Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Профіль П13 50мм., плаский з гумовою вставкою 2000 мм., код ДК 021:2015 - 44330000-2 "Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі".
Очікувана вартість
600,00 UAH
UA-2021-06-10-002814-c 3b2bbac3ba4441dba0f3d44a80fe99f9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна

380506909109 tetanavelika@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057439
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Контактна особа: Величко Тетяна
380506909109
tetanavelika@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі


Профіль П13 50мм., плаский з гумовою вставкою 2000 мм., код ДК 021:2015 - 44330000-2 "Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Профіль П13 50мм., плаский з гумовою вставкою 2000 мм., код ДК 021:2015 - 44330000-2 "Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44334000-0 — Профілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за кожну поставлену партію товару здійснюється у безготівковій формі на розрахунковий рахунок постачальника протягом 7 робочих днів після отримання товарів відповідно до взятого бюджетного зобов'язання ( ст.49 ч.1 Бюджетного кодексу України). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

10 червня 2021 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2021 13:04
ЗВІТ ПРО ДОГОВІР .docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Діжевський Олександр Олександрович
#2975618736
Переможець 600,00
UAH
10 червня 2021 13:13

Документи

10 червня 2021 13:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 13:09
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 13:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 600,00
UAH