Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код CPV 30230000-0 – «Комп’ютерне обладнання»
(Комп'ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи («Нової української школи»))
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2021-06-10-004751-c ● b6a807323b1a4aceb11c858595de333e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №313 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 22934720 |
Місцезнаходження: | 02097, Україна , Київська обл., Київ, Лисківська, 7-Б |
Контактна особа: |
Посадський Володимир Віталійович 380445301439, 380445301440 sh313@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2021 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 13:23 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
ДК 021:2015 код CPV 30230000-0 – «Комп’ютерне обладнання»
(Комп'ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи («Нової української школи»))
(Комп'ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи («Нової української школи»))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Лисківська, 7-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється на підставі видаткових накладних після постачання товару шляхом перерахування Замовником грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2021 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2021 16:07 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
14 червня 2021 16:06 |
ДОДАТОК 3. Технічні, якісні та кількісні характеристики ЗМІНИ.docx | |
10 червня 2021 15:56 |
ДОДАТОК 4. Проєкт договору про закупівлю.docx | |
10 червня 2021 15:55 |
ДОДАТОК 2. Цінова пропозиція.docx | |
10 червня 2021 15:55 |
ДОДАТОК 1. Кваліфікаційні та інші вимоги.docx | |
10 червня 2021 15:53 |
ТД 2021 з титулкою.pdf |
14 червня 2021 16:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 червня 2021 16:07 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
14 червня 2021 16:06 |
ДОДАТОК 3. Технічні, якісні та кількісні характеристики ЗМІНИ.docx
|
|||
10 червня 2021 15:56 |
ДОДАТОК 4. Проєкт договору про закупівлю.docx
|
|||
10 червня 2021 15:55 |
ДОДАТОК 2. Цінова пропозиція.docx
|
|||
10 червня 2021 15:55 |
ДОДАТОК 1. Кваліфікаційні та інші вимоги.docx
|
|||
10 червня 2021 15:53 |
ТД 2021 з титулкою.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-10-004751-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 10 червня 2021 17:09
Дискримінація
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини частини 5 статті 14 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Інтерактивна дошка SmartBoard. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 5 статті 14 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 5 статті 14 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2021 09:41
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: відповідно до Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Замовник зазначив технічні вимоги до товару відповідно до вимог Закону, вимоги повністю відповідають потребам Замовника. Технічні характеристики інтерактивної дошки у сукупності характеристик відповідають не одному виробнику та мають аналоги. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки.
Номер вимоги: UA-2021-06-10-004751-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 11 червня 2021 12:58
Дискримінаційні вимоги
У вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2021 14:09
Доброго дня! Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. Найближчим часом ми опублікуємо змінену тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" |
209 700,00
UAH з ПДВ
|
209 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" |
209 950,00
UAH з ПДВ
|
209 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" #42831727 |
Переможець |
209 700,00
UAH з ПДВ
|
29 червня 2021 19:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2021 22:39
|
дод уг зміна рекв.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2021 22:38
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 16:05
|
догов 46.pdf | укладений |
14 липня 2021 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника Сторони домовились внести зміни в Договір в частині реквізитів. Усі умови Договору не змінені цією Угодою, залишаються в силі і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |