Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» |
Код ЄДРПОУ: | 36849291 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13 |
Контактна особа: |
Гальчук Лідія Кирилівна +380487669079 direkcia-ukc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2021 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2021 12:05 |
Очікувана вартість: | 10 088 595,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 885,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 7 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія;адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком 7 до тендерної документації;— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 24. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): 2,0 відсотка від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника. Учасник-Переможець завантажує відповідний документ про сплату, оригінал платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів, як забезпечення виконання договору, на віповідному електронному майданчику. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2021 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2021 15:50 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
24 червня 2021 15:50 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
24 червня 2021 15:50 |
Додаток 3 із змінами.pdf | |
24 червня 2021 15:50 |
Додаток 2 із змінами.pdf | |
10 червня 2021 11:54 |
Тендерна документація.pdf | |
10 червня 2021 11:54 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf | |
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 7.pdf | |
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 6.pdf | |
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 5.pdf | |
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 4.pdf | |
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 3.pdf | |
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 2.pdf | |
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 1.pdf |
24 червня 2021 16:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 червня 2021 15:50 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
24 червня 2021 15:50 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
24 червня 2021 15:50 |
Додаток 3 із змінами.pdf
|
|||
24 червня 2021 15:50 |
Додаток 2 із змінами.pdf
|
|||
10 червня 2021 11:54 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
10 червня 2021 11:54 |
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf
|
|||
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 7.pdf
|
|||
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 6.pdf
|
|||
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 5.pdf
|
|||
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 4.pdf
|
|||
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 3.pdf
|
|||
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 2.pdf
|
|||
10 червня 2021 11:54 |
Додаток 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-15-000002 ● 997bdb86fdb642d59374fbf27d9d929a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2021 12:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.12.2021 № 808
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.12.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 15.12.2021 № 808
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2021-06-10-002236-c 10.06.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-15 14:59:50
Запит
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-20 17:10:58
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу UA-M-2021-12-15-000002 закупівлі ID: UA-2021-06-10-002236-c
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу державної аудиторської служби України від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 14:59:50, «У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань. Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.»; у запиті Південного офісу державної аудиторської служби України від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 16:30:40, «У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Згідно з протоколом від 09.07.2021 № 46 тендерну пропозицію ТОВ Укрбудконстракшн (код ЄДРПОУ 41511636) відхилено у зв’язку з ненаданням «гарантійного листа із зазначенням заходів щодо створення доступності даних груп населення» (третій рядок знизу 2 арк. протоколу). Згідно з частиною другою статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції повинна містити посилання на відповідні умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають.
Зважаючи на вказане, пропоную пояснити, якими саме умовами тендерної документації передбачено надання «гарантійного листа із зазначенням заходів щодо створення доступності даних груп населення»? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому в поясненнях має бути чітко вказаний розділ, пункт та абзац відповідного аркушу тендерної документації, якими передбачена вищевказана умова.» та у запиті Південного офісу державної аудиторської служби України від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 16:54:21, «У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань. Додатковою угодою № 1 від 12.08.2021 до договору № 8 від 12.08.2021 внесено зміни до Додатку 2 до договору № 8 від 12.08.2021, а саме: закінчення строків виконання робіт перенесено з листопада 2021 на 2022 рік.
1. Пропоную пояснити у зв’язку з якими причинами в Повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю UA-2021-06-10-002236-c від 12.08.2021 зазначено, що випадком для внесення змін до істотних умов договору є «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»? 2. Надати документи, які підтверджують обставини, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.» щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-06-10-002236-c тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-10-002236-c
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 14:59:50:
Тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Так, враховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» 10 червня 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція).
Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”, ДБН (в т.ч. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» та ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення»), НПАОП, Правил електро- та пожежнох безпеки, Охорони праці та інших нормативних документів, що діють на території України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам (в т.ч. ДБН В.2.2-9:2018 «Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення», ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»), Державним санітарним правилам і нормам та іншим нормативним документам.
Додатком 3 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Проектно кошторисна документація на реконструкцію футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області розроблено на підставі: завдання замовника на проєктування; — листа відділу містобудування і архітектури Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області; акт технічного обстеження; дефектний акт. Якісні та технічні характеристик робіт відповідають нормам та положенням ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту (позитивний). Експертиза проведена ДП «Укрдержбудекспертиза» у Одеській області.
Очікувана вартість визначалась відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становила 10 088 595,20 грн. (Десять мільйонів вісімдесят вісім тисяч п’ятсот дев’яносто п’ять грн. 20 коп.) з ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку №3 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Разом з тим, надаємо посилання на сторінку веб-сайту http://www.dpoodbvo.od.ua/#public на якому 14.06.2021р. оприлюднено інформацію щодо процедур закупівель на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»
Документи до пояснення по запиту від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 14:59:50:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2021-06-10-002236-c
2. Копія експертного звіту (позитивний)
3. Скріншот з сайту
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-15 16:30:40
Запит
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Згідно з протоколом від 09.07.2021 № 46 тендерну пропозицію ТОВ Укрбудконстракшн (код ЄДРПОУ 41511636) відхилено у зв’язку з ненаданням «гарантійного листа із зазначенням заходів щодо створення доступності даних груп населення» (третій рядок знизу 2 арк. протоколу).
Згідно з частиною другою статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції повинна містити посилання на відповідні умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають.
Зважаючи на вказане, пропоную пояснити, якими саме умовами тендерної документації передбачено надання «гарантійного листа із зазначенням заходів щодо створення доступності даних груп населення»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому в поясненнях має бути чітко вказаний розділ, пункт та абзац відповідного аркушу тендерної документації, якими передбачена вищевказана умова.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-20 17:12:17
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу UA-M-2021-12-15-000002 закупівлі ID: UA-2021-06-10-002236-c
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу державної аудиторської служби України від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 14:59:50, «У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань. Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.»; у запиті Південного офісу державної аудиторської служби України від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 16:30:40, «У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Згідно з протоколом від 09.07.2021 № 46 тендерну пропозицію ТОВ Укрбудконстракшн (код ЄДРПОУ 41511636) відхилено у зв’язку з ненаданням «гарантійного листа із зазначенням заходів щодо створення доступності даних груп населення» (третій рядок знизу 2 арк. протоколу). Згідно з частиною другою статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції повинна містити посилання на відповідні умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають.
Зважаючи на вказане, пропоную пояснити, якими саме умовами тендерної документації передбачено надання «гарантійного листа із зазначенням заходів щодо створення доступності даних груп населення»? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому в поясненнях має бути чітко вказаний розділ, пункт та абзац відповідного аркушу тендерної документації, якими передбачена вищевказана умова.» та у запиті Південного офісу державної аудиторської служби України від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 16:54:21, «У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань. Додатковою угодою № 1 від 12.08.2021 до договору № 8 від 12.08.2021 внесено зміни до Додатку 2 до договору № 8 від 12.08.2021, а саме: закінчення строків виконання робіт перенесено з листопада 2021 на 2022 рік.
1. Пропоную пояснити у зв’язку з якими причинами в Повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю UA-2021-06-10-002236-c від 12.08.2021 зазначено, що випадком для внесення змін до істотних умов договору є «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»? 2. Надати документи, які підтверджують обставини, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.» щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-06-10-002236-c тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-10-002236-c
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 16:30:40:
Тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Згідно положень статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднив в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація складена у відповідності до статті 22 цього Закону та затвердження рішенням тендерного комітету Замовника (протокол №25 від 10.06.2021р.) та включає в себе невід’ємні частини до неї, зокрема але не виключно, додаток №3 до тендерної документації «Технічна специфікація». Додаток №3 «Технічна специфікація» містить інформацію про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) до закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція). Відповідно до частини другої ст. 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. З метою приведення у відповідність тендерної документації колегіально тендерним комітетом Замовника прийнято рішення (протокол № 37 від 24.06.2021р.) внесено зміни до розділів 3,4,5 тендерної документації та додатків №2, №3 до тендерної документації з подальшим оприлюдненням в електронній системі закупівель згідно статті 10 Закону.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 змін до тендерної документації документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція разом з реєстром подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та в тендерній документації, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у цій тендерній документації. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Кожна сформована частина з переліком документів (реєстром) подається окремим файлом. Кваліфікаційна частина складається зокрема з: інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – згідно форми Додатку №3 до цієї тендерної документації. В складі пропозиції надається підписаний уповноваженою особою Учасника додаток №3 до документації та іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
02 липня 2021 року Замовник отримав три тендерні пропозиції від наступних учасників: ТОВ Укрбудконстракшн з остаточною ціною 9 751 000,00 грн.; ТОВ Будівельна компанія "АВРА" з остаточною ціно 9 842 651,25 грн. та ТОВ "ВКФ" СПЕЦЕНЕРГОЮГ"" з остаточною ціною 10 088 595,20 грн.
Відповідно до частини 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. 09 липня 2021 року тендерним комітетом Замовником розглянута тендерна пропозиція учасника ТОВ Укрбудконстракшн та відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції (протокол № 46 від 09.07.2021р.). Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Укрбудконстракшн є те, що Умовами пункту 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації визначено, що Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція разом з реєстром подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та в тендерній документації, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у цій тендерній документації. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Кожна сформована частина з переліком документів (реєстром) подається окремим файлом. Кваліфікаційна частина складається зокрема з: іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації. Пунктом 5 розділу 6 змін до тендерної документації обумовлено, що у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону. Учасник надає в складі пропозиції письмову гарантію щодо розуміння можливості відхилення тендерної пропозиції учасника з вищезазначених причин та визначення переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Під час вивчення тендерної пропозиції учасника встановлено, що в складі пропозиції ТОВ Укрбудконстракшн, код ЄДРПОУ 41511636 відсутня письмова гарантія щодо розуміння можливості відхилення тендерної пропозиції учасника з вищезазначених причин та визначення переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Отже, Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема: учасник процедури закупівлі:не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції ТОВ Укрбудконстракшн, код ЄДРПОУ 41511636, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. Умовами пункту 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації визначено, що Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція разом з реєстром подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та в тендерній документації, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у цій тендерній документації. Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Кожна сформована частина з переліком документів (реєстром) подається окремим файлом. Кваліфікаційна частина складається зокрема з: інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – згідно форми Додатку №3 до цієї тендерної документації. В складі пропозиції надається підписаний уповноваженою особою Учасника додаток №3 до документації. Додаток №3 (із змінами) до тендерної документації визначає, що проектно – кошторисною документацією передбачені заходи щодо доступності всіх спортивних майданчиків для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення, у тому числі: на території спортивного комплексу, який реконструюється, в місцях перетину проїздів і тротуарів передбачені пандуси з покриттям тактильною плиткою; поверхня покриттів пішохідних доріжок і майданчиків передбачена такою, що не допускає ковзання при намоканні; передбачені місця біля перших рядів глядацьких трибун для осіб, які користуються інвалідними кріслами - колясками. Під час підготовки та складання розрахунків учасник повинен врахувати наведені вимоги щодо створення доступності для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших мало мобільних груп населення про, що надається гарантійний лист із зазначенням заходів щодо створення доступності даних груп населення. Під час вивчення тендерної пропозиції учасника встановлено, що в складі пропозиції ТОВ Укрбудконстракшн, код ЄДРПОУ 41511636 не надано гарантійного листа із зазначенням заходів щодо створення доступності даних груп населення. Отже, Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема: учасник процедури закупівлі:не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції ТОВ Укрбудконстракшн, код ЄДРПОУ 41511636, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону.
З огляду на запит південного офісу Державної аудиторської служби України тендерний комітет Замовника зазначає, що додаток №3 із змінами до тендерної документації (сторінка 24 додатку №3 із змінами до тендерної документації) містить наступну інформацію, а саме: проектно – кошторисною документацією передбачені заходи щодо доступності всіх спортивних майданчиків для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення, у тому числі: на території спортивного комплексу, який реконструюється, в місцях перетину проїздів і тротуарів передбачені пандуси з покриттям тактильною плиткою; поверхня покриттів пішохідних доріжок і майданчиків передбачена такою, що не допускає ковзання при намоканні; передбачені місця біля перших рядів глядацьких трибун для осіб, які користуються інвалідними кріслами - колясками. Під час підготовки та складання розрахунків учасник повинен врахувати наведені вимоги щодо створення доступності для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших мало мобільних груп населення про, що надається гарантійний лист із зазначенням заходів щодо створення доступності даних груп населення.
Документи до пояснення по запиту від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 16:30:40:
1. Додаток №3 із змінами до тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-15 16:54:21
Запит
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Додатковою угодою № 1 від 12.08.2021 до договору № 8 від 12.08.2021 внесено зміни до Додатку 2 до договору № 8 від 12.08.2021, а саме: закінчення строків виконання робіт перенесено з листопада 2021 на 2022 рік.
1. Пропоную пояснити у зв’язку з якими причинами в Повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю UA-2021-06-10-002236-c від 12.08.2021 зазначено, що випадком для внесення змін до істотних умов договору є «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»?
2. Надати документи, які підтверджують обставини, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-20 17:13:38
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу UA-M-2021-12-15-000002 закупівлі ID: UA-2021-06-10-002236-c
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу державної аудиторської служби України від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 14:59:50, «У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань. Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.»; у запиті Південного офісу державної аудиторської служби України від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 16:30:40, «У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Згідно з протоколом від 09.07.2021 № 46 тендерну пропозицію ТОВ Укрбудконстракшн (код ЄДРПОУ 41511636) відхилено у зв’язку з ненаданням «гарантійного листа із зазначенням заходів щодо створення доступності даних груп населення» (третій рядок знизу 2 арк. протоколу). Згідно з частиною другою статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції повинна містити посилання на відповідні умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають.
Зважаючи на вказане, пропоную пояснити, якими саме умовами тендерної документації передбачено надання «гарантійного листа із зазначенням заходів щодо створення доступності даних груп населення»? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому в поясненнях має бути чітко вказаний розділ, пункт та абзац відповідного аркушу тендерної документації, якими передбачена вищевказана умова.» та у запиті Південного офісу державної аудиторської служби України від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 16:54:21, «У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань. Додатковою угодою № 1 від 12.08.2021 до договору № 8 від 12.08.2021 внесено зміни до Додатку 2 до договору № 8 від 12.08.2021, а саме: закінчення строків виконання робіт перенесено з листопада 2021 на 2022 рік.
1. Пропоную пояснити у зв’язку з якими причинами в Повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю UA-2021-06-10-002236-c від 12.08.2021 зазначено, що випадком для внесення змін до істотних умов договору є «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»? 2. Надати документи, які підтверджують обставини, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.» щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-06-10-002236-c тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» надає пояснення, інформацію та документи.
Посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-10-002236-c
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 16:54:21:
Тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
За результатами проведених відкритих торгів 12 серпня 2021 року між державним підприємством «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» (надалі - Замовник) та учасником – переможцем ТОВ Будівельна компанія "АВРА" (надалі - Генпідрядник) укладено договір №8 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів предметом якого є ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція). Перш за все, договір укладено у відповідності до додатку №4 «Проєкт договору» до тендерної документації з урахуванням положень строків виконання робіт за даним об’єктом, що зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації (змінах до тендерної документації). Додатково зазначаємо, що строк виконання робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) є до 28.02.2022р.
Укладений договір №8 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 12.08.2021р. (надалі по тексту - Договір) включає в себе невід’ємні частини до нього, а саме: додаток №1 – договірна ціна; додаток №2 - Календарний графік виконання робіт; додаток №3 - Календарний графік виконання робіт; додаток №4 – проект виконання робіт.
Згідно з статтями 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, на підставі пункту 17.2 розділу 17 Договору у зв’язку з реальним фінансуванням Сторони дійшли взаємної згоди укласти Додаткову угоду №1 до Договору. Отже, Сторони деталізували фінансування робіт у 2021році у тому числі в ІІІ та IV кварталах 2021 року й у 2022 році при цьому, строк виконання робіт за Договором не змінювався.
Витяг з положень пунктів Договору: «пункт 18.2. Договору - Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2022 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами та пункт 18.3. Договору - Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 28.02.2022р.».
Як бачимо з вищевикладеного, рішення про внесення змін до укладеного Договору не мав обов’язку публікувати додаткову угоду до Договору, яка не стосуються випадків змін до договору, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону. Проте, тендерний комітет Замовника з метою відкритості та прозорості оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору та додаткову угоду№1 до Договору з посиланням на норми пункту 3 частини 5 статті 41 Закону – «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Документи до пояснення по запиту від 15 грудня 2021 року оприлюдненого об 16:54:21:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів.
2. Витяг з тендерної документації
3. Витяг із змін до тендерної документації
4. Витяг з Договору №8 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 12 серпня 2021 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2021 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрбудконстракшн |
9 852 152,60
UAH з ПДВ
|
9 751 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Будівельна компанія "АВРА" |
9 943 537,20
UAH з ПДВ
|
9 842 651,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВКФ" СПЕЦЕНЕРГОЮГ"" |
10 088 595,20
UAH з ПДВ
|
10 088 595,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрбудконстракшн #41511636 |
Відхилено |
9 751 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2021 12:52
|
|
ТОВ Будівельна компанія "АВРА" #40509631 |
Переможець |
9 842 651,25
UAH з ПДВ
|
28 липня 2021 11:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 липня 2021 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 15:26
|
ДУ 4 до Договору 8.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 08:54
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 22:46
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 22:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 13:24
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 13:21
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 14:28
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 14:26
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 13:00
|
Договір | укладений |
12 серпня 2021 12:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2 Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 1.11. ДБН.А.3.1-3-94. «Управління, організація і технологія прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Основні положення», при прийнятті об’єктів в експлуатацію в І та ІV кварталах дозволяється перенесення термінів виконання робіт по озеленення, улаштуванню верхнього покриття під’їзних доріг до будинків, тротуарів, господарських, ігрових та спортивних майданчиків, а також оздоблення елементів фасадів будинків, виконання яких неможливе через несприятливі погодні умови. У зв’язку з погіршенням погодних умов, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та викласти п. 18.3 Договору в такій редакції: «Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2022р.». Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 9 842, 651 25 тис. грн. (дев’ять мільйонів вісімсот сорок дві тисячі шістсот п’ятдесят одна грн. 25 коп.), у тому числі ПДВ 1 640, 441 87 тис. грн. (один мільйон шістсот сорок тисяч чотириста сорок одна грн. 87 коп.). Фінансування на 2021 рік складає – 4 343 713,13 грн., на 2022 рік – 5 498 938,12 грн. Сторони дійшли згоди внести зміни у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - Графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня та строку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі Рішення Генпідрядника, що з 22.12.2022 р. призначено нового директора ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВРА», Сторони вирішили внести зміни до Договору № 8 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від «12» серпня 2021 р., виклавши в новій редакції Преамбулу і Реквізити та підписи сторін. Сторони дійшли згоди провести заміну, а саме:у пункті 3.1.: «Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 9 842, 651 25 тис. грн. (дев’ять мільйонів вісімсот сорок дві тисячі шістсот п’ятдесят одна грн. 25 коп.), у тому числі ПДВ 1 640, 441 87 тис. грн. (один мільйон шістсот сорок тисяч чотириста сорок одна грн. 87 коп.). Фінансування на 2021 рік складає – 4 343 713,13 грн., на 2022 рік – 0 грн., на 2023 рік – 5 498 938,12 грн.;у пункті 18.2.: «Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2023 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами»;у пункті 18.3.: «Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2023р.».Сторони дійшли згоди внести зміни у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - Графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня та строку виконання робіт. Ця угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором, а саме до 31.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди провести заміну, а саме: - у пункті 3.1.: «Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 9 842, 651 25 тис. грн. (дев’ять мільйонів вісімсот сорок дві тисячі шістсот п’ятдесят одна грн. 25 коп.), у тому числі ПДВ 1 640, 441 87 тис. грн. (один мільйон шістсот сорок тисяч чотириста сорок одна грн. 87 коп.). Фінансування на 2021 рік складає – 4 343 713,13 грн., на 2022 рік – 0,00 грн., на 2023 рік – 0,00 грн., на 2024 рік – 5 498 938,12 грн.; - у пункті 18.2.: «Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2024 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами»; - у пункті 18.3.: «Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2024р.». Сторони дійшли згоди внести зміни у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - Графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня та строку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |