Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Коломийського району Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Operational maintenance and ongoing minor repairsr of public roads of local importance of Kolomyia district of Ivano-Frankivsk region (45230000-8 Construction of pipelines, lines of communication and electric power transmission, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
Operational maintenance and ongoing minor repairsr of public roads of local importance of Kolomyia district of Ivano-Frankivsk region (45230000-8 Construction of pipelines, lines of communication and electric power transmission, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
Очікувана вартість
255 386 632,00 UAH
UA-2021-06-11-002467-a ● f7320a39a10a4545bc6c5bbc13c7d168
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42753775 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77 |
Контактна особа: |
Вітовська Леся Василівна +380666713002 vit.lesia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise "ROADS OF PRYKARPATTYA" |
National ID: | 42753775 |
Contact point: |
Vitovska Lesya Vasylivna +380666713002 vit.lesia@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 14:13 |
Очікувана вартість: | 255 386 632,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 553 866,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 7636060 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7636060 UAH |
Publication date: | 11 червня 2021 15:26 |
Enquiries until: | 03 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 вересня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 255 386 632 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 553 866 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:українська
The language in which tender proposals should be prepared: is Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Коломийського району Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, автомобільні дороги, загального користування місцевого значення Коломийського району Івано-Франківської області
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Operational maintenance and ongoing minor repairsr of public roads of local importance of Kolomyia district of Ivano-Frankivsk region (45230000-8 Construction of pipelines, lines of communication and electric power transmission, highways, roads, airdromes and railways, leveling of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2021 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2021 14:44 |
Зміни до ТД експлуат. Коломия 02.09.doc | |
02 вересня 2021 14:44 |
ТД Експлуатація Коломия (із змінами) 02.09..doc | |
02 вересня 2021 14:44 |
Оголошення Коломия_0001.pdf | |
11 серпня 2021 14:13 |
Зміни до ТД експлуат. Коломия 11.08..doc | |
29 липня 2021 10:43 |
Зміни до ТД експлуат. Коломия 29.07.doc | |
19 липня 2021 10:52 |
Зміни до ТД експлуат. Коломия 19.07.doc | |
09 липня 2021 10:08 |
Зміни до ТД експлуат. Коломия 09.07.doc | |
02 липня 2021 16:36 |
Зміни до ТД експлуат. Коломия.doc | |
02 липня 2021 16:36 |
Додаток _6 Проект договору (із змінами).docx | |
11 червня 2021 15:27 |
Додаток _11 Форма забезпечення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги додатку № 2
Дата подання: 01 липня 2021 12:13
Дата відповіді: 02 липня 2021 13:43
Доброго дня. У відповідності до примітки зазначеної у Додатку № 2 тендерної документації зазначено "Учасником заповнюються колонки 1-7 таблиці тільки по штатних працівниках (сумісниках), по працівниках залучених по цивільно-правових угодах/ договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем Учасником заповнюються колонки 1,2,3,7 таблиці", а у самій таблиці яка наведена у даному додатку є всього 6 колонок. Просимо привести у відповідність вимоги встановлені у Додатку № 2 даної тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуєм! Замовник внесе зміни до тендерної документації, а саме у Додаток №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами та доповненнями).
Уточнення вимоги Додаток № 2
Дата подання: 01 липня 2021 17:40
Дата відповіді: 02 липня 2021 13:44
У відповідності до вимог додатку № 2 тендерної документації встановлено, що "для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади". Виходячи із зазначеної вимоги просимо надати роз'яснення, що саме у розумінні Замовника буде підтвердженням кількості задіяних працівників? Додатково просимо уточнити чи слід зазначати у довідці техніку до якої буде задіяний конкретний працівник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У довідці від надавача послуг технікою/орендодавця техніки має бути зазначено перелік задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім´я, по батькові працівника та його посада. Не потрібно зазначати у довідці техніку до якої буде задіяний конкретний працівник.
Розрахунки
Дата подання: 09 липня 2021 17:58
Дата відповіді: 12 липня 2021 15:53
Доброго дня. Відповідно до п.п 3.11. п. 3 розділу 6 тендерної документації встановлено, що: «Документальне підтвердження ціни тендерної пропозиції повинно включати:
- договірну ціну з урахуванням обсягів, визначених в Додатку 5 до цієї тендерної документації;
- пояснювальну записку із зазначенням основних технічних параметрів, в т.ч. розрахунок вартості людино-годин;
- локальний(-і) кошторис(-и);
- відомості ресурсів та інші документи із зазначенням складових вартості матеріальних і технічних ресурсів;
- калькуляції (розрахунки) вартості матеріалів, якщо планується їх виготовлення на власних підсобних господарствах;
- розрахунки загально-виробничих витрат розрахунково-аналітичним методом не перевищуючи показники Додатку Б, Таблиці Б.1
ДСТУ Б Д.1.1-3:2013 (з доповненнями та змінами);
- розрахунок витрат на тимчасові будівлі і споруди визначений відповідно до п. 4.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
(з доповненнями та змінами);
- розрахунок адміністративних витрат розрахунково-аналітичним методом згідно Додатку Д (Зміна2), Таблиці Д.1 ДСТУ Б Д.1.1-3:2013 (з доповненнями та змінами);
- розрахунок прибутку розрахунково-аналітичним методом згідно Додатку Е (Зміна2), Таблиці Е.1, п.6
ДСТУ Б Д.1.1-3:2013 (з доповненнями та змінами);
- розрахунки інших витрат (відряджень, перевезень, перебазувань, плати за землю тощо) за наявності в договірній ціні;
- розрахунок коштів на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно п.6.2.10 та п. 6.2.12
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з доповненнями та змінами);
- розрахунки фактичного рівня загально-виробничих та адміністративних витрат учасника;
- розрахунок розміру заробітної плати, яку учасник планує отримати на об’єкті, відповідно до п.6.1,
ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з доповненнями та змінами).»
Просимо надати роз’яснення, чи повинен Учасник в складі тендерної пропозиції надавати вищезазначені документи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. У складі своєї тендерної пропозиції Учаснику торгів не потрібно надавати розрахунки договірної ціни. Відповідно до п.п. 3.12. тендерної документації Замовника: «Переможець торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог пунктів 3.3.-3.11, за адресою: Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Грушевського будинок 22 А, блок 4, поверх 7.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-11-002467-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
, Код ЄДРПОУ:26635026
Дата подання: 13 жовтня 2021 15:23
Дата подання: 13 жовтня 2021 15:23
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2021 11:19
рішення від 19.10.2021№23574.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2021 11:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2021 №24345.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2021 17:12
рішення від 27.10.2021№24345.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2021 12:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано. Скасовано рішення від 11.10.2021 р. про відхилення тендерної пропозиції ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ, що діє в Україні через зареєстроване «ПРЕДСТАВНИЦТВО «ОЗГЮН ЯПИ САНАЇ ВЕ ТІДЖАРЕТ АНОНІМ ШІРКЕТІ».
Дата виконання рішення замовником: 05 листопада 2021 13:41
Номер скарги: UA-2021-06-11-002467-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
, Код ЄДРПОУ:26635026
Дата подання: 17 листопада 2021 17:34
Дата подання: 17 листопада 2021 17:34
СКАРГА щодо порушення законодавства з питань публічних закупівель та неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Підставою подання скарги є: Неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ (Акціонерне товариство «ОЗГЮН ЯПИ САНАЇ ВЕ ТІДЖАРЕТ АНОНІМ ШІРКЕТІ»), що діє в Україні через зареєстроване «ПРЕДСТАВНИЦТВО «ОЗГЮН ЯПИ САНАЇ ВЕ ТІДЖАРЕТ АНОНІМ ШІРКЕТІ», яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 12.11.2021 (Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-06-11-002467-а (далі Протокол розгляду тендерних пропозицій, Оскаржуване рішення).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 листопада 2021 10:33
Рішення від 19.11.2021 № 25983.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2021 10:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2021 № 26588.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2021 09:59
Рішення від 29.11.2021 № 26588.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2021 12:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано. Скасовано рішення від 12.11.2021 р. про відхилення тендерної пропозиції ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ, що діє в Україні через зареєстроване «ПРЕДСТАВНИЦТВО «ОЗГЮН ЯПИ САНАЇ ВЕ ТІДЖАРЕТ АНОНІМ ШІРКЕТІ».
Дата виконання рішення замовником: 07 грудня 2021 09:42
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 грудня 2021
Найменування: | Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42753775 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2021 15:02
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2021 15:03
|
ТОВ ПБС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2021 15:05
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2021 15:07
|
ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2021 15:09
|
ТОВ Шляхбуд-Лім | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2021 15:10
|
ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПБС |
251 556 000,00
UAH з ПДВ
|
222 186 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ |
222 186 360,00
UAH з ПДВ
|
222 186 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
252 832 766,00
UAH з ПДВ
|
250 278 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
252 840 000,00
UAH з ПДВ
|
250 286 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Переможець |
222 186 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 15:26
|
ДУ 4 до _40 від 28.12.22.PDF | укладений |
23 грудня 2022 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 13:59
|
ДУ 4 до _40 від 28.12.22.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2022 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2022 09:19
|
Додаткова угода _3 до Дог. _40 від 28.12.21р._0001.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2022 11:22
|
ДУ _2 до договору 40 28.12.21.PDF | зміни до договору |
07 лютого 2022 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 15:01
|
Додаткова угода _1 до договору _40 від 28.12.2021р._0001.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 14:29
|
Договір _40 від 28.12.21р._0001.pdf | укладений |
29 грудня 2021 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились викласти Додаток №1 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.4 ч.5 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 р.(зі змінами) та п.10.2; Реєстрація бюджетних зобов'язань на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реєстрація бюджетних зобов'язань в 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення бюджетних зобов'язань на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 грудня 2021 — 01 квітня 2023 |
Сума оплати за договором: |
19 609 813,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 268 302,16 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди |