Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук. Системні блоки
Очікувана вартість
107 000,00 UAH
UA-2021-06-11-003142-b 8f407e6f250444fb851d0fa6c08f2ccc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Білоконний

+380432651101 bilokonnyi_cbfs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141532
Вебсайт: http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Мури, 4
Контактна особа: Богдан Білоконний
+380432651101
bilokonnyi_cbfs@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2021 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 30 червня 2021 14:40
Очікувана вартість: 107 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 070,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 штуки
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1) Ноутбук – код ДК 021:2015 – 30213100-6 - Портативні комп’ютери. 2) Системні блоки – код ДК 021:2015 – 30213300-8 - Настільні комп’ютери. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-11-003142-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 12 червня 2021 19:48
1
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або надання договору на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.

2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2021 16:26
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу № UA-2021-06-11-003142-b.c1 від 12.06.2021 року щодо спрощеної закупівлі за ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук. Системні блоки) (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-06-11-003142-b), Замовник повідомляє наступне.
Порядок проведення спрощених закупівель регламентується статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 14 Закону одним з послідовних етапів спрощеної закупівлі виступає оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Спрощена закупівля не передбачає підготовку, розробку, затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а не тендерну документацію.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) – це здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону, тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік процедур закупівель визначений статтею 13 Закону. До них належать: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог і, як виняток, переговорна процедура закупівлі.
Таким чином, усі зауваження, викладені у Вашій Вимозі, щодо тендерної документації та/або тендерної пропозиції, є безпідставними.
Також, звертаємо Вашу увагу, що зазначені Вами рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 не мають жодного відношення до спрощеної закупівлі UA-2021-06-11-003142-b, оскільки Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вимагається жодних авторизаційних листів або листів від виробників запропонованого учасниками товару.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що умови Додатку 1 до Оголошення не містять вимог щодо наявності в учасника власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в місті, де розташований Замовник. Дане Ваше зауваження також не відповідає дійсності, оскільки пунктом 6 Додатку 1 до Оголошення передбачено, що постачальник повинен мати власний сервісний центр в Україні, який має виконувати сервісне обслуговування Товару - надати довідку в довільній формі з контактною інформацією про місцезнаходження сервісного центру. Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – Сервісними центрами партнерів виробника та/або Учасника – в складі пропозиції повинні бути надані копії договорів з партнерами, які здійснюватимуть сервісне обслуговування Товару та будуть забезпечувати відновлення його працездатності під час гарантійного періоду.
Таким чином, вимоги, зазначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, жодним чином не дискримінують потенційних учасників за територіальною ознакою.
Однак, Замовником буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі, і до п. 6 Додатку 1 до Оголошення.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2021 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Компанія "Вінець" 106 333,00
UAH з ПДВ
103 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 104 000,00
UAH з ПДВ
104 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2021 13:33
Електронний підпис
26 червня 2021 13:25
Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2021 13:25
Статут.pdf
26 червня 2021 13:25
Проект договору.pdf
26 червня 2021 13:25
Лист гарантія.pdf
26 червня 2021 13:25
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
26 червня 2021 13:25
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

29 червня 2021 15:37
Електронний підпис
29 червня 2021 15:36
Паспорт Міщенко М.С..rar
29 червня 2021 15:36
Лист Гарантія.pdf
29 червня 2021 15:36
ДОКУМЕНТИ (4).rar
29 червня 2021 15:36
Порівняльна Таблиця.pdf
29 червня 2021 15:36
Лист Згода.pdf
29 червня 2021 15:36
Лист Гарантія.pdf
29 червня 2021 15:36
Лист Гарантія 4.pdf
29 червня 2021 15:36
Лист Гарантія 3.pdf
29 червня 2021 15:36
Лист Гарантія 2.pdf
29 червня 2021 15:36
Гар талон.pdf
29 червня 2021 15:36
propozitsiya 104000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Компанія "Вінець"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Компанія "Вінець"
#13337327
Переможець 103 999,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 11:35

Документи

01 липня 2021 11:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Компанія "Вінець"
#13337327
103 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 11:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 12:33
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 09:18
Договір №8 від 16.07.21р..pdf укладений
19 липня 2021 08:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 липня 2021 18:46
103 999,00 UAH UA158201720344291017100023946
Департамент освіти ВМР
UA073510050000026001031525400
ПП "Компанiя "Вiнець""
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 103 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 333,17 UAH)