Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Надання послуг з аварійного відновлення дорожньої розмітки (фарбою) на вулично-дорожній мережі та штучних спорудах Білоцерківської міської територіальної громади (Код ДК 021:2015 - 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Очікувана вартість
546 435,00 UAH
UA-2021-06-09-001325-c ● d0f3f48007514a178fa113380795ca39
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Павлюк Лілія 380989695078 pavliuk_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 546 435,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з аварійного відновлення дорожньої розмітки (фарбою) на вулично-дорожній мережі та штучних спорудах Білоцерківської міської територіальної громади (Код ДК 021:2015 - 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, населені пункти Білоцерківської міської територіальної громади, Дороги, вулиці, проїзди та інші території населених пунктів Білоцерківської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2021 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2021 15:09 |
Перелік змін 15.06.2021.doc | |
15 червня 2021 15:09 |
проект договору (аварійне відновлення дорожньої розмітки).docx | |
15 червня 2021 15:08 |
НОВА РЕДАКЦІЯ 15.06.2021 ТД аварійне відновлення дорожньої розмітки.doc | |
11 червня 2021 10:32 |
Перелік змін 11.06.2021.doc |
15 червня 2021 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 червня 2021 15:09 |
Перелік змін 15.06.2021.doc
|
||||||
15 червня 2021 15:09 |
проект договору (аварійне відновлення дорожньої розмітки).docx
|
||||||
15 червня 2021 15:08 |
НОВА РЕДАКЦІЯ 15.06.2021 ТД аварійне відновлення дорожньої розмітки.doc
|
||||||
11 червня 2021 10:32 |
Перелік змін 11.06.2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до учасника
Дата подання: 10 червня 2021 16:15
Дата відповіді: 11 червня 2021 10:02
Доброго дня! Відповідно до Тендерної документації предметом закупівлі є Надання послуг з аварійного відновлення дорожньої розмітки (фарбою) на вулично-дорожній мережі та штучних спорудах Білоцерківської міської територіальної громади (Код ДК 021:2015 - 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту). Також, відповдно до Дотдатку 9 ТД (Технічне завдання), вказано перелік робіт, який передбачає лише роботи з нанесення дорожньої розмітки.
Однак, відповідно до Додатку 1, Замовник вимагає від учасників, в підтвердження досвіду робіт, надати договір на виконання послуг з демаркування розмітки.
Питання: Для чого Замовник вимагає, підтвердження досвіду виконання робіт з демаркування розмітки, якщо ці роботи не є аналогічними з предметом закупівлі та не відповідають технічному завданню?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Вимоги до Технічного завдання
Дата подання: 11 червня 2021 13:54
Дата відповіді: 14 червня 2021 15:46
Шановний Замовник, просимо внести зміни в Технічне завдання Додаток 9 до Тендерної документації:
Пункт 1. Беручи участь в даній закупівлі, погоджується, що в разі визначення його переможцем, він надає згоду розпочати надання послуг в будь який час доби робочих, вихідних та святкових днів по письмовому та/або усному розпорядженню Замовника (в т.ч. телефонному дзвінку), не більше ніж через 2 години після його надходження
–Просимо внести зміни в даний пункт, тому що нанесення дорожньої розмітки не належить до аварійних робіт і Замовник заздалегідь знає та планує час, коли будуть проводитись роботи. Також, для нанесення дорожньої розмітки необхідні заздалегідь завірені в установчому порядку документи на тимчасові роботи, в яких зазначаються години для перекриття доріг для проведення тимчасових робіт. Відповідно до чинного трудового законодавства України робочий час переважної більшості Учасників закупівлі триває з 9 до 18 години, тому такі Учасники мають змогу прийняти заявки від Замовника на проведення робіт тільки в зазначений час. Окрім того, на офіційному сайті Замовника зазначено робочі години:
Початок роботи- 09:00
Перерва- 13:00 – 13:45
Кінець роботи - 18:00 (в п’ятницю 16:45)
Вихідні - субота, неділя
Враховуючи це, не зрозуміло, яким чином заявки Замовника на виконання робіт будуть надаватися у будь-яку годину доби та день
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П.1 додатку 9 тендерної документації учасник погоджується з тим, що в разі визначення його переможцем, він надає згоду розпочати надання послуг в будь який час доби робочих, вихідних та святкових днів по письмовому та/або усному розпорядженню Замовника (в т.ч. телефонному дзвінку), не більше ніж через 2 години після його надходження.
Заявки замовника на виконання робіт за даним предметом закупівлі можуть надходити шляхом звернень до виконавця робіт через центр оперативного реагування, що є структурним підрозділом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, який працює цілодобово 24/7. Таким послугами, що потребують негайного реагування за даним предметом закупівлі можуть бути: послуги пов’язані з відновленням дорожньої розмітки на ділянках вулично-шляхової мережі після ліквідації надзвичайних ситуацій, наслідків аварійних ситуацій, вимог поліції, тощо.
У зв’язку з нетиповими погодними умовами (проливні дощі та грози), а також враховуючи обмежені строки надання послуг з нанесення дорожньої розмітки така умова необхідна для продовження нанесення розмітки в сприятливий час та надання послуг в зазначені терміни.
Заявки замовника на виконання робіт за даним предметом закупівлі можуть надходити шляхом звернень до виконавця робіт через центр оперативного реагування, що є структурним підрозділом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, який працює цілодобово 24/7. Таким послугами, що потребують негайного реагування за даним предметом закупівлі можуть бути: послуги пов’язані з відновленням дорожньої розмітки на ділянках вулично-шляхової мережі після ліквідації надзвичайних ситуацій, наслідків аварійних ситуацій, вимог поліції, тощо.
У зв’язку з нетиповими погодними умовами (проливні дощі та грози), а також враховуючи обмежені строки надання послуг з нанесення дорожньої розмітки така умова необхідна для продовження нанесення розмітки в сприятливий час та надання послуг в зазначені терміни.
Вимоги до Технічного завдання
Дата подання: 11 червня 2021 14:07
Дата відповіді: 14 червня 2021 15:40
Шановний Замовник, просимо внести зміни в Технічне завдання Додаток 9 до Тендерної документації:
Просимо надати роз’яснення до пунктів 3.2 та 4.3:
Пункт 3.2 Остаточні обсяги та ділянки де потрібно проводити ремонтні роботи надає безпосередньо представник Замовника.
Пункт 4.3. Після проведення робіт, залишки щебеню, що був застосований при ремонті, усуваються з проїзджої частини з подальшим їх збиранням і вивозом, та місце ремонту після огляду представниками замовника в разі зауважень прибирається від залишків щебеню до тих пір при яких замовника задовольнить умови безпечного та комфортного руху участників дорожнього руху на ділянці де відбувався ремонт
– адже при даному виді закупівлі Надання послуг з аварійного відновлення дорожньої розмітки (фарбою) на вулично-дорожній мережі та штучних спорудах Білоцерківської міської територіальної громади (Код ДК 021:2015 - 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) не проводяться ремонтні роботи та не використовується щебінь, а розмітка наноситься на готове покриття та попередньо прибрану територію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо п. 3.2. додатку 9 тендерної документації. Замовник надає переможцю закупівлі перелік вулиць (безпосереднє місце розташування на вулиці) та об’єми роботи для кожного виду дорожньої розмітки зазначеної в технічному завданні, що є додатком 9 тендерної документації.
Щодо п.п. 4.3 додатку 9 тендерної документації найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо п.п. 4.3 додатку 9 тендерної документації найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимоги до Технічного завдання
Дата подання: 11 червня 2021 14:10
Дата відповіді: 14 червня 2021 15:36
Шановний Замовник, просимо внести зміни в Технічне завдання Додаток 9 до Тендерної документації:
Пункт 6.1 Учасник гарантує якість наданих послуг з відновлення не менше ніж 10 (десять) місяців з моменту підписання Акту приймання послуг
– Просимо звернути увагу на гарантійні терміни та замінити їх згідно ДСТУ 2587:2010 пункт 5.4.3 У разі нанесення постійної горизонтальної розмітки треба застосовувати матеріали з терміном зносостійкості не менше ніж три роки для полімерної стрічки, один рік для пластичних мас та шість місяців для фарб при інтенсивності руху від 20 000 до 10 000 автомобілів/добу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п. 5.4.3 ДСТУ 2587:2010 гарантійний термін зносостійкості для нанесення горизонтальної розмітки фарбою складає не менше 6 місяців. Тому вимога замовника, зазначена в п.п 6.1 додатку 9 тендерної документації, є правомірною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МДС УКРАЇНА" |
464 829,56
UAH з ПДВ
|
381 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Проценко Галина Антонівна |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
382 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДОРСИСТЕМС |
538 840,14
UAH з ПДВ
|
415 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Бугай Олександр Сергійович |
536 500,45
UAH з ПДВ
|
536 500,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МДС УКРАЇНА" #42018696 |
Відхилено |
381 900,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 11:19
|
Фізична особа-підприємець Проценко Галина Антонівна #3184101243 |
Відхилено |
382 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 14:10
|
ТОВ ДОРСИСТЕМС #43412577 |
Відхилено |
415 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 11:49
|
Фізична особа-підприємець Бугай Олександр Сергійович #3021212191 |
Переможець |
536 500,45
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 09:20
|
626.pdf | укладений |
21 липня 2021 09:19
|