Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Внесення засобів захисту рослин
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2021-06-10-002629-a ● 631e7aabaee74a83af7abd4462fb0e5f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНЗ "Бахмутський професійний аграрний ліцей" |
Код ЄДРПОУ: | 02542449 |
Місцезнаходження: | 84571, Україна , Донецька обл., селище Опитне, вул. Набережна, 4 |
Контактна особа: |
Перькова Ольга Олександрівна +380993507242 Agrolitsej@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2021 16:00 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
536 Га
Гербіциди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84511, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Колгоспна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
536 Га
Фунгіциди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84511, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Колгоспна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги здійснюється на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) протягом 10 днів з дня підписання акту. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2021 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 14:15 |
Роз'яснення до тендерної документації.docx | |
18 червня 2021 14:15 |
Тендерна документація нова редакція.docx |
18 червня 2021 14:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2021 14:15 |
Роз'яснення до тендерної документації.docx
|
|||
18 червня 2021 14:15 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Норми внесення
Дата подання: 16 червня 2021 15:39
Дата відповіді: 17 червня 2021 15:06
Добрий день!
Які норми внесення гербіцидів та фунгіцидів на гектар?
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповідь на ваше запитання:
Гербіциди:
Пропоніт: норма внесення - 2-3л на 1 гектар;
Раундап: норма внесення - 2-3л на 1 гектар;
Євролайтінг: норма внесення - 1-1,2л на 1 гектар.
Фунгіциди:
Амістар Голд: норма внесення - 0,5-1,0 на 1 гектар;
Аканто Плюс: норма внесення - 0,5-0,75л на 1 гектар
Гербіциди:
Пропоніт: норма внесення - 2-3л на 1 гектар;
Раундап: норма внесення - 2-3л на 1 гектар;
Євролайтінг: норма внесення - 1-1,2л на 1 гектар.
Фунгіциди:
Амістар Голд: норма внесення - 0,5-1,0 на 1 гектар;
Аканто Плюс: норма внесення - 0,5-0,75л на 1 гектар
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 17 червня 2021 22:38
Дата відповіді: 18 червня 2021 14:22
Відповідно п. 1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції .У Тендерній документації зазначено, що « Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з
документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (Додаток 4). Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з таких документів: випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів;
Але у Додатку 4 ТД Вами зазначено, що документи з цього Додатку подає Учасник-переможець, для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю.
Чим керуватись на етапі подання тендерної пропозиції Додатком 4 чи вимогам зазначеним п. 1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель); документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання)».
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з яких складається тендерна пропозиція.
Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат pdf, jpeg.
Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією.»
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з яких складається тендерна пропозиція.
Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат pdf, jpeg.
Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією.»
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 17 червня 2021 22:43
Дата відповіді: 18 червня 2021 14:24
Відповідно до умов тендерної документації «...На пропозицію в цілому обов’язково повинен бути накладений КЕП посадової/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. У випадку відсутності КЕП, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеними у Тендерній документації та вимогам до предмету закупівлі. У випадку надання електронних документів учасник накладає КЕП на кожен з таких документів. Файл накладеного КЕП повинен бути придатним для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/varify. Під час перевірки електронного підпису повинні відображатися призвіще та ініціали посадової/уповноваженої особи учасника закупівлі (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам Тендерної документації та вимогам предмета закупівлі».
Відповідно до чинного законодавства України, до 31.12.2021р. включно, усім суб'єктам господарювання дозволяється використовувати також УЕП (удосконалений електронний підпис). Просимо врахувати норми чинного законодавства, вести відповідні зміни до тендерної документації та зазначити «...На пропозицію в цілому обов’язково повинен бути накладений УЕП/КЕП посадової/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. У випадку надання електронних документів учасник накладає УЕП/КЕП на кожен з таких документів. Файл накладеного УЕП/КЕП повинен бути придатним для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/varify. Під час перевірки УЕП/КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали посадової/уповноваженої особи учасника закупівлі (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам Тендерної документації та вимогам предмета закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) (окрім учасників-нерезидентів). У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.
У разі, якщо Учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати ЕЦП або КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення на неї ЕЦП або КЕП.
У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника.»
У разі, якщо Учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати ЕЦП або КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення на неї ЕЦП або КЕП.
У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника.»
Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 17 червня 2021 22:44
Дата відповіді: 18 червня 2021 14:25
В оголошені про проведення закупівлі строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021, а в п. 5.7. проекту Договору зазначено: « Строк надання послуг до 31.12.2021р.». Просимо внести відповідні зміни та зазначити коректний строк надання послуг.
Відповідь: Строк надання послуг до 31.08.2021, відповідні зміни внесено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СТОВ "ІЛЮС" |
2 916 268,80
UAH з ПДВ
|
2 916 268,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
28 червня 2021 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій