Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982910 |
Місцезнаходження: | 45100, Україна , Волинська обл., м. Рожище , вул. Коте Шилокадзе, 19 |
Контактна особа: |
Віктор Редзій +380673340950 redziy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2021 11:38 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 15:41 |
Очікувана вартість: | 3 555 922,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 559,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
вул. Коте Шилокадзе, 19. "
вул. Коте Шилокадзе, 19. "
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 12:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2021 12:21 |
Тендерна документація.doc | |
09 червня 2021 12:21 |
Додаток 5 Форма пропозиції.doc | |
09 червня 2021 12:20 |
Додаток 1 стаття 16.doc | |
09 червня 2021 12:20 |
Додаток 3 Інші документи.doc | |
09 червня 2021 12:20 |
Додаток 4 Документи для переможця.doc | |
09 червня 2021 12:20 |
Додаток 7 технічна специфікація.doc | |
09 червня 2021 12:20 |
Додаток 2 стаття 17.doc | |
09 червня 2021 12:20 |
Додаток 6 Проект договору.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 12 липня 2021 16:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-30-000007 ● e0cb36f29ed54428906c6ff754c42e89
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2021 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2021 № 526
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.08.2021 №526
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-09-005098-b від 09.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-31 16:23:04
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-09-005098-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-02 15:40:48
Відповідь на запит замовнику на пояснення
У відповідь на запит замовнику на пояснення (31 серп 16:23 ) щодо публічної закупівлі ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція , (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-09-005098- відповідаємо наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його очікувану вартість здійснено згідно наступних документів: проектно-кошторисної документації, розробленої генеральним проектувальником ФОП Рогожина Юлія Володимирівна код ЄДРПОУ 3320416560 (об’єктний кошторис додається), Експертного звіту, отриманого за результатом розгляду проектної документації за робочим проектом "Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19, кошторисного розрахунку.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) повідомляємо наступне.
Комунальне підприємство"Рожищенськаи багатопрофільна лікарня» Рожищенської міської ради згідно закону не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки або органом місцевого самоврядування згідно норм вищезазначеної постанови , а є одержувачем бюджетних коштів. Виходячи зі змісту постанови вимога щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів. Додатково повідомляємо, відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель (в тому числі і оприлюднення необхідної інформації) регулюється виключно Законом «Про публічні закупівлі» і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-09 10:30:02
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-09-005098-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Чому не оприлюднено договір з переможцем закупівлі, протягом строку
дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір?
Прохання, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-09 13:54:32
Пояснення
Джерело фінансування даної закупівлі - місцевий бюджет. Додотком до договору є календарний графік виконання робіт із зазначенням етапів робіт та їх фінансування із конкретними строками. На крайній термін підписання договору із переможцем закупівлі не доведене фінансування об'єкту "Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19. " (Разом з тим не погоджено Додаток до договору - календарний графік виконання робіт),у зв'язку з чим тендер UA-2021-06-09-005098-b Замовником визнається таким, що не відбувся.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710 та порушено вимоги частини шостої статті 33 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
2 968 567,00
UAH з ПДВ
|
2 968 567,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
3 494 240,30
UAH з ПДВ
|
3 494 240,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #30659431 |
Рішення скасоване |
2 968 567,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 11:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #30659431 |
Відхилено |
2 968 567,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 13:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Переможець |
3 494 240,30
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 10:13
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2021 13:25 |
Кінець періоду оскарження: | 20 вересня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 20 вересня 2021 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з отриманим Роз’ясненням від 08.09.2021року № 1444 від фінансового відділу Рожищенської міської ради щодо фінансування об’єкту – «Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19. " в обсязі недостатньому для укладання договору з переможцем закупівлі |
09 вересня 2021 13:25
|
Електронний підпис |
09 вересня 2021 13:24
|
Протокол відміна.pdf |