Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи з капітального ремонту частини будівлі цеху планових ремонтів комунального підприємства "Чернігівське тролейбусне управління" Чернігівської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 50б, м. Чернігів
Очікувана вартість
3 612 634,00 UAH
UA-2021-06-09-009469-b e45639b60fe24f77b96cc4bced178062
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Контактна особа: Ольга Х
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2021 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 3 612 634,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 126,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна безвідклична безумовна банківська гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) та документи, які підтверджують право банківської установи на видачу та оформлення такої гарантії, зокрема, ліцензію, документи, які підтверджують правомочність посадової особи, яка підписала таку гарантію від імені банківської установи, засвідчену банківською устанвою. Розмір забезпечення 0,5% від очікуваної вартості закупівлі .
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 18063.17 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець електронного аукціону на момент підписання договору надає замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% від вартості договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи з капітального ремонту частини будівлі цеху планових ремонтів комунального підприємства "Чернігівське тролейбусне управління" Чернігівської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 50б, м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Шевченка, 50Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна безвідклична безумовна банківська гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) та документи, які підтверджують право банківської установи на видачу та оформлення такої гарантії, зокрема, ліцензію, документи, які підтверджують правомочність посадової особи, яка підписала таку гарантію від імені банківської установи, засвідчену банківською устанвою. Розмір забезпечення 0,5% від очікуваної вартості закупівлі .

Сума забезпечення: 18063.17 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець електронного аукціону на момент підписання договору надає замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1% від вартості договору
Форма підтвердження: документ
10 червня 2021 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2021 15:22
Тендерна Документаціяо на додаткові роботи з ремонту ЦПР.docx
10 червня 2021 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2021 15:22
Тендерна Документаціяо на додаткові роботи з ремонту ЦПР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 10 червня 2021 10:02
Дата відповіді: 10 червня 2021 15:25
Відсутня тендерна документація! Вимагаємо завантажити ТД в систему!
Відповідь: Документація була завантажена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "БУД-АРВЕСТ" 3 612 360,00
UAH з ПДВ
3 612 360,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 червня 2021 17:20
Електронний підпис
17 червня 2021 17:14
16. Локальні кошториси.pdf
17 червня 2021 17:14
15. Договірна ціна.pdf
17 червня 2021 17:14
10. Копія листа-відгука.pdf
17 червня 2021 17:14
9. Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2021 17:14
8. Копія витягу ПДВ.pdf
17 червня 2021 17:14
6. гарантія.rar
17 червня 2021 17:14
2. Копія Статуту.pdf
17 червня 2021 17:14
1. Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУД-АРВЕСТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

6. гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУД-АРВЕСТ"
#35385371
Переможець 3 612 360,00
UAH з ПДВ
22 червня 2021 11:08

Документи

22 червня 2021 11:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2021 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУД-АРВЕСТ"
#35385371
3 612 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2021 11:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2023 14:42
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 14:13
ДУ 1 Буд-Арвест.pdf зміни до договору
04 січня 2022 14:12
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 14:38
Договір зд-38_21.pdf укладений
29 червня 2021 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», існує необхідність продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: ЗД-38/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 805 829,60
UAH (в тому числі ПДВ 300 971,60 UAH)