Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Підпечерської у с. Підпечери Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015 – 45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
3 900 343,00 UAH
UA-2021-06-09-012189-b ● 0b3e43c7f9e34e208b2ea713445c7528
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43905443 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
ІННА САЛИГА +380342537647 tender2021db@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 18:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 3 900 343,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 501,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1.Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: 18 000,00 (вісімнадцять тисяч) грн. 2.Вид тендерного забезпечення пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія. 3. Банківська гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника конкурентної процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями). 4. Банківська гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Якщо гарантія, складається на паперовому носії, обов’язково підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 5. Зміни до банківської гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 6. Терміни, вимоги і форма забезпечення тендерної пропозиції, повинні відповідати вимогам чинного законодавства України та Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 7. Банківська гарантія повинна містити унікальний номер оголошення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO". 8. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 9. Банківська гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: 1) вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); 2) вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; 3) можливості часткової сплати суми гарантії. 10. Банківська гарантія не може бути відкликана гарантом. 11. Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, р/р UA 028201720355169008000108839 в УДКСУ м. Івано-Франківську, МФО 820172, код ЄДРПОУ - 43905443. 12.Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. 13. За наданою гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банк зобов’язаний сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з підстав, визначених частиною третьою статті 25 Закону. 14. Відносини за цією банківською гарантією регулюються законодавством України. Банківська гарантія, яка ускладнює або унеможливлює задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, або містить відкладні умови набуття нею чинності, або не відповідає вимогам чинного законодавства України, вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним згідно цієї Тендерної документації. 15.Разом із банківською гарантією учасником надається копія ліцензії, виданої банку та копії документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування.
2. Умови оплати - Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, післяоплата.
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1).Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
2).Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
3).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) – повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
4. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка.
5. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – ціна 100%).
Розгорнути
Згорнути
2. Умови оплати - Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, післяоплата.
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1).Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
2).Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
3).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) – повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
4. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка.
5. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – ціна 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Підпечерської у с. Підпечери Івано-Франківської міської територіальної громади (ДК 021:2015 – 45233000-9 будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77441, Україна, Івано-Франківська область, с. Підпечери Івано-Франківської міської територіальної громади, вул. Підпечерська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 18:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2021 18:10 |
Проєкт Договору 09.06.2021 р..doc | |
09 червня 2021 18:10 |
Тендерна документація 09.06.2021 р..doc | |
09 червня 2021 18:10 |
Технічні вимоги 09.06.2021 р..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розбіжностів з технічним завданням
Дата подання: 10 червня 2021 13:57
Дата відповіді: 14 червня 2021 10:51
Шановний замовник! В тендерній документації у довідці, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при виконанні робіт Вами вказано про обов"язкову наявність асфальтоукладальників у кількості не менше 2-х шт. Згідно технічного завдання та проведених розрахунікв для виконання даних робіт по влаштуванню асфальтобетонних сумішей у такій кількості та у вказані терміни до 31.12.20121 року цілком достатньо одного асфальтоукладача. Враховуючи вищевикладене, просимо прийняти дане зауваження та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Замовником розглянуто ваше звернення.
З метою забезпечення своєчасного та безперебійного виконання робіт, Замовником встановлена вимога наявності в учасника асфальтоукладальника, у кількості не менше двох одиниць. Відповідно до вимог тендерної документації Замовником передбачено можливість використання учасником обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при виконанні робіт, відповідно до технічних вимог цього предмета закупівлі, шляхом використання їх як орендованих, за договором послуг, лізингу тощо.
З метою забезпечення своєчасного та безперебійного виконання робіт, Замовником встановлена вимога наявності в учасника асфальтоукладальника, у кількості не менше двох одиниць. Відповідно до вимог тендерної документації Замовником передбачено можливість використання учасником обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при виконанні робіт, відповідно до технічних вимог цього предмета закупівлі, шляхом використання їх як орендованих, за договором послуг, лізингу тощо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД" |
3 539 962,87
UAH з ПДВ
|
3 539 962,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" |
3 844 877,00
UAH з ПДВ
|
3 844 877,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
3 899 000,40
UAH з ПДВ
|
3 899 000,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД" #37246416 |
Відхилено |
3 539 962,87
UAH з ПДВ
|
09 липня 2021 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2021 09:58
|
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" #37952574 |
Переможець |
3 844 877,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2021 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 12:21
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 09:13
|
Договір.pdf | укладений |
26 липня 2021 09:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи уточнюючий дефектний акт № 1 від 22.11.2021р. та враховуючи фактичний обсяг видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями), умовами даного Договору підряду, Сторони погодили внести зміни до Договору підряду. |
Номер договору про закупівлю: | 181/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 394/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |