Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації та проведення культурно – масового заходу у рамках реалізації у 2021 році проєкту № 115 «НЕ зли маму!"»
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-06-09-001949-a 4f9616a220594c068da03e7e634b82c1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бодня Альона Федорівна

0564948012 ingzakupkirvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052548
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Гірницької Слави, буд.1
Контактна особа: Бодня Альона Федорівна
0564948012
ingzakupkirvk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи, що згідно п.1 ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Оскільки відкриті торги на закупівлю по предмету «Послуги з організації та проведення культурно – масового заходу у рамках реалізації у 2021 році проєкту № 115 «НЕ зли маму!"», код за ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів від 12.05.2021 року (UA-2021-05-12-001112-a) та від 26.04.2021 року (UA-2021-04-26-008528-a) автоматично відмінені електронною системою закупівель на підставі п. 2 частини 1 ст. 32 Закону, а саме: подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Тому з метою проведення у рамках реалізації у 2021 році проєкту № 115 «НЕ зли маму!», як переможця конкурсу проєктів місцевого розвитку "Громадський бюджет", в порядку та на умовах визначених рішенням виконавчого комітету Криворізької міської ради від 22.07.2020 № 351 "Про проведення конкурсу проєктів місцевого розвитку "Громадський бюджет" необхідно провести переговорну процедуру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2021 14:12
Оскарження наміру укласти договір: 20 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Культурно-масовий захід проводиться у рамках реалізації у 2021 році проєкту № 115 «НЕ зли маму!», як переможця конкурсу проєктів місцевого розвитку "Громадський бюджет", в порядку та на умовах визначених рішенням виконавчого комітету Криворізької міської ради від 22.07.2020 № 351 "Про проведення конкурсу проєктів місцевого розвитку "Громадський бюджет".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації та проведення культурно – масового заходу у рамках реалізації у 2021 році проєкту № 115 «НЕ зли маму!"»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, В межах Інгулецького району (локація заходу буде визначена Замовником на момент проведення заходу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

09 червня 2021 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 14:10
Протокол № 30 від 09.06.2021.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Андрух Анастасія Олександрівна
#3258119005
Переможець 199 000,00
UAH
09 червня 2021 14:12

Документи

09 червня 2021 14:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2021 14:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Андрух Анастасія Олександрівна
#3258119005
199 000,00
UAH
Документи

Документи

09 червня 2021 14:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 13:24
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 10:10
дог.№123 від 24.06.2021.pdf укладений
29 червня 2021 09:15

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 липня 2021 17:41
199 000,00 UAH UA648201720344290031096024104
Виконком Інгулецької р-ї у місті ради
UA773052990000026009000405621
ФО-П Андрух Анастасiя Олександрiвна
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 000,00
UAH