Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термомодернізація гімназії № 290 на вулиці Ревуцького, 13-а у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
6 687 700,00 UAH
UA-2021-06-11-007766-b 802f72ed0da847979a75194b778f36bd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
tender-uo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі: у Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації виникла потреба в закупівлі робіт: Термомодернізація гімназії № 290 на вулиці Ревуцького, 13-а у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»).
Відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 11.11.2020 № 1795 державним бюджетом м. Києва на 2020 рі передбачено видатки всумі 20 850 000 грн. 00 коп. В 2020 ріці Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації було проведено закупівлю Термомодернізація гімназії № 290 на вулиці Ревуцького, 13-а у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»). За результатами торгів було визначено переможця ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» , код ЄДРПОУ 38949830. З переможцем було укладено договір від 04.11.2020 № 1303. У зв’язку ускладненими погодними умовами (пониження температури навколишнього середовища) та завершенням бюджетного року договір профінансовано та виконано відповідно до фактично наданих та погоджених актів виконаних робіт у відповідності до вимог Замовника. З метою завершення робіт, розпочатих у 2020 році та виділенням коштів на 2021 бюджетний рік виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт, а саме: Термомодернізація гімназії № 290 на вулиці Ревуцького, 13-а у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») у того самого учасника.
Відповідно п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладання договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
З огляду на викладені обставини, а також зважаючи на необхідність термінової термомодернізації тендерний комітет управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації прийняв рішення про проведення закупівлі Термомодернізація гімназії № 290 на вулиці Ревуцького, 13-а у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») шляхом застосування переговорної процедури закупівлі (Відповідно п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі Закону, а саме: оголошення про проведення відкритих торгів та звіт про результати проведення процедури, що знаходяться у вільному доступі на веб-порталі Prozorro (ID закупівлі: UA-2020-09-28-004732-c)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2021 13:42
Оскарження наміру укласти договір: 22 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Термомодернізація гімназії № 290 на вулиці Ревуцького, 13-а у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Термомодернізація гімназії № 290 на вулиці Ревуцького, 13-а у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Ревуцького, 13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма КБ-2, КБ-3), підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, закладу освіти, уповноважених осіб управління освіти та Підрядника. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів передбачених на бюджетний період (рік).Фінансові зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник має право відстрочки платежів за виконані роботи терміном до 120 календарних днів Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

11 червня 2021 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «САТІ-НОВА СОЮЗ»
#38949830
Переможець 6 496 243,67
UAH з ПДВ
11 червня 2021 13:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2021 13:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «САТІ-НОВА СОЮЗ»
#38949830
6 496 243,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 14:45
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 09:10
Договір № 628.pdf укладений
25 червня 2021 09:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 460 396,32
UAH (в тому числі ПДВ 1 076 732,72 UAH)