Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки, заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
198 030,00 UAH
UA-2021-06-09-003199-a e80dc68f1b5b490aa0598650d99900da
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кармазін Павло Васильович

+380443514866 Karmazinpavlo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство інфраструктури України
Код ЄДРПОУ: 37472062
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги 14
Контактна особа: Кармазін Павло Васильович
+380443514866
Karmazinpavlo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2021 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2021 18:00
Початок аукціону: 23 червня 2021 11:27
Очікувана вартість: 198 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1341 послуга
Послуги з ремонту, технічного обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки, заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, Пр. Перемоги, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок проводиться після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг (далі – Акт). Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Плата за Послуги вноситься Замовником не пізніше 28 (двадцять восьмого) числа поточного місяця, за попередній згідно з окремими рахунками та Актами наданими Виконавцем. До 10 (десятого) числа поточного місяця Замовник та Виконавець підписують Акт за цим Договором за попередній місяць, при цьому Виконавець зобов’язаний надати Акт Замовнику не пізніше 5 (п’ятого) числа поточного місяця, за попередній, а Замовник повинен підписати Акт та повернути його Виконавцю не пізніше 10 (десятого) числа поточного місяця, за попередній або у цей же термін обґрунтовано відмовити у його підписанні. При наявності мотивованої відмови Сторони складають протокол про необхідні доробки з боку Виконавця, і після виконання зазначених доробок проводиться повторне прийняття послуг. Валюта платежу – гривня. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2021 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 17:04
Додаток 3 Проєкт договору.docx
09 червня 2021 17:04
Додаток 2 Технічні вимоги.doc
09 червня 2021 17:04
Додаток 1 Форма пропозиції.docx
09 червня 2021 17:04
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно вимог до виконання робіт
Дата подання: 15 червня 2021 10:49
Шановний Замовнику, Вами надано вимогу до часу оперативного реагування 1 (одна) година чи можливо його збільшити? Дякую за відповідь.
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2021 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІНТ 165 150,00
UAH з ПДВ
165 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОЛАР ІКС" 188 073,00
UAH з ПДВ
188 073,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2021 14:36
Електронний підпис
16 червня 2021 14:35
Опис до Статуту.pdf
16 червня 2021 14:35
Копія Статуту.pdf
16 червня 2021 14:35
Копія Витяг ПДВ.pdf
16 червня 2021 14:35
Копія Виписка з ЄДР.pdf
16 червня 2021 14:35
Копія Баланс 2020 рік.pdf
16 червня 2021 14:35
Копія Баланс 1 кв 2021.pdf
16 червня 2021 14:35
Копія 4ОПП.pdf
16 червня 2021 14:35
03. Технічна частина.pdf
16 червня 2021 14:35
02. Пропозиція.pdf
16 червня 2021 14:35
01. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІНТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОЛАР ІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СІНТ
#16285789
Переможець 165 150,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 17:51

Документи

01 липня 2021 17:51
Електронний підпис
01 липня 2021 17:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІНТ
#16285789
165 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 17:51
Електронний підпис
01 липня 2021 17:47
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 липня 2021 16:46
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 50320000 - 4 - послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів учасника торгів (послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів та ремонту офісної техніки) відповідно до пункту 3 частини 7 статті 14 Закону через скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.).
Документи:
30 липня 2021 16:45
Електронний підпис
30 липня 2021 16:44
Протокол