Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, м області. Суми, Сумської області
Очікувана вартість
770 001,60 UAH
UA-2021-06-09-001723-c 4d441a6b93534174ad0ac90801629201
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новик Людмила

+380990304903 SCHOOL6SUMY1@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №6, М. СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 14023068
Місцезнаходження: 40024, Україна , Сумська обл., Суми, Зарічний район, ВУЛИЦЯ СКД, будинок 7
Контактна особа: Новик Людмила
+380990304903
SCHOOL6SUMY1@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Комунальною установою Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, м. Суми, Сумської області було проведено Відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, м. Суми, Сумської області (ДК 021:2015 - 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»). З переможцем торгів було укладено Договір про закупівлю робіт за державні кошти № 2 від 03.09.2019 року. Під час виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, що є аналогічними до вказаних у кошторисній документації до Договору про закупівлю робіт за державні кошти № 2 від 03.09.2019 року. Було здійснено коригування проектно-кошторисної документації та отримано експертний звіт № 19-0506-20/ К від 26.11.2020р. Вартість додаткових робіт за кошторисним розрахунком становить 770 001,60 грн. Відкоригований проект є продовженням робіт з капітального ремонту покрівлі з утепленням. Зміни попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру. Враховуючи обставини, що сума закупівлі додаткових робіт не перевищує 50 % вартості первинного договору із усіма його змінами та доповненнями було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2021 11:21
Оскарження наміру укласти договір: 20 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, м області. Суми, Сумської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, м області. Суми, Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40035, Україна, Сумська область, Суми, СКД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи по капітальному ремонту проводиться безготівково, згідно актів приймання виконаних робіт (ф.№КБ-2в, КБ-3) після повного їх завершення протягом десяти банківських днів, за умови фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 червня 2021 11:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 11:03
протокол переговорів.docx.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Гермес"
#31066318
Переможець 770 001,60
UAH
09 червня 2021 11:21

Документи

09 червня 2021 11:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2021 11:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Гермес"
#31066318
770 001,60
UAH
Документи

Документи

09 червня 2021 11:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 08:37
ДУ 1 Гермес до дог 3.pdf укладений
18 листопада 2021 08:37
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 08:36
ДУ 1 Гермес до дог 3.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 08:36
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 14:32
Договір Гермес 3.pdf укладений
24 червня 2021 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укладання ДУ на припинення Договору у зв'язку із виконанням робіт згідно фінансування
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 302 406,22
UAH (в тому числі ПДВ 15 120,31 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із виконанням робіт згідно фінансоування на 2021р