Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі даху спального корпусу з зовнішнім утепленням стін у Солобковецькому навчально-реабілітаційному центрі, Хмельницької обласної ради по вул. Грушевського, 25, с. Солобківці, Ярмолинецького району, Хмельницької області (коригування)
Очікувана вартість
4 820 940,60 UAH
UA-2021-06-10-011224-b ● 093e6d38b3674d8db1d859383bd6fea3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Солобковецький навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 23563467 |
Місцезнаходження: | 32162, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинецький район, с. Солобківці, вул. Грушевського, 25 |
Контактна особа: |
Галина Жолобняк +380688617836 shkola-internat-sl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2021 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 12:50 |
Очікувана вартість: | 4 820 940,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 104,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі даху спального корпусу з зовнішнім утепленням стін у Солобковецькому навчально-реабілітаційному центрі, Хмельницької обласної ради по вул. Грушевського, 25, с. Солобківці, Ярмолинецького району, Хмельницької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32162, Україна, Хмельницька область, Ярмолинецький район, село Солобківці, вул. Грушевського, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, Постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22 липня 2020 р. № 641, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2021 році в розмірі на строк не більше 90 календарних днів | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 100 млн. гривень: | 20% |
Понад 75 млн. грн. до 100 млн. грн. включно: | 15% |
Понад 50 млн. грн. до 75 млн. грн. включно: | 10% |
Понад 25 млн. грн. до 50 млн. грн. включно: | 5% |
Понад 10 млн. грн. до 25 млн. грн. включно: | 2% |
До 10 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Понад 101 працівник: | 10% |
Від 75 до 100 працівників включно: | 8% |
Від 50 до 74 працівників включно: | 6% |
Від 25 до 49 працівників включно: | 4% |
Від 10 до 24 працівників включно: | 2% |
До 9 працівників включно: | 0% |
16 червня 2021 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2021 15:25 |
6_Додаток_2_Технiчне_завдання солобківці.doc | |
16 червня 2021 15:25 |
4 ТД Солобківці.docx | |
16 червня 2021 15:25 |
7_Додаток_3_Проект_договору солобківці.doc | |
16 червня 2021 15:25 |
8 Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
16 червня 2021 15:25 |
5_Додаток_1_Пропозицiя_солобківці.doc | |
16 червня 2021 15:25 |
Таблиця змін кап ремонт.docx |
16 червня 2021 16:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 червня 2021 15:25 |
6_Додаток_2_Технiчне_завдання солобківці.doc
|
|||
16 червня 2021 15:25 |
4 ТД Солобківці.docx
|
|||
16 червня 2021 15:25 |
7_Додаток_3_Проект_договору солобківці.doc
|
|||
16 червня 2021 15:25 |
8 Додаток_4_Субпiдрядники.doc
|
|||
16 червня 2021 15:25 |
5_Додаток_1_Пропозицiя_солобківці.doc
|
|||
16 червня 2021 15:25 |
Таблиця змін кап ремонт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікати
Дата подання: 11 червня 2021 11:00
Дата відповіді: 16 червня 2021 15:22
Згідно наказу ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості " № 454 від 30.11.2018 передбачену що сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги є аналогом EN ISO 9001:2015. Чому та на якій підставі ви вимагаєте 2 однакових сертифікати? Просимо внести зміни та дозволити потенційним учасникам подати сертифікат того року, який міститься на підприємстві, оскільки по своїй суті вони однакові.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!! За результатами розгляду Вашого питання, тендерним комітетом вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-10-011224-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП СОЛЕЯ, Код ЄДРПОУ:41186746
Дата подання: 15 червня 2021 14:53
Про скасування незаконної вимоги тендерної документації
Згідно п. 3.5.5 Тендерної документації від учасника вимагається наявність «…працівників, які в загальному мають такі посвідчення (про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та електробезпеки) повинна становити не менше ніж на 31 працівника.».
Виходячи із орієнтовної трудомісткості та характеру робіт предмету закупівлі, строків їх виконання, максимальна потреба працівників на об´єкті, атестованих у питаннях охорони праці, пожежної безпеки та електробезпеки, включаючи інженерно-технічний персонал не перевищує 10-12 осіб.
Вимога про наявність не менш ніж 31 працівників з посвідченнями про перевірку знань з питань охорони праці є не виправданою та такою, що спрямована на обмеження можливого кола учасників та створення сприятливих конкурентних умов для одного учасника.
Вимагаємо скасувати вищезгадану вимогу або привести її у відповідність до реальних потреб за предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи із орієнтовної трудомісткості та характеру робіт предмету закупівлі, строків їх виконання, максимальна потреба працівників на об´єкті, атестованих у питаннях охорони праці, пожежної безпеки та електробезпеки, включаючи інженерно-технічний персонал не перевищує 10-12 осіб.
Вимога про наявність не менш ніж 31 працівників з посвідченнями про перевірку знань з питань охорони праці є не виправданою та такою, що спрямована на обмеження можливого кола учасників та створення сприятливих конкурентних умов для одного учасника.
Вимагаємо скасувати вищезгадану вимогу або привести її у відповідність до реальних потреб за предметом закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2021 11:22
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Вимогами чинного законодавства зокрема ст..16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник дотримався вказаної норми законодавства та відповідно до п.3.5.2. ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації встановив вимоги стосовно відповідності кваліфікаційним критеріям.
Стосовно кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Повідомляємо, що відповідно до п.3.5.5. ч.5 Розділу ІІІ вимагається Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – ПІБ, посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників:спеціальність, наявність власних та необхідність залучення додатково. Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації:
- головний інженер або особа на яку покладено обов'язки головного інженера;
- виконавця робіт або майстра будівельних та монтажних робіт.
Обов’язкова наявність в штаті учасника інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) (для підтвердження надати у складі пропозиції наказ про прийняття такого працівника на роботу, кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) та диплом про освіту).
На підтвердження дотримання вимог законодавства про охорону праці при виконанні будівельних робіт учасник зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці,пожежної безпеки та електробезпеки чинних на час дії тендерної пропозиції. Кількість працівників, які в загальному мають такі посвідчення повинна становити не менше ніж на 31 працівника.
Стосовно останнього абзацу вказаного пункту тендерної документації, повідомляємо Вас, що у відповідності до вимог чинного законодавства працівники, які будуть виконувати роботи, що потребують спеціальних навиків, дозволів, ліцензій, небезпечних робіт повинні дотримуватися законодавства про охорону праці при виконанні будівельних робіт та повинні мати копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці,пожежної безпеки та електробезпеки. Стосовно кількості працівників, повідомляємо Вас, що вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлена імперативна норма стосовно кількості працівників. Окрім того замовник зацікавлений в швидкому виконані у встановлені терміни та кваліфікованими працівниками, робіт передбачених Додатком 2 ТД. Ніхто не заважає Вам у випадку відсутності працівників в кількості 31 працівника з копіями посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці,пожежної безпеки та електробезпеки, залучити їх додатково шляхом укладення трудових або інших договорів, для можливості виконання робіт. Також у відповідності до п. 3.5.6. ч. 5 Розділу ІІІ ТД визначено, що Учасники можуть для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядника/субпідрядників.
Тому враховуючи вищевикладене тендерний комітет не вбачає потреби щодо внесення змін до тендерної документації у вказаній частині та вважає, що вимоги є обґрунтованими та такими, що не порушують норми чинного законодавства.
Замовник дотримався вказаної норми законодавства та відповідно до п.3.5.2. ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації встановив вимоги стосовно відповідності кваліфікаційним критеріям.
Стосовно кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Повідомляємо, що відповідно до п.3.5.5. ч.5 Розділу ІІІ вимагається Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – ПІБ, посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників:спеціальність, наявність власних та необхідність залучення додатково. Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації:
- головний інженер або особа на яку покладено обов'язки головного інженера;
- виконавця робіт або майстра будівельних та монтажних робіт.
Обов’язкова наявність в штаті учасника інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) (для підтвердження надати у складі пропозиції наказ про прийняття такого працівника на роботу, кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) та диплом про освіту).
На підтвердження дотримання вимог законодавства про охорону праці при виконанні будівельних робіт учасник зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці,пожежної безпеки та електробезпеки чинних на час дії тендерної пропозиції. Кількість працівників, які в загальному мають такі посвідчення повинна становити не менше ніж на 31 працівника.
Стосовно останнього абзацу вказаного пункту тендерної документації, повідомляємо Вас, що у відповідності до вимог чинного законодавства працівники, які будуть виконувати роботи, що потребують спеціальних навиків, дозволів, ліцензій, небезпечних робіт повинні дотримуватися законодавства про охорону праці при виконанні будівельних робіт та повинні мати копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці,пожежної безпеки та електробезпеки. Стосовно кількості працівників, повідомляємо Вас, що вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлена імперативна норма стосовно кількості працівників. Окрім того замовник зацікавлений в швидкому виконані у встановлені терміни та кваліфікованими працівниками, робіт передбачених Додатком 2 ТД. Ніхто не заважає Вам у випадку відсутності працівників в кількості 31 працівника з копіями посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці,пожежної безпеки та електробезпеки, залучити їх додатково шляхом укладення трудових або інших договорів, для можливості виконання робіт. Також у відповідності до п. 3.5.6. ч. 5 Розділу ІІІ ТД визначено, що Учасники можуть для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядника/субпідрядників.
Тому враховуючи вищевикладене тендерний комітет не вбачає потреби щодо внесення змін до тендерної документації у вказаній частині та вважає, що вимоги є обґрунтованими та такими, що не порушують норми чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2021-06-10-011224-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Вектор-М", Код ЄДРПОУ:31792293
Дата подання: 07 липня 2021 16:41
Неправомірне обрання переможця
Неправомірне обрання переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2021 14:13
Доброго дня!!! За резльтатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо про відсутність законних підстав для її задоволення. (більш детально в прикріпленому документі)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІШЕСЛА" |
4 820 940,60
UAH з ПДВ
|
4 820 940,60
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 3 970 186.38 | Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНА ФІРМА "ДІТА" |
4 805 031,56
UAH з ПДВ
|
4 560 000,00
UAH з ПДВ
|
1.3571428571 | 3 360 000 | Відповіді учасника | Документи |
ПП "Вектор-М" |
4 779 327,87
UAH з ПДВ
|
4 602 800,00
UAH з ПДВ
|
1.3714285714 | 3 356 208.33 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Вектор-М" #31792293 |
Відхилено |
4 602 800,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 15:19
|
ПРИВАТНА ФІРМА "ДІТА" #22768049 |
Переможець |
4 560 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 11:33
|
Договір капремонт.pdf | укладений |
19 липня 2021 11:19
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 липня 2021 12:41
|
1 368 000,00 UAH | UA358201720344211004100030647 Солобковецький навчально-реабіл.центр |
UA388201720355399117000702242 ПП "Дiта" |
Оплачений |
28 вересня 2021 15:53
|
1 548 275,41 UAH | UA358201720344211004100030647 Солобковецький навчально-реабіл.центр |
UA833253650000002600701265966 Приватна фiрма "Дiта" |
Оплачений |
11 листопада 2021 09:56
|
1 022 379,38 UAH | UA358201720344211004100030647 Солобковецький навчально-реабіл.центр |
UA833253650000002600701265966 Приватна фiрма "Дiта" |
Оплачений |
21 грудня 2021 10:21
|
621 345,21 UAH | UA358201720344211004100030647 Солобковецький навчально-реабіл.центр |
UA833253650000002600701265966 Приватна фiрма "Дiта" |
Оплачений |