Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Яна Борисівна Альтшулер +380955294936 dkb_dmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2021 12:01 |
Очікувана вартість: | 70 925 057,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 355 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого Наказом Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 10.03.2021 р. № 13 | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 14:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2021 14:22 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-06-000025 ● 7a1546592c284668b0be508ebc2a7c31
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2021 16:13 |
02.09.2021 № 463
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.09.2021 №463
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-06-09-007430-b 09.06.2021 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-08 14:33:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт скверу в районі шосе Запорізького, від пров. Джинчарадзе до вул. Панікахи в м. Дніпрі», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-09-007430-b), яку проведено Департаментом капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до пункту 1 Додатку №3 тендерної документації Замовником, для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, визначені документи, які повинен подати учасник, зокрема довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника, основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю. Якщо машини, механізми та устаткування не є власністю учасника, то учасником додатково подаються завірені копії або оригінали дійсних та чинних договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (якщо про такі зазначено у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та копії або оригінали технічних паспортів на них.
Відповідно до пункту 2.2. Проекту Договору Додатку 6 тендерної документації Замовника порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 прийнято національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженернотранспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування. Згідно з пунктом 1.2 розділу 1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. При визначенні вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасники конкурсних торгів керуються п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Умовами п. 6.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено, що ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Відповідно до п. 6.3.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при погодженні договірної ціни Замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріальнотехнічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінах на відповідні ресурси.
Учасник процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" у своїй тендерній пропозиції надав Підсумкову відомість ресурсів, у пунктах 13, 15, 16, 18, 20, 21, 23, 25, 27, 28, 30, 31, 32, 33, 34, 40, 41, 45, Розділу ІІ Будівельні машини і механізми, які передбачив для виконання робіт (послуг), зазначених у технічному завданні, зокрема: Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт (обґрунтування ціни - оренда), електростанції пересувні, потужність 4 кВт (обґрунтування ціни - оренда), Машини поливально-мийні, місткість 6000л (обґрунтування ціни - оренда), Машини поливально-мийні(обґрунтування ціни - оренда), Автомобілі бортові, вантажопідйомність 8 т (обґрунтування ціни - оренда), Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5м (обґрунтування ціни - оренда), Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400А, Електростанції пересувні, потужність 2 кВт, Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3т (обґрунтування ціни - оренда), Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5т (обґрунтування ціни - оренда), Установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), Електростанції пересувні, потужність 10 кВт, Автогідропідіймачі, висота підйому 28м А (обґрунтування ціни - оренда), Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500А, Електростанції пересувні, потужність 4 кВт, Автогідропідіймачі, висота підйому 12м, Установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) працює від пересувної електростанції, Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.).
Також, у пунктах 50, 51, 53, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 72, 73, 74, 75, 76, 78, 79, 80, 81 Підсумкової відомості ресурсів, Розділу ІІІ Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат, зокрема Насос гідравлічний ручний, Котли бітумні пересувні, місткість 400л, Вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного, Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 (1,5т), Гайковерт пневматичний, Бензопилка, Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН (5т), Ножиці листові кривошипні (гільйотинні), Трансформатори зварювальні з номінальним струмом 315-500А, Вібратори поверхневі, Домкрати гідравлічні, ввантажопідйомність до 100 т, Пилосос промисловий, Термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг, Машини шліфувальні кутові, Лебідки електричні, тягове зусилля 12,26 кН (1,25т), Лебідки електричні, тягове зусилля 5,79 кН (0,59т), Пилка маятникова для різання металопрокату, Ямокопачі, Бадді, місткість 2 м3, Трамбівки пневматичні при роботі від компресора, Апарат для газового зварювання і різання, Фарборозпилювачі ручні, Киркувальник, Прес ручний, Апарат для зварювання поліетиленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт (працює від пересувної електростанції).
Проте, у Довідці від 25.06.2021 №84/06 «Про наявність у учасника, основних будівельних машин, механізмів та устаткування», договорах надання послуг відсутні вищевказані машини і механізми, які необхідні для виконання робіт (послуг), що не підтверджує наявність у власності або користуванні учасника процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" зазначених машин та механізмів та устаткуваннь, які відповідно до Підсумкової відомості ресурсів необхідні для виконання робіт визначених технічним завданням, що є предметом закупівлі Договору, що не відповідає вимозі пункту 1 Додатку №3 тендерної документації Замовника.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД", як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону?
4. Відповідно до пункту 17.7. Проєкту договору Додаток 3 до Договору План фінансування.
Чому у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" відсутній Додаток 3 до Договору - План фінансування?
5. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Аналогічну вимогу має пункт 4 Розділу 6 тендерної документації Замовника, яким визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю продукції) переможця процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 17.7. Проєкту Договору Додаток 2 до Договору - Календарний графік виконаних робіт.
У складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" надано Календарний графік виконання робіт на 2021-2022роки від 25.06.2021 №90/06, який відрізняється від Календарного графіку виконання робіт у Додатку №2 до Договору № 16/07-3 від 16.07.2021 року в частині виконання робіт в серпні 2021 року, в жовтні та листопаді 2022 року.
Чому Договір від 16.07.2021 №16/07-3 укладено з порушеннями з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-13 17:13:17
Відповідь на запит про надання пояснень Східному фісу Держаудитслужби за моніторингом UA-M-2021-09-06-000025 по об’єкту «Капітальний ремонт скверу в районі шосе Запорізького, від пров. Джинчарадзе до вул. Панікахи в м. Дніпрі повідомляємо наступне
У відповідь на запит щодо надання пояснень щодо моніторингу UA-M-2021-09-06-000025 по об’єкту «Капітальний ремонт скверу в районі шосе Запорізького, від пров. Джинчарадзе до вул. Панікахи в м. Дніпрі повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт скверу в районі шосе Запорізького, від пров. Джинчарадзе до вул. Панікахи в м. Дніпрі» Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у технічній специфікації (Додаток 8 до тендерної документації), розробленій на підставі проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «ДН- Консалтинг» від 25 травня 2021 року №05-565-21. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Глава 1-9: 51 495 001,45 грн. Прибуток: 992 136,69 грн. Адміністративні: 180 201,57 грн. Ризики: 1 235 880,04 грн. Інфляція: 5 200 995,15 грн. ПДВ: 11 820 842,98 грн. Всього: 70 925 057,88 грн. Обґрунтування бюджетного призначення: Визначається на підставі рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік», зі змінами, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді
Також повідомляємо, що Замовник являється новоствореною організацією та не має власного веб-сайту через недостатність фінансової спроможності, тому для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, користується наданою йому можливістю, оприлюднювати обґрунтування на веб-сайті Дніпровської міської ради, задля виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266. Так, листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
Також надано можливість автоматичного відображення інформації, яку замовник розміщує у власному електронному кабінеті та яка відображається у системі Prozorro.
На підставі вищезазначеного, за фактом наданої можливості у доступі та використанні офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради, Департаментом капітального будівництва було встановлено віджет на сайті dniprorada.gov.ua, для виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266.
2. Обґрунтування опубліковане за посиланням: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi.
3. Щодо відповідності довідки про МТБ вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 16 Закону та до умов тендерної документації Учасник повинен надати
довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника, основних будівельних машин, механізмів та устаткування необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування, марку машин, механізмів та устаткування, їх кількість, реєстраційний номер /номерний знак (у разі наявності), рік випуску, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується (лізинг), надання послуг, тощо).
На задоволення даної вимоги Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» надав довідку від 25.06.2021 №84/06 «Про наявність у учасника, основних будівельних машин, механізмів та устаткування», з переліком основних будівельних машин, механізмів та устаткування, чим задовольнив дану вимогу.
Також, відповідно до тендерної документації Учасник надає договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Додатково зазначаємо, що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі — будівництво).
Цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Застосування даного стандарту обумовлюється саме договором.
Разом з тим повідомляємо та наголошуємо, що умовами тендерної документації не передбачено, що довідка, що містить інформацію про наявність у учасника, основних будівельних машин, механізмів та устаткування повинна чітко відображати інформацію, яка міститься у відомості ресурсів у кількісному та технічному обсязі.
Також, доводимо до уваги, що статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією передбачено, що учасник має право залучати субпідрядника, проте інформацію щодо його залучення має оприлюднювати лише у разі, якщо обсяг робіт субпідрядника дорівнює або перевищує 20% від вартості договору про закупівлю (договірної ціни пропозиції). У такому випадку замовник має усі підстави, вважати, що машини та механізми зазначені у відомості ресурсів та не зазначені у довідці можуть належати субпідрядникові, роботи якого складають менше 20% вартості договору.
До того ж, з огляду на принципи здійснення публічних закупівель, Замовник не вимагає у тендерній документації підтвердження інформації, зазначеної у відомості ресурсів, так як така вимога мала б ознаки дискримінаційного характеру.
На підставі вищезазначеного Замовник не має законного права для відхилення пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД».
4. Відповідно до Розділу 3 тендерної документації, а саме п. 1.7 зазначено, що тендерна пропозиція повинна складатися з листа-згоди учасника з проєктом договору, а також підписаний уповноваженою особою учасника проєкт договору.
Так, у проєкті договору, зазначено, що одним з додатків до договору є план фінансування, проте від учасника додатки до договору не вимагаються, про що чітко зазначено у пункті 1.7 розділу 3 тендерної документації – «без зазначення будь-яких даних (крім реквізитів учасника) та без додатків до нього». А лист-згода з проєктом договору вимагається від учасника для повного гарантування, що учасник ознайомлений з усіма умовами договору, та не відмовиться від його підписання.
На момент укладання договору від 16.07.2021 №16/07-3 одним із додатків є план фінансування, складений відповідно до фактичних видатків замовника, який опубліковано у електронній системі закупівель.
5. Відповідно до підпункту 1.7 частини 1 розділу 3 нової редакції тендерної документації від 12.04.2021 учасник має надати лист-згоду з проєктом договору, а також підписаний уповноваженою особою учасника проєкт договору (без зазначення будь-яких даних (крім реквізитів учасника) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 6. Тендерною документацією не встановлено вимог та/або положень, що календарний графік виконання робіт є додатком до договору.
При наданні календарного графіку у момент подання пропозиції учасник виконує вимогу щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, чим відображає планування виконання робіт, які передбачені технічним завданням, у строк, визначений оголошенням. До того ж Замовник не має права вимагати від учасників саме додатків до договору, так як на період проведення процедури закупівлі відсутнє конкретне розуміння суми бюджетного фінансування (призначення) за роками, відсутнє чітке розуміння, які саме роботи можуть бути виконані першочергово. Тому календарний графік, наданий у складі пропозиції є лише приблизним графіком виконання робіт.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами). Основою для розроблення графіка є інформація щодо обсягів робіт, передбачених у проектно-кошторисній документації, виробничих можливостей виконавців, що будуть задіяні для виконання робіт, планів
Замовника щодо фінансування виконання робіт у часі тощо. Також
Підряднику доцільно враховувати визначені умовами договору строки
передачі Замовником будівельного майданчика (фронту робіт) та
дозвільної документації. Додатки до договору, а саме договірна ціна (з урахуванням наявності фінансування, календарний графік виконання робіт та план фінансування) узгоджуються сторонами у момент укладення договору та можуть регулюватися у процесі виконання договору шляхом укладення додаткових угод.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-2-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2021 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" |
70 747 953,73
UAH з ПДВ
|
70 747 953,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ТОВАРИСТВО "ПАРУС" |
70 924 569,97
UAH з ПДВ
|
70 924 569,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" #43370616 |
Переможець |
70 747 953,73
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:09
|
Протокол 21-12-23-1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:59
|
Ду 4 до 16-07-3.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:40
|
Ду 2 до 16-07-3.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 17:24
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 17:23
|
Повідомлення про внесенняз мін.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 09:47
|
№ 16-07-3.pdf | укладений |
16 липня 2021 09:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: зменшення капітальних вкладень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 16/07-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, зменшення планових призначень на 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 16/07-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/07-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16/07-3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б\н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |