Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОСІЛЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44013553 |
Місцезнаходження: | 12515, Україна , Житомирська обл., с. Старосільці, вул. Шевченка, буд. 20А |
Контактна особа: |
Олена Атаманова +380683026250 osvitavidstarosilci@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 11:41 |
Очікувана вартість: | 1 330 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 651,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника протягом 10 робочих днів, але не пізніше 31.12.2021 року. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2021 10:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2021 10:42 |
Додаток 4 зміни.docx | |
23 липня 2021 10:42 |
Додаток 3 зміни.docx | |
23 липня 2021 10:42 |
Додаток 2 зміни .docx | |
23 липня 2021 10:42 |
ТД зміни.docx | |
23 липня 2021 10:42 |
Перелік змін.docx | |
11 червня 2021 11:26 |
Додаток 1 до тендерної документації для закупівлі товару.docx |
23 липня 2021 10:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 липня 2021 10:42 |
Додаток 4 зміни.docx
|
|||
23 липня 2021 10:42 |
Додаток 3 зміни.docx
|
|||
23 липня 2021 10:42 |
Додаток 2 зміни .docx
|
|||
23 липня 2021 10:42 |
ТД зміни.docx
|
|||
23 липня 2021 10:42 |
Перелік змін.docx
|
|||
11 червня 2021 11:26 |
Додаток 1 до тендерної документації для закупівлі товару.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 22 червня 2021 13:36
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000018 ● 4f4bfa99967d466e9f23d4be10000ecf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.08.2021
№ 468
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.08.2021 № 468.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-06-11-004579-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
13.08.2021 р. Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області розпочало моніторинг (UA-M-2021-08-13-000018) процедури «Відкриті торги» закупівліДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (13-100), суміш вугілля кам’яного ДГ/Ж (25-200), напівбрикети торф’яні для побутових потреб),ID закупівлі UA-2021-06-11-004579-b. 09.09.2021 р. на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено висновок про результати моніторингуUA-M-2021-08-13-000018. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам частини 4 статті 23 Закону, а саметехнічна специфікація (Додаток № 4 тендерної документації) Замовника в тендерній документації містить посилання на конкретну марку товару, що характеризує продукт (вугілля кам’яне ДГ (13-100), суміш вугілля кам’яного ДГ/Ж (25-200)) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. В зв’язку із викладеним, УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Усунути виявлені порушення в установленому законодавством порядку шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому при складанні та затвердженні тендерної документації. 2. Прийняте рішення оприлюднити протягом протягом п’яти робочих днівна веб-порталі Уповноваженого органу, через електронну систему закупівель
2021-09-10 16:47:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" |
1 314 300,00
UAH з ПДВ
|
1 314 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС" |
1 329 800,00
UAH з ПДВ
|
1 329 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Західукрпостач |
1 330 200,00
UAH з ПДВ
|
1 330 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" #39838193 |
Переможець |
1 314 300,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 09:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 13:16
|
Додаткова угода №2 ТП.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 21:09
|
Додаткова угода Тверде паливо.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 21:08
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 16:23
|
Договір Тверде паливо.PDF | укладений |
20 серпня 2021 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 0821-ТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.7 ч.4, ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі": загальну суму додаткової угоди встановлено в розмірі до 20% від суми договору №0821-ТП від 20 серпня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 0821-ТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |