Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією людей у приміщенні гуртожиту ДНЗ «Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей», розташованого за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Перемоги, 36
Очікувана вартість
803 800,00 UAH
UA-2021-06-10-001504-a 575898dbf7d64fdda55ef3f16c61f497
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пижевський Роман Станіславович

+380989934262 ftasssya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНЗ "Жашківський аграрно – технологічний професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 05538046
Місцезнаходження: 19201, Україна , Черкаська обл., Жашків, вул. Перемоги, 38
Контактна особа: Пижевський Роман Станіславович
+380989934262
ftasssya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2021 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2021 18:00
Початок аукціону: 12 липня 2021 13:42
Очікувана вартість: 803 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 019,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Категорія замовника: згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією людей у приміщенні гуртожиту ДНЗ «Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей», розташованого за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Перемоги, 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, м. Жашків, вул. Перемоги, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, згідно фактично виконаних робіт по об’єкту Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 червня 2021 13:16

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 липня 2021 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2021 10:51
Перелік змін до ТД гуртожиток.docx
01 липня 2021 10:51
ТД СПС гуртожиток (зі змінами).docx
16 червня 2021 17:11
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.docx
10 червня 2021 13:16
Додаток 2 Проект договору.docx
01 липня 2021 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2021 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2021 10:51
Перелік змін до ТД гуртожиток.docx
01 липня 2021 10:51
ТД СПС гуртожиток (зі змінами).docx
16 червня 2021 17:11
ТД СПС гуртожиток (зі змінами).docx
10 червня 2021 13:16
ТД СПС гуртожиток.docx
16 червня 2021 17:11
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.docx
10 червня 2021 13:16
Додаток 2 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дефектний акт
Дата подання: 14 червня 2021 18:37
Дата відповіді: 16 червня 2021 16:12
Шановний Замовник, завантажте до тендерної документації дефектний акт чи специфікацію проекту. На підставі чого учасник повинен прораховувати пропозицію?
Відповідь: В даній частині тендерної документації будуть внесені зміни
щодо огляду
Дата подання: 15 червня 2021 14:23
Дата відповіді: 16 червня 2021 16:13
В тендерній документації зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в даній частині тендерної документації будуть внесені зміни
дискримінаційна вимога
Дата подання: 15 червня 2021 14:25
Дата відповіді: 16 червня 2021 16:17
Шановний Замовнику! Згідно поданої Вами тендерної документації Ви вимагаєте в Учасників досвід роботи на ринку надання послуг не менше 5-ти років ; Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника не менше 5-ти років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5-ти років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашим вимогам, що встановлені у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які мають один рік досвіду, що підтверджено професійністю виконання аналогічних видів робіт. Також врахуйте, що підприємсвто може бути на ринку і 10 років, але ліцензію на даний вид робіт отримати два роки тому, а по факту надавати такі послуги лише рік. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5-ти років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель". У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.Разом з тим, будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону).Тендерною документацією за процедурою відкритих торгів на закупівлю «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією людей у приміщенні гуртожиту ДНЗ «Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей», розташованого за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Перемоги, 36», оприлюдненою Замовником 10.06.2021 року через електронну систему закупівель, у порядку визначеному законодавством, визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.Вищезазначену вимогу встановлено Замовником з огляду на специфіку предмета закупівлі (його обсяг та строки постачання товарів, надання послуг чи виконання робіт). Досвід роботи  що вимагається, пояснюється об’ємом робіт та стислістю термінів надання послуг, а також « Розділ3, п.5, абз.5: робота в діючому приміщенні, державний заклад)». Досвід робіт із приватною установою/організацією не враховується, оскільки державна організація встановлює набагато серйозніші вимоги до документації, дотримання вимог охорони праці та якості надання послуг вцілому,  тому така кількість одиниць документально підтвердженого досвіду. «Один або два» досвіди виконання робіт не достатньо для такого об’єму робіт та термінів, що передбачені закупівлею. Цей критерій не обмежує коло учасників, в разі максимально вигідної пропозиції, Замовник обере переможцем Учасника, у якого 2 аналогічних договори, але надаватиме перевагу Учасникам, у яких є більший досвід співпраці з бюджетними установами (зокрема, надання послуг закладам освіти).
дискримінаційна вимога
Дата подання: 15 червня 2021 14:30
Дата відповіді: 16 червня 2021 16:21
Шановний Замовнику , наполягаємо (вимагаємо) від Вас отримати аргументовне пояснення на основі якого чинного документу (згідно чинного закондавства України - вказати постанову, ДСТУ, наказ) в тендерній документації ви вимагаєте наявність в Учасників, таких працівників: - спеціаліста з пожежної безпеки з досвідом роботи не менше 5ти років; - слюсара контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (4 розряд); - технічного працівника (з допуском до роботи в електроустановках напругою до та понад 1кВт-1000Вт); - спеціаліста (майстра) (з допуском до робіт на висоті); - механіка підйомно-транспортних, будівельних машин та устаткування. Дана вимога є такою, що повністю суперечить чинному законодавству та не відповідає ЛІЦЕНЗІЙНИМ УМОВАМ: "Провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року. Згідно кадрових вимог до виконавців робіт : 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Та вимогам чинного законодавства України, а саме статті 14 "Закону України про публічні закупівлі" п.5 цитуємо: "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників". та статті 5. "Закону України про публічні закувлі", адже дана вимога, є дискримінаційної і обмежує коло потеційних Учасників. Даною кваліфікаційною вимогою ви навмисне призводите до дискримінації учасників та повністю обмежуєте коло їх потенційних учасників та відповідно порушуєте вимоги п.4. статті 5 та п.4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни до тендерої документації, шляхом видалення даної дискримінаційної вимоги. В іншому випадку ми змушені (і будьте впевненні, що ми звернемося) звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України (АМКУ) для відстоювання своїх законних прав та інтересів. Хочемо вам нагадати, що відповідно до аб. 1 ст. 16414 «Порушення законодавства про закупівлі: тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник уважно вивчив Ваше питання щодо внесення змін до умов тендерної документації на закупівлю «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією людей у приміщенні гуртожиту ДНЗ «Жашківський аграрно-технологічний професійний ліцей», розташованого за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Перемоги, 36)» та повідомляє наступне.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Згідно абз. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв які передбачені ст. 16 Закону.У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності працівників відповідних кваліфікацій з наданням документального підтвердження.
Зважаючи на специфіку предмета закупівлі (наприклад його обсяг та строки постачання товарів, надання послуг чи виконання робіт), замовники можуть встановити вимоги стосовно кількості працівників, кваліфікації та досвіду робіт. Кількість осіб, що вимагається, пояснюється об’ємом робі та стислістю термінів надання послуг. Кваліфікаційні вимоги встановлені згідно постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року та відповідно Закону України «Про охорону праці»: НПАОП 45.2-7.02-12 Охорона праці та промислова безпека у будівництві; Правила охорони праці при роботі на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 № 62 (НПАОП 0.00-1.15-07). Така вимога встановлена уповноваженою особою для відбору найкращих учасників, які мають можливість безпечно, вчасно та якісно виконати роботи на високому рівні.
З приводу « механіка підйомно-транспортних, будівельних машин та устаткування», допущено описку, - зобов’язуємось її видалити. 
дискримінаційна вимога
Дата подання: 15 червня 2021 14:38
Дата відповіді: 16 червня 2021 16:25
Шановний Замовнику! ТД містить вимогу до учасника: "... договора на виконання аналогічних послуг (не менше 4х (чотирьох)). В пріоритеті учасники, що мають найбільший досвід виконання робіт з соціальними та бюджетними установами та учасники, що мають досвід виконання робіт в європейських країнах.." дана вимога є дискримінаційною стосовно Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, але має один або два аналогічних договорів, що підтверджують його позитивний досвід. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати кількість таких договорів, а лише можливість використовувати кваліфікаційні критерії, зазначені у статті 16 : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", тобото учасник має підтвердити наявність ДОСВІДУ (саме те, що може вимагати Замовник), а от якою кількістю підтвердити позитивний досвід, це вже вирішує Учасник, 2 або 3 або 10 договорів. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України. Додатково хочемо уточнити, що означає «пріоритет учасників»???? На підставі чого Замовник висуває даний пріоритет?? Який нормативно правовий акт надає Замовникам таке право?? Закупівлі для того й проводяться, аби у Замовників не було ніяких пріоритетів та попередніх домовленостей, Вас це не стосується так?? Що за соціальні та бюджетні установи??? Вище наведене законодавство не дає право Замовникам встановлювати такі вимоги!! У разі не внесення змін, готуємо скаргу в АМКУ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до п. 2 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником встановлена у п.3 Додатку 3 Тендерної документації умова щодо обов’язковості надання Учасниками довідки у довільній формі, за підписом керівника, скріпленої печаткою Учасника, з зазначенням договору на виконання аналогічних послуг, вартості та дати виконання договору (не менше 4х (чотирьох)).
Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного договору.
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства,.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 15 червня 2021 14:41
Дата відповіді: 16 червня 2021 16:35
В ТД наявна вимога "В пріоритеті учасники, віддаленість матеріально-технічної бази від об’єкту виконанння замовлення не більш як 70 км", що є дискримінаційною! Згідно якого це нормативно правового акту чи Закону України Ви вирішили встановити дану дискримінаційну вимогу??? Обраний Вами переможець знаходиться саме на такій відстані і боїться конкуренції?? В разі не видалення даної вимоги з ТД, будемо звертатися в контролюючі органи (АМКУ, Дозоро, Моніторинг) для перевірки Вашої компетентності як Замовника!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в даній чатині тендерної документації будуть внесені зміни
Документація
Дата подання: 15 червня 2021 23:42
Дата відповіді: 16 червня 2021 16:37
Бачимо що у Вас відповідальна особа взагалі не заморачувалась. Мало того, що понаписували відверту маячню, так це ж все втулили в закупівлю Капітальний ремонт приміщень лабораторії тракторів та автомобілів для створення НПЦ "сучасні аграрні технології" за адресою: Черкаська обл., Жашківський р-н, місто Жашків, вулиця Перемоги, будинок 38. І пспеціаліста з пожежної безпеки і слюсаря з КВП та А і т.д. Ви або знайдіть нормального спеціаліста, або підвищіть заробітню плату цьому, бо може просто недоплачуєте то так і працює.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: просимо Вас уточнити суть питання
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-10-001504-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:43252349
Дата подання: 14 червня 2021 18:47
Дефектний акт або специфікація
Шановний Замовник, завантажте до тендерної документації дефектний акт чи специфікацію проекту. На підставі чого учасник повинен прораховувати пропозицію?
Так, ми розуміємо, що як потенційний учасник ми зобов'язані здійснити попередній огляд та маємо можливість ознайомитись з проектною документаціє.
Але:
1. Дана документація в будь якому випадку повинна бути завантажена в систему.
2. Ми не маємо бажання просто так їхати на огляд, якщо після ознайомлення з документацією на об'єкті і послідуючого прорахунку дані роботи для нас будуть не вигідними. Ми хочемо попередньо, як і будь який потенційний учасник прорахувати пропозицію, а потім вирішувати чи вигідно і чи є подальший сенс в огляді об'єкту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 червня 2021 16:40
в даній частині тендерної документації будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2021-06-10-001504-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:43252349
Дата подання: 15 червня 2021 23:34
Внесення змін
Текст вимоги у файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 червня 2021 12:21
Надано відповідь, та вимоги частково задоволено

Документи подані скаржником

15 червня 2021 23:34
Вимога.docx

Документи

17 червня 2021 12:20
відповідь на вимоги

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-06-10-001504-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 18 червня 2021 21:22
оскарження дискримінаційних вимог
скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 червня 2021 00:06
Рішення від 06.07.2021 № 15228.pdf
Дата публікації: 09 липня 2021 15:49

Документи подані скаржником

18 червня 2021 09:36
Скарга UA-2021-06-10-001504-a.pdf
18 червня 2021 09:36
Скарга UA-2021-06-10-001504-a.docx

Документи подані замовником

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 липня 2021 17:28
Кінець періоду оскарження: 20 липня 2021 00:00
Дата відміни: 20 липня 2021 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону, а саме через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Опис порушень, які неможливо усунути: Замовником було невірно визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Документи:
09 липня 2021 17:28
Електронний підпис
09 липня 2021 17:23
Протокол