Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «CPV» 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Оснастка для круглої печатки з футляром D=50мм 46050/500R Ideal, подушка зміна до 46050, Ideal R500(6/R50)
Очікувана вартість
981,00 UAH
UA-2021-06-10-001768-a cb3772d68c2e4fe1b3762c5e8063e941
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлата Оксана

+380999057900 orlata.ekonom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Код ЄДРПОУ: 37573541
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, 32, м. Запоріжжя
Контактна особа: Орлата Оксана
+380999057900
orlata.ekonom@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати умовам договору та діючим на території України нормативно-правовим актам. Кількість найменувань товару: 2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
ДК 021:2015 «CPV» 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Оснастка для круглої печатки з футляром D=50мм 46050/500R Ideal, подушка зміна до 46050, Ideal R500(6/R50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, буд.32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично поставлений товар належної якості проводиться замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника, зазначений у договорі, на підставі належним чином оформленої видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, після отримання покупцем бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48,49 Бюджетного кодексу України, протягом 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 червня 2021 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРВІЗИТ»
#23793612
Переможець 832,00
UAH з ПДВ
10 червня 2021 14:13

Документи

10 червня 2021 14:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 14:14
Договір №48 від 09.06.2021.pdf укладений
10 червня 2021 14:14