Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу (перчатки латексні) (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
5 400,00 UAH
UA-2021-06-09-002217-b ● 030c1f7c9f8a415f8862cbb5f98d4b4b
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вищетарасівський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36729839 |
Місцезнаходження: | 53564, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вищетарасівка, Томаківський р-н, вул. Шкільна, 23 |
Контактна особа: |
Наталя Семенюк +380686277561 internat20@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2021 14:28 |
Очікувана вартість: | 5 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу
Детальну інформацію викладено у Документації Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 пара
Перчатки латексні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53564, Україна, Дніпропетровська область, c.Вищетарасівка Томаківського району, вул. Шкільна, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 липня 2021
—
15 липня 2021
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється відповідно п.4 Договору (додаток 3) | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2021 10:21 |
Документація Замовника.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-09-002217-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАСКАПАН", Код ЄДРПОУ:43778848
Дата подання: 22 червня 2021 15:12
безпідставна дискваліфікація, пропозиція подана згідно чинного законодавства
Цінова пропозиція, проект договору та технічні твимоги подані згідно чинного законодавства: ці документи підписані через КВАЛІФІКОВАНИЙ НАДАВАЧ ЕЛЕКТРОННИХ ДОВІРЧИХ ПОСЛУГ ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ ДПС (https://acskidd.gov.ua/sign) КЕП.
Згідно Закону України вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Прошу:
1. Відмінити рішення від 22.06.2021року про відхилення пропозиції пп "МаскаПан".
2. Повернутися до розгляду пропозиції ПП "МаскаПан"
Розгорнути
Згорнути
Згідно Закону України вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Прошу:
1. Відмінити рішення від 22.06.2021року про відхилення пропозиції пп "МаскаПан".
2. Повернутися до розгляду пропозиції ПП "МаскаПан"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2021 16:53
Шановний Учаснику! Підпис КЕП дає можливість підвантажувати документи в систему Прозорро. В Документації Замовника в розділі 6 прописано, що п.п. 6.5.,п.п. 6.6. повинні бути підписані уповноваженою особою та скріплені печаткою. В Вашому випадку в завантажених документах підпис та печать відсутні. А також Вами не було підтверджено дотримання технічних вимог в п.п.6.4.
Номер вимоги: UA-2021-06-09-002217-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАСКАПАН", Код ЄДРПОУ:43778848
Дата подання: 22 червня 2021 19:20
Надані всі документи згідно вимог тендерної документації
Замовник Вимагав надати:
6. Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
6.1. Свідоцтво про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
6.2. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ, у разі, якщо Учасник є платником цього податку, або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі, якщо учасник є платником цього податку; у разі якщо підприємство учасника є неприбутковим, надається документ, що підтверджує відсутність обов’язку по сплаті податків;
6.3. Статут (за наявності) або інший документ, що підтверджує правомочність на укладання договору про закупівлю;
6.4. Технічні вимоги (додаток 1) за підписом уповноваженої особи учасника і скріплені печаткою Учасника;
6.5. Цінову пропозицію Учасника (додаток 2) за підписом уповноваженої особи учасника і скріплена печаткою Учасника;
6.6. Договір постачання (додаток 3 з додатком 1а) за підписом уповноваженої особи Учасника і скріплений мокрою печаткою Учасника;
6.7. Гарантійний лист в довільній формі про те, що строк придатності товару повинен бути не менше 80 % від загального терміну придатності.
6.8. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Учасник надав: 6.1 Виписка; 6.2 Довідка про систему оподаткування ДПІ; 6.3 Стату; 6.4 ТХ (назва документу завірена КЕП); 6.5 Цінова пропозиція (завірена КЕП); 6.6 Проект договору (завірена КЕП); 6.7 Гарантійний лист про термін придатності; 6.8 Сертифікат якості Рукавиці.
Дана закупівля є Спрощена/допорогова закупівля, головним критерієм є ЦІНА.
Під час подачі пропозиції замовник скористався своїм правом підписувати документи КЕП з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Під час подання пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів пропозиції, пройшла електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) : після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП службової (посадової) особи учасника спрощеної закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, фізичної особи, яка є учасником.
Розгорнути
Згорнути
6. Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
6.1. Свідоцтво про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
6.2. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ, у разі, якщо Учасник є платником цього податку, або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі, якщо учасник є платником цього податку; у разі якщо підприємство учасника є неприбутковим, надається документ, що підтверджує відсутність обов’язку по сплаті податків;
6.3. Статут (за наявності) або інший документ, що підтверджує правомочність на укладання договору про закупівлю;
6.4. Технічні вимоги (додаток 1) за підписом уповноваженої особи учасника і скріплені печаткою Учасника;
6.5. Цінову пропозицію Учасника (додаток 2) за підписом уповноваженої особи учасника і скріплена печаткою Учасника;
6.6. Договір постачання (додаток 3 з додатком 1а) за підписом уповноваженої особи Учасника і скріплений мокрою печаткою Учасника;
6.7. Гарантійний лист в довільній формі про те, що строк придатності товару повинен бути не менше 80 % від загального терміну придатності.
6.8. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Учасник надав: 6.1 Виписка; 6.2 Довідка про систему оподаткування ДПІ; 6.3 Стату; 6.4 ТХ (назва документу завірена КЕП); 6.5 Цінова пропозиція (завірена КЕП); 6.6 Проект договору (завірена КЕП); 6.7 Гарантійний лист про термін придатності; 6.8 Сертифікат якості Рукавиці.
Дана закупівля є Спрощена/допорогова закупівля, головним критерієм є ЦІНА.
Під час подачі пропозиції замовник скористався своїм правом підписувати документи КЕП з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Під час подання пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів пропозиції, пройшла електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) : після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП службової (посадової) особи учасника спрощеної закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, фізичної особи, яка є учасником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2021 11:10
Шановний Учаснику ! Вашу Вимогу опрацьовано. Ще раз наголошуємо, що крім підпису уповноваженої особи та печатки на вказаних документах Вами не було підтведжено дотримання технічних вимог "ТАК" в п.п. 6.4.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій