Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення, знешкодження та захоронення)
Очікувана вартість
18 586,57 UAH
UA-2021-06-09-003924-c 1e67be731f3f4cc4b7ced9b22ac4757a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Піскова Олена

380972880311 obl_sklad@chk.mia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Черкаській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611933
Місцезнаходження: 18023, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Лесі Українки, будинок 21
Контактна особа: Піскова Олена
380972880311
obl_sklad@chk.mia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Черкаській області було двічі проведено відкриті торги на закупівлю послуг за предметом:«Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення, знешкодження та захоронення)», (ДК 021:2015- 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям). Відповідно до пункту 1 частини другої статті 32 Закону в обох випадках відкриті торги були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій.

Згідно з пунктом першим частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Відповідно до частини першої статті 40 Закону уповноважена особа РСЦ ГСЦ МВС в Черкаській області направила Запрошення на адресу комунального підприємства
«Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради» про участь у переговорах та надання необхідних документів про відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону і підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.

08 червня 2021 року були проведені переговори з представником комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради» на закупівлю :«Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення, знешкодження та захоронення)», (ДК 021:2015- 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, за ціною 162,47 грн. з ПДВ за 1 куб. м.

З наданих документів вбачається, що документація комунального підприємства
«Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
Також, встановлено, що підстави для прийняття рішення про відмову Учаснику
комунальному підприємству «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону відсутні.
З метою здійснення закупівлі послуг за предметом: «Утилізація сміття та поводження зі сміттям – за кодом ДК 021:2015 – 90510000-5 (послуги з поводження з побутовими відходами)», обрано процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Переговори проведено: 08 червня 2021 року протокол № 78.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2021 14:31
Оскарження наміру укласти договір: 20 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
114.4 метри кубічні
Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення, знешкодження та захоронення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18023, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Лесі Українки, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Споживач оплачує надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів на поточних рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Акту здачі-приймання наданих Послуг. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

09 червня 2021 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 14:24
Протокол № 79.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Черкаська служба чистоти" ЧМР
#03328652
Переможець 18 586,57
UAH з ПДВ
09 червня 2021 14:31

Документи

09 червня 2021 14:31
Електронний підпис
09 червня 2021 14:30
Протокол № 79.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2021 14:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Черкаська служба чистоти" ЧМР
#03328652
18 586,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2021 14:31
Електронний підпис
09 червня 2021 14:30
Протокол № 79.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2022 13:52
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 15:57
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
31 січня 2022 15:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:02
Додаткова угода №2 .....pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 12:17
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 12:16
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 14:53
Договір № 36.pdf укладений
29 червня 2021 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно змісту додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: № 36
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін відповідно Додаткової угоди №2
Номер договору про закупівлю: № 36
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін відповідно Додаткової угоди №3
Номер договору про закупівлю: № 36
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 21 446,04
UAH (в тому числі ПДВ 3 574,34 UAH)