Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги Код ДК 021:2015: 92110000-5 (Послуги з виготовлення 2-х відеороликів для промоції: навчально-практичного центру з підготовки особового складу пожежно-рятувальних підрозділів Головного управління ДСНС України у Волинській області (1 відеоролик) та навчання в Україні (Волинська область) покликане розробляти та вдосконалювати дії щодо ліквідації пожеж та надзвичайних ситуацій на об'єкті високого рівня складності (1 відеоролик))
Очікувана вартість
185 418,24 UAH
UA-2021-06-09-011632-b 881a43b9e9d1405fb82f14017512d1be
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Демчук

+380332777613 vrz@vl.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 38592652
Вебсайт: https://vl.dsns.gov.ua/
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Електроапаратна, 6
Контактна особа: Вадим Демчук
+380332777613
vrz@vl.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2021 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2021 11:48
Очікувана вартість: 185 418,24 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92110000-5: Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги Код ДК 021:2015: 92110000-5 (Послуги з виготовлення 2-х відеороликів для промоції: навчально-практичного центру з підготовки особового складу пожежно-рятувальних підрозділів Головного управління ДСНС України у Волинській області (1 відеоролик) та навчання в Україні (Волинська область) покликане розробляти та вдосконалювати дії щодо ліквідації пожеж та надзвичайних ситуацій на об'єкті високого рівня складності (1 відеоролик))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Електроапаратна, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2021
ДК 021:2015: 92110000-5 — Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок проводиться після поставки товару шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок «Продавця», протягом 7 (семи) банківських днів із дати надання послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання «Покупцем» бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2021 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2021 09:17
оголошення.pdf
10 червня 2021 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2021 09:17
оголошення.pdf
09 червня 2021 16:57
оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-09-011632-b.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЛАЙТ КАМЕРА ГО", Код ЄДРПОУ:42258156
Дата подання: 23 червня 2021 13:21
Неправомірні дії замовника
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАЙТ КАМЕРА ГО» є учасником спрощеної закупівлі, оголошеної Замовником – Головним Управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області, – за предметом Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги Код ДК 021:2015: 92110000-5 (Послуги з виготовлення 2-х відеороликів для промоції: навчально-практичного центру з підготовки особового складу пожежно-рятувальних підрозділів Головного управління ДСНС України у Волинській області (1 відеоролик) та навчання в Україні (Волинська область) покликане розробляти та вдосконалювати дії щодо ліквідації пожеж та надзвичайних ситуацій на об'єкті високого рівня складності (1 відеоролик)), ідентифікатор закупівлі:UA-2021-06-09-011632-b.
Протокольним рішенням уповноваженої особи №24 від 22.06.2021 року пропозицію учасника ТОВ «ЛАЙТ КАМЕРА ГО» відхилено як таку, що не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Разом з тим, Протокольним рішенням уповноваженої особи №26 від 22.06.2021 року учасника ФОП НАЗАРУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ (далі – переможець) було визначено переможцем спрощеної закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду
Керуючись вищенаведеним, учасник не погоджується з рішенням замовника щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЛАЙТ КАМЕРА ГО» та рішенням Замовника щодо визначення переможця закупівлі ФОП НАЗАРУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ і просить скасувати їх у зв’язку з наступним.

1. Щодо неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЛАЙТ КАМЕРА ГО».
Згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції та документами, що підтверджують правомочність особи/осіб на укладення договору. В складі пропозиції надано лист-згоду на обробку персональних даних на директора ТОВ «ЛАЙТ КАМЕРА ГО» Ярославську А.А., однак в складі пропозиції не надано документів, що підтверджують повноваження посадової особи учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції на директора Ярославську А.А., що не відповідає умовам встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Вищенаведене не відповідає дійсності у зв'язку з наступним.
Відповідно до пункту 6.2. Розділу 5 Оголошення, на підтвердження повноважень особи або представника Учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції необхідно надати наступні документи: у разі, якщо Учасником є юридична особа, то у складі пропозиції надається копія документа, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника учасника на посаду та протокол засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. ін. або довіреність від керівника Учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції).
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель та пропозиції учасника, директором ТОВ «ЛАЙТ КАМЕРА ГО» є Ковальський Дмитро Ігорович. Вказана інформація підтверджується, зокрема, інформацією ЄДР, згідно якої Ковальський Д.І. є одноособовим керівником товариства.
Крім того, на всіх документах пропозиції міститься підпис Ковальського Д.І. як директора товариства, а також на пропозицію накладено КЕП Ковальського Д.І.
З огляду на викладене, існує лише один директор товариства учасника - Ковальський Дмитро Ігорович.
На виконання вимог пункту 6.2. Розділу 5 Оголошення, в складі пропозиції учасника міститься, зокрема, наказ та протокол про призначення директора (файл в електронній системі закупівель «11. Протокол про призначення директора, рішення про зміну найменуванн, наказ про призначення директора.pdf»).
Таким чином, вимоги пункту 6.2. Розділу 5 Оголошення дотримані учасником у повній мірі.
Звертаємо увагу уповноваженої особи на те, що відповідно до інформації, яка міститься в пропозиції учасника, згідно довідки про наявність працівників (файл в електронній системі закупівель «19. Довідка про працівників.pdf») Ярославська Аліна Анатоліївна є спеціалістом із проведення кастингу.
Таким чином, Ярославська А.А. не є директором товариства учасника, у зв'язку з чим на дану особу не можуть надаватися документи, які передбачені вимогами пункту 6.2. Розділу 5 Оголошення.
Згідно з пунктом 6.2. Розділу 5 Оголошення, Інформація про надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» подається від всіх фізичних осіб, інформація про яких згадується в документах пропозиції.
На виконання вищенаведеної вимоги, в складі пропозиції міститься, зокрема, лист-згода на обробку персональних даних Ярославської А.А.
Акцентуємо увагу уповноваженої особи, що припис щодо директора ТОВ «ЛАЙТ КАМЕРА ГО» є механічною опискою та формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції.
Крім того, слід підкреслити, що оголошення не містило окремих вимог щодо оформлення листа-згоди, який повинен надаватись учасником згідно пункту 6.2. Розділу 5 Оголошення.
Таким чином, пропозиція учасника була неправомірно відхилена з підстав, наведених в протоколі.
Тому, враховуючи все вищенаведене, керуючись ч. 20 ст. 14 Закону, просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЛАЙТ КАМЕРА ГО» та заново провести розгляд пропозиції.


2. Щодо неправомірного визначення переможця закупівлі ФОП НАЗАРУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ.
2.1. Відповідно до пункту 4.1. Розділу 4 Оголошення, відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
Згідно з інформацією, розміщеною розміщеній в електронній системі закупівель, пропозиція учасника ФОП НАЗАРУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ містить накладений електронний підпис особи, уповноваженої на підписання пропозиції (файл в електронній системі закупівлі «sign.p7s» від 17.06.2021 року).
За результатами перевірки файлу «sign.p7s» переможця на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено, що тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений».

Звертаємо увагу колегії, що 04.03.2021 року на офіційному сайті Антимонопольного комітету України було оприлюднено інформацію щодо електронних підписів, відповідно до якої Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR1Zr2BZdZ6_43AY9aDAInM8sUXG3QvfoPtkW7Q3H6aTmhUrVEB2ZGVSGCA
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.
Враховуючи вищенаведене, зокрема те, що при перевірці електронного підпису, який накладений на пропозицію переможця, було виявлено, що тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», на пропозицію ФОП НАЗАРУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ не накладено саме кваліфікований електронний підпис, що не відповідає вимогам пункту 4.1. Розділу 4 Оголошення.
Практика колегії АМКУ з даного питання:
- Рішення №8933-р/пк-пз від 23.04.2021 року, закупівля UA-2021-01-22-009324-b;
- Рішення №7909-р/пк-пз від 14.04.2021 року, закупівля UA-2021-02-25-002319-c;
- Рішення №6589-р/пк-пз від 31.03.2021 року, закупівля UA-2021-02-15-001665-a.
З огляду на викладене, пропозиція переможця не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, у зв’язку з чим учасник повинен бути відхилений згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.

2.2. Відповідно до пункту 6.2. Розділу 5 Оголошення, усі документи, які готує учасник або отримує з реєстрів повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.
Відповідно до інформації, доступній в електронній системі закупівель, оголошення про проведення даної закупівлі оприлюднено 09.06.2021 року.
Таким чином, всі документи учасника, які отримані з реєстрів, повинні бути датовані не раніше 09.06.2021 року.
Відповідно до підпункту 2 Таблиці Додатку 4 до Оголошення, для платників єдиного податку необхідно надати з скановану з оригіналу копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до Оголошення, учасник повинен надати в складі пропозиції копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців.
На виконання вищезазначених вимог, в складі пропозиції переможця міститься, зокрема, витяг з реєстру платників єдиного податку (файл в електронній системі закупівель «Витяг з реєстру платників єдиного податку.pdf») та виписка з ЄДР (файл в електронній системі закупівель «Виписка з ЄДР.pdf»)
Разом з тим, витяг з реєстру платників єдиного податку сформовано 24.04.2018 року, а виписка з ЄДР сформована 11.01.2021 року, що не відповідає вимогам пункту 6.2. Розділу 5 Оголошення в частині документів, отриманих з реєстрів, які повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі
З огляду на викладене, пропозиція переможця не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, у зв’язку з чим учасник повинен бути відхилений згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.

2.3. Відповідно до п. 3.1 Додатку 3 учасники повинні надати довідку, складену у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон.
На виконання вищезазначених вимог, в складі пропозиції переможця міститься, зокрема, довідка про досвід виконання аналогічних договорів (файл в електронній системі закупівель «Довідка_про_наявність_досвіду_виконання_аналогічних_договорів_ФОП_Назарук_С.С.»).
Водночас, в довідці відсутня інформація про адресу Замовників.
З огляду на викладене, пропозиція переможця не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, у зв’язку з чим учасник повинен бути відхилений згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.

2.4. Відповідно до п. 1.1.2 Додатку 3 у випадку оренди, лизингу техніки тощо необхідно додати копії відповідних договорів з додатками, а також лист-згоду власника, на використання техніки на об’єкті, що є предметом закупівлі, адресований Замовнику.
На виконання вищезазначених вимог, в складі пропозиції переможця міститься, зокрема, лист-згода про використання техніки від Янчевської Нелі Андріївни, в якому відсутнє зазначення, що він адресований Замовнику (файл в електронній системі закупівель «Лист-згода_на_використання_техніки_ФОП_Назарук_С.С.»)
З огляду на викладене, пропозиція переможця не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, у зв’язку з чим учасник повинен бути відхилений згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому, враховуючи все вищенаведене, керуючись ч. 20 ст. 14 Закону, просимо скасувати рішення про визначення переможця закупівлі ФОП НАЗАРУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ та відхилити учасника згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.

Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2021 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ КАМЕРА ГО" 99 999,00
UAH
89 500,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СКРИПІЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 138 750,00
UAH
89 869,00
UAH
Документи
ФОП "НАЗАРУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 180 000,00
UAH
95 000,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Зеба М.О. 168 500,00
UAH
168 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 червня 2021 16:35
Електронний підпис
17 червня 2021 16:34
Лист-згода Янковська.pdf
17 червня 2021 16:34
Лист-згода Мельник.pdf
17 червня 2021 16:34
Лист-згода Єремєєв.pdf
17 червня 2021 16:34
Лист-згода Джанашия.pdf
17 червня 2021 16:34
Лист-згода Божченко.pdf
17 червня 2021 16:34
31. Згода з проєктом.pdf
17 червня 2021 16:34
30. Проєкт договору.pdf
17 червня 2021 16:34
26. Витяг з ЄДР.pdf
17 червня 2021 16:34
17. Довідка про МТБ.pdf
17 червня 2021 16:34
16. Технічні вимоги.pdf
17 червня 2021 16:34
8. Довідка про зміст.pdf
17 червня 2021 16:34
5. Довідка про учасника.pdf
17 червня 2021 16:34
4. Копія статуту.pdf

Публічні документи

17 червня 2021 23:41
Електронний підпис
17 червня 2021 22:56
Аналогічний договір 2.pdf
17 червня 2021 22:56
Аналогічний договір 3.pdf
17 червня 2021 22:56
Аналогічний договір 4.pdf
17 червня 2021 22:54
довідка про команду.pdf
17 червня 2021 22:53
довідка про сакції.pdf
17 червня 2021 22:53
довідка про сакції.pdf
17 червня 2021 22:52
копія паспорта 1.pdf
17 червня 2021 22:52
копія паспорта 2.pdf
17 червня 2021 22:51
Проект договору.pdf
17 червня 2021 22:50
цінова пропозиція (1).pdf

Публічні документи

17 червня 2021 10:28
Електронний підпис
17 червня 2021 10:21
Виписка з ЄДР.pdf
17 червня 2021 10:21
Паспорт_Назарук_С.С..pdf

Публічні документи

17 червня 2021 20:41
Електронний підпис
17 червня 2021 20:40
0. Реєстр документів.pdf.p7s
17 червня 2021 20:40
0. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАЙТ КАМЕРА ГО"

ФОП СКРИПІЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП "НАЗАРУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Фізична особа-підприємець Зеба М.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАЙТ КАМЕРА ГО"
#42258156
Відхилено 89 500,00
UAH
22 червня 2021 16:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СКРИПІЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3351018179
Відхилено 89 869,00
UAH
22 червня 2021 16:04
ФОП "НАЗАРУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3345916251
Переможець 95 000,00
UAH
22 червня 2021 16:07

Документи

22 червня 2021 16:00
Електронний підпис
22 червня 2021 15:58
Рішення 24 (ЛАЙТ).pdf

Документи

22 червня 2021 16:04
Електронний підпис
22 червня 2021 16:03
Рішення 25 (СКРИПІЙ).pdf

Документи

22 червня 2021 16:07
Електронний підпис
22 червня 2021 16:06
Намір.pdf
22 червня 2021 16:06
Рішення 26 (НАЗАРУК).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2021 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НАЗАРУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3345916251
95 000,00
UAH
Документи

Документи

22 червня 2021 16:07
Електронний підпис
22 червня 2021 16:06
Намір.pdf
22 червня 2021 16:06
Рішення 26 (НАЗАРУК).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 12:53
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 20:04
додаткова угода ВІДЕОРОЛИКИ.pdf зміни до договору
25 червня 2021 20:04
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 09:03
Договір 56.pdf укладений
25 червня 2021 09:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 червня 2021 12:50
95 000,00 UAH UA938201720343171001300085714
ГУ ДСНС України у Волинській області
UA533034400000026005055530591
ФОП Назарук Сергiй Сергiйович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в п.4.1.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 95 000,00
UAH