Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Гримайлівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44037815 |
Місцезнаходження: | 48210, Україна , Тернопільська обл., селище міського типу Гримайлів, вул.Мазепи І., будинок 8 |
Контактна особа: |
Душніцький Роман 380973849504 tenkomov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2021 13:08 |
Очікувана вартість: | 5 214 284,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 071,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 26000.00 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 26000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник- переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі двох відсотків вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.» | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2021 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2021 15:17 |
Дод 3 до ТД Вікно Проект договору.docx | |
23 червня 2021 15:17 |
Дод 2 до ТД Вікно Технічне завдання.docx | |
23 червня 2021 15:17 |
ТД Вікно (змінена).docx | |
23 червня 2021 15:16 |
Додаток 1 (змін2) до ТД Вікно Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 червня 2021 15:16 |
Перелік змін2 Вікно.docx | |
23 червня 2021 15:16 |
Перелік змін2 Вікно.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 16 липня 2021 16:50
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-06-000032 ● c2152cf34b8f4802a91b466dea317c6b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2021 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.09.2021 №544
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.09.2021 №544
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-06-09-005211-c від 09.06.2021 - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-06 15:43:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення фасаду) загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 177-а с.Вікно Чортківського району Тернопільської області» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-09-005211-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
У пункті 2 розділу 6 тендерної документації Замовник зазначив, що «переможець торгів статті 17 Закону Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-09 12:47:36
Пояснення до мініторингу по закупівлі робіт: «Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення фасаду) загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 177-а с.Вікно Гримайлівська селищна рада Чортківського району Тернопільської області.»
На запит про надання пояснення від 06.09.2021 р. 15:43:43 по закупівлі робіт: «Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення фасаду) загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 177-а с.Вікно Гримайлівська селищна рада Чортківського району Тернопільської області.» надаємо наступні пояснення.
Закупівля проводилася на підставі експертного звіту (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення фасаду) загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 177-а с.Вікно Гримайлівська селищна рада Чортківського району Тернопільської області.» від 13.02.2021 № 20-0008/01-21, затвердженого директором філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Тернопільській області Антоном Лучка, загальна кошторисна вартість якого становить – 5398,685 тис.грн, та згідно наказу Відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Гримайлівської селищної ради від 31.03.2021 № 15-а/г про затвердження проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення фасаду) загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 177-а с.Вікно Гримайлівська селищна рада Чортківського району Тернопільської області.».
Відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) Відділом освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Гримайлівської селищної ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://osv.org.ua/rada/44037815/news/1631099961/
Вищезазначені документи додаються до пояснення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-09-005211-c вважаємо вказаний висновок протиправним, та зазначаємо, що Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області перевищило повноваження, а саме зобов’язало Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Гримайлівської селищної ради вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 06.08.2021 №168 Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень. Закон України «Про публічні закупівлі» та Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не визначає повноваження відповідача зобов`язувати за результатом здійсненого моніторингу закупівлі її замовника вчиняти дії по припиненню зобов’язань за договором на закупівлю. Зокрема, такі повноваження відсутні і у статтях 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», на які здійснено посилання у п. 3 констатуючої частини самого оскаржуваного висновку. Такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, що наразі виконується, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Також зазначаємо, що статтею 526 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов'язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов'язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов'язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до чт. 525 Цивільного кодексу України, одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Тому вважаємо, що розірвання укладеного із переможцем процедури можливе лише за взаємною згодою сторін. Конституційний Суд України у Рішенні від 25 січня 2012 року № З-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Враховуючи вищевикладене, Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Гримайлівської селищної ради вважає, що вимога Західного офісу Держаудитслужби про зобов'язання замовника вжити заходів щодо розірвання укладеного за результатами проведеного тендеру Договору з суто формальних причин не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки суть "виявлених порушень" жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси.
2021-09-28 16:09:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником 30.09.2021 подано позовну заяву до Тернопільського окружного адміністративного суду на оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 21.09.2021 року призначено номер справи 500/6348/21. |
Дата публікації: | 05 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | П/500/7149/21 |
Дата відкриття провадження: | 04 жовтня 2021 |
Документи:
05 жовтня 2021 14:21
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2021 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Гусятинська ПМК" |
4 369 458,00
UAH з ПДВ
|
4 369 458,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" |
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Гусятинська ПМК" #04543714 |
Переможець |
4 369 458,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2021 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 14:57
|
Додугода Вікно4.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 16:32
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 14:40
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 19:38
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 19:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 16:06
|
ДОГОВІР 168 ВІКНО.pdf | укладений |
06 серпня 2021 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у зв’язку з реєстрацією Товариства з обмеженою відповідальністю „Гусятинська пересувна механізована колона” як платника податку на додану вартість згідно Витягу № 2119044500012 з 01.10.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |