Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремон по заміні металопластикових вікон у багатоквартирному будинку
Очікувана вартість
170 128,00 UAH
UA-2021-06-09-006182-c d7d09b543638476aa7a24d3e4b2d08b8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сасюк Олена Геннадіївна

+380973159979 zhile25@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ "Жилье-25"
Код ЄДРПОУ: 31891569
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру ,95
Контактна особа: Сасюк Олена Геннадіївна
+380973159979
zhile25@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2021 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2021 17:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2021 17:09
Початок аукціону: 23 червня 2021 14:37
Очікувана вартість: 170 128,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


бр.Шевченко,68
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремон по заміні металопластикових вікон у багатоквартирному будинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87539, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бр.Шевченка,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний ремон по заміні металопластикових вікон у багатоквартирному будинку за адресою бр.Шевченка ,68 Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2021 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 17:05
Шаблон договір підряду поточний ремонт 68.doc
09 червня 2021 17:05
ДА Шевченко 68.jpg
09 червня 2021 17:05
Протокол Ш.68.jpg
09 червня 2021 17:05
ТЗ Шевченко_68.pdf
09 червня 2021 17:05
Кваліфік крет.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-09-006182-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГАНИЦЬКИЙ ДАНІЇЛ ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2931809399
Дата подання: 15 червня 2021 07:22
Вимога на умови закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, що у свою чергу робить неможливу нашу участь у відповідній процедурі закупівлі, хоча ми маємо можливості надати послуги відповідно до предмету закупівлі.
Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи згідно кваліфікаційних критеріїв:
….1.13 Перед подачею цінової пропозиції учаснику необхідно провести контрольні заміри об’єкта та додати до електронного майданчику акт заміру об’єкта (об’єм робіт, кількість матеріалу, з маркою та виробником), корегування дефектного акту дозволяється до 10% та скріпити вищезазначений документ підписом, печатками з обох сторін. В іншому випадку вважати, що учасник не володіє повною інформацією про стан цього об’єкта, умови виконання робіт, можливі ускладнюючі фактори.
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною та незаконною по відношенню до нас адже, відповідно до ч.1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» «Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватись з гарантуванням цілісності даних про учасників і їх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття пропозицій.
Вимога щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту Учасниками з підписанням Акту огляду з замовником закупівлі до моменту розкриття тендерних пропозицій суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», таким чином буде порушена норма конфіденційності до моменту розкриття пропозицій.
Звертаємо Вашу увагу, що ані Замовник, ані будь-хто інший, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не повинен знати перелік учасників, які подають свої пропозиції, до моменту розкриття.
Вимога надання підписаного Акту, є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників.
Позиція Скаржника ґрунтується на аналогічних рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення №9264-р/пк-пз від 13.05.2020(UA-2020-04-10-002019-a.)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2021 16:29
Шановний учаснику! Детально вивчивши Вашу Вимогу, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту заміру об’єкта, на якому планується виконати роботи з монтажу, в довільній формі, який підписано з обох сторін. Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НИКС-П ТРЕЙД" 147 000,00
UAH з ПДВ
147 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 167 358,00
UAH з ПДВ
167 358,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2021 14:43
Електронний підпис
18 червня 2021 14:41
Ціновап пропозиція..pdf
18 червня 2021 14:41
Смета.pdf
18 червня 2021 14:41
серттификат AXOR.pdf
18 червня 2021 14:41
Протокол склопакети.PDF
18 червня 2021 14:41
Приклад паспорту.pdf
18 червня 2021 14:41
Загальна інформація (1).pdf
18 червня 2021 14:41
Дог.+акт ВЧ А1028.pdf
18 червня 2021 14:41
Дог ЦПХ Култишев.pdf
18 червня 2021 14:41
Дог ЦПХ Бойков.pdf
18 червня 2021 14:41
Дилерс.Догов.pdf
18 червня 2021 14:41
Акт замера.pdf
18 червня 2021 14:40
4 СЕС склопакет.pdf
18 червня 2021 14:40
2 Сертифікат блоки .pdf
18 червня 2021 14:40
2 Протокол блоки .pdf

Публічні документи

18 червня 2021 14:58
Електронний підпис
18 червня 2021 14:57
Документи для участі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НИКС-П ТРЕЙД"

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "НИКС-П ТРЕЙД"
#44328062
Переможець 147 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2021 10:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2021 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НИКС-П ТРЕЙД"
#44328062
147 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 14:14
IMG_0003.jpg зміни до договору
29 липня 2021 14:12
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 10:36
Договір укладений
05 липня 2021 10:34
Договірна цена укладений
05 липня 2021 10:34
Дефектний акт укладений
05 липня 2021 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2406\1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2021 — 23 липня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за узгодою сторін