Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукти дитячого харчування (дитяча суха молочна суміш)
Очікувана вартість
145 100,00 UAH
UA-2021-06-10-001656-c ● c2d5b4d1482e44fa8b70c6c1285028a9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03067009 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, вулиця Київська, будинок 60 |
Контактна особа: |
Кокіль Іванна Іванівна 380979913744 1989.rodl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2021 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2021 15:54 |
Очікувана вартість: | 145 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 451,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Місцезнаходження замовника - м. Рівне, вул. Київська 60, 33027. Категорія - 3. Підприємства, установи, організації, Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Дитяча суха молочна суміш «Comfort»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування
200 штуки
Дитяча суха молочна суміш 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2021 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2021 15:00 |
Внесення змін до ТД Дитяче харчування.pdf | |
03 серпня 2021 14:55 |
ТД дит.харчув.Comfort 2021 (зміни).docx |
03 серпня 2021 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2021 15:00 |
Внесення змін до ТД Дитяче харчування.pdf
|
|||
03 серпня 2021 14:55 |
ТД дит.харчув.Comfort 2021 (зміни).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 14 червня 2021 11:19
Дата відповіді: 16 червня 2021 14:19
Добрий день. Торги у Вас відкриті, але умови "закриті". Фасування сумііші №1 по 900 гр притаманні лише НІІРР, просимо вас внести зміни, дозволивши перерахунок фасування за умови дотримання загальної маси. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне. При здійсненні закупівель та підготовці тендерної документації тендерним комітетом комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради дотримано всіх вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) та підзаконних нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель.
Предмет закупівлі визначено за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 15880000-0 «Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами» (код 15884000-8 Продукти дитячого харчування). Згідно п. 6, Розділу III: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні …. «або еквівалент».
Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на каталожний номер, виробників, конкретну торговельну марку, тип або виробників тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати технічним характеристикам встановленим). У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики, що визначені Тендерною документацією.
Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника.
Фасування дитячого харчування обиралось із затверджених норм харчування, та із розрахунку на потреби дітей. Згідно зі статистикою торгів, в Україні є достатньо Постачальників, що зможуть забезпечувати Замовника усіма без винятку переліченими предметом закупівлі в найменуваннях продукції. Інше фасування ніж передбачено умовами тендерної документації не відповідатиме вимогам ТД та вимогам Замовника. Замовником не включаються до тендерної документації дискрімінаційні вимоги, які можуть звужувати коло потенційних учасників закупівель та виходять за межі вимог, передбачених Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію, таким чином, не вважаємо доцільним вносити зміни до ТД.
Предмет закупівлі визначено за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 15880000-0 «Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами» (код 15884000-8 Продукти дитячого харчування). Згідно п. 6, Розділу III: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні …. «або еквівалент».
Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на каталожний номер, виробників, конкретну торговельну марку, тип або виробників тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати технічним характеристикам встановленим). У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики, що визначені Тендерною документацією.
Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника.
Фасування дитячого харчування обиралось із затверджених норм харчування, та із розрахунку на потреби дітей. Згідно зі статистикою торгів, в Україні є достатньо Постачальників, що зможуть забезпечувати Замовника усіма без винятку переліченими предметом закупівлі в найменуваннях продукції. Інше фасування ніж передбачено умовами тендерної документації не відповідатиме вимогам ТД та вимогам Замовника. Замовником не включаються до тендерної документації дискрімінаційні вимоги, які можуть звужувати коло потенційних учасників закупівель та виходять за межі вимог, передбачених Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію, таким чином, не вважаємо доцільним вносити зміни до ТД.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-10-001656-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41893248
Дата подання: 24 червня 2021 18:13
Дата подання: 24 червня 2021 18:13
СКАРГА
на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА
на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальним підприємством «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради (Код ЄДРПОУ 03067009) (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) було оголошено про проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару «Суміш молочна суха для харчування дітей та дітей малою вагою з народження ДК 021:2015: 15884000-8 Продукти дитячого харчування» (UA-2021-06-10-001656-c).
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, є «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником у Додатку №1 до тендерної документації «Медико - технічне завдання на закупівлю сухої молочної суміші для недоношених дітей та дітей з малою вагою» згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник код 15880000-0 «Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами» (код 15884000-8 Продукти дитячого харчування) вказані вимоги до товару, а саме:
№
Назва товару
Вимоги до товару Одиниця виміру
К-сть
1 2 3 4 5
1 Дитяча суха молочна суміш «Comfort» Суміш для дітей з порушеннями травлення (кишкові кольки, метеоризм, закрепи), а також у випадках, коли порушення травлення супроводжуються схильністю до алергії.
Може бути рекомендована з народження та без обмеження за віком.
Суміш повинна містити:
▪ Низькоалергенний глибоко гідролізований білок для легкого засвоєння та зменшення випадків маніфестації алергії.
▪ Середньо знижений вміст лактози для позбавлення від кишкових кольок та метеоризму при транзиторному порушенні засвоєння лактози.
▪ Жир особливої структури бета-пальмітат, структура якого наближена до жирних кислот грудного молока.
▪ Комбінацію пробіотиків та пребіотиків з доведеною клінічною ефективністю – для формування нормальної мікрофлори кишечника дитини та підтримки здорового травлення.
▪ Штам пробіотика, який є в наявності у складі грудного молока.
Характеристики на 100 мл готової суміші:
▪ Білки у вигляді 100% глибокого гідролізату сироваткового білку: 1,25 г
▪ Повна відсутність казеїну.
▪ Вуглеводи: 7,0 г, з них лактози: 2,7 г (38%)
▪ Жири: 3,6 г з високим вмістом β-пальмітату, без молочного жиру, тільки рослинні олії, у т.ч.:
- лінолева кислота (Омега-6) 0,5 г
- ліноленова кислота (Омега-3) 0,05 г
- LCP (арахідонова кислота (ARA) 13,2 мг та докозагексаєнова кислота (DHA) 13,2 мг
▪ Пробіотики - лактобактерії Lactobacillus fermentum hereditum: не менше1,3 х107 КУО
▪ Пребіотики - галактоолігосахариди: 0,3г
Упаковка: картонна коробка з внутрішнім герметичним пакетом 300 г. шт 60
2 Дитяча суха молочна суміш 1 «Базова» суміш для здорових дітей, яка містить комбінацію пробіотиків і пребіотиків за зразком грудного молока.
Може бути рекомендована з народження та до 6 місяців життя.
Суміш повинна містити:
▪ Сировину – свіже молоко органічної якості.
▪ Комбінацію пробіотиків і пребіотиків за зразком грудного молока для формування нормальної мікрофлори кишківника, здорового травлення та імунітету дітей.
Доказом ефективності доданої комбінації пробіотиків і пребіотиків мають бути результати доказових європейських досліджень – подвійних, сліпих, рандомізованих, плацебо-контрольованих.
Характеристики на 100 мл готової суміші:
▪ Білки: 1,3 г
▪ % співвідношення сироваткові білки : казеїн = 60 : 40
▪ Вуглеводи:7,3 г, з них лактоза 7,3 г
▪ Жири: 3,5 г, без молочного жиру, тільки рослинні олії, у т.ч.:
- лінолева кислота (Омега-6) 0,67 г
- ліноленова кислота (Омега-3) 0,07 г
- арахідонова кислота (ARA) 8,4 мг
- докозагексаєнова кислота (DHA) 7,2 мг
▪ Нуклеотиди 2,4 мг
▪ Пробіотики - лактобактерії Lactobacillus fermentum hereditum: не менше 1,4х107 КУО.
▪ Пребіотики - галактоолігосахариди: 0,3 г
Упаковка: картонна коробка з внутрішнім герметичним пакетом 900 г. шт 200
Провівши порівняльну характеристику сухих молочних сумішей для харчування дітей та ознайомившись із складом, ми дійшли до висновку, що вимогам до товару, що вказані Замовником, повністю відповідають лише суміші ТМ HiPP, що порушує один з принципів здійснення публічних закупівель як «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Оскільки, вказані вимоги Замовника, порушують права учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати суміші іншої торгової марки, крім ТМ HiPP, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Технічні характеристики сумішей ТМ HiPP (отримані із сайту https://www.hipp.ua) вказані у документі «Технічні характеристики HIPP Дитяча суха молочна суміш "Comfort"» та «Технічні характеристики Дитяча суха молочна суміш HiPP "COMBIOTIC" 1 початкова», що є додатками до даної Скарги. Поживні (харчові) цінності вказаних сумішей повністю відповідає вимогам до товару, що вказані Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Встановлюючи конкретні вимоги щодо складу продукту, який є предметом закупівлі, Замовником порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати дитяче харчування, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим за своїми якісними характеристиками та призначенням. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників.
Крім того, за невідповідність медико-технічним вимогам, пропозицію учасників буде «дискваліфіковано», як таку, що не відповідає технічним вимогам Замовника. Тобто, Замовником прописано медико-технічні характеристики, які можуть бути притаманні лише для продукції одного виробника.
Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» дійшло до висновку, що медико-технічні вимоги, викладені Замовником в тендерній документації, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації медико-технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів.
Водночас, якщо хоча б одному параметру товару, визначеному Документацією, відповідає продукція лише певного виробника, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть лише суб’єкти господарювання, які запропонують саме продукцію цього виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі й ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ».
Наше Товариство може прийняти участь у вказаній закупівлі, і, можливо, запропонує найбільш вигідну пропозицію, проте враховуючи умови, встановлені Замовником, пропозиція може бути безпідставно та необґрунтовано відхилена через невідповідність заздалегідь дискримінаційним умовам тендерної документації, яка була свідомо розроблена Замовником.
Крім того, у п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником встановлені Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, зокрема:
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, який відповідає очікуваній вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лоту) у разі поділу предмета закупівель на частини).
Згідно ст.. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», фінансова звітність – звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства.
Статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
На підставі викладеного, вважаємо, що дана кваліфікаційна вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які почали здійснювати свою торговельну діяльність в другому кварталі 2021 року.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на вищевикладене та у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону, враховуючи вищезазначене, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на час розгляду питань, порушених у Скарзі.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації та додатків до неї.
Додатки:
1. Документи, що підтверджують право підпису Скарги.
2. Технічні характеристики HIPP Дитяча суха молочна суміш "Comfort"
3. Технічні характеристики Дитяча суха молочна суміш HiPP "COMBIOTIC" 1 початкова.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 червня 2021 13:58
рішення від 29.06.2021 № 14448 + лист Замовнику+ лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 30 червня 2021 13:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2021 № 15546.pdf
Дата публікації: 09 липня 2021 14:34
рішення від 08.07.2021 № 15546.pdf
Дата публікації: 13 липня 2021 17:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету України №15546-р/пк-пз від 08.07.2021 року виконано (внесено зміни до тендерної документації)
Дата виконання рішення замовником: 03 серпня 2021 15:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2021 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Смарті Фемілі |
145 087,20
UAH з ПДВ
|
145 087,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ХіПП Україна! |
145 099,20
UAH з ПДВ
|
145 099,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Смарті Фемілі #38154557 |
Переможець |
145 087,20
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 14:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2021 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2022 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 20:55
|
Дод.угода 4 до Договору 327.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 20:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 11:32
|
Дод.угода 3 до договору 327.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:07
|
Дод.угода 2 до Договору 327.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:02
|
Дод.угода 1 до Договору 327.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 12:26
|
Договір 327.pdf | укладений |
31 серпня 2021 12:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |