Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Trunks, pipelines, pipes, casings, tubing and related products (Lot 1 - Steel heat-insulated polyurethane foam pipes and related products (Repair of heating networks) Lot 2 - Heat-insulated steel pipes with polyurethane foam and related products (Replacement of heating networks according to the investment program)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго |
Код ЄДРПОУ: | 03346058 |
Місцезнаходження: | 76009, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Б.Хмельницького,59а |
Контактна особа: |
Волинський Володимир Іванович +380342720785 tender2015@tke.if.ua |
Додаткові контактні особи: |
Сенич Тетяна Ігорівна +380342720785 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | GovE Ivano-Frankivskteplokomunenergo |
National ID: | 03346058 |
Contact point: |
Senych Tetiana +380342720785 tender2015@tke.if.ua |
Additional contacts: |
Senych Tetiana +380342720785 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2021 16:20 |
Очікувана вартість: | 85 600 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 09 червня 2021 16:15 |
Enquiries until: | 17 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 липня 2021 16:20 |
Information
Estimated total value: | 85 600 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Тендерна документація
19 липня 2021 17:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2021 15:28 |
Зміни Труби ПЕ 2021.docx | |
19 липня 2021 15:28 |
ТД труби ПЕ (зі змінами).docx | |
19 липня 2021 15:28 |
ТД труби ПЕ (зі змінами).docx | |
19 липня 2021 15:28 |
ТД труби ПЕ (зі змінами).docx |
19 липня 2021 17:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 липня 2021 15:28 |
Зміни Труби ПЕ 2021.docx
|
|||
19 липня 2021 15:28 |
ТД труби ПЕ (зі змінами).docx
|
|||
19 липня 2021 15:28 |
ТД труби ПЕ (зі змінами).docx
|
|||
19 липня 2021 15:28 |
ТД труби ПЕ (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДУ 133 - 4,0;
ДУ 159 -4,0;
ДУ 219 - 5,0;
ДУ 273 -4,5;
ДУ 325 -6,0;
ДУ 377 -9,0;
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000004 ● 305e943043524d39b05a322656f1862f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 10:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-06-09-005601-c 09.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-01 16:36:57
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-06 17:30:50
Відповідь на запит Державної аудиторської служби
відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону предмету закупівлі 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби ідентифікатор закупівлі № UA-2021-06-09-005601-с, повідомляємо наступне.
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості, технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі визначаються відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в ДЕРЖАВНОМУ МІСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО” (далі –Підприємство).
Згідно з Законом (ч. 5 ст. 8) «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.»
Відповідно до ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Підприємством вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Підприємством, як замовником, очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Підприємству визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275, оскільки остання має рекомендаційних характер (п.1 вказаної методики).
Також звертаємо увагу, що на Підприємство не поширюються вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. N 710 "Про ефективне використання державних коштів", якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті, з огляду на наступне.
Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядники бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України).
Однак, Підприємство не є бюджетною установою, що утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Крім того, Підприємство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з огляду на вказане.
Статтею 22 Господарського кодексу України визначено, що суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Тобто, відповідно до Статуту, в Підприємства наявне майно, яке належить Івано-Франківській міській раді.
Таким чином, ДЕРЖАВНЕ МІСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО „ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО” не є суб’єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому не притаманна перша ознака суб’єкта господарювання державного сектору економіки. Крім того, Підприємство не використовує кошти Державного бюджету України.
З огляду на зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. N 710 "Про ефективне використання державних коштів" щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації не поширюються на ДЕРЖАВНЕ МІСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО „ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО” .
Враховуючи вищенаведене, повідомляємо про відсутність на законодавчому рівні обов’язкових для Підприємства вимог щодо публікації на власному веб-сайті обґрунтованості визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості.
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі проводилося наступним чином:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил ТУ, ДСТУ та викладені в додатку № 3 тендерної документації. Джерело фінансування - власні кошті від господарської діяльності Підприємства. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі попередніх розрахунків з урахуванням запланованих поточних завдань замовника на 2021 рік.
Як основа, для встановлення очікуваної вартості товарів, використовувались як ціни власних попередніх закупівель (укладених договорів) на закупівлю товарів цієї групи, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку України на 2021 рік, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 р. №671.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в електронній системі закупівель “Prozorro”.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу Державної аудиторської служби України північного офісу Держаудитслужби відкритих торгів (з публікацією анг.мовою) встановлено порушення тендерним комітетом ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме: пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, частини 1 статті 24 Закону, частини 12 статті 29 Закону, частини 6 статті 33 Закону та зобов’язано ДМП «ІФТКЕ» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору за Лотом 2, та протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та /або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання даного висновку моніторингу повідомляємо, що тендерним комітетом підприємства було допущено ряд описових та машинальних помилок. В подальшому ТК буде сумлінно виконувати вимоги Закону, вживати всіх можливих заходів щодо недопущення повторно аналогічних помилок. Щодо вимоги про розірвання договору за Лотом 2 укладеного між ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» та ТзОВ «Термо-Ізол». Відповідно до частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. Згідно з частиною 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. В законі не зазначено зобов’язання до Замовників в обов’язковій публікації повідомлення про продовження строку укладання договору, та в системі прозоро не передбачена дана функція. (Також, Законом не визначено конкретного переліку випадків щодо проведення строку договору про закупівлю. Тому замовник самостійно визначає такі випадки та обгрунтовує їх). Відповідно до вищевказаного надаємо протокол тендерного комітету №23 від 31.08.2021 року про продовження терміну підписання договору про закупівлю до 60 днів, що вказує на правомірність підписання договору за Лотом 2 на 26 день з дня прийняття рішення про визнання учасника переможцем закупівлі. Голова тендерного комітету ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» М.М. Сурков
2021-12-30 17:18:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частину 12 статті 29, частину 6 статті 33 Закону № 922-VIII)
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 26-13/2022пр |
Дата публікації: | 14 лютого 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
14 лютого 2022 09:10
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Труби сталеві теплоізольовані пінополіуретаном та супутні вироби (Ремонт теплових мереж) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 13 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 66 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2021 15:28 |
Зміни Труби ПЕ 2021.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго |
Код ЄДРПОУ: | 03346058 |
Місцезнаходження: | 76009, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Б.Хмельницького,59а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Корпорація "Енергоресурс-інвест" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТРУБІЗОЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Термо - Ізол | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ПТЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПТЗ" |
12 754 000,00
UAH з ПДВ
|
12 754 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
12 803 760,00
UAH з ПДВ
|
12 803 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Термо - Ізол |
13 200 000,00
UAH з ПДВ
|
13 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПТЗ" #34427263 |
Переможець |
12 754 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2021 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 10:31
|
Дод.Дог.1 ТзОВ ПТЗ 21-314.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 11:11
|
Підписаний контракт | укладений |
31 серпня 2021 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДМП “Івано - Франківськтеплокомуненерго” (Замовник) та ТОВ «ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД» (Постачальник), керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії договору № 21-314 від 26.08.21р. про закупівлю та строк зобов'язань щодо передачі товару у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі закупівлі № 21-314 від 26.08.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 21-314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |