Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка від №20 до №38 та від № 59 до № 65 в с. Малі Єрчики Сквирського району Київської області (коригування)
Очікувана вартість
2 453 999,20 UAH
UA-2021-06-09-002983-b ● b77da6db43b1430c928f6f2e5e16af5b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44153671 |
Місцезнаходження: | 09000, Україна , Київська обл., Сквира, вул. Богачевського, 28, Київська облась |
Контактна особа: |
Літвінко Аліна Олексіївна +380456853605 1020vkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 15:46 |
Очікувана вартість: | 2 453 999,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка від №20 до №38 та від № 59 до № 65 в с. Малі Єрчики Сквирського району Київської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09010, Україна, Київська область, с. Малі Єрчики, вул. Шевченка від №20 до №38 та від №59 до №65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт. Оплата здійснюється Замовником по мірі надходження коштів з джерел фінансування. Остаточний розрахунок з Підрядником за виконані роботи проводиться протягом 7 робочих днів з моменту отримання коштів з джерел фінансування. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2021 11:52 |
Тендерна документація.docx | |
09 червня 2021 10:55 |
Додаток 4.docx | |
09 червня 2021 10:55 |
Додаток 3.docx | |
09 червня 2021 10:55 |
Додаток 2.doc | |
09 червня 2021 10:55 |
Додаток 1.docx |
09 червня 2021 12:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
09 червня 2021 11:52 |
Тендерна документація.docx
|
||
09 червня 2021 10:55 |
Додаток 4.docx
|
||
09 червня 2021 10:55 |
Додаток 3.docx
|
||
09 червня 2021 10:55 |
Додаток 2.doc
|
||
09 червня 2021 10:55 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення даних дефектного акту
Дата подання: 10 червня 2021 10:50
Дата відповіді: 10 червня 2021 15:12
Шановний Замовник!
1)Уточніть,будь-ласка, яка має бути товщина асфальтобетонного шару ( п.3-п.4)?
2) З якого матеріалу заплановано укріплення узбіччя ( п.5)?
Відповідь: Шановний Учасник! Доброго дня. На Ваше питання надаємо наступну відповідь:
- Товщина асфальтобетонного шару 5 см.
- Укріплення узбіччя з щебенево-піщаної суміші (0Х40 мм)
- Товщина асфальтобетонного шару 5 см.
- Укріплення узбіччя з щебенево-піщаної суміші (0Х40 мм)
Наявність обладнання та матеріально- технічної бази
Дата подання: 10 червня 2021 15:00
Дата відповіді: 10 червня 2021 15:32
Доброго дня, надайте будь-ласка роз`яснення щодо вимог тендерної документації:
На підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, що зазначена у таблиці 1 учасник надає:
- для кожної одиниці орендованого, власного обладнання та матеріально-технічної бази: скан-копії кольорових оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, технічних паспортів, витягу з оборотно-сальдової відомості або інших документів, що підтверджують право власності .
Треба надати один з документів вказаних вище? чи всі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, потрібно надати всі документи.
Про наявність офісних та складських приміщень
Дата подання: 10 червня 2021 15:15
Дата відповіді: 10 червня 2021 16:04
Інформація про наявність офісних та складських приміщень надається у вигляді довідки довільної форми з підтвердженням права власності/користування відповідними документами (скан-копій з оригіналів), чинними впродовж усього терміну виконання робіт. Також надаються документи, які підтверджують право власності орендодавця/лізингодавця/тощо на зазначені у довідці приміщення.
Надайте роз`яснення які саме документи підтверджують право власності орендодавця/лізингодавця/тощо?
І чи обов`язково учасник повинен мати складські приміщення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В учасника обов’язкова наявність офісних та складських приміщень.
Документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення речових прав на нерухоме майно, є:
1) укладений в установленому законом порядку договір, предметом якого є нерухоме майно, права щодо якого підлягають державній реєстрації, або речове право на нерухоме майно чи його дублікат;
2) свідоцтво про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя, видане нотаріусом або консульською установою України, чи його дублікат;
3) свідоцтво про право на спадщину, видане нотаріусом або консульською установою України, чи його дублікат;
4) видані нотаріусом свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися, чи їх дублікати;
5) свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане державним реєстратором відповідно до закону;
6) свідоцтво про право власності, видане органом приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді, чи його дублікат;
7) свідоцтво про право власності на нерухоме майно чи його дублікат, видані до 1 січня 2013 р. органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією;
8) рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відання, прийняте власником нерухомого майна чи особою, уповноваженою управляти таким майном;
9) державний акт на право приватної власності на землю, державний акт на право власності на землю, державний акт на право власності на земельну ділянку або державний акт на право постійного користування землею;
10) рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно;
11) ухвала суду про затвердження (визнання) мирової угоди;
12) заповіт, яким установлено сервітут на нерухоме майно;
13) закон, яким установлено сервітут на нерухоме майно;
14) рішення уповноваженого законом органу державної влади про повернення об'єкта нерухомого майна релігійній організації;
15) рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об'єкта нерухомого майна з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність;
16) інші документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;
17) витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.
Документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення речових прав на нерухоме майно, є:
1) укладений в установленому законом порядку договір, предметом якого є нерухоме майно, права щодо якого підлягають державній реєстрації, або речове право на нерухоме майно чи його дублікат;
2) свідоцтво про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя, видане нотаріусом або консульською установою України, чи його дублікат;
3) свідоцтво про право на спадщину, видане нотаріусом або консульською установою України, чи його дублікат;
4) видані нотаріусом свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та свідоцтво про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися, чи їх дублікати;
5) свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане державним реєстратором відповідно до закону;
6) свідоцтво про право власності, видане органом приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді, чи його дублікат;
7) свідоцтво про право власності на нерухоме майно чи його дублікат, видані до 1 січня 2013 р. органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією;
8) рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відання, прийняте власником нерухомого майна чи особою, уповноваженою управляти таким майном;
9) державний акт на право приватної власності на землю, державний акт на право власності на землю, державний акт на право власності на земельну ділянку або державний акт на право постійного користування землею;
10) рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно;
11) ухвала суду про затвердження (визнання) мирової угоди;
12) заповіт, яким установлено сервітут на нерухоме майно;
13) закон, яким установлено сервітут на нерухоме майно;
14) рішення уповноваженого законом органу державної влади про повернення об'єкта нерухомого майна релігійній організації;
15) рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об'єкта нерухомого майна з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність;
16) інші документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;
17) витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.
Наявність обладнання та матеріально- технічної бази
Дата подання: 10 червня 2021 15:17
Дата відповіді: 10 червня 2021 16:05
Доброго дня, надайте будь-ласка роз`яснення щодо вимог тендерної документації:
На підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, що зазначена у таблиці 1 учасник надає:
- для кожної одиниці орендованого, власного обладнання та матеріально-технічної бази: скан-копії кольорових оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, технічних паспортів, витягу з оборотно-сальдової відомості або інших документів, що підтверджують право власності .
Треба надати один з документів вказаних вище на орендовану техніку ? чи всі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, потрібно надати всі документи.
Наявність обладнання та матеріально- технічної бази
Дата подання: 11 червня 2021 11:03
Дата відповіді: 11 червня 2021 15:35
Наявність обладнання та матеріально- технічної бази
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, надайте будь-ласка роз`яснення щодо вимог тендерної документації:
На підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, що зазначена у таблиці 1 учасник надає:
- для кожної одиниці орендованого, власного обладнання та матеріально-технічної бази: скан-копії кольорових оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, технічних паспортів, витягу з оборотно-сальдової відомості або інших документів, що підтверджують право власності .
Треба надати один з документів вказаних вище на орендовану техніку ? чи всі?
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 10.06.2021, 16:05)
Доброго дня, потрібно надати всі документи.
Тобто, наприклад якщо асфальтоукладач орендований, то на підтвердження учасник має надати: договір оренди, свідоцтво про реєстрацію машини, цього буде достатньо??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, якщо транспорт орендований, то договір оренди та свідоцтво про реєстрацію (або технічний паспорт)
Наявність обладнання та матеріально- технічної бази
Дата подання: 11 червня 2021 11:13
Дата відповіді: 11 червня 2021 15:55
Наявність обладнання та матеріально- технічної бази
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, надайте будь-ласка роз`яснення щодо вимог тендерної документації:
На підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, що зазначена у таблиці 1 учасник надає:
- для кожної одиниці орендованого, власного обладнання та матеріально-технічної бази: скан-копії кольорових оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, технічних паспортів, витягу з оборотно-сальдової відомості або інших документів, що підтверджують право власності .
а якщо техніка залучается на підставі договору надання послуг, які документи на підтвердження учасник повинен надати??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо транспорт використовується на підставі договору оренди (надання послуг, тощо) то учасник надає договір оренди (надання послуг, тощо) та свідоцтво про реєстрацію (або технічний паспорт).
Уточнення даних дефектного акту
Дата подання: 11 червня 2021 11:48
Дата відповіді: 11 червня 2021 15:59
Шановний Замовник!
Уточніть,будь-ласка, тип асфальтобетонної суміші, з якого передбачається виконання робіт ?
Відповідь: Шановний Учасник!
На ваше запитання надаємо наступну відповідь: суміш асфальтобетонна, дрібнозерниста, тип В, марка 1.
На ваше запитання надаємо наступну відповідь: суміш асфальтобетонна, дрібнозерниста, тип В, марка 1.
Уточнення
Дата подання: 12 червня 2021 18:08
Дата відповіді: 15 червня 2021 13:27
Шановний Замовнику, прохання уточнити зміст вимоги:
"Учасник зобов’язаний надати в складі пропозиції калькуляцію (одиничні розцінки) визначення розміру витрат у грошовому виразі на одиницю по окремих видах робіт."
Це калькуляція вартості машин, калькуляція вартості перевезень чи щось інше?
Так як вартість робіт, передбачених Додатком №2 ТД (Дефектний акт) розцінюється згідно розрахунку договірної ціни у виді локального кошторису.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Необхідно надати розрахунки одиничної вартості.
Уточненч
Дата подання: 13 червня 2021 22:45
Дата відповіді: 15 червня 2021 13:34
Інформація про наявність офісних та складських приміщень надається у вигляді довідки довільної форми з підтвердженням права власності/користування відповідними документами (скан-копій з оригіналів), чинними впродовж усього терміну виконання робіт. Також надаються документи, які підтверджують право власності орендодавця/лізингодавця/тощо на зазначені у довідці приміщення.» шановний замовнику, чи буде достатньо для підтвердження орендованого майна надати копію договору оренли?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Необхідно надати договір оренди, а також право власності орендодавця/лізингодавця/тощо.
Уточнення щодо надання договірної ціни у форматі word
Дата подання: 14 червня 2021 15:47
Дата відповіді: 15 червня 2021 13:42
В пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації міститься наступна вимога:
«Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві (про що скласти довідку у довільній формі) і надана в форматі imd у програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів (з обов’язковим наданням скан-копії з оригіналу чинної ліцензії на використання учасником цього програмного комплексу) та у форматі word.»
Також в Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога:
«Кошторисна частина пропозиції Учасника повинна бути підписана сертифікованим інженером з проектно-кошторисної роботи з печаткою.»
1. Чи правильним буде роздрукувати кошторисну частину пропозиції, підписати інженеру з проектно-кошторисної роботи з печаткою, керівнику, відсканувати і загрузити в форматі pdf ?
2. Чи потрібно ще загружати договірну ціну в форматі word без підписів і печаток?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Кошторисна документація надається у форматі word, pdf, imd.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-09-002983-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 14 червня 2021 10:04
Вимога до змісту Тендерної документації
Добрий день. Вимога: Довідка з обслуговуючого банку (Скан-копію оригіналу Довідки, які мають бути видані протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції конкурсних торгів учасником (включно з датою подання такої пропозиції): про наявність коштів на рахунках не менше 50 % від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг.
Сума на рахунку (ах) кожен день змінюється, адже підприємство здійснює свою господарську діяльність. Сьогодні сума на рахунку може бути меншою за 50% очікуваної вартості предмета закупівлі, а на наступний день більшою. Прохання до Замовника прибрати дану вимогу з предмета Закупівлі (2. Інша інформація).
Розгорнути
Згорнути
Сума на рахунку (ах) кожен день змінюється, адже підприємство здійснює свою господарську діяльність. Сьогодні сума на рахунку може бути меншою за 50% очікуваної вартості предмета закупівлі, а на наступний день більшою. Прохання до Замовника прибрати дану вимогу з предмета Закупівлі (2. Інша інформація).
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2021 14:56
Добрий день.
Для підтвердження надійності, а також фінансової спроможності, в учасника повинні бути фінансові ресурси для виконання умов закупівлі. Тому учасник у складі пропозиції надає довідку з обслуговуючого банку (Скан-копію оригіналу довідки, які повинні бути видані протягом останніх 10 днів про дату подання процедури закупівлі учасником (включаючи датою подання такої пропозиції): про наявність коштів на рахунках не менше 50% від вартості закупівлі товару, робіт або послуг.
Для підтвердження надійності, а також фінансової спроможності, в учасника повинні бути фінансові ресурси для виконання умов закупівлі. Тому учасник у складі пропозиції надає довідку з обслуговуючого банку (Скан-копію оригіналу довідки, які повинні бути видані протягом останніх 10 днів про дату подання процедури закупівлі учасником (включаючи датою подання такої пропозиції): про наявність коштів на рахунках не менше 50% від вартості закупівлі товару, робіт або послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" |
1 312 016,40
UAH з ПДВ
|
1 312 016,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" |
2 034 993,83
UAH з ПДВ
|
2 034 993,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" |
2 354 493,60
UAH з ПДВ
|
2 354 493,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" #42285519 |
Відхилено |
1 312 016,40
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 20:39
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 липня 2021 00:00
|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" #34018864 |
Відхилено |
2 034 993,83
UAH з ПДВ
|
07 липня 2021 17:59
|
|
ТОВ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" #43300910 |
Переможець |
2 354 493,60
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 18:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 18:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2021 09:09
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
26 серпня 2021 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 14:02
|
Договір № 10 | укладений |
27 липня 2021 13:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |