Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А,Б,F та інших об’єктів аеропорту
Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport
Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport
Очікувана вартість
22 250 000,00 UAH
UA-2021-06-11-002555-a ● 1eff84d4955c4012bf0770e42e262db4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | https://www.kbp.aero |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Назарова Надія Борисівна +380442817132 n.nazarova@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | STATE ENTERPRISE «BORYSPIL INTERNATIONAL AIRPORT» (BIA) |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Nazarova Nadiia Borysivna +380442817132 n.nazarova@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2021 13:47 |
Очікувана вартість: | 22 250 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції:667 500,00 (шістсот шістдесят сім тисяч п’ятсот) гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Гарантія повинна відповідати вимогам (додаток 8 Документації) та враховувати вимоги, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Інші вимоги надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації/Amount of competitive bid security 667 500,00 (six hundred sixty-seven thousand five hundred) Ukrainian hryvnia and 00 copecks. -------------------------------------------------------------------- Type of competitive bid security: guarantee. Terms of competitive bid security provision: Period of competitive bid security validity: not less than 120 calendar days from the deadline for competitive bids submission. Terms of competitive bid security non-refund: pursuant to part 3, article 25 of the Law of Ukraine On Public Procurement the competitive bid security is not refunded in case of: 1) withdrawal of the competitive bid by the bidder after termination of the period of its submission, but prior to the expiry of the period, within which competitive bids are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder, who became the tender winner; 3) non-provision by the successful bidder within the period, specified by the sixth part, article 17 of this Law of the documents, confirming the absence of grounds, stipulated by article 17 of this Law. The guarantee must correspond to the requirements (Annex 8 of the Documentation) and consider requirements, approved by the Ministry for Development of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine No. 2628 dated 14.12.2020 On Approval of the Form and Requirements to the Competitive Bid/Bid Provision. Other terms of competitive bid security provision are indicated in Section III of the Instruction on the Competitive Bid Preparation of the Bidding Documentation. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 667500 UAH |
Publication date: | 11 червня 2021 15:41 |
Enquiries until: | 30 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 22 250 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 111 250 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Scope of the procurement
Обсяг надання послуг: 1 281 192,60 м²; 4 764,00 м.пог. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Тендерної документації
Information on the required technical, qualitative and quantitative characteristics of the subject of procurement in accordance with the requirements set out in Annex 1 of the Documentation The name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary and the names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement: Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport, DK Code 021:2015 – 90910000-9 - Cleaning services The name, the location and the identification code of the Customer in the USREOU, its category BORYSPIL INTERNATIONAL AIRPORT STATE ENTERPRISE, Boryspil-7 Str., Hora village, Boryspil district, Kyiv region, 08300, Ukraine; identification code – 20572069, legal entity / business entity that carries out activities in certain areas of business referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" The scope and place services to be rendered: 1 281 192,60 m²; 4 764,00 l.m. Boryspil-7 street, Hora village, Boryspil district, Kyiv region, 08300, Ukraine, BIA Boryspil The deadline rendering services: from 01.10.2021 untill 31.12.2022 The language (languages) of the bids: Ukrainian.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550776.72 м.кв.
прибирання площ загального використання/cleaning of common areas
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль-7, ДП МА "Бориспіль"
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
cleaning of common areas
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
476404.92 м.кв.
прибирання виробничих приміщень/cleaning of production premises
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль-7, ДП МА "Бориспіль"
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
cleaning of production premises
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
28912.92 м.кв.
прибирання сантехнічних приміщень (унітази, пісуари, умивальники, душові)/cleaning of plumbing (toilets, urinals, washbasins, showers)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль-7, ДП МА "Бориспіль"
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
cleaning of plumbing (toilets, urinals, washbasins, showers)
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
10902 м.кв.
прибирання інших виробничих приміщень/cleaning of other production facilities
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль-7, ДП МА "Бориспіль"
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
cleaning of other production facilities
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
214196.04 м.кв.
миття скловиробів та металевого оздоблення фасадів будівель/washing of glassware and metal finishing of facades of buildings
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль-7, ДП МА "Бориспіль"
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
washing of glassware and metal finishing of facades of buildings
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
4764 пог.м.
очищення конструкцій покрівель будівель від льоду та бурульок/cleaning of roof structures of buildings from ice and icicles
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, вулиця Бориспіль-7, Бориспільський район, ДП МА "Бориспіль"
ДК 021:2015: 90911000-6 — Послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
cleaning of roof structures of buildings from ice and icicles
CPV: 90911000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2021 по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться наступним шляхом: Замовник протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих Послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг. The settlement of accounts shall be as follows:The Customer within 30 calendar days from the date of signing by the Parties of the Act of provided services transfers to the current account of the Contractor 100% of the price of actually provided Services. The name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary and the names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement: Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport, DK Code 021:2015 – 90910000-9 - Cleaning services | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2021 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2021 14:23 |
ТД_прибирання приміщень A,B,F__30.07.2021 (Редакція 05).docx | |
30 липня 2021 14:23 |
Перелік змін__від 30.07.2021.docx | |
20 липня 2021 10:51 |
ТД_прибирання приміщень A,B,F__20.07.2021 (Редакція 04).docx | |
20 липня 2021 10:51 |
Перелік змін___20.07.2021.docx | |
12 липня 2021 16:48 |
ТД_прибирання приміщень A,B,F_12.07.2021 (Редакція 03).docx | |
12 липня 2021 16:48 |
Перелік змін_12.07.2021.docx | |
30 червня 2021 12:49 |
Перелік змін_30.06.2021.docx | |
30 червня 2021 12:49 |
ТД_прибирання приміщень A,B,F_30.06.2021 (Редакція 02).docx | |
11 червня 2021 15:38 |
ТД_прибирання приміщень A,B,F_11.06.2021 (Редакція 01).docx |
30 липня 2021 14:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
30 липня 2021 14:23 |
ТД_прибирання приміщень A,B,F__30.07.2021 (Редакція 05).docx
|
||||||||||||
30 липня 2021 14:23 |
Перелік змін__від 30.07.2021.docx
|
||||||||||||
20 липня 2021 10:51 |
ТД_прибирання приміщень A,B,F__20.07.2021 (Редакція 04).docx
|
||||||||||||
20 липня 2021 10:51 |
Перелік змін___20.07.2021.docx
|
||||||||||||
12 липня 2021 16:48 |
ТД_прибирання приміщень A,B,F_12.07.2021 (Редакція 03).docx
|
||||||||||||
12 липня 2021 16:48 |
Перелік змін_12.07.2021.docx
|
||||||||||||
30 червня 2021 12:49 |
Перелік змін_30.06.2021.docx
|
||||||||||||
30 червня 2021 12:49 |
ТД_прибирання приміщень A,B,F_30.06.2021 (Редакція 02).docx
|
||||||||||||
11 червня 2021 15:38 |
ТД_прибирання приміщень A,B,F_11.06.2021 (Редакція 01).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про банківські реквізити Замовника
Дата подання: 30 червня 2021 10:32
Дата відповіді: 30 червня 2021 12:51
Доброго дня! Пунктом 2 розділу III Тендерної документації вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції, з огляду на це, просимо Вас надати у відповідь на дане запитання інформацію про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Дякуємо!
Відповідь: Реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції:
назва: Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»;
код ЄДРПОУ: 20572069;
Філія АТ «Укрексімбанк» в м. Києві;
IBAN: UA943223130000026006000025484;
адреса банку: м.Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, 11 Б.
назва: Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»;
код ЄДРПОУ: 20572069;
Філія АТ «Укрексімбанк» в м. Києві;
IBAN: UA943223130000026006000025484;
адреса банку: м.Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, 11 Б.
Відповідно до додатку 2 до ТД необхідно надавати стосовно працівників (не менше ніж 120 осіб), щоб відповідати кваліфікаційним вимогам наступні документи: - звіт за формою 1-ДФ. Чи правильно зрозуміла ця вимога ТД?
Дата подання: 02 липня 2021 23:13
Дата відповіді: 07 липня 2021 16:58
1. Чи правильно ми розуміємо, якщо зі 120 працівників, 2 працівника пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), то, відповідно, копії трудових книжок та/або наказів та/або ЦПД договорів необхідно надавати лише щодо таких 2-х працівників? Чи копії копії трудових книжок та/або наказів та/або ЦПД договорів необхідно надавати щодо всіх працівників в тому числі і тих, які не пройшли вищевказаного навчання?
Уточніть, які саме документи необхідно надавати щодо осіб, які працюють у учасника? Які перебувають із учасником у цивільно-правових відносинах?
2. Чи достатньою буде чисельність 2-х працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07?
3. Чи мають люди, у кількості не менше 2-х працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07 перебувати в трудових відносинах із учасником закупівлі? Чи можуть такі особи перебувати у цивільно-правових відносинах? Чи можуть такі особи залучатись у якості осіб, що працюють у субпідрядника?
4.Наприклад, у учасника є 120 осіб, з яких 2 особи пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), а решта - 118 не мають такого навчання.
Які саме документи у відповідності до ТД має подати учасник щодо таких працівників, які не пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)?
Які саме документи у відповідності до ТД має подати учасник щодо таких працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)? Чи мають такі працівники перебувати обов'язково в трудових відносинах з учасником? Або можуть перебувати, наприклад, в цивільно-правових?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Вимога щодо наявності 120працівників (прац-ків) в даній ТД не встановлена.
Умовами ТД встановлена вимога лише щодо наявності в Учасника (уч-ка) процедури закупівлі, та/абоу кожного суб-ка/спів-ця, потужностіякого уч-к плану залучити для підтвердження квал-ції (якщо залучається), прац-ків відповідної квал-ції, які мають необхідні знання та досвід, прац-ків, в кіл-ті не менше 2 осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці (ОП) відповідно до Правил ОП підчас виконання робіт нависоті (НПАОП 0.00-1.15-07) (далі–НПАОП).
Для прац-ків визначених пп.1п.1Д.2ТД (прац-ків, в кіл-ті не менше 2 осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП вимагається надання трудової книжки або наказу про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідного договору (витягуздоговору) ЦПХ або такеподібнеінше. стосовно док-тів щодо осіб, які працюють у уч-ка, які перебуваютьіз уч-ком у цивільно-правових відносинах
Відносно прац-ків Уч-ка надається док-т, що підтверджує взаємовідносини прац-ка зУч-ком: для прац-ків зазначених в пп.1, надається трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу/на посаду) або наказ про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) ЦПХ або таке подібне інше.
2. Відповідно пп.1п.1Д.2ТД достатнім вважається надання інф-ції та підтверджуючих док-тів в повному обсязі не менше, ніж для 2 осіб, які пройшли навчання таперевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП.
На виконання вимог ТДдля підтвердження квал-ції уч-ка достатньо 2прац-ків, які пройшли навчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП.
3.Відповідно пп.1 п.1 Д.2 ТД прац-ки які пройшли навчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОПможуть бути прац-ками Уч-ка або суб-ка/спів-ця, а саме: штатний прац-к або прац-к, що працює за цивільно-правовим договором, або прац-к, що працює за сумісництвом, або прац-к суб-ка/ спів-ця. Підтверджуючі док-ти, перелічені в цьому пункті можуть надаватись від суб-ка/спів-ця.
4.Умовами цієї ТД встановлена лише вимога щодо прац-ків, які повинні пройти навчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП, що вимагається в пп.1.
Так, для прац-ків, в кількості не менше 2 осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП (пп.1.) надається:
- лист з інф-цією про прац-ків, в кіл-ті не менше 2 осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП (вимоги до листа див.вД.2 ТД).
Відносно прац-ків, надаються наступні док-ти:
1)док-т, що підтверджує проходженнянавчання-посвідчення (свідоцтвотощо) або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань ОП (вимоги до ціх док-тів див. в Д2 ТД);
2)док-т, що підтверджує взаємовідносини прац-ка зУч-ком або суб-ком(ами)/спів-цем(ями) - трудова книжка (вобов’язковому порядку1сторінка, сторінка звідміткою проприйняття на роботу/напосаду) або наказ проприйняття нароботу абовступ напосаду, або відповіднийдоговір (витяг з договору) ЦПХ аботакеподібне інше.
3)в разізалучення суб-ка(ів)/спів-ця(ів) додатково надається лист в довільній формі, датований не раніше дати оголошення про проведенняцього тендеру від кожного суб-ка/спів-ця, в якому зазначається згода (підтвердження) на залучення відповідного суб’єкта господарювання в якості суб-ка/спів-ця Уч-ка (зазначити найменування, ЄДРПОУ) та гарантія, що на вимогу Уч-ка будутьнаданіПослуги, що є предметомзакупівлівобсязійого залучення, в строк їм визначений. Достатнімвважається надання інф-ції тапідтверджуючих док-тів вповному обсязі не менше, ніж для 2осіб, які пройшлинавчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП.
стосовновідносин пра-ків з уч-комВідповідно пп.1.п.1Д.2ТД прац-ки можуть бути прац-ками Уч-ка або суб-ка/спів-ця, а саме: штатний прац-к або прац-к,що працює за цивільно-правовим договором, або прац-к, що працюєза сумісництвом,або прац-к суб-ка/спів-ця.
Умовами ТД встановлена вимога лише щодо наявності в Учасника (уч-ка) процедури закупівлі, та/абоу кожного суб-ка/спів-ця, потужностіякого уч-к плану залучити для підтвердження квал-ції (якщо залучається), прац-ків відповідної квал-ції, які мають необхідні знання та досвід, прац-ків, в кіл-ті не менше 2 осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці (ОП) відповідно до Правил ОП підчас виконання робіт нависоті (НПАОП 0.00-1.15-07) (далі–НПАОП).
Для прац-ків визначених пп.1п.1Д.2ТД (прац-ків, в кіл-ті не менше 2 осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП вимагається надання трудової книжки або наказу про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідного договору (витягуздоговору) ЦПХ або такеподібнеінше. стосовно док-тів щодо осіб, які працюють у уч-ка, які перебуваютьіз уч-ком у цивільно-правових відносинах
Відносно прац-ків Уч-ка надається док-т, що підтверджує взаємовідносини прац-ка зУч-ком: для прац-ків зазначених в пп.1, надається трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу/на посаду) або наказ про прийняття на роботу або вступ на посаду, або відповідний договір (витяг з договору) ЦПХ або таке подібне інше.
2. Відповідно пп.1п.1Д.2ТД достатнім вважається надання інф-ції та підтверджуючих док-тів в повному обсязі не менше, ніж для 2 осіб, які пройшли навчання таперевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП.
На виконання вимог ТДдля підтвердження квал-ції уч-ка достатньо 2прац-ків, які пройшли навчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП.
3.Відповідно пп.1 п.1 Д.2 ТД прац-ки які пройшли навчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОПможуть бути прац-ками Уч-ка або суб-ка/спів-ця, а саме: штатний прац-к або прац-к, що працює за цивільно-правовим договором, або прац-к, що працює за сумісництвом, або прац-к суб-ка/ спів-ця. Підтверджуючі док-ти, перелічені в цьому пункті можуть надаватись від суб-ка/спів-ця.
4.Умовами цієї ТД встановлена лише вимога щодо прац-ків, які повинні пройти навчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП, що вимагається в пп.1.
Так, для прац-ків, в кількості не менше 2 осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП (пп.1.) надається:
- лист з інф-цією про прац-ків, в кіл-ті не менше 2 осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП (вимоги до листа див.вД.2 ТД).
Відносно прац-ків, надаються наступні док-ти:
1)док-т, що підтверджує проходженнянавчання-посвідчення (свідоцтвотощо) або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань ОП (вимоги до ціх док-тів див. в Д2 ТД);
2)док-т, що підтверджує взаємовідносини прац-ка зУч-ком або суб-ком(ами)/спів-цем(ями) - трудова книжка (вобов’язковому порядку1сторінка, сторінка звідміткою проприйняття на роботу/напосаду) або наказ проприйняття нароботу абовступ напосаду, або відповіднийдоговір (витяг з договору) ЦПХ аботакеподібне інше.
3)в разізалучення суб-ка(ів)/спів-ця(ів) додатково надається лист в довільній формі, датований не раніше дати оголошення про проведенняцього тендеру від кожного суб-ка/спів-ця, в якому зазначається згода (підтвердження) на залучення відповідного суб’єкта господарювання в якості суб-ка/спів-ця Уч-ка (зазначити найменування, ЄДРПОУ) та гарантія, що на вимогу Уч-ка будутьнаданіПослуги, що є предметомзакупівлівобсязійого залучення, в строк їм визначений. Достатнімвважається надання інф-ції тапідтверджуючих док-тів вповному обсязі не менше, ніж для 2осіб, які пройшлинавчання та перевірку знань з питань ОП відповідно до НПАОП.
стосовновідносин пра-ків з уч-комВідповідно пп.1.п.1Д.2ТД прац-ки можуть бути прац-ками Уч-ка або суб-ка/спів-ця, а саме: штатний прац-к або прац-к,що працює за цивільно-правовим договором, або прац-к, що працюєза сумісництвом,або прац-к суб-ка/спів-ця.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-11-002555-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ", Код ЄДРПОУ:33421302
Дата подання: 08 липня 2021 17:14
Дата подання: 08 липня 2021 17:14
Скарга на умови Тендерної документації (Термінал А,Б,F)
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» (надалі - Скаржник) ознайомившись із Тендерною документацією виявило ряд дискримінаційних вимог, які не відповідають чинному законодавству України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі", порушують права та законні інтереси Скаржника, значно обмежують коло потенційних учасників Закупівлі, зокрема, унеможливлюють участь у ній Скаржника. Суть порушеного права Скаржника наведено у Скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 липня 2021 11:42
рішення від 12.07.2021 № 15718 .pdf
Дата публікації: 13 липня 2021 11:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2021 № 16704.pdf
Дата публікації: 22 липня 2021 14:51
рішення від 21.07.2021 № 16704.pdf
Дата публікації: 26 липня 2021 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни до Тендерної документації та оприлюднено в електронній системі закупівель
Дата виконання рішення замовником: 30 липня 2021 14:25
Номер скарги: UA-2021-06-11-002555-a.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
СКАРГА
на рішення тендерного комітету Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-06-11-002555-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ", Код ЄДРПОУ:33421302
Дата подання: 10 вересня 2021 19:08
Дата подання: 10 вересня 2021 19:08
Скарга на рішення Замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» (надалі – Скаржник) вважає рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню, а рішення про допуск до аукціону ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» неправомірним та прийнятим з порушенням вимог чинного законодавства України та вимог Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2021 17:32
рішення від 14.09.2021 № 20836.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2021 17:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2021 № 21683.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2021 13:00
рішення від 23.09.2021 № 21683.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2021 11:41
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 вересня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "І Н В А Й Т" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІДЕАЛ-СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "Клінінг-Про" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ФАЙНОКЛІН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2021 15:22
|
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" |
18 912 500,00
UAH
|
18 912 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" |
21 916 250,00
UAH
|
21 916 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Переможець |
18 912 500,00
UAH
|
07 жовтня 2021 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 15:50
|
35.1-14_8.3-00031.pdf | укладений |
26 жовтня 2021 15:49
|