Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2021-06-09-001297-a ● 4b088716f02a441d9485d194fdb42e67
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Контактна особа: |
Баязітов Микола Рашитович +380487500190 tender_kuookl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2021 14:30 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5250 кг
прилади медичного призначення інші за кодом 8510.2.9.03 (шприці медичні,крапельні системи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
4050 кг
устаткування та приладдя, медичні одноразові (рукавички медичні одноразові ) за кодом 8510.2.9.02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
5600 кг
матеріали допоміжні використані або відпрацьовані (перев’язувальний матеріал) за кодом 8530.2.9.05
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
1018 кг
голки медичні використані або зіпсовані за кодом 8510.2.9.01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
850 кг
препарати та речовини фармацевтичні ( у т.ч. ветеринарні), засоби і товари лікарські ( у т.ч. аерозольні), їх залишки зіпсовані, прострочені або не ідентифіковані ( в т. ч. цитостатки)за кодом 8530.2.9.01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
500 кг
Відходи інші, збір та знищення яких обумовлено спеціальною вимогою для запобігання виникнення інфекцій (лабораторні відходи) за кодом 8510.2.9.06
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
4500 кг
Частини тіла та органи, в т.ч. бульбашки з кров’ю та кров консервована ( ембріони, плаценти, органічні рідкі відходи) за кодом 8510.2.9.04
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
1000 кг
Відходи інші, збір та знищення яких обумовлено спеціальною вимогою для запобігання виникнення інфекцій (бій скла) за кодом 8510.2.9.06
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 12:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2021 12:00 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-09-001297-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 10 червня 2021 10:10
Неправомірна вимога
Детальніше у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2021 11:22
Доброго дня! Стосовно Вашого запитання :
один файл у форматі “PDF” може містити значну кількість документів, а не тільки один документ.
Учасник спочатку готує тендерну пропозицію , яка складається з необхідних документів, а потім сканує комерційну та технічну частину у форматі “PDF”, як йому зручно, але не більше п’яти файлів в кожній частині.
У випадку не визначення способу надання документів у тендерній пропозиції , Учасник має право вибору - надати такі документи в комерційній, або в технічній частині пропозиції
один файл у форматі “PDF” може містити значну кількість документів, а не тільки один документ.
Учасник спочатку готує тендерну пропозицію , яка складається з необхідних документів, а потім сканує комерційну та технічну частину у форматі “PDF”, як йому зручно, але не більше п’яти файлів в кожній частині.
У випадку не визначення способу надання документів у тендерній пропозиції , Учасник має право вибору - надати такі документи в комерційній, або в технічній частині пропозиції
Номер вимоги: UA-2021-06-09-001297-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 07 липня 2021 16:09
Неправомірне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Протоколом №3 Засідання тендерного комітету від 07 липня 2021 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", в особі Голови тендерного комітету Баязітова М.Р. (надалі - Замовник), відхилив Тендерну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі – Учасник).
Учасник не погоджується із Протокольним рішенням Замовника з наступних підстав:
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні Закупівлі»,
якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Звертаючись до ст.16 Закону України «Про публічні Закупівлі», бачимо, що кваліфікаційними критеріями згідно з ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні Закупівлі» є:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до Протоколу №3 Засідання тендерного комітету від 07 липня 2021 року, Замовник посилається на відсутність документів на транспортний засіб Учасника. Що є матеріально-технічною базою Учасника!
Отже, відповідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі», Замовник мав змогу виставити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей щодо Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Тож, Замовник порушуючи Закон України «Про публічні Закупівлі», неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО». Також, Замовник порушив такі принципи здійснення публічних закупівель, а саме - максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ймовірно, наявна корупційна складова між Замовником та одним із Учасників.
Вимагаємо відмінити Рішення Замовника за Протоколом №3 Засідання тендерного комітету від 07 липня 2021 року із-за порушення Замовником чинного Законодавства України! Вимагаємо проведення неупередженого розгляду пропозиції Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» та дотримуючись норм ЗУ «Про публічні Закупівлі»!
Розгорнути
Згорнути
Учасник не погоджується із Протокольним рішенням Замовника з наступних підстав:
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні Закупівлі»,
якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Звертаючись до ст.16 Закону України «Про публічні Закупівлі», бачимо, що кваліфікаційними критеріями згідно з ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні Закупівлі» є:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до Протоколу №3 Засідання тендерного комітету від 07 липня 2021 року, Замовник посилається на відсутність документів на транспортний засіб Учасника. Що є матеріально-технічною базою Учасника!
Отже, відповідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі», Замовник мав змогу виставити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей щодо Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Тож, Замовник порушуючи Закон України «Про публічні Закупівлі», неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО». Також, Замовник порушив такі принципи здійснення публічних закупівель, а саме - максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ймовірно, наявна корупційна складова між Замовником та одним із Учасників.
Вимагаємо відмінити Рішення Замовника за Протоколом №3 Засідання тендерного комітету від 07 липня 2021 року із-за порушення Замовником чинного Законодавства України! Вимагаємо проведення неупередженого розгляду пропозиції Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» та дотримуючись норм ЗУ «Про публічні Закупівлі»!
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2021 15:06
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 16ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерійяк наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази татехнологій. У зв’язку з чим за процедурою закупівлі 90520000-8 - Послуги у сфері
поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послугиу сфері поводження з медичними відходами) ( UA-2021-06-09-001297-a) в тендернійдокументації у таблиці 1 Додатку 2 вимагаються документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам. Учасником ТОВ "А-ЕНЕРГО" у складі тендерної пропозиції були надані усі документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази утому числі наявність відповідного транспорту. Однак , враховуючи, що предмет закупівлі відноситься до небезпечних відходів , у технічному завданні тендерної документації була умова,щодо обробки транспорту дезасобами. Послуга обробки деззасобами може бути підтверджена копією договору , або актами обробки, або інш. документами, які не відносяться до документів,
що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям
відповідно до статті 16 цього Закону.
Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом було прийнято 07.07.2021 року правомірне рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" через те, що тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послугиу сфері поводження з медичними відходами) ( UA-2021-06-09-001297-a) в тендернійдокументації у таблиці 1 Додатку 2 вимагаються документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам. Учасником ТОВ "А-ЕНЕРГО" у складі тендерної пропозиції були надані усі документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази утому числі наявність відповідного транспорту. Однак , враховуючи, що предмет закупівлі відноситься до небезпечних відходів , у технічному завданні тендерної документації була умова,щодо обробки транспорту дезасобами. Послуга обробки деззасобами може бути підтверджена копією договору , або актами обробки, або інш. документами, які не відносяться до документів,
що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям
відповідно до статті 16 цього Закону.
Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом було прийнято 07.07.2021 року правомірне рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" через те, що тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Номер вимоги: UA-2021-06-09-001297-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 14 липня 2021 10:07
Неправомірне відхилення пропозиція
Замовник неправомірно відхилив пропозицію учасника, дательніше у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2021 12:01
Відповідно до ч.І Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Комерційна частина та технічна частина повинна містити реєстру наданих документів
з нумерацією сторінок.
Реєстр комерційної частини та технічної частини тендерної пропозиції Учасника
не містить нумерацією сторінок, а лише кількість аркушів.
Згідно п.1 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Мінекономіки від
15.04.2020 р. № 710 до формальних помилок відноситься, інформація/документ, подана
учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який містить помилку
(помилки) у частині нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів
мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації
сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в
документі).
Відповідно, після слів «у частині нумерації сторінок/аркушів» в дужках зазначено
уточнення, які саме помилки допустимі в нумерації сторінок, а саме «кілька
сторінок/аркушів нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку».
Оскільки Реєстр наданий Вами взагалі не містить нумерації, помилка вважається
суттєвою, тому що Учасником проігноровано вимогу тендерної документації
Замовника.
Крім того помилка не є механічною та носить системний характер.
2. Відповідно до ч.І Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» технічна
частина тендерної пропозиції повинна містити інформацію та документи згідно з Додатком З
тендерної документації, а саме відповідно до п.6 «Загальні вимоги» Додатку 3 :
Машина для транспортування відходів має бути з закритим кузовом, що підлягає обробці
деззасобами.(надати підтверджуючи документи)
У складі тендерної пропозиції Учасником не надано підтверджуючи документи про те, що
машина для транспортування відходів з закритим кузовом підлягає обробці деззасобами.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може установлювати
такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання,
матеріально-технічної бази та технологій. У зв’язку з чим за процедурою закупівлі 90520000-8 -
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними
відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами) ( UA-2021-06-09-001297-а) в
тендерній документації у таблиці 1 Додатку 2 вимагаються документи, що підтверджують
відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам.
Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі тендерної пропозиції були надані усі
документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази у тому числі наявність
відповідного транспорту.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні
закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до
законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи, що предмет закупівлі відноситься до небезпечних відходів, у технічному
завданні (п.6 «Загальні вимоги» Додатку 3) тендерної документації була умова, щодо обробки
транспорту деззасобами. Учасник не обмежувався щодо форми такого документа. Послуга обробки
деззасобами може бути підтверджена копією договору, або актами обробки, або інш. документами,
які не відносяться до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі
кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом було прийнято 07.07.2021 року правомірне
рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" через те, що
тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього
Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства
Комерційна частина та технічна частина повинна містити реєстру наданих документів
з нумерацією сторінок.
Реєстр комерційної частини та технічної частини тендерної пропозиції Учасника
не містить нумерацією сторінок, а лише кількість аркушів.
Згідно п.1 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Мінекономіки від
15.04.2020 р. № 710 до формальних помилок відноситься, інформація/документ, подана
учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який містить помилку
(помилки) у частині нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів
мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації
сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в
документі).
Відповідно, після слів «у частині нумерації сторінок/аркушів» в дужках зазначено
уточнення, які саме помилки допустимі в нумерації сторінок, а саме «кілька
сторінок/аркушів нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку».
Оскільки Реєстр наданий Вами взагалі не містить нумерації, помилка вважається
суттєвою, тому що Учасником проігноровано вимогу тендерної документації
Замовника.
Крім того помилка не є механічною та носить системний характер.
2. Відповідно до ч.І Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» технічна
частина тендерної пропозиції повинна містити інформацію та документи згідно з Додатком З
тендерної документації, а саме відповідно до п.6 «Загальні вимоги» Додатку 3 :
Машина для транспортування відходів має бути з закритим кузовом, що підлягає обробці
деззасобами.(надати підтверджуючи документи)
У складі тендерної пропозиції Учасником не надано підтверджуючи документи про те, що
машина для транспортування відходів з закритим кузовом підлягає обробці деззасобами.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може установлювати
такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання,
матеріально-технічної бази та технологій. У зв’язку з чим за процедурою закупівлі 90520000-8 -
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними
відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами) ( UA-2021-06-09-001297-а) в
тендерній документації у таблиці 1 Додатку 2 вимагаються документи, що підтверджують
відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам.
Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі тендерної пропозиції були надані усі
документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази у тому числі наявність
відповідного транспорту.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні
закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до
законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи, що предмет закупівлі відноситься до небезпечних відходів, у технічному
завданні (п.6 «Загальні вимоги» Додатку 3) тендерної документації була умова, щодо обробки
транспорту деззасобами. Учасник не обмежувався щодо форми такого документа. Послуга обробки
деззасобами може бути підтверджена копією договору, або актами обробки, або інш. документами,
які не відносяться до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі
кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом було прийнято 07.07.2021 року правомірне
рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ" через те, що
тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього
Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства
Номер вимоги: UA-2021-06-09-001297-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 09 серпня 2021 15:24
Вимога
Шановний Замовник!
Відповідно до протоколу №6 від 09.08.2021 р., вами було визначено переможцем закупівлі (Номер у ProzorroUA-2021-06-09-001297-a) учасника ТОВ «А-Енерго». Ми не погоджуємося із даним рішенням, та вважаємо його неправомірним на підставі наступного.
1) Відповідно до п.1.1. ч.1 Додатку 2, Замовником вимагалося, між іншим Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг, копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів(приміщень, офісу).
У Довідці «про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вих.№ 2814/2021 від 28.06.2021 р., не зазначено інформацію про наявність у учасника ТОВ «А-Енерго» офісу. Будь-які документи, які б підтверджували наявність у учасника ТОВ «А-Енерго» власного або орендованого офісу – також відсутні у складі пропозиції, таким чином пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам у цій частині.
2) На підтвердження наявності нежитлового приміщення (складу) учасником ТОВ «А-Енерго» надано Договір оренди нерухомого майна від 16 березня 2020 року. Проте звертаємо увагу Замовника, що Акт приймання передачі до договору не співпадає із п.1.1. предмету договору, а саме – у п. 1.1. предмету договору не вказаний інвентаризаційний номер нежитлового приміщення літ. Г, у кількості 1 шт., загальна площа якого складає 175,9 кв.м. Таким чином, учасником надано договір оренди не в повному обсязі, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
3) Згідно п.5 Додатку 3 тендерної документації, замовником вимагалось, між іншим копія свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів(або надати лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав у разі ненадання зазначеного документу).
Але звертаємо увагу, що у наданому учасником ТОВ «А-Енерго» листі-роз’ясненні вих.№ 2807/2021 від 28.06.2021 р. міститься лише посилання на Наказ Міністерства Внутрішніх справ Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів від 04.08.2018 № 656, проте учасник не зазначив конкретну норму зазначеного Наказу, яка підтверджує, що його транспортний засіб ТАТА LPT 613, д.н. АР1479НЕ згідно зазначеного вище наказу не відповідає вимогам до транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O.
Таким чином учасник ТОВ «А-Енерго» не зазначив законодавчих підстав, щодо не надання у складі пропозиції Копії свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів.
4) На підтвердження обробки транспорту деззасобами ( вимога про усунення невідповідностей у період Період: з 05.08.2021 15:21 до 06.08.2021 15:21), учасник ТОВ «А-Енерго» надав договір із ПП «Мед-Престиж» за 2021 р.
Натомість, у наданому учасником договорі – не зазначено дату підписання договору, що не відповідає умовам законодавства.
Відповідно до ч.3 ст.180 Господарського кодексу України, При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Враховуючи той факт, що учасником не дотримано істотних умов договору, а саме – не встановлено строк дії договору, наданий учасником договір – є недійсним.
Таким чином учасник ТОВ «А-Енерго» не виконав вимогу Замовника про усунення невідповідностей, та не підтвердив документально обробку транспорту деззасобами.
5) Згідно п.2 ч.1 Розділу ІІІ, Учасник у складі пропозиції мав надати «заповнену форму згідно з Додатком 1 тендерної документації (учасник не повинен відступати від даної форми».
Проте, у наданому учасником документі «Цінова пропозиція» вих. 2810/2021 від 28.06.2021 р., не зазначено ціну за одиницю в грн. з ПДВ, а також загальну вартість з ПДВ, як того вимагалося у тендерній документації. Підкреслюємо, що Учасник не звертався із запитанням та вимогою щодо уточнень. Будь-які роз’яснення з цього приводу у тендерній документації Замовника – відсутні.
Також звертаємо увагу Замовника на той факт, що закупівля була оголошена із загальним бюджетом враховуючи ПДВ, учасник ТОВ «А-Енерго» у документі цінова пропозиція зазначив свою початкову ставку – 571 996,00 грн без ПДВ, в той час як при поданні - у полі, в якому зазначається інформація про ціну - учасник надав – 571 996,00 грн з ПДВ, що є не відповідає ціновій пропозиції.
Відповідно до пп.2 п.1.1. ч.1 Розділу VI Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного – вимагаємо відмінити закупівлю Номер у ProzorroUA-2021-06-09-001297-a (90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами)) у зв’язку із виявленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу №6 від 09.08.2021 р., вами було визначено переможцем закупівлі (Номер у ProzorroUA-2021-06-09-001297-a) учасника ТОВ «А-Енерго». Ми не погоджуємося із даним рішенням, та вважаємо його неправомірним на підставі наступного.
1) Відповідно до п.1.1. ч.1 Додатку 2, Замовником вимагалося, між іншим Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг, копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів(приміщень, офісу).
У Довідці «про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вих.№ 2814/2021 від 28.06.2021 р., не зазначено інформацію про наявність у учасника ТОВ «А-Енерго» офісу. Будь-які документи, які б підтверджували наявність у учасника ТОВ «А-Енерго» власного або орендованого офісу – також відсутні у складі пропозиції, таким чином пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам у цій частині.
2) На підтвердження наявності нежитлового приміщення (складу) учасником ТОВ «А-Енерго» надано Договір оренди нерухомого майна від 16 березня 2020 року. Проте звертаємо увагу Замовника, що Акт приймання передачі до договору не співпадає із п.1.1. предмету договору, а саме – у п. 1.1. предмету договору не вказаний інвентаризаційний номер нежитлового приміщення літ. Г, у кількості 1 шт., загальна площа якого складає 175,9 кв.м. Таким чином, учасником надано договір оренди не в повному обсязі, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
3) Згідно п.5 Додатку 3 тендерної документації, замовником вимагалось, між іншим копія свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів(або надати лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав у разі ненадання зазначеного документу).
Але звертаємо увагу, що у наданому учасником ТОВ «А-Енерго» листі-роз’ясненні вих.№ 2807/2021 від 28.06.2021 р. міститься лише посилання на Наказ Міністерства Внутрішніх справ Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів від 04.08.2018 № 656, проте учасник не зазначив конкретну норму зазначеного Наказу, яка підтверджує, що його транспортний засіб ТАТА LPT 613, д.н. АР1479НЕ згідно зазначеного вище наказу не відповідає вимогам до транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O.
Таким чином учасник ТОВ «А-Енерго» не зазначив законодавчих підстав, щодо не надання у складі пропозиції Копії свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів.
4) На підтвердження обробки транспорту деззасобами ( вимога про усунення невідповідностей у період Період: з 05.08.2021 15:21 до 06.08.2021 15:21), учасник ТОВ «А-Енерго» надав договір із ПП «Мед-Престиж» за 2021 р.
Натомість, у наданому учасником договорі – не зазначено дату підписання договору, що не відповідає умовам законодавства.
Відповідно до ч.3 ст.180 Господарського кодексу України, При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Враховуючи той факт, що учасником не дотримано істотних умов договору, а саме – не встановлено строк дії договору, наданий учасником договір – є недійсним.
Таким чином учасник ТОВ «А-Енерго» не виконав вимогу Замовника про усунення невідповідностей, та не підтвердив документально обробку транспорту деззасобами.
5) Згідно п.2 ч.1 Розділу ІІІ, Учасник у складі пропозиції мав надати «заповнену форму згідно з Додатком 1 тендерної документації (учасник не повинен відступати від даної форми».
Проте, у наданому учасником документі «Цінова пропозиція» вих. 2810/2021 від 28.06.2021 р., не зазначено ціну за одиницю в грн. з ПДВ, а також загальну вартість з ПДВ, як того вимагалося у тендерній документації. Підкреслюємо, що Учасник не звертався із запитанням та вимогою щодо уточнень. Будь-які роз’яснення з цього приводу у тендерній документації Замовника – відсутні.
Також звертаємо увагу Замовника на той факт, що закупівля була оголошена із загальним бюджетом враховуючи ПДВ, учасник ТОВ «А-Енерго» у документі цінова пропозиція зазначив свою початкову ставку – 571 996,00 грн без ПДВ, в той час як при поданні - у полі, в якому зазначається інформація про ціну - учасник надав – 571 996,00 грн з ПДВ, що є не відповідає ціновій пропозиції.
Відповідно до пп.2 п.1.1. ч.1 Розділу VI Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного – вимагаємо відмінити закупівлю Номер у ProzorroUA-2021-06-09-001297-a (90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами)) у зв’язку із виявленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2021 15:04
Шановний Учасник!
1) Відповідно до п.1.1. ч.1 Додатку 2 Учасник має надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг, копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів(приміщень, офісу).
Отже відповідно до п.1.1. ч.1 Додатку 2 Учасник мав надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого складу (приміщення, офісу), тобто достатньо підтвердження наявності одного з наведеного , власного чи орендованого складу, власного чи орендованого приміщення, власного чи орендованого офісу.
Учасник ТОВ «А-Енерго» у складі тендерної пропозиції надав договір оренди нерухомого майна від 16 березня 2020 року чим підтвердив наявність орендованого приміщення.
2) Учасником надано договір оренди нерухомого майна від 16 березня 2020 року в повному обсязі, оскільки наявні всі сторінки Договору та надано Акт приймання-передачі нежитлового приміщення до договору оренди нерухомого майна від 16 березня 2020 року, який відповідно до п.9.8. Договору є його невід’ємною частиною.
Відповідно до п.1.1 Договору, нежитлове приміщення літ. В та нежитлове приміщення літ.Г. мають один інвентаризаційний номер 0649, що і підтверджено в Акт приймання-передачі нежитлового приміщення до договору оренди нерухомого майна від 16 березня 2020 року.
3) Згідно п.5 Додатку 3 тендерної документації, замовником вимагалось надання копії свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів(або надати лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав у разі ненадання зазначеного документу).
Учасником ТОВ «А-Енерго» у складі тендерної пропозиції надано лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо ненадання свідоцтва чим виконав вимогу в повному обсязі
4) Учасники не обмежувались щодо форми підтверджуючого документа про обробку машини для транспортування відходів.
Учасник ТОВ «А-Енерго» виконав вимогу Замовника про усунення невідповідностей в повному обсязі, оскільки Учасником надано Договір №ДГ про дезінфекційні роботи, відповідно до п.8.1. Договору встановлено строк дії Договору до 31 грудні 2021 року, крім того Учасником додатково на підтвердження надано Акти здачі-прийняття робіт та Довідку про санітарну обробку транспортного засобу №368.
5)Відповідно до наданого Учасником Витягу з РПЄП, ТОВ «А-Енерго» є платником єдиного податку, тому Додатком 1 тендерної документації («Цінова пропозиція») не містить інформації щодо ПДВ.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, переможець торгів зобов’язується в строк до десяти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону (заповнену та підписану тендерну пропозицію (Додаток 1) з відповідним розрахунком ціни).
1) Відповідно до п.1.1. ч.1 Додатку 2 Учасник має надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг, копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів(приміщень, офісу).
Отже відповідно до п.1.1. ч.1 Додатку 2 Учасник мав надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого складу (приміщення, офісу), тобто достатньо підтвердження наявності одного з наведеного , власного чи орендованого складу, власного чи орендованого приміщення, власного чи орендованого офісу.
Учасник ТОВ «А-Енерго» у складі тендерної пропозиції надав договір оренди нерухомого майна від 16 березня 2020 року чим підтвердив наявність орендованого приміщення.
2) Учасником надано договір оренди нерухомого майна від 16 березня 2020 року в повному обсязі, оскільки наявні всі сторінки Договору та надано Акт приймання-передачі нежитлового приміщення до договору оренди нерухомого майна від 16 березня 2020 року, який відповідно до п.9.8. Договору є його невід’ємною частиною.
Відповідно до п.1.1 Договору, нежитлове приміщення літ. В та нежитлове приміщення літ.Г. мають один інвентаризаційний номер 0649, що і підтверджено в Акт приймання-передачі нежитлового приміщення до договору оренди нерухомого майна від 16 березня 2020 року.
3) Згідно п.5 Додатку 3 тендерної документації, замовником вимагалось надання копії свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів(або надати лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав у разі ненадання зазначеного документу).
Учасником ТОВ «А-Енерго» у складі тендерної пропозиції надано лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо ненадання свідоцтва чим виконав вимогу в повному обсязі
4) Учасники не обмежувались щодо форми підтверджуючого документа про обробку машини для транспортування відходів.
Учасник ТОВ «А-Енерго» виконав вимогу Замовника про усунення невідповідностей в повному обсязі, оскільки Учасником надано Договір №ДГ про дезінфекційні роботи, відповідно до п.8.1. Договору встановлено строк дії Договору до 31 грудні 2021 року, крім того Учасником додатково на підтвердження надано Акти здачі-прийняття робіт та Довідку про санітарну обробку транспортного засобу №368.
5)Відповідно до наданого Учасником Витягу з РПЄП, ТОВ «А-Енерго» є платником єдиного податку, тому Додатком 1 тендерної документації («Цінова пропозиція») не містить інформації щодо ПДВ.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, переможець торгів зобов’язується в строк до десяти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір надати замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону (заповнену та підписану тендерну пропозицію (Додаток 1) з відповідним розрахунком ціни).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-09-001297-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 16 липня 2021 11:25
Дата подання: 16 липня 2021 11:25
СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №3 ВІД 07 ЛИПНЯ 2021 РОКУ
№ 1 від 16.07.2021 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита
Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858)
Адреса: вулиця Шевченко, буд. 30, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізька область, Україна, 70406
електронна пошта: nsteshenko@gmail.com
телефон: (095)4143760
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
(код ЄДРПОУ 01998526)
Адреса: 65025, Одеська обл., місто Одеса, вулиця Академіка Заболотного, будинок 26
електронна пошта: tender_kuookl@ukr.net
телефон: +380487500190
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-09-001297-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 07 липня 2021 року
СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №3 ВІД 07 ЛИПНЯ 2021 РОКУ
Замовником торгів 09 червня 2021 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015 код 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації медичних відходів) (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-09-001297-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції.
Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол засідання тендерного комітету №3 від 07 липня 2021 року).
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Товариства визначено наступне:
«Керуючись п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилити тендерну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО».»
Товариство не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав.
У протоколі засідання тендерного комітету №3 від 07 липня 2021 року Замовник посилається на те, що Учасником не було надано документів, які підтверджують, що машина для транспортування відходів має підлягати обробці деззасобами.
Учасник не погоджується із Замовником та із рішенням за Протоколом засідання тендерного комітету №3 від 07 липня 2021 року, з наступних причин:
1. По-перше, відповідно до п.6 Додатку №3 Тендерної Документації на Закупівлю «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами)», ідентифікатор Закупівлі UA-2021-06-09-001297-a, Замовник - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", затвердженої 09 червня 2021року(надалі – Тендерна Документація), Замовник зазначив наступну вимогу до Учасника:
«Машина для транспортування відходів має бути з закритим кузовом, що підлягає обробці деззасобами.(надати підтверджуючи документи)».
Замовник не зазначив у Тендерній Документації, який саме документ він хотів би бачити від Учасників. Тобто, Замовник не конкретизував зазначену вище вимогу до Учасників та не вказав конкретну назву документа, який потрібно надати.
До того ж, звертаємо увагу, що Замовник зробив акцент на тому що, Учасник повинен мати транспорт із закритим кузовом, який може бути оброблений дезінфікуючими засобами.
Жодної вимоги щодо надання документів, які б саме підтверджували обробку кузова не було викладено у Тендерній Документації!!!
Тож, Учасник надав у складі своєї пропозиції Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу спеціалізованого вантажного фургону-ізотермічного-С, що є підтвердженням того, що Учасник має транспортний засіб саме із закритим кузовом! Учасник вважає таке підтвердження достатнім і належним виконанням вимоги Замовника, яка викладена у п.6 Додатку №3 Тендерної Документації.
2. По-друге, відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні Закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Звертаючись до ст.16 Закону України «Про публічні Закупівлі», бачимо, що кваліфікаційними критеріями згідно з ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні Закупівлі» є:
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до Протоколу №3 Засідання тендерного комітету від 07 липня 2021 року, Замовник посилається на відсутність документів на транспортний засіб Учасника. Що є матеріально-технічною базою Учасника!
Отже, відповідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі», Замовник мав виставити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей щодо Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО». Що не було зроблено Замовником!
Відповідно до п. 1 р.V Тендерної Документації: «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)». Тим самим пропозиція Товариства, яка є найбільш економічно вигідною, повністю відповідає єдиному критерію оцінки тендерної пропозиції згідно вимог Тендерної Документації та принципу максимальної економії та ефективності.
Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності.
Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2021-06-09-001297-a)
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) зазначеного у Протоколі засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" №3 від 07 липня 2021 року.
Додатки:
1. Протокол №3 від 07 липня 2021 року.
2. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
3. Тендерна Документація на Закупівлю .
16.07.2021р.
Директор ТОВ «А-ЕНЕРГО» М.Ю. Жестков
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 липня 2021 10:39
рішення від 20.07.2021 №16495.pdf
Дата публікації: 21 липня 2021 10:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2021 №17440.pdf
Дата публікації: 30 липня 2021 15:31
рішення від 29.07.2021 №17440.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2021 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення №17440 -р/пк-пз від 29.07.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ,Замовником прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" за процедурою закупівлі — "90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-09-001297
Дата виконання рішення замовником: 05 серпня 2021 15:12
Номер скарги: UA-2021-06-09-001297-a.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 16 серпня 2021 16:52
Дата подання: 16 серпня 2021 16:52
Скарга
на рішення замовника Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна клінічна лікарня" Одеської міської ради
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2021 18:18
рішення від 18.08.2021 №18872.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2021 18:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.08.2021 №19820.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2021 16:28
рішення від 31.08.2021 №19820.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2021 13:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2021 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
571 996,00
UAH з ПДВ
|
534 527,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
735 036,00
UAH з ПДВ
|
534 528,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" |
819 444,00
UAH з ПДВ
|
819 444,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Рішення скасоване |
534 527,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 15:12
|
|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Рішення скасоване |
534 528,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 15:12
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 липня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" #41037524 |
Рішення скасоване |
819 444,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 15:12
|
|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Переможець |
534 527,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 12:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2021 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2022 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2022 12:20
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2022 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 19:40
|
дОДАТКОВА 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 19:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 15:36
|
Додаткова 1 дог 174.9.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2021 15:13
|
Підписаний контракт | укладений |
02 вересня 2021 15:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
прилади медичного призначення інші за кодом 8510.2.9.03 (шприці медичні,крапельні системи) | 5250 | кг |
20,00
UAH
|
устаткування та приладдя, медичні одноразові (рукавички медичні одноразові ) за кодом 8510.2.9.02 | 4050 | кг |
22,00
UAH
|
матеріали допоміжні використані або відпрацьовані (перев’язувальний матеріал) за кодом 8530.2.9.05 | 5600 | кг |
22,00
UAH
|
голки медичні використані або зіпсовані за кодом 8510.2.9.01 | 1018 | кг |
21,50
UAH
|
препарати та речовини фармацевтичні ( у т.ч. ветеринарні), засоби і товари лікарські ( у т.ч. аерозольні), їх залишки зіпсовані, прострочені або не ідентифіковані ( в т. ч. цитостатки)за кодом 8530.2.9.01 | 850 | кг |
22,00
UAH
|
Відходи інші, збір та знищення яких обумовлено спеціальною вимогою для запобігання виникнення інфекцій (лабораторні відходи) за кодом 8510.2.9.06 | 500 | кг |
25,28
UAH
|
Частини тіла та органи, в т.ч. бульбашки з кров’ю та кров консервована ( ембріони, плаценти, органічні рідкі відходи) за кодом 8510.2.9.04 | 4500 | кг |
32,00
UAH
|
Відходи інші, збір та знищення яких обумовлено спеціальною вимогою для запобігання виникнення інфекцій (бій скла) за кодом 8510.2.9.06 | 1000 | кг |
20,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ст. 651-654 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 174/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положеннями ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 174/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положеннями ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 174/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
прилади медичного призначення інші за кодом 8510.2.9.03 (шприці медичні,крапельні системи) | 5250 | кг |
20,00
UAH
|
устаткування та приладдя, медичні одноразові (рукавички медичні одноразові ) за кодом 8510.2.9.02 | 4050 | кг |
22,00
UAH
|
матеріали допоміжні використані або відпрацьовані (перев’язувальний матеріал) за кодом 8530.2.9.05 | 5600 | кг |
22,00
UAH
|
голки медичні використані або зіпсовані за кодом 8510.2.9.01 | 1018 | кг |
21,50
UAH
|
препарати та речовини фармацевтичні ( у т.ч. ветеринарні), засоби і товари лікарські ( у т.ч. аерозольні), їх залишки зіпсовані, прострочені або не ідентифіковані ( в т. ч. цитостатки)за кодом 8530.2.9.01 | 850 | кг |
22,00
UAH
|
Відходи інші, збір та знищення яких обумовлено спеціальною вимогою для запобігання виникнення інфекцій (лабораторні відходи) за кодом 8510.2.9.06 | 500 | кг |
25,28
UAH
|
Частини тіла та органи, в т.ч. бульбашки з кров’ю та кров консервована ( ембріони, плаценти, органічні рідкі відходи) за кодом 8510.2.9.04 | 4500 | кг |
32,00
UAH
|
Відходи інші, збір та знищення яких обумовлено спеціальною вимогою для запобігання виникнення інфекцій (бій скла) за кодом 8510.2.9.06 | 1000 | кг |
20,00
UAH
|