною порядку реєстрації платників ПДВ і скасуванням свідоцтва платника цього податку, платникам надано право за їх запитом отримувати витяги з реєстру платників ПДВ в органах Міндоходів.

Підтвердженням факту реєстрації суб'єкта господарювання платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб-сайті Міндоходів, яка оновлюється щоденно. Також відповідно до Положення про реєстрацію платників ПДВ, затверджене наказом Мінфіну від 14.11.2014 р. № 1130, не підлягають обов'язковій перереєстрації платники податку на додану вартість, внесені до реєстру платників податку на додану вартість до набрання чинності цього наказу., тому на підтвердження що підприємство є платником ПДВ достатньо витягу з реєстру платників ПДВ. Слід зазначити, що інформація, про взяття облік платника податку, зазначається у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань.
2. У складі документації, поданої для участі у допороговій закупівлі Учасником ПрАТ "Обухівський молокозавод" за №3844 від 15.06.2021р. була надана інформація про систему оподаткування на якій перебуває учасник. Замовник вважає отриману інформацю достатньою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2021 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 81 576,00
UAH з ПДВ
62 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ" 77 022,00
UAH з ПДВ
68 112,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Кагма" 68 310,00
UAH з ПДВ
68 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2021 16:22
Електронний підпис
17 червня 2021 16:20
9.4. Сертифікат ISO 9001.pdf
17 червня 2021 16:20
9.4. Сертифікат ISO 22000.pdf
17 червня 2021 16:20
9.3.1. Протокол ГМО 29.01.20.pdf
17 червня 2021 16:20
9.1. Висновок СЕС Кефір.pdf
17 червня 2021 16:20
9. Технічні вимоги.PDF
17 червня 2021 16:20
7. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 червня 2021 16:20
5.1. Проект договору.PDF
17 червня 2021 16:20
4. Довідка ст 17.PDF
17 червня 2021 16:20
3.6.3. Медкнижки.pdf
17 червня 2021 16:20
3.6.1. Штатний розпис.PDF
17 червня 2021 16:20
3.6. Довідка працівники.PDF
17 червня 2021 16:20
3.5.3. Акти дезінфекції.pdf
17 червня 2021 16:20
3.4. Довідка санобробка.PDF
17 червня 2021 16:20
3.3. Акт 447 2020 р.PDF
17 червня 2021 16:20
3.1. Довідка МТБ.PDF
17 червня 2021 16:20
3.1. Довідка МТБ авто.PDF
17 червня 2021 16:20
24. Лист санпаспорти.PDF
17 червня 2021 16:20
16. Довідка довкілля.PDF
17 червня 2021 16:20
15. Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

23 червня 2021 11:27
Електронний підпис
23 червня 2021 11:01
Статут та Опис.pdf
23 червня 2021 11:01
Лист договір.pdf
23 червня 2021 11:01
КП.pdf
23 червня 2021 11:01
Дов 4-ОПП.pdf
23 червня 2021 11:01
Декларація 2 кефір 2,5%.pdf
23 червня 2021 11:01
Декларація 1 кефір 2,5%.pdf
23 червня 2021 11:01
Витяг ПДВ.pdf
23 червня 2021 11:01
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

18 червня 2021 15:08
Електронний підпис
18 червня 2021 12:42
Проєкт договору.docx.pdf
18 червня 2021 12:42
Комерційна пропозиція.pdf
18 червня 2021 12:42
Звіт перевірки НАССР.pdf
18 червня 2021 12:42
Довідки.docx.pdf
18 червня 2021 12:42
Декларація виробника.pdf
18 червня 2021 12:42
29. HACCP 2020.PDF
18 червня 2021 12:42
28. Протокол КАГМА 2019.pdf
18 червня 2021 12:42
21. Наказ 134.PDF
18 червня 2021 12:42
19. Інструкція миття ТЗ.PDF
18 червня 2021 12:42
16. Термореєстратор.PDF
18 червня 2021 12:42
8. Витяг ПДВ 2016.pdf
18 червня 2021 12:42
6. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2021 12:42
5.Статут 2019 з описом.PDF
18 червня 2021 12:42
3. Виписка з протоколу 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

ТОВ "АВІДАЛЬ"

ПрАТ "Кагма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
Переможець 62 370,00
UAH з ПДВ
25 червня 2021 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2021 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
62 370,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 12:20
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 12:16
ДУ 2 КЕФІР зменшення суми.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 13:48
ДУ 1 КЕФІР нова ціна .pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 13:45
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 12:34
ДОГОВІР КЕФІР ПАТ ОБУХІВ.pdf укладений
05 липня 2021 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 5кеф
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5кеф
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 405,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 567,50 UAH)