Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 158+340 – км 179+600, Миколаївська область
Overhaul of the highway of public use of state value R-55 Odessa - Voznesensk - New Bug on a site of km 158 + 340- km 179+600, the Nikolaev area
Overhaul of the highway of public use of state value R-55 Odessa - Voznesensk - New Bug on a site of km 158 + 340- km 179+600, the Nikolaev area
Очікувана вартість
820 071 156,00 UAH
UA-2021-06-09-012236-b ● 9b0a4d584ff143428a11ec88a7cacee7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Horbatiuk Ihor 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2021 15:36 |
Очікувана вартість: | 820 071 156,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100 355,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає не більш ніж 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 4 100 355,78 грн. (чотири мільйони сто тисяч триста п’ятдесят п’ять гривень 78 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області Код ЄДРПОУ 25878206 вул. Галини Петрової,2-А, м. Миколаїв, 54029 (0512) 53-61-40 UA778201720343251005100014128 Державна казначейська служба України м. Київ, вул. Бастіонна, 6 МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4100355.78 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовження строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті банківської гарантії не має бути положень, які не взаємоузгоджені та призводять до неоднозначного тлумачення її змісту. Банківстка гарантія повинна свідчити про зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, про що зазначається в тексті гарантії. В тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Publication date: | 09 червня 2021 18:25 |
Enquiries until: | 18 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 липня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 820 071 156 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 100 356 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21.26 км
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 158+340 – км 179+600, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Overhaul of the highway of public use of state value R-55 Odessa - Voznesensk - New Bug on a site of km 158 + 340- km 179+600, the Nikolaev area
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 20 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2021 14:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2021 13:54 |
Перелік змін 20 07 21.doc | |
20 липня 2021 13:54 |
ТД КР Р-55 км 158+340 – 179+600 нова редакція 20 07 21.doc | |
20 липня 2021 13:54 |
Проект договору КР Р-55 км 158+340-км 179+600 20 07 21.doc | |
20 липня 2021 13:54 |
Знак ВЕЛИКЕ БУД, Р-55 158-179.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 10 червня 2021 08:51
Дата відповіді: 15 червня 2021 11:30
Згідно п.3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з основного виду робіт «Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 194109 м2». Просимо Замовника надати роз’яснення, чи можна Учасникам підтверджувати дану вимогу у тому числі досвідом виконання робіт з влаштування основи дорожнього одягу із оптимальної щебенево-піщаної суміші обробленої цементом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне.
Так, Учасникам можна підтвердити вимогу згідно п.3 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності досвіду виконання (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з основного виду робіт «Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 194109 м2» у тому числі досвідом виконання робіт з влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші обробленої цементом.
З метою уникнення невірного трактування вимог тендерної документації в останню найближчім часом будуть внесені зміни
Так, Учасникам можна підтвердити вимогу згідно п.3 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності досвіду виконання (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з основного виду робіт «Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 194109 м2» у тому числі досвідом виконання робіт з влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші обробленої цементом.
З метою уникнення невірного трактування вимог тендерної документації в останню найближчім часом будуть внесені зміни
Дозвіл на викиди
Дата подання: 25 червня 2021 16:53
Дата відповіді: 01 липня 2021 09:08
Не зважаючи на те, що в ТД немає прямої вимоги стосовно наявності в учасника дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та атестату виробництва, проте ці документи все ж згадуються в ТД і їх відсутність унеможливіть участь у торгах. Зокрема, у п. 1.3 додатку №1 до ТД під таблицею «Довідка про наявність бетонного заводу» міститься примітка «* учасник зазначає адресу згідно дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та атестату виробництва». Окрім того, у цьому ж п. 1.3 додатку №1 до ТД, у четвертому абзаці з кінця сторінки № 30 вказано: «Місце виготовлення суміші(ей) бетонної(их), яке вказано у наданому(них) учасником атестаті(ах) виробництва, має обов’язково співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке зазначене у наданих у складі пропозиції дозвільних документах та зазначене в Довідці про наявність бетонного заводу».
Тобто, побічно ТД все ж вимагає наявність дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та атестату виробництва. Ми, як потенційний учасник торгів, не маємо даного дозволу на наш атестований ЦБЗ, а отримання дозволу вимагає значного періоду часу, який перебільшує відведений Законом України «Про публічні закупівлі» час на подачу тендерних пропозицій. Просимо відкорегувати тендерну документацію в цій частині та прибрати згадування про дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Замовником буде відкоригована тендерна документація, але в частині включення до тендерної документації вимоги щодо наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком) щодо всіх бетонних заводів, зазначених учасником у Довідці про наявність бетонного заводу.
Також наголошуємо, що вимога щодо подання в складі тендерної пропозиції дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу є такою, що в повній мірі відповідає нормам природоохоронного законодавства, зокрема Закону України «Про охорону атмосферного повітря» та не суперечить нормам законодавства про публічні закупівлі.
Замовником буде відкоригована тендерна документація, але в частині включення до тендерної документації вимоги щодо наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком) щодо всіх бетонних заводів, зазначених учасником у Довідці про наявність бетонного заводу.
Також наголошуємо, що вимога щодо подання в складі тендерної пропозиції дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу є такою, що в повній мірі відповідає нормам природоохоронного законодавства, зокрема Закону України «Про охорону атмосферного повітря» та не суперечить нормам законодавства про публічні закупівлі.
Щодо місця фактичного знаходження ЦБЗ
Дата подання: 25 червня 2021 16:57
Дата відповіді: 01 липня 2021 09:25
Вважаємо, що вимога, наведена у п. 1.3 додатку №1 до ТД, у третьому абзаці зверху сторінки №31 у дужках: «Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) бетонної суміші із місця відпуску бетонної суміші (фактичного знаходження ЦБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником вимог щодо часу транспортування бетонної суміші Учасник надає транспортну схему за формою наведеною нижче таблиці:» унеможливлює нашу участь у тендері. Ми не заперечуємо щодо вимоги розрахунку відстані транспортування (перевезення) бетонної суміші із місця відпуску бетонної суміші до об’єкту виконання робіт. Проте, це має бути не від фактичного знаходження ЦБЗ на момент подання тендерної пропозиції, а від планового на момент виконання робіт. Ми маємо мобільний ЦБЗ, який відповідає усім вимогам ТД. Але на сьогоднішній день він знаходиться на іншому об’єкті. І розрахунок відстані транспортування бетонної суміші від його фактичного розташування позбавлений змісту. Окрім того, розрахункова відстань, у такому випадку, буде занадто великою, з порушенням існуючих нормативів по перевезенню бетонної суміші, що буде підставою для відмови від участі нашій компанії. Водночас, наголошуємо, що наш ЦБЗ мобільний і у разі перемоги у закупівлі буде в лічені дні ще до початку робіт перевезено та змонтовано безпосередньо на об’єкті виконання робіт. Тому просимо фразу у дужках «(фактичного знаходження ЦБЗ на момент подання тендерної пропозиції)» видалити з вказаного абзацу ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Вимогами п. 1.3 додатку № 1 до тендерної документації (з урахуванням внесення змін до тендерної документації, що будуть внесені та висвітлені в попередній відповіді на запит) передбачено, що діяльність на бетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству. З метою підтвердження зазначеного, учасник в складі тендерної пропозиції надає дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу на всі бетонні заводи, зазначені у Довідці про наявність бетонного заводу.
Місце виготовлення суміші(ей) бетонної(их), яке вказано у наданому(них) учасником атестаті(ах) виробництва, має обов’язково співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке зазначене у наданих у складі пропозиції дозвільних документах та зазначене в Довідці про наявність бетонного заводу.
Відповідно до п.п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14. Податкового Кодексу України Стаціонарне джерело забруднення – це підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти.
Виходячи з визначення, стаціонарне джерело забруднення обов'язково:
- є нерухомим об'єктом, який зберігає свої просторові координати протягом певного часу;
- здійснює викиди або скиди забруднюючих речовин.
Таким чином, мобільний ЦБЗ, як і стаціонарний, відносяться до об'єктів стаціонарного забруднення другої групи. Об’єкти, що належать до другої групи потребують отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Отже, діяльність ЦБЗ здійснюється виключно за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин. У разі переміщення мобільного ЦБЗ на інше місце виробництва, суб’єкт господарювання зобов’язаний отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за новим місцем знаходження. Процедура отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря є довгостроковою.
Отже, переміщення ЦБЗ на іншу земельну ділянку ще не дає змогу Учаснику приступити до роботи і здійснювати виготовлення цементобетонних сумішей.
Також слід зазначити, що враховуючи неможливість виконання робіт при несприятливих погодних умовах (восени, взимку та навесні), відбудова об’єкту має дуже стислі терміни, тому наявність всіх дозвільних документів на бетонний завод (що по суті відображає можливість заводу безперебійно та без порушень чинного законодавства виготовляти бетонні суміші) в учасника закупівлі вже на стадії проведення тендеру, є запорукою надійності та можливості своєчасно виконати державне замовлення, у разі визначення учасника переможцем.
Крім того, Замовник дає право учасникам виготовляти бетонну суміш як на власному бетонному заводі, так і на орендованому (лізинг, тощо), так і придбавати бетонну суміш у постачальника, та навіть при застосуванні спеціальних добавок збільшувати час транспортування бетонних сумішей. Тобто, Замовником створено достатньо умов для здорової конкуренції серед учасників закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації
Вимогами п. 1.3 додатку № 1 до тендерної документації (з урахуванням внесення змін до тендерної документації, що будуть внесені та висвітлені в попередній відповіді на запит) передбачено, що діяльність на бетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству. З метою підтвердження зазначеного, учасник в складі тендерної пропозиції надає дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу на всі бетонні заводи, зазначені у Довідці про наявність бетонного заводу.
Місце виготовлення суміші(ей) бетонної(их), яке вказано у наданому(них) учасником атестаті(ах) виробництва, має обов’язково співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке зазначене у наданих у складі пропозиції дозвільних документах та зазначене в Довідці про наявність бетонного заводу.
Відповідно до п.п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14. Податкового Кодексу України Стаціонарне джерело забруднення – це підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти.
Виходячи з визначення, стаціонарне джерело забруднення обов'язково:
- є нерухомим об'єктом, який зберігає свої просторові координати протягом певного часу;
- здійснює викиди або скиди забруднюючих речовин.
Таким чином, мобільний ЦБЗ, як і стаціонарний, відносяться до об'єктів стаціонарного забруднення другої групи. Об’єкти, що належать до другої групи потребують отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Отже, діяльність ЦБЗ здійснюється виключно за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин. У разі переміщення мобільного ЦБЗ на інше місце виробництва, суб’єкт господарювання зобов’язаний отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за новим місцем знаходження. Процедура отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря є довгостроковою.
Отже, переміщення ЦБЗ на іншу земельну ділянку ще не дає змогу Учаснику приступити до роботи і здійснювати виготовлення цементобетонних сумішей.
Також слід зазначити, що враховуючи неможливість виконання робіт при несприятливих погодних умовах (восени, взимку та навесні), відбудова об’єкту має дуже стислі терміни, тому наявність всіх дозвільних документів на бетонний завод (що по суті відображає можливість заводу безперебійно та без порушень чинного законодавства виготовляти бетонні суміші) в учасника закупівлі вже на стадії проведення тендеру, є запорукою надійності та можливості своєчасно виконати державне замовлення, у разі визначення учасника переможцем.
Крім того, Замовник дає право учасникам виготовляти бетонну суміш як на власному бетонному заводі, так і на орендованому (лізинг, тощо), так і придбавати бетонну суміш у постачальника, та навіть при застосуванні спеціальних добавок збільшувати час транспортування бетонних сумішей. Тобто, Замовником створено достатньо умов для здорової конкуренції серед учасників закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації
Щодо наявності працівників
Дата подання: 25 червня 2021 16:59
Дата відповіді: 01 липня 2021 09:18
У п. 2.1 додатку №1 до ТД на 33 сторінці міститься наступний абзац: «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі». Враховуючи, що запис у трудову книжку вноситься лише за основним місцем роботи, трудові книжки на співробітників, які працюю за сумісництвом у нас відсутні. В якості підтвердження трудових правовідносин з відповідними співробітниками можливо підтвердити лише наказом про призначення на посаду (сумісництво).
Тому просимо, перший сполучник «та», вказаного абазу доповнити сполучником «/або», щоб його зміст набув наступного значення: «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та/або накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне.
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації, в тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
Відповідно п. 1.1 ст.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство) усіх форм власності.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію, в тому числі щодо надання в складі тендерної пропозиції трудових книжок (всіх заповнених сторінок трудових книжок) є такими, що стовідсотково відповідають нормам Закону.
Слід зазначити, що відповідно до умов тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В такому випадку учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(их) документу(ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін в тендерну документацію в цій частині
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації, в тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
Відповідно п. 1.1 ст.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство) усіх форм власності.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію, в тому числі щодо надання в складі тендерної пропозиції трудових книжок (всіх заповнених сторінок трудових книжок) є такими, що стовідсотково відповідають нормам Закону.
Слід зазначити, що відповідно до умов тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В такому випадку учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(их) документу(ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін в тендерну документацію в цій частині
Фінансова спроможність
Дата подання: 25 червня 2021 17:06
Дата відповіді: 01 липня 2021 09:22
У п. 4 додатку №1 до ТД вказано: «Для підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 рік, який має бути не менше ніж 99% очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати за 2020 рік (Форма №2) та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту». Вважаємо, що дана вимога була складена з метою штучно звузити коло потенційних учасників.
Наша компанія фінансово спроможна, має значний оборот та відноситься до суб'єктів великого підприємництва. Але через обмежувальні протиепідемічні заходи, запроваджені Урядом України у 2020 році з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, наш дохід у 2020 році склав меншу суму, ніж це вимагається ТД. З урахуванням викладеного, просимо зменшити вимогу щодо обсягу річного доходу(виручки) з 99% на 85% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне.
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 рік, який має бути не менше ніж 99% очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати за 2020 рік (Форма №2) та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» є такими, що стовідсотково відповідають нормам Закону, є однаковими для всіх учасників, та ніяким чином не звужують коло останніх.
Враховуючи вищевикладене, умови тендерної документації замовника є законними та обґрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в тендерну документацію не може бути задоволена Замовником
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 рік, який має бути не менше ніж 99% очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати за 2020 рік (Форма №2) та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» є такими, що стовідсотково відповідають нормам Закону, є однаковими для всіх учасників, та ніяким чином не звужують коло останніх.
Враховуючи вищевикладене, умови тендерної документації замовника є законними та обґрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в тендерну документацію не може бути задоволена Замовником
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 липня 2021
UA-2021-06-09-012236-b●9b0a4d584ff143428a11ec88a7cacee7
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ПІВДЕНЬДОРТЕХ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія |
797 499 838,00
UAH з ПДВ
|
787 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
803 700 000,00
UAH з ПДВ
|
792 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія #35683453 |
Переможець |
787 500 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 15:39
|
Договір 47-Б від 16.08.2021.pdf | укладений |
18 серпня 2021 15:37
|