Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатки, штампи
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2021-06-09-002021-a d2859e8e4e1c484c9c977f308184ab4c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохоренко Володимир Володимирович

+380667048869 41074681@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕМЕНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СЕМЕНІВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41074681
Місцезнаходження: 38200, Україна , Полтавська обл., СЕМЕНІВКА, вул.Незалежності, будинок 44 корпус А
Контактна особа: Прохоренко Володимир Володимирович
+380667048869
41074681@mail.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється за рахунок виділення додаткових коштів замовнику. Оскільки замовнику виділено додаткові кошти, відповідно до роз’яснення Мінекономіки щодо планування закупівель № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 р. такий предмет закупівлі вважається новим предметом договору. Тобто очікувана вартість цього предмету закупівлі визначається замовником без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень ч. 10 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Печатка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
Штамп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
Штамп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
Штамп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

09 червня 2021 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Полтавський центр юридичних послуг"
#37497951
Переможець 3 000,00
UAH
09 червня 2021 14:19

Документи

09 червня 2021 14:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 14:21
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 14:21

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Печатка 4 штуки 450,00
UAH
Штамп 1 штуки 540,00
UAH
Штамп 1 штуки 400,00
UAH
Штамп 1 штуки 260,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 000,00
UAH