Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг): Лот №1 (м.Одеса, вул. Заболотного 38-а, Французький бульвар, 7, вул.Південна, буд.1, вул.Семінарська,5, Старобазарний сквер,3 , пр-т Шевченко,2а, Ланжеронівська,15, пр-т Академіка Глушка, 17/2, вул. Стовбова, 17), Лот №2 (Одеська обл., м.Южне, вул. Новобілярська, 24/3), Лот №3 (Одеська обл., смт Доброслав, пр.40-річчя Визволення, 7), Лот №4 (Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Шевченка,3)
Очікувана вартість
4 228 900,00 UAH
UA-2021-06-10-003177-c ● 4763b34adf274eb39fc34ac00ac21d8f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Одеській області (філія ДПС) |
Код ЄДРПОУ: | 44069166 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Семінарська, буд.5 |
Контактна особа: |
Гріднєв Максим Олександрович +380482300378 gridnevm86@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2021 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2021 13:48 |
Очікувана вартість: | 4 228 900,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Тендерна документація
17 червня 2021 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2021 10:27 |
zmini.pdf | |
17 червня 2021 10:27 |
TD new_vers.pdf | |
11 червня 2021 14:33 |
perelik zmin.pdf | |
11 червня 2021 14:33 |
ДТ у новій редакції.pdf |
17 червня 2021 10:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 червня 2021 10:27 |
zmini.pdf
|
||||||
17 червня 2021 10:27 |
TD new_vers.pdf
|
||||||
11 червня 2021 14:33 |
perelik zmin.pdf
|
||||||
11 червня 2021 14:33 |
ДТ у новій редакції.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-10-003177-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 06 липня 2021 11:07
неправомірна дискваліфікація
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ Про Публічні закупівлі "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю." Документи, відносно відсутності яких було відхилено учасника, відповідно до вимог тендерної документації, належать до кваліфікаційних критеріїв (ст. 16 ЗУ), а тому Замовник був ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Такє роз'яснення надано зокрема та не виключено Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства на офіційному веб порталі за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA. Вимагаємо надати пояснення щодо порушення Вами вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2021 17:15
Результат розгляду Вашої вимоги викладено у протоколі №226
Номер вимоги: UA-2021-06-10-003177-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 08 липня 2021 11:52
неправомірна дискваліфікація
Протоколом № 226 від 07.07.2021 Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про Скасування Протоколу про відхилення пропозиції ПОГ "Сервіс Ленд" та повернення її на повторний розгляд. Станом на час подання даної вимоги, жодного діяння зі сторони Замовника відносно виконання Протоколу № 226 від 07.07.2021 не відбулось. Вимагаємо здійснити діяння передбачені протоколом № 226 від 07.07.2021 та повернути на кваліфікацію ПОГ "Сервіс Ленд".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2021 16:09
Рішення по вашої вимоги вказане в протоколі
Номер вимоги: UA-2021-06-10-003177-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 06 липня 2021 11:06
неправомірна дискваліфікація
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ Про Публічні закупівлі "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю." Документи, відносно відсутності яких було відхилено учасника, відповідно до вимог тендерної документації, належать до кваліфікаційних критеріїв (ст. 16 ЗУ), а тому Замовник був ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Такє роз'яснення надано зокрема та не виключено Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства на офіційному веб порталі за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA. Вимагаємо надати пояснення щодо порушення Вами вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2021 17:16
Результат розгляду Вашої вимоги викладено у протоколі №227
Номер вимоги: UA-2021-06-10-003177-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 08 липня 2021 11:54
неправомірна дискваліфікація
Протоколом № 227 від 07.07.2021 Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про Скасування Протоколу про відхилення пропозиції ПОГ "Сервіс Ленд" та повернення її на повторний розгляд. Станом на час подання даної вимоги, жодного діяння зі сторони Замовника відносно виконання Протоколу № 227 від 07.07.2021 не відбулось. Вимагаємо здійснити діяння передбачені протоколом № 227 від 07.07.2021 та повернути на кваліфікацію ПОГ "Сервіс Ленд".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2021 16:10
Рішення по вашої вимоги вказане в протоколі
Номер вимоги: UA-2021-06-10-003177-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 06 липня 2021 11:04
неправомірна дискваліфікація
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ Про Публічні закупівлі "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю." Документи, відносно відсутності яких було відхилено учасника, відповідно до вимог тендерної документації, належать до кваліфікаційних критеріїв (ст. 16 ЗУ), а тому Замовник був ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Такє роз'яснення надано зокрема та не виключено Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства на офіційному веб порталі за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA. Вимагаємо надати пояснення щодо порушення Вами вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2021 17:17
Результат розгляду Вашої вимоги викладено у протоколі №228
Номер вимоги: UA-2021-06-10-003177-c.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 08 липня 2021 11:56
неправомірна дискваліфікація
Протоколом № 228 від 07.07.2021 Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про Скасування Протоколу про відхилення пропозиції ПОГ "Сервіс Ленд" та повернення її на повторний розгляд. Станом на час подання даної вимоги, жодного діяння зі сторони Замовника відносно виконання Протоколу № 228 від 07.07.2021 не відбулось. Вимагаємо здійснити діяння передбачені протоколом № 228 від 07.07.2021 та повернути на кваліфікацію ПОГ "Сервіс Ленд".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2021 16:11
Рішення по вашої вимоги вказане в протоколі
Номер вимоги: UA-2021-06-10-003177-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 06 липня 2021 11:03
неправомірна дискваліфікація
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ Про Публічні закупівлі "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю." Документи, відносно відсутності яких було відхилено учасника, відповідно до вимог тендерної документації, належать до кваліфікаційних критеріїв (ст. 16 ЗУ), а тому Замовник був ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Такє роз'яснення надано зокрема та не виключено Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства на офіційному веб порталі за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA. Вимагаємо надати пояснення щодо порушення Вами вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2021 17:17
Результат розгляду Вашої вимоги викладено у протоколі №229
Номер вимоги: UA-2021-06-10-003177-c.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Код ЄДРПОУ:40075836
Дата подання: 08 липня 2021 11:58
неправомірна дискваліфікація
Протоколом № 229 від 07.07.2021 Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про Скасування Протоколу про відхилення пропозиції ПОГ "Сервіс Ленд" та повернення її на повторний розгляд. Станом на час подання даної вимоги, жодного діяння зі сторони Замовника відносно виконання Протоколу № 229 від 07.07.2021 не відбулось. Вимагаємо здійснити діяння передбачені протоколом № 229 від 07.07.2021 та повернути на кваліфікацію ПОГ "Сервіс Ленд".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2021 16:12
Рішення по вашої вимоги вказане в протоколі
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-10-003177-c.a9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС-О", Код ЄДРПОУ:40067720
Дата подання: 21 липня 2021 15:33
Дата подання: 21 липня 2021 15:33
СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 242 від 16.07.2021р. Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Одеській області (філія ДПС) щодо розгляду пропозиції учасника ПП «МАРС-О» на закупівлю: «Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг): Лот №3 (Одеська обл., смт Доброслав, пр.40-річчя Визволення, 7) тендерну пропозицію учасника ПП «МАРС-О» було відхилено із порушенням норм чинного законодавства. Ми, Приватне підприємство «МАРС-О», не погоджуємося із відхиленням нашої тендерної пропозиції з наступних підстав:
1)Відповідно до протоколу № 242 від 16.07.2021 року однією із підстав відхилення нашої тендерної пропозиції було те, що учасником ПП «МАРС-О» не було надано накази або підтверджуючі документи на прийняття на роботу штатних працівників, також відсутні цивільно-правові договори щодо залучених працівників, в чому Замовник вбачає порушення абзацу 1 пункту 1, абзацу 1 частини 2 та абзацу 3 частини 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). В першу чергу, вертаємо Вашу увагу на зазначення Замовником невірних посилань на абзаци, пункти та частини цієї статті. Відхилення за вищезазначеною підставою могло б відбутись відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону – не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, проте таке відхилення також вважаємо неправомірним, оскільки відповідно до пункту 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вимогам законодавства, Замовником не було висунуто повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, отже відсутня підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції в даній частині.
2) Наступною підставою відхилення тендерної пропозиції ПП «МАРС-О» було те, що Учасником було надано договори, які не відповідають вимогам викладеним у тендерній документації. Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вимогам законодавства, Замовником не було висунуто повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, отже відсутня підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції в даній частині. Додатково зазначаємо, що в даному випадку Замовником теж зазначено невірні посилання на Закон.
3)Відповідно до інформації, викладеній у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою собою № 242 від 16 липня 2021 року, Учасник підлягає відхиленню, оскільки відповідно до Розділу 2. Інші вимоги та відповідні документи, що повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію паспорту. Проте, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданих положень тендерної документації, а саме п. 2.4 та п. 2.5 копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту надається учасниками – фізичними особами, коли нашою організаційно-правовою формою є «приватне підприємство». Відтак відхилення за даною підставою є неправомірним.
4)Замовник зазначає, що Учасником «МАРС-О», в порушення вимог тендерної документації, а саме Додатку № 3 до тендерної документації «технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі», не було надано документа, що підтверджує наявність приміщення. По перше, зазначаємо, що наявність приміщення стосується кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно у разі непідтвердження наявності приміщення Замовник був зобов’язаний, в порядку статті 29 Закону, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. По друге, відповідно до формулювання Замовника дані вимоги передбачаються уже безпосередньо до надавача послуг, що є переможцем процедури закупівлі та Виконавцем за договором. Додатково зазначаємо, що учасником в складі тендерної пропозиції надано лист-згоду вих.№ 9 – з від 25.06.2021 року, в якому ПП «МАРСО-О» зазначає, що погоджується із вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики, передбачені Додатком 3 до тендерної документації (файл «Відповідність технічне.pdf») та підписану скан-копію Додатку 3 до тендерної документації (файл «Технічне_лот3.pdf»), які підтверджують нашу відповідність вимогам встановленим Замовником, отже дана підстава для відхилення також є неправомірною.
Відзначаємо, що дії Замовника грубо порушують принципи публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема принципи недискримінації та рівності учасників.
Враховуючи вищенаведене просимо:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «МАРС-О».
Додатки:
- Витяги із Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2021 11:58
рішення від 23.07.2021 №16906.pdf
Дата публікації: 26 липня 2021 11:56
інформація про перенесення від 02.08.2021 №13621.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2021 15:30
інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2021 № 18183.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2021 18:19
рішення від 09.08.2021 № 18183.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2021 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: 23 липня 2021 року рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) №16906-р/пк-пз, Скаргу було прийнято до розгляду.
09 серпня 2021 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №18183-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ПП «МАРС-О» постановила зобов’язати Головне управління ДПС в Одеській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «МАРС-О» за процедурою закупівлі – «Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень),дворів, доріг): Лот 1 (м. Одеса: вул. Заболотного, буд. 38-а; Французький бульвар, буд. 7; вул. Південна, буд. 1; вул. Семінарська, буд. 5; Старобазарний сквер, буд. 3; пр-т Шевченко, буд. 2а; вул. Ланжеронівська, буд. 15; пр-т Академіка Глушка, буд. 17/2; вул. Стовбова, буд. 17), Лот 2 (Одеська область, м. Южне, вул. Новобілярська, 24/3), Лот 3 (Одеська область, смт Доброслав, пр. 40-річчя Визволення, 7), Лот 4 (Одеська область, м. Чорноморськ, вул.. Шевченка, 3)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-06-10-003177-с за лотом №3 (повний текст даного рішення з’явився в електронній системі 12.08.2021).
ВИРИШИВ:
1. Відповідно до ч. 22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09 серпня 2021 року №18183-р/пк-пз, скасувати рішення Уповноваженої особи Головного управління ДПС в Одеській області, про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАРС-О», ЄДРПОУ 40067720 (протокол УО від 16 липня 2021 №242)
Дата виконання рішення замовником: 13 серпня 2021 14:04
Номер скарги: UA-2021-06-10-003177-c.a10
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС-О", Код ЄДРПОУ:40067720
Дата подання: 21 липня 2021 15:33
Дата подання: 21 липня 2021 15:33
СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 241 від 16.07.2021р. Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Одеській області (філія ДПС) щодо розгляду пропозиції учасника ПП «МАРС-О» на закупівлю: «Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг): Лот №4 (Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Шевченка,3) тендерну пропозицію учасника ПП «МАРС-О» було відхилено із порушенням норм чинного законодавства. Ми, Приватне підприємство «МАРС-О», не погоджуємося із відхиленням нашої тендерної пропозиції з наступних підстав:
1)Відповідно до протоколу № 241 від 16.07.2021 року однією із підстав відхилення нашої тендерної пропозиції було те, що учасником ПП «МАРС-О» не було надано накази або підтверджуючі документи на прийняття на роботу штатних працівників, також відсутні цивільно-правові договори щодо залучених працівників, в чому Замовник вбачає порушення абзацу 1 пункту 1, абзацу 1 частини 2 та абзацу 3 частини 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). В першу чергу, вертаємо Вашу увагу на зазначення Замовником невірних посилань на абзаци, пункти та частини цієї статті. Відхилення за вищезазначеною підставою могло б відбутись відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону – не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, проте таке відхилення також вважаємо неправомірним, оскільки відповідно до пункту 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вимогам законодавства, Замовником не було висунуто повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, отже відсутня підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції в даній частині.
2) Наступною підставою відхилення тендерної пропозиції ПП «МАРС-О» було те, що Учасником було надано договори, які не відповідають вимогам викладеним у тендерній документації. Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вимогам законодавства, Замовником не було висунуто повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, отже відсутня підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції в даній частині. Додатково зазначаємо, що в даному випадку Замовником теж зазначено невірні посилання на Закон.
3)Відповідно до інформації, викладеній у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою собою № 241 від 16 липня 2021 року, Учасник підлягає відхиленню, оскільки відповідно до Розділу 2. Інші вимоги та відповідні документи, що повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію паспорту. Проте, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданих положень тендерної документації, а саме п. 2.4 та п. 2.5 копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту надається учасниками – фізичними особами, коли нашою організаційно-правовою формою є «приватне підприємство». Відтак відхилення за даною підставою є неправомірним.
4)Замовник зазначає, що Учасником «МАРС-О», в порушення вимог тендерної документації, а саме Додатку № 3 до тендерної документації «технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі», не було надано документа, що підтверджує наявність приміщення. По перше, зазначаємо, що наявність приміщення стосується кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно у разі непідтвердження наявності приміщення Замовник був зобов’язаний, в порядку статті 29 Закону, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. По друге, відповідно до формулювання Замовника дані вимоги передбачаються уже безпосередньо до надавача послуг, що є переможцем процедури закупівлі та Виконавцем за договором. Додатково зазначаємо, що учасником в складі тендерної пропозиції надано лист-згоду вих.№ 9 – з від 25.06.2021 року, в якому ПП «МАРСО-О» зазначає, що погоджується із вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики, передбачені Додатком 3 до тендерної документації (файл «Відповідність технічне.pdf») та підписану скан-копію Додатку 3 до тендерної документації (файл «Технічне_лот4.pdf»), які підтверджують нашу відповідність вимогам встановленим Замовником, отже дана підстава для відхилення також є неправомірною.
Відзначаємо, що дії Замовника грубо порушують принципи публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема принципи недискримінації та рівності учасників.
Враховуючи вищенаведене просимо:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «МАРС-О».
Додатки:
- Витяги із Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 23.07.2021 №16915.pdf
Дата публікації: 26 липня 2021 19:57
Номер скарги: UA-2021-06-10-003177-c.c11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС-О", Код ЄДРПОУ:40067720
Дата подання: 26 липня 2021 21:36
Дата подання: 26 липня 2021 21:36
СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
Вих. № 2– з від 26.07.2021 року
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03035
Скаржник
Приватне підприємство «МАРС-О»
79066, Львівська обл., місто Львів, вул. Зубрівська, будинок 36
ЄДРПОУ 40067720
Номер телефону: +380931280361
Електронна пошта: marso.lviv@gmail
Замовник, дії якого оскаржуються
Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Одеській області (філія ДПС)
65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Семінарська, буд.5
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-06-10-003177-c
СКАРГА НА ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 241 від 16.07.2021р. Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Одеській області (філія ДПС) щодо розгляду пропозиції учасника ПП «МАРС-О» на закупівлю: «Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг): Лот №4 (Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Шевченка,3) тендерну пропозицію учасника ПП «МАРС-О» було відхилено із порушенням норм чинного законодавства. Ми, Приватне підприємство «МАРС-О», не погоджуємося із відхиленням нашої тендерної пропозиції з наступних підстав:
1)Відповідно до протоколу № 241 від 16.07.2021 року однією із підстав відхилення нашої тендерної пропозиції було те, що учасником ПП «МАРС-О» не було надано накази або підтверджуючі документи на прийняття на роботу штатних працівників, також відсутні цивільно-правові договори щодо залучених працівників, в чому Замовник вбачає порушення абзацу 1 пункту 1, абзацу 1 частини 2 та абзацу 3 частини 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). В першу чергу, вертаємо Вашу увагу на зазначення Замовником невірних посилань на абзаци, пункти та частини цієї статті. Відхилення за вищезазначеною підставою могло б відбутись відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону – не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, проте таке відхилення також вважаємо неправомірним, оскільки відповідно до пункту 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вимогам законодавства, Замовником не було висунуто повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, отже відсутня підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції в даній частині.
2) Наступною підставою відхилення тендерної пропозиції ПП «МАРС-О» було те, що Учасником було надано договори, які не відповідають вимогам викладеним у тендерній документації. Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Всупереч вимогам законодавства, Замовником не було висунуто повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, отже відсутня підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції в даній частині. Додатково зазначаємо, що в даному випадку Замовником теж зазначено невірні посилання на Закон.
3)Відповідно до інформації, викладеній у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою собою № 241 від 16 липня 2021 року, Учасник підлягає відхиленню, оскільки відповідно до Розділу 2. Інші вимоги та відповідні документи, що повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію паспорту. Проте, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданих положень тендерної документації, а саме п. 2.4 та п. 2.5 копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту надається учасниками – фізичними особами, коли нашою організаційно-правовою формою є «приватне підприємство». Відтак відхилення за даною підставою є неправомірним.
4)Замовник зазначає, що Учасником «МАРС-О», в порушення вимог тендерної документації, а саме Додатку № 3 до тендерної документації «технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі», не було надано документа, що підтверджує наявність приміщення. По перше, зазначаємо, що наявність приміщення стосується кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно у разі непідтвердження наявності приміщення Замовник був зобов’язаний, в порядку статті 29 Закону, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. По друге, відповідно до формулювання Замовника дані вимоги передбачаються уже безпосередньо до надавача послуг, що є переможцем процедури закупівлі та Виконавцем за договором. Додатково зазначаємо, що учасником в складі тендерної пропозиції надано лист-згоду вих.№ 9 – з від 25.06.2021 року, в якому ПП «МАРСО-О» зазначає, що погоджується із вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики, передбачені Додатком 3 до тендерної документації (файл «Відповідність технічне.pdf») та підписану скан-копію Додатку 3 до тендерної документації (файл «Технічне_лот4.pdf»), які підтверджують нашу відповідність вимогам встановленим Замовником, отже дана підстава для відхилення також є неправомірною.
Відзначаємо, що дії Замовника грубо порушують принципи публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема принципи недискримінації та рівності учасників.
Враховуючи вищенаведене просимо:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «МАРС-О».
Додатки:
- Витяги із Тендерної документації.
Директор Тарнава Л.І.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 липня 2021 20:08
рішення від 28.07.2021 № 17200.pdf
Дата публікації: 28 липня 2021 20:07
інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2021 № 18171.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2021 18:20
рішення від 09.08.2021 № 18171.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2021 14:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: 28 липня 2021 року рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) №17200-р/пк-пз, Скаргу було прийнято до розгляду.
09 серпня 2021 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №18171-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ПП «МАРС-О» постановила зобов’язати Головне управління ДПС в Одеській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «МАРС-О» за процедурою закупівлі – «Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень),дворів, доріг): Лот 1 (м. Одеса: вул. Заболотного, буд. 38-а; Французький бульвар, буд. 7; вул. Південна, буд. 1; вул. Семінарська, буд. 5; Старобазарний сквер, буд. 3; пр-т Шевченко, буд. 2а; вул. Ланжеронівська, буд. 15; пр-т Академіка Глушка, буд. 17/2; вул. Стовбова, буд. 17), Лот 2 (Одеська область, м. Южне, вул. Новобілярська, 24/3), Лот 3 (Одеська область, смт Доброслав, пр. 40-річчя Визволення, 7), Лот 4 (Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Шевченка, 3)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-06-10-003177-с за лотом №4 (повний текст даного рішення з’явився в електронній системі 12.08.2021).
ВИРИШИВ:
1. Відповідно до ч. 22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09 серпня 2021 року №18183-р/пк-пз, скасувати рішення Уповноваженої особи Головного управління ДПС в Одеській області, про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАРС-О», ЄДРПОУ 40067720 (протокол УО від 16 липня 2021 №241)
Дата виконання рішення замовником: 13 серпня 2021 14:06
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з прибирання (Послуги з утримання в чистоті будівель (у тому числі службових приміщень), дворів, доріг): Лот №1 (м. Одеса, вул. Заболотного 38-а, Французький бульвар, 7, вул. Південна, буд.1, вул.Семінарська,5, Старобазарний сквер,3 , пр-т Шевченко,2а, Ланжеронівська,15, пр-т Академіка Глушка, 17/2, вул. Стовбова, 17) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 2 645 800,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 26 458,00 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до вимог ст.27 Закону учасник-переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії з накладеним цифровим підписом у розмірі, який складає 2% від вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія починає діяти з моменту підписання договору. (р/р UA348201720355179002022115715 в ДКСУ м. Київ, код ЄДРПОУ 44069166) |
Аукціон
Позиції
1 посл
ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ (ПОСЛУГИ З УТРИМАННЯ В ЧИСТОТІ БУДІВЕЛЬ (У ТОМУ ЧИСЛІ СЛУЖБОВИХ ПРИМІЩЕНЬ), ДВОРІВ, ДОРІГ): ЛОТ №1 (М. ОДЕСА, ВУЛ. ЗАБОЛОТНОГО 38-А, ФРАНЦУЗЬКИЙ БУЛЬВАР, 7, ВУЛ. ПІВДЕННА, БУД.1, ВУЛ.СЕМІНАРСЬКА,5, СТАРОБАЗАРНИЙ СКВЕР,3 , ПР-Т ШЕВЧЕНКО,2А, ЛАНЖЕРОНІВСЬКА,15, ПР-Т АКАДЕМІКА ГЛУШКА, 17/2, ВУЛ. СТОВБОВА, 17)
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, ВУЛ. ЗАБОЛОТНОГО 38-А, ФРАНЦУЗЬКИЙ БУЛЬВАР, 7, ВУЛ. ПІВДЕННА, БУД.1, ВУЛ.СЕМІНАРСЬКА,5, СТАРОБАЗАРНИЙ СКВЕР,3 , ПР-Т ШЕВЧЕНКО,2А, ЛАНЖЕРОНІВСЬКА,15, ПР-Т АКАДЕМІКА ГЛУШКА, 17/2, ВУЛ. СТОВБОВА, 17
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
1 586 833,97
UAH з ПДВ
|
1 586 833,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
2 438 377,32
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС-О" |
1 719 770,00
UAH з ПДВ
|
1 719 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" |
2 259 242,50
UAH з ПДВ
|
2 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" |
2 598 409,80
UAH з ПДВ
|
2 598 409,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРС-О" #40067720 |
Очікує рішення |
1 719 770,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 18:31
|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Відхилено |
1 586 833,97
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 18:31
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 липня 2021 14:02 |
Кінець періоду оскарження: | 27 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 27 липня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути |
Документи:
16 липня 2021 14:02
|
Електронний підпис |
16 липня 2021 14:00
|
скасування лоту 1.pdf |