Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D» та паркінгу ДП МА «Бориспіль»
Cleaning of internal premises of passenger terminal "D" and parking lot of BIA
Cleaning of internal premises of passenger terminal "D" and parking lot of BIA
Очікувана вартість
24 666 666,67 UAH
UA-2021-06-11-002683-c ● 8b11a1a6b1a14719b2d023c1c83e2ae1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | https://www.kbp.aero |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Бєляєва Марина Володимирівна 281-79-52 m.bieliaieva@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | STATE ENTERPRISE «BORYSPIL INTERNATIONAL AIRPORT» (BIA) |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Bieliaieva Maryna Volodimirivna 281-79-52 m.bieliaieva@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2021 14:57 |
Очікувана вартість: | 24 666 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 334,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 740 000,00 (сімсот сорок тисяч) гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Гарантія повинна відповідати вимогам (додаток 8 Документації) та враховувати вимоги, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Інші вимоги надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Amount of competitive bid security 740 000,00 (seven hundred forty thousand) hryvnyas. Type of competitive bid security: guarantee. Terms of competitive bid security provision: Period of competitive bid security validity: not less than 120 calendar days from the deadline for competitive bids submission. Terms of competitive bid security non-refund: pursuant to part 3, article 25 of the Law of Ukraine On Public Procurement the competitive bid security is not refunded in case of: 1) withdrawal of the competitive bid by the bidder after termination of the period of its submission, but prior to the expiry of the period, within which competitive bids are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder, who became the tender winner; 3) non-provision by the successful bidder within the period, specified by the sixth part, article 17 of this Law of the documents, confirming the absence of grounds, stipulated by article 17 of this Law. The guarantee must correspond to the requirements (Annex 8 of the Documentation) and consider requirements, approved by the Ministry for Development of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine No. 2628 dated 14.12.2020 On Approval of the Form and Requirements to the Competitive Bid/Bid Provision. Other terms of competitive bid security provision are indicated in Section III of the Instruction on the Competitive Bid Preparation of the Bidding Documentation. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 740000 UAH |
Publication date: | 11 червня 2021 16:09 |
Enquiries until: | 30 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 24 666 667 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 123 334 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Scope of the procurement
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 цієї Документації. Обсяг надання послуг: 1 659 259,56 м2 , 8 228,00 м.пог.
Information on the required technical, qualitative and quantitative characteristics of the subject of procurement in accordance with the requirements set out in Annex 1 of the Documentation. The scope and place services to be rendered: 1 659 259,56 m2, 8 228,00 l.m. Boryspil-7 street, Hora village, Boryspil district, Kyiv region, 08300, Ukraine, BIA. The deadline for rendering services: from 01.10.2021 until 31.12.2022. The language (languages) of the bids: Ukrainian. The name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and the names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if any): Cleaning of internal premises of passenger terminal "D" and parking lot of BIA, DK Code 021:2015 – 90910000-9 - Cleaning services. The name, the location and the identification code of the Customer in the USREOU, its category: BORYSPIL INTERNATIONAL AIRPORT STATE ENTERPRISE, Boryspil-7 Str., Hora village, Boryspil district, Kyiv region, 08300, Ukraine; identification code – 20572069, legal entity / business entity that carries out activities in certain areas of business referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
654260.4 м.кв.
Прибирання площ загального використання пасажирського терміналу «D»/ Cleaning of common areas of passenger terminal «D»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7, Бориспільський район, ДП МА «Бориспіль».
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Cleaning of common areas of passenger terminal «D»
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
278562 м.кв.
Прибирання виробничих приміщень пасажирського терміналу «D»/ Cleaning of production premises of passenger terminal «D»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7, Бориспільський район, ДП МА «Бориспіль».
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Cleaning of production premises of passenger terminal «D»
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
14865.84 м.кв.
Прибирання сантехнічних приміщень пасажирського терміналу «D»/ Cleaning of sanitary rooms of the passenger terminal «D»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7, Бориспільський район, ДП МА «Бориспіль».
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Cleaning of sanitary rooms of the passenger terminal «D»
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
114588 м.кв.
Прибирання інших виробничих приміщень пасажирського терміналу «D»/ Cleaning of other production rooms of the passenger terminal «D»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7, Бориспільський район, ДП МА «Бориспіль».
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Cleaning of other production rooms of the passenger terminal «D»
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
35864.4 м.кв.
Прибирання площ загального використання паркінгу ДП МА «Бориспіль»/ Cleaning of public parking areas of BIA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7, Бориспільський район, ДП МА «Бориспіль».
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Cleaning of public parking areas of BIA
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
20964 м.кв.
Прибирання виробничих приміщень паркінгу ДП МА «Бориспіль»/ Cleaning of production premises of the parking lot of BIA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7, Бориспільський район, ДП МА «Бориспіль».
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Cleaning of production premises of the parking lot of BIA
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
2000.4 м.кв.
Прибирання сантехнічних приміщень паркінгу ДП МА «Бориспіль»/ Cleaning of sanitary premises of the parking lot of BIA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7, Бориспільський район, ДП МА «Бориспіль».
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Cleaning of sanitary premises of the parking lot of BIA
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
524198.52 м.кв.
Прибирання конструкцій фасаду пасажирського терміналу «D» (скловироби та металеве оздоблення)/ Cleaning of structures of the facade of the passenger terminal «D» (glassware and metal trim)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7, Бориспільський район, ДП МА «Бориспіль».
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Cleaning of structures of the facade of the passenger terminal «D» (glassware and metal trim)
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
13956 м.кв.
Прибирання конструкцій фасаду паркінгу ДП МА «Бориспіль»/ Cleaning of facade constructions of the parking lot of BIA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7, Бориспільський район, ДП МА «Бориспіль».
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Cleaning of facade constructions of the parking lot of BIA
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
8228 пог.м.
Очищення покрівлі пасажирського терміналу «D» від льоду та бурульок/ Cleaning the roof of the passenger terminal «D» from ice and icicles
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7, Бориспільський район, ДП МА «Бориспіль».
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Cleaning the roof of the passenger terminal «D» from ice and icicles
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться наступним шляхом: Замовник протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг. The settlement of accounts shall be as follows: The Customer within 30 calendar days from the date of signing by the Parties of the Act of provided services transfers to the current account of the Contractor 100% of the price of actually provided Services. The name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and the names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if any): Cleaning of internal premises of passenger terminal "D" and parking lot of BIA, DK Code 021:2015 – 90910000-9 - Cleaning services | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2021 14:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2021 14:09 |
Тендерна документація__редакція 05__від 30.07.2021.docx | |
30 липня 2021 14:09 |
Перелік змін__від 30.07.2021.docx | |
20 липня 2021 10:47 |
Тендерна документація__редакція 04__від 20.07.2021.docx | |
20 липня 2021 10:47 |
Перелік змін__від 20.07.2021.docx | |
12 липня 2021 16:53 |
Тендерна документація__редакція 03__від 12.07.2021.docx | |
12 липня 2021 16:53 |
Перелік змін__від 12.07.2021.docx | |
30 червня 2021 12:50 |
Тендерна документація__редакція 02__від 30.06.2021.docx | |
30 червня 2021 12:50 |
Перелік змін__від 30.06.2021.docx | |
11 червня 2021 16:06 |
Тендерна документація__редакція 01__від 11.06.2021.docx |
30 липня 2021 14:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
30 липня 2021 14:09 |
Тендерна документація__редакція 05__від 30.07.2021.docx
|
||||||||||||
30 липня 2021 14:09 |
Перелік змін__від 30.07.2021.docx
|
||||||||||||
20 липня 2021 10:47 |
Тендерна документація__редакція 04__від 20.07.2021.docx
|
||||||||||||
20 липня 2021 10:47 |
Перелік змін__від 20.07.2021.docx
|
||||||||||||
12 липня 2021 16:53 |
Тендерна документація__редакція 03__від 12.07.2021.docx
|
||||||||||||
12 липня 2021 16:53 |
Перелік змін__від 12.07.2021.docx
|
||||||||||||
30 червня 2021 12:50 |
Тендерна документація__редакція 02__від 30.06.2021.docx
|
||||||||||||
30 червня 2021 12:50 |
Перелік змін__від 30.06.2021.docx
|
||||||||||||
11 червня 2021 16:06 |
Тендерна документація__редакція 01__від 11.06.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Дата подання: 24 червня 2021 09:10
Дата відповіді: 25 червня 2021 10:12
Доброго дня! Відповідно до Додатку 6 ТД переможець торгів під час укладення договору повинен надати Замовнику декларацію(ї) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, складена(і) та зареєстрована(і) уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
Звертаємо Вашу увагу на те, що до вищезазначеної постанови були внесені зміни від 03.02.2021, згідно яких був додатний наступний вид робіт підвищеної небезпеки, а саме промисловий альпінізм.
У зв’язку з чим у нас виникло наступне запитання: чи може переможець торгів надати Замовнику декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання наступних робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні? В даній декларації не буде зазначено «промисловий альпінізм». Додатково повідомляємо, що дана декларація була видана до внесення змін до вищезазначеної постанови.
Окрім того, користуючись нагодою вважаємо за необхідне зазначити, що всі декларації які були видані до внесення вищезазначених змін є дійсними.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи специфічні особливості архітектурно-конструктивних елементів існуючих об’єктів, що потребують прибирання, а також обмежені технічні можливості для використання підйомних механізмів при виконанні висотних робіт на існуючих об’єктах, виконання робіт з миття фасадів у важкодоступних місцях вимагає використання альпіністських методів просування та страховки.
Виходячи з вище наведеного, надання Переможцем процедури закупівлі під час укладання договору документів дозвільного характеру, зокрема Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у спосіб наведений Учасником у своєму запиті розміщеному в електронній системі закупівель (Дата подання: 24 червня 2021 09:10), не відповідатиме вимогам, встановленим Замовником в Тендерній документації від 11.06.2021 №15-03-111 (редакція 01).
Виходячи з вище наведеного, надання Переможцем процедури закупівлі під час укладання договору документів дозвільного характеру, зокрема Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у спосіб наведений Учасником у своєму запиті розміщеному в електронній системі закупівель (Дата подання: 24 червня 2021 09:10), не відповідатиме вимогам, встановленим Замовником в Тендерній документації від 11.06.2021 №15-03-111 (редакція 01).
Документ, що підтверджує взаємовідносини працівника з учасником (для працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07))
Дата подання: 24 червня 2021 17:46
Дата відповіді: 30 червня 2021 13:04
Доброго дня. Відповідно до Додатку 2 ТД учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
1. лист з переліком працівників відповідної кваліфікації (технічного (обслуговуючого) персоналу в кількості не менше 120 працівників), які мають необхідні знання та досвід;
2. документ, що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником або субпідрядником (ами)/співвиконавцем (ями): - звіт форми 1-ДФ на останній звітний період з відміткою (квитанцією) державної фіскальної служби про отримання такої звітності;
3. лист з переліком працівників, в кількості не менше 2 (двох) осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);
4. документ, що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником або субпідрядником (ами)/співвиконавцем (ями) - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу/на посаду) або наказ про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке подібне інше.
Чи вірно учасник розуміє, що для працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) достатньо надати лише трудову книжку або наказ про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке подібне інше? Тобто звіт форми 1-ДФ на останній звітний період для працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) подавати не потрібно?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником чітко визначена вимога до документів, що надаються (завантажуються в електронну систему закупівель) Учасником для підтвердження наявності працівників, в кількості не менше 2 (двох) осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00- 1.15-07)), перелік яких зазначено в п.п 1.2 пункту 1 Додатку 2 Тендерної документації. Такими документами є:
- лист з інформацією про працівників, в кількості не менше 2 (двох) осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00- 1.15-07).
Відносно працівників, надаються наступні документи:
1) документ, що підтверджує проходження навчання - посвідчення (свідоцтво тощо) (документи повинні бути датовані не раніше ніж 1 рік до кінцевої дати подання тендерних пропозицій) або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП та/або назву курсу та/або таке інше) (у випадку надання і посвідчення і протоколу (витягу з протоколу) достатньо зазначення НПАОП та/або назви курсу та/або таке інше в одному з наданих документів);
2) документ, що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником або субпідрядником (ами)/співвиконавцем (ями) - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу/на посаду) або наказ про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке подібне інше.
3) в разі залучення субпідрядника (ів)/ співвиконавця (ів) додатково надається лист в довільній формі, датований не раніше дати оголошення про проведення цього тендеру від кожного субпідрядника/співвиконавця, в якому зазначається згода (підтвердження) на залучення відповідного суб’єкта господарювання в якості субпідрядника/співвиконавця Учасника (зазначити найменування, код за ЄДРПОУ) та гарантія, що на вимогу Учасника будуть надані Послуги, що є предметом закупівлі в обсязі його залучення, в строк їм визначений.
Достатнім вважається надання інформації та підтверджуючих документів в повному обсязі не менше, ніж для 2 (двох) осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
На виконання вимог п.п.1.2 надання звіту форми 1-ДФ на останній звітний період з відміткою (квитанцією) державної фіскальної служби про отримання такої звітності, не передбачено умовами Тендерної документації.
- лист з інформацією про працівників, в кількості не менше 2 (двох) осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00- 1.15-07).
Відносно працівників, надаються наступні документи:
1) документ, що підтверджує проходження навчання - посвідчення (свідоцтво тощо) (документи повинні бути датовані не раніше ніж 1 рік до кінцевої дати подання тендерних пропозицій) або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП та/або назву курсу та/або таке інше) (у випадку надання і посвідчення і протоколу (витягу з протоколу) достатньо зазначення НПАОП та/або назви курсу та/або таке інше в одному з наданих документів);
2) документ, що підтверджує взаємовідносини працівника з Учасником або субпідрядником (ами)/співвиконавцем (ями) - трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу/на посаду) або наказ про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке подібне інше.
3) в разі залучення субпідрядника (ів)/ співвиконавця (ів) додатково надається лист в довільній формі, датований не раніше дати оголошення про проведення цього тендеру від кожного субпідрядника/співвиконавця, в якому зазначається згода (підтвердження) на залучення відповідного суб’єкта господарювання в якості субпідрядника/співвиконавця Учасника (зазначити найменування, код за ЄДРПОУ) та гарантія, що на вимогу Учасника будуть надані Послуги, що є предметом закупівлі в обсязі його залучення, в строк їм визначений.
Достатнім вважається надання інформації та підтверджуючих документів в повному обсязі не менше, ніж для 2 (двох) осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
На виконання вимог п.п.1.2 надання звіту форми 1-ДФ на останній звітний період з відміткою (квитанцією) державної фіскальної служби про отримання такої звітності, не передбачено умовами Тендерної документації.
вимоги до кваліфікації учасника
Дата подання: 25 червня 2021 12:29
Дата відповіді: 30 червня 2021 13:06
Пунктом 7.1 розділу VІ тендерної документації передбачено надання переможцем закупівлі Замовнику паспортів робочих місць з переліком інформації, яка повинна бути в кожному такому паспорті. Однак, цей пункт містить і таке формулювання, яке стосується кожного паспорту: "Паспорт, що надається в складі пропозиції вважається таким, що відповідає вимогам Замовника якщо він містить гарантію Учасника, про те, що вимоги Технології «Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу «D» та паркінгу ДП МА «Бориспіль»..." Як це розуміти, адже Замовник вимагає надання цих паспортів лише переможцем, а не учасником в складі пропозиції? Просимо надати роз"яснення з цього приводу. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення Замовником внесено зміни від 30.06.2021 № 15-10-29 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02).
уточнення по кваліф критерію
Дата подання: 25 червня 2021 15:14
Дата відповіді: 30 червня 2021 13:07
Відповідно до пункту 2 (Інша інформація) розділу V (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації: "Учасник, яким не дотримані вимоги цього підпункту 2 вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону." Просимо уточнити, які саме вимоги (бажано надати їх перелік) повинні бути дотримані учасником, щоб його пропозицію у цьому випадку Замовник не відхилив. Питання ставимо з огляду на те, що у цих вимогах Замовника відсутня конкретика, до того ж є посилання на підпункт 2, якого немає в розділі V. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення Замовником внесено зміни від 30.06.2021 № 15-10-29 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02).
Інформація про банківські реквізити Замовника
Дата подання: 29 червня 2021 14:46
Дата відповіді: 30 червня 2021 13:08
Доброго дня! Пунктом 2 розділу III Тендерної документації вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції, з огляду на це, просимо Вас надати у відповідь на дане запитання інформацію про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Дякуємо!
Відповідь: Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції:
назва: Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»;
код ЄДРПОУ: 20572069;
Філія АТ «Укрексімбанк» в м. Києві;
IBAN: UA943223130000026006000025484;
адреса банку: м.Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, 11 Б.
назва: Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»;
код ЄДРПОУ: 20572069;
Філія АТ «Укрексімбанк» в м. Києві;
IBAN: UA943223130000026006000025484;
адреса банку: м.Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, 11 Б.
Відповідно до додатку 2 до ТД необхідно надавати стосовно працівників (не менше ніж 120 осіб), щоб відповідати кваліфікаційним вимогам наступні документи: - звіт за формою 1-ДФ. Чи правильно зрозуміла ця вимога ТД?
Дата подання: 02 липня 2021 23:16
Дата відповіді: 07 липня 2021 19:04
Питання:
1. Чи правильно ми розуміємо, якщо зі 120 працівників, 2 працівника пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), то, відповідно, копії трудових книжок та/або наказів та/або ЦПД договорів необхідно надавати лише щодо таких 2-х працівників? Чи копії копії трудових книжок та/або наказів та/або ЦПД договорів необхідно надавати щодо всіх працівників в тому числі і тих, які не пройшли вищевказаного навчання?
Уточніть, які саме документи необхідно надавати щодо осіб, які працюють у учасника? Які перебувають із учасником у цивільно-правових відносинах?
2. Чи достатньою буде чисельність 2-х працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07?
3. Чи мають люди, у кількості не менше 2-х працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07 перебувати в трудових відносинах із учасником закупівлі? Чи можуть такі особи перебувати у цивільно-правових відносинах? Чи можуть такі особи залучатись у якості осіб, що працюють у субпідрядника?
4. Наприклад, у учасника є 120 осіб, з яких 2 особи пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), а решта - 118 не мають такого навчання.
Які саме документи у відповідності до ТД має подати учасник щодо таких працівників, які не пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)?
Які саме документи у відповідності до ТД має подати учасник щодо таких працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)? Чи мають такі працівники перебувати обов'язково в трудових відносинах з учасником? Або можуть перебувати, наприклад, в цивільно-правових?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П1.Надання трудової книжки(далі-ТК)або наказу про прийняття на роботу або вступ на посаду (далі-наказ),або відповідного договору(витягу з договору)цивільно-правового характеру(далі-договір) або таке подібне інше(далі т.п.і.)вимаг-ся лише відносно прац-ків зазн-х в пп.1.2п.1Додатку2(далі-Д2)Тендерної документації(далі–ТД)(працівників,які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті(НПАОП 0.00- 1.15-07)(далі-навчання зОП).Над-ня цих док-тів не вимаг-ся для прац-ків(техн-го(обслуг-го)перс-лу в кіль-ті не менше120прац-ків)(пп.1.1п.1Д2).Для таких прац-ків(в кіль-ті не менше120)умовами ТД перед-но над-ня звіту форми1-ДФ(далі1ДФ)(вимоги до звіту див.Д2ТД).Відносно прац-ків уч-ка над-ся док-т, що підтв-є взаєм-ни прац-ка з Уч-ком:-для прац-ків зазн-х в пп.1.1над-ться 1ДФ(вимоги до звіту див.Д2ТД);-для прац-ків зазн-х в п.п.1.2,над-ся ТК або наказ, або договір або т.п.і.(вимоги до док-тів див.Д2ТД).
П2.Відп-но пп.1.2п.1Д2ТД достатнім вваж-ся над-ня інф-ції та підтв-чих док-тів в повн.обсязі не менше,ніж для2осіб,які пройшли навчання зОП.
П3.Відп-но пп.1.2п.1Д2ТД прац-ки які пройшли навчання зОП можуть бути прац-миУч-ка або суб-ка/спів-ця,а саме:штатн.прац-к абопрац-к,що працює за цив.-прав.дог-ром,абопрац-к,що працює за сумісн-вом,абопрац-к суб-ка/спів-ця.Підтверд-чі док-нти, перелічені в цьому п-ті. можуть надав-сь від суб-ка/спів-ця.
П4.Доуваги,що:1.на викон-ня вимог пп.1.1,а саме«1.1.Прац-ків(техн-го(обслуг-го)перс-лу в кіль-сті не менше120)»не встановлено вимогу,що ці прац-ки повинні пройти навчання зОП,а отже і док-нт,що підтв-є прох-ня навчання не вимаг-ся для таких прац-ків.2.Вимога щодо прац-ків які повинні пройти навчання зОП встановлена лише для прац-ків що вимаг-ся в п.п1.2.Отже вимоги до прац-ків та док-нти які вимаг-ся в пп.1.1та в пп.1.2є різними.Так,для персоналу в кіль-ті не менше120(пп.1.1)над-ся:-лист з інф-цією про прац-ків(техніч-го(обслугов-го)перс-лу в кіль-ті не менше120)(вимоги до листа див.Д2ТД).Над-ся:1)док-т,що підтв-є взаєм-ни прац-ка з Уч-ком або суб-ком(ами)/спів-цем(ями):1ДФ(вимоги до звіту див.Д2ТД).2)в разі залучення суб-ка(ів)/спів-ця(ів) також над-ся лист від кожного суб-ка/спів-ця(вимоги до листа див. Д2ТД).Достатнім є над-ня інф-ції та підтв-чих док-тів в повн.обсязі не менше, ніж для 120осіб.
Так,для прац-ків,в кіл-ті не менше 2осіб,які пройшли навчання зОП(пп.1.2) над-ся:-лист з інф-цією про прац-ків,в кіль-ті не менше 2осіб,які пройшли навчання зОП(вимоги до листа див.Д2ТД).Над-ся:1)док-т,що підтв-жує прох-ня навчання-посвідчення(свідоцтво тощо)або протокол(витяг з протоколу)перевірки знань з питань ОП(вимоги до док-тів див.Д2ТД);2)док-нт,що підтв-є взаєм-ни прац-ка з Уч-ком або суб-ком(ами)/спів-цем(ями)-ТКабо наказ, або договір або т.п.і.(вимоги до док-тів див.Д2ТД);3)в разі залучення суб-(ів)/спів-ця(ів) також над-ся лист від кожного суб-ка/спів-ця(вимоги до листа див.Д2 ТД).Достатнім є над-ня інф-ції та підтверд-чих док-тів в повн.обсязі не менше,ніж для 2осіб,які пройшли навчання зОП. Крім того,якщо прац-ки які вимаг-ся в пп.1.2(прац-ки, які пройшли навчання зОП включені до кіль-ті прац-ків(тех-го(обсл-го)персоналу,які вимаг-ся пп.1.1,в такому випадку до таких прац-ків застос-ся вимоги встан-ні як в пп.1.1так і в пп.1.2.В разі якщо ці прац-ки є окремими прац-ми,такими які не включені в кіль-ть прац-ків пп.1.1.до них застосовуються вимоги лише пп.1.2.Незалежно від того, чи прац-ки, зазн-ні на викон-ня пп.1.2входять або не входять до чисельності прац-в,зазн-х на викон-ня пп1.1,Звіт(и)1ДФ над-ся на 120прац-в(наприкл.1,якщо входять:2 особи пройшли навчання та 118 осіб які не мають такого навчання-Звіт(и)1ДФ над-ся сумарно на 120осіб).Відповідно пп.1.1та пп.1.2п.1Д2ТД прац-ки можуть бути прац-ми Уч-ка або субп-ка/спів-ця,а саме:штатн.прац-кабопрац-к,що працює за цив.прав.дог-ром,абопрац-ник, що працює за сумісн-м,абопрац-к суб-ка/спів-ця.
П2.Відп-но пп.1.2п.1Д2ТД достатнім вваж-ся над-ня інф-ції та підтв-чих док-тів в повн.обсязі не менше,ніж для2осіб,які пройшли навчання зОП.
П3.Відп-но пп.1.2п.1Д2ТД прац-ки які пройшли навчання зОП можуть бути прац-миУч-ка або суб-ка/спів-ця,а саме:штатн.прац-к абопрац-к,що працює за цив.-прав.дог-ром,абопрац-к,що працює за сумісн-вом,абопрац-к суб-ка/спів-ця.Підтверд-чі док-нти, перелічені в цьому п-ті. можуть надав-сь від суб-ка/спів-ця.
П4.Доуваги,що:1.на викон-ня вимог пп.1.1,а саме«1.1.Прац-ків(техн-го(обслуг-го)перс-лу в кіль-сті не менше120)»не встановлено вимогу,що ці прац-ки повинні пройти навчання зОП,а отже і док-нт,що підтв-є прох-ня навчання не вимаг-ся для таких прац-ків.2.Вимога щодо прац-ків які повинні пройти навчання зОП встановлена лише для прац-ків що вимаг-ся в п.п1.2.Отже вимоги до прац-ків та док-нти які вимаг-ся в пп.1.1та в пп.1.2є різними.Так,для персоналу в кіль-ті не менше120(пп.1.1)над-ся:-лист з інф-цією про прац-ків(техніч-го(обслугов-го)перс-лу в кіль-ті не менше120)(вимоги до листа див.Д2ТД).Над-ся:1)док-т,що підтв-є взаєм-ни прац-ка з Уч-ком або суб-ком(ами)/спів-цем(ями):1ДФ(вимоги до звіту див.Д2ТД).2)в разі залучення суб-ка(ів)/спів-ця(ів) також над-ся лист від кожного суб-ка/спів-ця(вимоги до листа див. Д2ТД).Достатнім є над-ня інф-ції та підтв-чих док-тів в повн.обсязі не менше, ніж для 120осіб.
Так,для прац-ків,в кіл-ті не менше 2осіб,які пройшли навчання зОП(пп.1.2) над-ся:-лист з інф-цією про прац-ків,в кіль-ті не менше 2осіб,які пройшли навчання зОП(вимоги до листа див.Д2ТД).Над-ся:1)док-т,що підтв-жує прох-ня навчання-посвідчення(свідоцтво тощо)або протокол(витяг з протоколу)перевірки знань з питань ОП(вимоги до док-тів див.Д2ТД);2)док-нт,що підтв-є взаєм-ни прац-ка з Уч-ком або суб-ком(ами)/спів-цем(ями)-ТКабо наказ, або договір або т.п.і.(вимоги до док-тів див.Д2ТД);3)в разі залучення суб-(ів)/спів-ця(ів) також над-ся лист від кожного суб-ка/спів-ця(вимоги до листа див.Д2 ТД).Достатнім є над-ня інф-ції та підтверд-чих док-тів в повн.обсязі не менше,ніж для 2осіб,які пройшли навчання зОП. Крім того,якщо прац-ки які вимаг-ся в пп.1.2(прац-ки, які пройшли навчання зОП включені до кіль-ті прац-ків(тех-го(обсл-го)персоналу,які вимаг-ся пп.1.1,в такому випадку до таких прац-ків застос-ся вимоги встан-ні як в пп.1.1так і в пп.1.2.В разі якщо ці прац-ки є окремими прац-ми,такими які не включені в кіль-ть прац-ків пп.1.1.до них застосовуються вимоги лише пп.1.2.Незалежно від того, чи прац-ки, зазн-ні на викон-ня пп.1.2входять або не входять до чисельності прац-в,зазн-х на викон-ня пп1.1,Звіт(и)1ДФ над-ся на 120прац-в(наприкл.1,якщо входять:2 особи пройшли навчання та 118 осіб які не мають такого навчання-Звіт(и)1ДФ над-ся сумарно на 120осіб).Відповідно пп.1.1та пп.1.2п.1Д2ТД прац-ки можуть бути прац-ми Уч-ка або субп-ка/спів-ця,а саме:штатн.прац-кабопрац-к,що працює за цив.прав.дог-ром,абопрац-ник, що працює за сумісн-м,абопрац-к суб-ка/спів-ця.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-11-002683-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ", Код ЄДРПОУ:33421302
Дата подання: 08 липня 2021 17:14
Дата подання: 08 липня 2021 17:14
Скарга на умови Тендерної документації (Термінал D)
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» (надалі - Скаржник) ознайомившись із Тендерною документацією виявило ряд дискримінаційних вимог, які не відповідають чинному законодавству України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі", порушують права та законні інтереси Скаржника, значно обмежують коло потенційних учасників Закупівлі, зокрема, унеможливлюють участь у ній Скаржника. Суть порушеного права Скаржника наведено у Скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 липня 2021 12:09
рішення від 12.07.2021 № 15733.pdf
Дата публікації: 13 липня 2021 12:08
інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2021 № 16705.pdf
Дата публікації: 22 липня 2021 14:55
рішення від 21.07.2021 № 16705.pdf
Дата публікації: 26 липня 2021 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено в електронній ситстемі закупівель
Дата виконання рішення замовником: 30 липня 2021 14:25
Номер скарги: UA-2021-06-11-002683-c.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
СКАРГА
на рішення тендерного комітету Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-06-11-002683-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ", Код ЄДРПОУ:33421302
Дата подання: 10 вересня 2021 19:08
Дата подання: 10 вересня 2021 19:08
Скарга на рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» (надалі – Скаржник) вважає рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню, а рішення про допуск до аукціону ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» неправомірним та прийнятим з порушенням вимог чинного законодавства України та вимог Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2021 12:50
рішення від 14.09.2021 № 20826.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2021 12:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2021 № 21684.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2021 12:13
рішення від 23.09.2021 № 21684.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2021 13:51
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 вересня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2021 15:25
|
ТОВ "І Н В А Й Т" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "Клінінг-Про" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ФАЙНОКЛІН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2021 15:26
|
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" |
22 767 333,34
UAH
|
22 767 333,34
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "І Н В А Й Т" |
23 433 333,33
UAH
|
23 433 333,33
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" #41947764 |
Переможець |
22 767 333,34
UAH
|
07 жовтня 2021 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2022 10:39
|
35.1-14_8.3-00032_3.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2022 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 15:32
|
35.1-14_8.3-00032.pdf | укладений |
26 жовтня 2021 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 35.1-14/8.3-00032 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |