Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Черкаської обласної державної адміністрації через веб-сайти електронних засобів масової інформації (Інтернет-видання))
Очікувана вартість
672 500,00 UAH
UA-2021-06-10-011677-b ● d76de8dba7e44931a94ea636b0967d3b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунікацій Черкаської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43505247 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, б-р Шевченка, буд. 185 |
Контактна особа: |
Ольга Зуй +380671113203 43505247@mail.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2021 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2021 13:12 |
Очікувана вартість: | 672 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 362,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
292 послуга
ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Черкаської обласної державної адміністрації через веб-сайти електронних засобів масової інформації (Інтернет-видання))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, бульвар Шевченка, буд. 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79342200-5 — Промоційні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги Виконавця здійснюється Замовником щомісячно за надані послуги протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акта приймання наданих послуг. Акт приймання наданих послуг підписується на наступний робочий день після закінчення місяця, в якому надавалися послуги на підставі наданого рахунку. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Оплата у грудні 2021 року здійснюється за фактично отримані послуги з 01 по 25 грудня 2021 року згідно акту приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2021 18:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2021 18:02 |
Тендерна документація (інтернет-видання) .doc | |
10 червня 2021 18:02 |
ДОДАТОК 3 Форма тендерної пропозиції.doc | |
10 червня 2021 18:02 |
ДОДАТОК 2 Проєкт Договору.doc | |
10 червня 2021 18:02 |
Додаток 1 ТД (Інформ.про необх. технічн).doc | |
10 червня 2021 18:02 |
Додаток 4 (Загальні відомості про учасника).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-10-011677-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МАКАРЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3334414355
Дата подання: 18 червня 2021 15:43
Вимога щодо роз'яснення вимог тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
1. Шановний Замовник, звертаємо увагу, що пунктом 5.2.1. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, який договір є аналогічним - " щодо закупівлі послуг, що входять до відповідного коду згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 79340000-9- Рекламні та маркетингові послуги, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі (Висвітлення діяльності Черкаської обласної державної адміністрації через веб-сайти електронних засобів масової інформації (Інтернет-видання))". Дане визначення є неоднозначним, оскільки не зрозуміло чи аналогічними договорами є договори щодо закупівлі послуг, що входять до відповідного коду згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 79340000-9- Рекламні та маркетингові послуги, укладені з будь-якими контрагентами (замовниками за договором), чи договори, які укладені виключно з Черкаською обласною державною адміністрацією. Просимо уточнити, чи будуть вважатися аналогічними договори щодо закупівлі послуг, що входять до відповідного коду згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 79340000-9- Рекламні та маркетингові послуги, які укладені з іншими контрагентами, а не Черкаською обласною державною адміністрацією. При цьому звертаємо увагу, що вимога наявності досвіду виконання аналогічних договорів з конкретним замовником є дискримінаційною, оскільки обмежує конкуренцію тих суб'єктів господарювання, які мають аналогічний досвід з іншими контрагентами.
2. Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі" зазначено конкретний перелік сайтів видання, на яких має бути висвітлення діяльності Замовника та зазначені об'єми послуги. Звертаємо увагу, що до учасників процедури закупівлі фактично встановлюється вимога щодо подальшої співпраці із імперативно визначеними Замовником сайтами видання у ході надання послуг, що суперечить меті розвитку добросовісної конкуренції, яка означена як одна із принципових засад Закону. Конкретизація сайтів видання створює загрози маніпуляції результатами тендеру та корупційні ризики з огляду на те, що наведені суб'єкти господарювання мають свободу укладати чи не укладати договори з переможцем Закупівлі. Окрім того, фактичне надання Замовником спеціально визначеним сайтам видання монополії щодо висвітлення його діяльності створює загрози неконтрольованого підвищення ними цін на власні послуги за умови відсутності ринкової конкуренції. Вважаємо вимогу користуватися послугами конкретних сайтів видання дискримінаційною і вимагаємо усунути її. Звертаємо увагу, що замовником може бути сформовано вимоги до сайтів, на яких має розміщуватись інформація, але не зазначати їх найву. В зв'язку з чим вимагаємо внести зміни в додаток 1 до Тендерної документації, шляхом виключення назв з сайтів видання, на яких має розміщатися відповідна інформація в процесі виконання договору.
В той же час умовами пункту 6.4 частини 4 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що у разі, якщо у цій тендерній документації, зокрема в технічній специфікації містяться посилання: – на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, – вважати кожне таке посилання таким, що містить вираз «або еквівалент»; – на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, – вважати ці посилання такими, що міститься вираз «або еквівалент».
Отже, якщо Замовник допускає надання послуг на аналогічних сайтах, а не лише на тих, які визначені в додатку 1 тендерної документації, просимо уточнити вимоги до сайту видання і роз'яснити чи не буде порушенням надати в складі пропозиції інформацію про надання послуг, які є предметом закупівлі, на інших сайтах видання, не передбачених умовами додатку 1. Чи буде підставою відхилення тендерної пропозиції учасника внесення змін в частині назв сайтів видання в додатку 1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
2. Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі" зазначено конкретний перелік сайтів видання, на яких має бути висвітлення діяльності Замовника та зазначені об'єми послуги. Звертаємо увагу, що до учасників процедури закупівлі фактично встановлюється вимога щодо подальшої співпраці із імперативно визначеними Замовником сайтами видання у ході надання послуг, що суперечить меті розвитку добросовісної конкуренції, яка означена як одна із принципових засад Закону. Конкретизація сайтів видання створює загрози маніпуляції результатами тендеру та корупційні ризики з огляду на те, що наведені суб'єкти господарювання мають свободу укладати чи не укладати договори з переможцем Закупівлі. Окрім того, фактичне надання Замовником спеціально визначеним сайтам видання монополії щодо висвітлення його діяльності створює загрози неконтрольованого підвищення ними цін на власні послуги за умови відсутності ринкової конкуренції. Вважаємо вимогу користуватися послугами конкретних сайтів видання дискримінаційною і вимагаємо усунути її. Звертаємо увагу, що замовником може бути сформовано вимоги до сайтів, на яких має розміщуватись інформація, але не зазначати їх найву. В зв'язку з чим вимагаємо внести зміни в додаток 1 до Тендерної документації, шляхом виключення назв з сайтів видання, на яких має розміщатися відповідна інформація в процесі виконання договору.
В той же час умовами пункту 6.4 частини 4 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що у разі, якщо у цій тендерній документації, зокрема в технічній специфікації містяться посилання: – на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, – вважати кожне таке посилання таким, що містить вираз «або еквівалент»; – на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, – вважати ці посилання такими, що міститься вираз «або еквівалент».
Отже, якщо Замовник допускає надання послуг на аналогічних сайтах, а не лише на тих, які визначені в додатку 1 тендерної документації, просимо уточнити вимоги до сайту видання і роз'яснити чи не буде порушенням надати в складі пропозиції інформацію про надання послуг, які є предметом закупівлі, на інших сайтах видання, не передбачених умовами додатку 1. Чи буде підставою відхилення тендерної пропозиції учасника внесення змін в частині назв сайтів видання в додатку 1 до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2021 16:59
Доброго дня!
1. Аналогічним вважається договір щодо закупівлі послуг, які входять до відповідного коду згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 79340000-9- Рекламні та маркетингові послуги.
2. Відповідно до умов тендерної документації, а саме:
У разі, якщо у цій тендерній документації, зокрема в технічній специфікації містяться посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, – вважати ці посилання такими, що міститься вираз «або еквівалент».
Отже, надання еквівалентів найменувань сайтів, що зазначені у тендерній документації, допускається з урахуванням збереження обсягів охоплення (6 сайтів) та кількості розміщень, повідомлень (послуг) загалом (292 послуги) та окремо по кожному найменуванню. Додаткових вимог не передбачено.
1. Аналогічним вважається договір щодо закупівлі послуг, які входять до відповідного коду згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 79340000-9- Рекламні та маркетингові послуги.
2. Відповідно до умов тендерної документації, а саме:
У разі, якщо у цій тендерній документації, зокрема в технічній специфікації містяться посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, – вважати ці посилання такими, що міститься вираз «або еквівалент».
Отже, надання еквівалентів найменувань сайтів, що зазначені у тендерній документації, допускається з урахуванням збереження обсягів охоплення (6 сайтів) та кількості розміщень, повідомлень (послуг) загалом (292 послуги) та окремо по кожному найменуванню. Додаткових вимог не передбачено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2021 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАКАРЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
578 160,00
UAH з ПДВ
|
539 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Фомічова Юлія Володимирівна |
611 999,93
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАКАРЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3334414355 |
Переможець |
539 999,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 16:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2021 22:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 15:48
|
звіт про виконання договору № 1 від 20.07.2021.pdf | укладений |
20 січня 2022 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 12:57
|
договір № 1 Інтернет-видання.pdf | укладений |
20 липня 2021 12:56
|