Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук. Системні блоки
Очікувана вартість
107 000,00 UAH
UA-2021-06-11-003142-b ● 8f407e6f250444fb851d0fa6c08f2ccc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141532 |
Вебсайт: | http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Мури, 4 |
Контактна особа: |
Богдан Білоконний +380432651101 bilokonnyi_cbfs@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2021 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2021 14:40 |
Очікувана вартість: | 107 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 070,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 штуки
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1) Ноутбук – код ДК 021:2015 – 30213100-6 - Портативні комп’ютери. 2) Системні блоки – код ДК 021:2015 – 30213300-8 - Настільні комп’ютери. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2021 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2021 16:34 |
5. Додаток 4 - Проект договору про закупівлю (нова редакція).docx | |
14 червня 2021 16:34 |
2. Додаток 1 до Оголошення (нова редакція).docx | |
14 червня 2021 16:34 |
1. ОГОЛОШЕННЯ (нова редакція).docx | |
14 червня 2021 16:34 |
4. Додаток 3 - Лист-згода (нова редакція).docx | |
14 червня 2021 16:34 |
3. Додаток 2 - ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ» (нова редакція).docx |
14 червня 2021 16:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 червня 2021 16:34 |
5. Додаток 4 - Проект договору про закупівлю (нова редакція).docx
|
|||
14 червня 2021 16:34 |
2. Додаток 1 до Оголошення (нова редакція).docx
|
|||
14 червня 2021 16:34 |
1. ОГОЛОШЕННЯ (нова редакція).docx
|
|||
14 червня 2021 16:34 |
4. Додаток 3 - Лист-згода (нова редакція).docx
|
|||
14 червня 2021 16:34 |
3. Додаток 2 - ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ» (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-11-003142-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 12 червня 2021 19:48
1
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або надання договору на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути
Згорнути
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2021 16:26
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу № UA-2021-06-11-003142-b.c1 від 12.06.2021 року щодо спрощеної закупівлі за ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук. Системні блоки) (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-06-11-003142-b), Замовник повідомляє наступне.
Порядок проведення спрощених закупівель регламентується статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 14 Закону одним з послідовних етапів спрощеної закупівлі виступає оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Спрощена закупівля не передбачає підготовку, розробку, затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а не тендерну документацію.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) – це здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону, тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік процедур закупівель визначений статтею 13 Закону. До них належать: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог і, як виняток, переговорна процедура закупівлі.
Таким чином, усі зауваження, викладені у Вашій Вимозі, щодо тендерної документації та/або тендерної пропозиції, є безпідставними.
Також, звертаємо Вашу увагу, що зазначені Вами рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 не мають жодного відношення до спрощеної закупівлі UA-2021-06-11-003142-b, оскільки Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вимагається жодних авторизаційних листів або листів від виробників запропонованого учасниками товару.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що умови Додатку 1 до Оголошення не містять вимог щодо наявності в учасника власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в місті, де розташований Замовник. Дане Ваше зауваження також не відповідає дійсності, оскільки пунктом 6 Додатку 1 до Оголошення передбачено, що постачальник повинен мати власний сервісний центр в Україні, який має виконувати сервісне обслуговування Товару - надати довідку в довільній формі з контактною інформацією про місцезнаходження сервісного центру. Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – Сервісними центрами партнерів виробника та/або Учасника – в складі пропозиції повинні бути надані копії договорів з партнерами, які здійснюватимуть сервісне обслуговування Товару та будуть забезпечувати відновлення його працездатності під час гарантійного періоду.
Таким чином, вимоги, зазначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, жодним чином не дискримінують потенційних учасників за територіальною ознакою.
Однак, Замовником буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі, і до п. 6 Додатку 1 до Оголошення.
Порядок проведення спрощених закупівель регламентується статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 14 Закону одним з послідовних етапів спрощеної закупівлі виступає оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Спрощена закупівля не передбачає підготовку, розробку, затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а не тендерну документацію.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) – це здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону, тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік процедур закупівель визначений статтею 13 Закону. До них належать: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог і, як виняток, переговорна процедура закупівлі.
Таким чином, усі зауваження, викладені у Вашій Вимозі, щодо тендерної документації та/або тендерної пропозиції, є безпідставними.
Також, звертаємо Вашу увагу, що зазначені Вами рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 не мають жодного відношення до спрощеної закупівлі UA-2021-06-11-003142-b, оскільки Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вимагається жодних авторизаційних листів або листів від виробників запропонованого учасниками товару.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що умови Додатку 1 до Оголошення не містять вимог щодо наявності в учасника власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в місті, де розташований Замовник. Дане Ваше зауваження також не відповідає дійсності, оскільки пунктом 6 Додатку 1 до Оголошення передбачено, що постачальник повинен мати власний сервісний центр в Україні, який має виконувати сервісне обслуговування Товару - надати довідку в довільній формі з контактною інформацією про місцезнаходження сервісного центру. Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – Сервісними центрами партнерів виробника та/або Учасника – в складі пропозиції повинні бути надані копії договорів з партнерами, які здійснюватимуть сервісне обслуговування Товару та будуть забезпечувати відновлення його працездатності під час гарантійного періоду.
Таким чином, вимоги, зазначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, жодним чином не дискримінують потенційних учасників за територіальною ознакою.
Однак, Замовником буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі, і до п. 6 Додатку 1 до Оголошення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2021 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Компанія "Вінець" |
106 333,00
UAH з ПДВ
|
103 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
104 000,00
UAH з ПДВ
|
104 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Компанія "Вінець" #13337327 |
Переможець |
103 999,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 09:18
|
Договір №8 від 16.07.21р..pdf | укладений |
19 липня 2021 08:54
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 липня 2021 18:46
|
103 999,00 UAH | UA158201720344291017100023946 Департамент освіти ВМР |
UA073510050000026001031525400 ПП "Компанiя "Вiнець"" |
Оплачений |