Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №46 по вул. 9-та Поздовжня, 10 у м. Миколаєві. Коригування ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015
Очікувана вартість
805 246,00 UAH
UA-2021-06-10-010914-b fbd10f5707ae43a68c24c15567eb7a43
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita.mkrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2021 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2021 23:59
Очікувана вартість: 805 246,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 026,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі-банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням кваліфікованого електронного підпису банка-гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу № 2628 від 14.12.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку сплатити на користь замовника: Управління освіти Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 02145010 р/р № UA738201720355119045000040418 Державна казначейська служба України в м. Київ. суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у вимогах. Розмір забезпечення пропозиції: 2000,00 (Дві тисячі гривень 00 коп.) зі строком дії не менше 90 днів (з дати кінцевого строку подання пропозицій). Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, складеної в довільній формі. Строк дії забезпечення ї пропозиції має складати не менше в строку дії пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю в якості підтвердження справжності своїх намірів вносить забезпечення виконання умов договору взятих на себе зобов'язань у формі депозиту на рахунок Замовника у розмірі 5 % від ціни договору. Реквізити розрахункового рахунку Замовника для зарахування коштів: Одержувач – Управління освіти Миколаївської міської ради Призначення платежу – забезпечення виконання умов договору про закупівлю Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №46 по вул. 9-та Поздовжня, 10 у м. Миколаєві. Коригування ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015. Юридична адреса – 54001, м. Миколаїв, вул. Інженерна, 3. Розрахунковий рахунок – UA738201720355119045000040418, відкритий в Державна казначейська служба України в м. Київ. Код ЄДРПОУ – 02145010.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа. 2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - необхідна інформація щодо технічних характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 3 цієї документації (вимог до предмета закупівлі робіт). 4) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №46 по вул. 9-та Поздовжня, 10 у м. Миколаєві. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. 9-та Поздовжня, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі-банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням кваліфікованого електронного підпису банка-гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу № 2628 від 14.12.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку сплатити на користь замовника: Управління освіти Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 02145010 р/р № UA738201720355119045000040418 Державна казначейська служба України в м. Київ. суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у вимогах. Розмір забезпечення пропозиції: 2000,00 (Дві тисячі гривень 00 коп.) зі строком дії не менше 90 днів (з дати кінцевого строку подання пропозицій). Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, складеної в довільній формі. Строк дії забезпечення ї пропозиції має складати не менше в строку дії пропозиції.

Сума забезпечення: 2000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі-банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням кваліфікованого електронного підпису банка-гаранта.
Вимоги до документу: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі-банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням кваліфікованого електронного підпису банка-гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу № 2628 від 14.12.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку сплатити на користь замовника: Управління освіти Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 02145010 р/р № UA738201720355119045000040418 Державна казначейська служба України в м. Київ. суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, зазначених у вимогах. Розмір забезпечення пропозиції: 2000,00 (Дві тисячі гривень 00 коп.) зі строком дії не менше 90 днів (з дати кінцевого строку подання пропозицій). Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, складеної в довільній формі. Строк дії забезпечення ї пропозиції має складати не менше в строку дії пропозиції.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю в якості підтвердження справжності своїх намірів вносить забезпечення виконання умов договору взятих на себе зобов'язань у формі депозиту на рахунок Замовника у розмірі 5 % від ціни договору. Реквізити розрахункового рахунку Замовника для зарахування коштів: Одержувач – Управління освіти Миколаївської міської ради Призначення платежу – забезпечення виконання умов договору про закупівлю Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №46 по вул. 9-та Поздовжня, 10 у м. Миколаєві. Коригування ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015. Юридична адреса – 54001, м. Миколаїв, вул. Інженерна, 3. Розрахунковий рахунок – UA738201720355119045000040418, відкритий в Державна казначейська служба України в м. Київ. Код ЄДРПОУ – 02145010.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Переможець закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю в якості підтвердження справжності своїх намірів вносить забезпечення виконання умов договору взятих на себе зобов'язань у формі депозиту на рахунок Замовника у розмірі 5 % від ціни договору.
Вимоги до документу: Переможець закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю в якості підтвердження справжності своїх намірів вносить забезпечення виконання умов договору взятих на себе зобов'язань у формі депозиту на рахунок Замовника у розмірі 5 % від ціни договору. 6.1. Реквізити розрахункового рахунку Замовника для зарахування коштів: Одержувач – Управління освіти Миколаївської міської ради Призначення платежу – забезпечення виконання умов договору про закупівлю Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №46 по вул. 9-та Поздовжня, 10 у м. Миколаєві. Коригування ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015. Юридична адреса – 54001, м. Миколаїв, вул. Інженерна, 3. Розрахунковий рахунок – UA738201720355119045000040418, відкритий в Державна казначейська служба України в м. Київ. Код ЄДРПОУ – 02145010.
14 червня 2021 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2021 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 17:43
Вимоги (нова редакція).docx
14 червня 2021 17:43
Додаток 1 Цінова пропозиція (нова редакція).docx
14 червня 2021 17:43
Додаток 2 Проект договору (нова редакція).docx
14 червня 2021 17:43
Додаток 3 Технічне завдання (нова редакція).docx
10 червня 2021 16:44
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
10 червня 2021 16:44
Додаток 2 Проект договору.docx
10 червня 2021 16:44
Додаток 3 Технічне завдання.docx
10 червня 2021 16:44
Вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи для відповідності критеріям, що завантажуються під час подання пропозицій
Дата подання: 15 червня 2021 14:07
Замовник встановив серед вимог при поданні пропозиції надання Учасником документів: забезпечення тендерної пропозиції (пункт 1.1 та пункт 1.2 вимагають надання одного й того ж документа), та забезпечення виконання договору (пункт 2.1 та пункт 2.2 вимагають надання одного й того ж документа) Просимо надати розяснення: які саме документи потрібно завантажити? Адже, надання забезпечення виконання договору передбачається лише ПЕРЕМОЖЦЕМ при підписанні договору. Що в такому разі може завантажити Учасник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2021 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" 757 813,10
UAH з ПДВ
757 813,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 червня 2021 20:14
Електронний підпис
24 червня 2021 19:05
Статут.pdf
24 червня 2021 19:05
Сертификат ISO 9001.2015.pdf
24 червня 2021 19:04
Копія лiцензiї.pdf
24 червня 2021 19:04
Витяг з ЄДР.pdf
24 червня 2021 19:04
10_Гар_лист_про_цiну.pdf
24 червня 2021 19:04
9_Захист_довкiлля.pdf
24 червня 2021 19:04
8_аналогiчнi_договори.pdf
24 червня 2021 19:04
7 Працівники.pdf
24 червня 2021 19:04
6.2 Лист-розяснення.pdf
24 червня 2021 19:04
3 Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2021 19:04
_Розрахунки 1-4.pdf
24 червня 2021 19:04
_Пояснювальна записка.pdf
24 червня 2021 19:04
_Обєктний кошторис.pdf
24 червня 2021 19:04
_Локальний кошторис.pdf
24 червня 2021 19:04
_Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"
#38525214
Переможець 757 813,10
UAH з ПДВ
30 червня 2021 14:36

Документи

30 червня 2021 14:36
Електронний підпис
30 червня 2021 14:35
Протокол № 18.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"
#38525214
757 813,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 14:36
Електронний підпис
30 червня 2021 14:35
Протокол № 18.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:01
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 15:32
Договір №6-28.pdf укладений
06 липня 2021 15:31

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 серпня 2021 11:41
486 342,98 UAH UA508201720344241044100040418
Управління освіти ММР
UA023266100000026008053205568
ТОВ"ІМПОРТСТРОЙ"
Оплачений
30 грудня 2021 13:33
229 032,96 UAH UA508201720344241044100040418
Управління освіти ММР
UA023266100000026008053205568
ТОВ"ІМПОРТСТРОЙ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшити загальну суму договору на 42437,16 грн з ПДВ. Після зменшення загальна сума Договору складає 715 375,94 грн. з ПДВ. 2. Решта умов Договору залишаються незмінними . 3. Ця угода набуває чинності з дня її підписання.
Номер договору про закупівлю: 6-28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 715 375,94
UAH (в тому числі ПДВ 119 229,32 UAH)