Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АМ (13-25) для потреб районних філій Кіровоградського обласного центру зайнятості)
Очікувана вартість
627 000,00 UAH
UA-2021-06-11-007742-b ● bc31f9723b0c4dd79d14728036a8c386
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кіровоградський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 02771569 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка,12 |
Контактна особа: |
Черноус Микола Миколайович 380522321741 hoz_bud@kocz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 12:45 |
Очікувана вартість: | 627 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Закупівля вугілля кам’яного марки АМ (13-25) для потреб районних філій Кіровоградського обласного центру зайнятості в кількості 114 тонн на період опалювального сезону 2021-2022рр. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 тони
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) для потреб Благовіщенської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26400, Україна, Кіровоградська область, Благовіщенське, вул. Промислова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
10 тони
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) для потреб Вільшанської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26600, Україна, Кіровоградська область, смт Вільшанка, вул. Центральна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
12 тони
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) для потреб Гайворонської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26300, Україна, Кіровоградська область, Гайворон, вул. Василя Стуса 3 "з"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
10 тони
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) для потреб Голованівської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26500, Україна, Кіровоградська область, смт Голованівськ, вул. Покровська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
5 тони
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) для потреб Добровеличківської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27000, Україна, Кіровоградська область, смт Добровеличківка, вул. Тітова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
15 тони
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) для потреб Маловисківської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26200, Україна, Кіровоградська область, Мала Виска, вул. Центральна, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
10 тони
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) для потреб Маловисківської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26200, Україна, Кіровоградська область, Мала Виска, вул. Центральна, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2021
—
01 грудня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
15 тони
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) для потреб Новоархангельської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26100, Україна, Кіровоградська область, смт Новоархангельськ, вул. Центральна, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
15 тони
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) для потреб Новоукараїнської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27100, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнка, вул. Соборна, 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
10 тони
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) для потреб Новоукараїнської районної філії Кіровоградського обласного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27100, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнка, вул. Соборна, 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2021
—
01 грудня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: в безготівковій формі, за фактично отриманий Товар протягом 20 робочих днів від дати отримання Покупцем видаткових накладних. Поставка товару здійснюється двома партіями: перша партія Товару - 94 тонни - не пізніше 01.09.2021 року, згідно усного звернення Покупця відповідно до ч. 3 ст. 206 Цивільного кодексу України; друга партія Товару - 20 тонн - не раніше 25.11.2021 року та не пізніше 01.12.2021 року, згідно усного звернення Покупця відповідно до ч. 3 ст. 206 Цивільного кодексу України. Перебіг строків розрахунків може зупинятися на період дії карантину. Джерело фінансування закупівлі: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2021 13:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 13:12 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
18 червня 2021 13:11 |
Додаток 4 до оголошення (проєкт договору) зі змінами.docx | |
18 червня 2021 13:10 |
Зміни до тендерної документації.pdf |
18 червня 2021 13:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2021 13:12 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
18 червня 2021 13:11 |
Додаток 4 до оголошення (проєкт договору) зі змінами.docx
|
|||
18 червня 2021 13:10 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 15 червня 2021 09:51
Дата відповіді: 17 червня 2021 08:57
Щодо мови ТП. Шановний замовнику, а якщо у скалаті тендерної пропозиції резидента є документи, що видані іншими установами складені на російській мові, чи потрібен переклад і у якому вигляді?
Дякуємо.
Вимога ТД:Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками - нерезидентами України, можуть бути укладені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено будь-якою сертифікованою компанією, яка спеціалізується в наданні послуг з перекладу. Такий переклад має бути завірено підписом уповноваженої особи цієї компанії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне: відповідно до частини 9 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
У разі наявності у складі Вашої тендерної пропозиції документів викладених російською мовою, пунктом 7 розділу I ТД встановлено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Документація складена іншою мовою повинна мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено будь-якою сертифікованою компанією, яка спеціалізується в наданні послуг з перекладу. Такий переклад має бути завірено підписом уповноваженої особи цієї компанії.
У разі наявності у складі Вашої тендерної пропозиції документів викладених російською мовою, пунктом 7 розділу I ТД встановлено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Документація складена іншою мовою повинна мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено будь-якою сертифікованою компанією, яка спеціалізується в наданні послуг з перекладу. Такий переклад має бути завірено підписом уповноваженої особи цієї компанії.
дискримінаційні вимоги Замовника
Дата подання: 17 червня 2021 23:05
Дата відповіді: 18 червня 2021 13:14
Вами зазначено, що Покупець залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо технічних та якісних показників. Але в Документації ніде не вказаний перелік цих лабораторій, їх адреси, вартість доставки проб вугілля та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень. На нашу думку, ця вимога із-за невизначеності критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеності переліку цих лабораторій, їх адреси та вартості послуг з проведення лабораторних досліджень та доставки проб до лабораторії, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до учасника торгів. Крім того, якщо учасник торгів додатково повинен буде оплачувати вартість експертизи та лабораторних досліджень, а саму вартість цих робіт не знає, то учасник не зможе остаточно розрахувати вартість тендерної пропозиції.
Просимо замовника виключити дискримінаційну вимогу.
Аналогічне рішення №1279-р/пк-пз від 16.03.2017 року прийнято АМКУ і встановлено таку вимогу дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого запитання внесено зміни до тендерної документації.
роз'яснення щодо вимог ТД
Дата подання: 17 червня 2021 23:09
Дата відповіді: 18 червня 2021 13:14
Ви вказуєте, що учасник повинен надати Гарантійний лист від Учасника (складений в довільній формі) на відповідність запропонованого ним товару вимогам ДСТУ 3472:2015., а чому не зазначається відповідність ДСТУ 7146:2010?
Відповідь: Доброго дня. Стосовно Вашого запитання внесено зміни до тендерної документації.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-06-28-000001 • 7a8bcc6d362c45ce9209df5c10becde9
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-06-28
•
04:41
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Замовником порушено Закон України "Про публічні закупівлі" в частині оформлення докумнтів, а саме, щодо надання документів учасниками. Вимога про надання учасниками Довідки з Торгово-промислової палати ніде в тендерній документанціїї Замовника не зазначена. Та була гарно прихована у проекті Договору :9.7. Зміна ціни за одиницю Товару, передбачена п. 9.6.2. Договору, шляхом внесення змін до Договору про закупівлю, повинна бути обґрунтована і документально підтверджена Стороною, що виступає ініціатором щодо внесення змін до Договору. Сторона, що письмово звертається до іншої Сторони з відповідною пропозицією, надає документи, що підтверджують зміну середньоринкової ціни за одиницю товару в тих межах/розмірах, на які Сторона пропонує змінити ціну товару. Документ, що підтверджує зміну ціни предмета закупівлі, повинен містити дані щодо середньоринкової ціни за одиницю товару на день подання пропозиції та середньоринкової ціни за одиницю товару на момент письмового звернення Сторони - ініціатора щодо зміни ціни і повинен бути наданий у формі довідки/інформації або іншій документальній формі торгово-промисловою палатою України або регіональною торгово-промисловою палатою.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАВІКТА" |
541 044,00
UAH з ПДВ
|
502 165,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Щербина В.Ю. |
541 272,00
UAH з ПДВ
|
502 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СЛІВКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
615 600,00
UAH з ПДВ
|
505 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП" |
563 730,00
UAH з ПДВ
|
536 655,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Вугільна компанія центр |
552 672,00
UAH з ПДВ
|
539 562,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" |
568 860,00
UAH з ПДВ
|
539 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" |
589 950,00
UAH з ПДВ
|
541 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАВІКТА" #44004004 |
Переможець |
502 165,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:00
|
Додаткова угода №3.pdf | укладений |
30 грудня 2021 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:25
|
Додаткова угода №2 від 30.11.2021р..pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 14:43
|
Додаткова угода від 30.07.2021р. №1.pdf | зміни до договору |
30 липня 2021 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 14:37
|
Договір від 12.07.2021.pdf | укладений |
12 липня 2021 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа від ТОВ "КАВІКТА" |
Номер договору про закупівлю: | 209/14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Необхідність зміни ціни ТОВ "Кавікта" обгрунтовує коливанням ціни товару, яке документально підтверджується довідками Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати від 25.06.2021р. № В-427, від 08.11.2021р. № В-828 та у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачених договором. |
Номер договору про закупівлю: | 209/14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |