Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2021-06-09-000194-a b749880fcc9545b7ac7c1a0931ba02e9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панасенко Сергій Анатолійович

+380675830947 dszn@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41336065
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, просп. Миру, 70
Контактна особа: Панасенко Сергій Анатолійович
+380675830947
dszn@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2021 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2021 09:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2021 09:18
Початок аукціону: 23 червня 2021 14:55
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
особовий рахунок працівника по заробітній платі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 шт
інвентарна картка №_ обліку об’єкта основних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
8000 шт
особові рахунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
800 шт
заява про надання одноразової матеріальної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
6000 шт
заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
9500 шт
заява для призначення щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 шт
заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 шт
заява про згоду отримувати соціальні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 шт
декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
згода-повідомлення на обробку персональних даних (пільги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 шт
згода на збір та обробку персональних даних АТО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
заява про забезпечення санаторно-курортним лікуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
заява про заміну технічного та іншого засобу реабілітації після закінчення строку його експлуатації або про його дострокову заміну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
заява про надання соціальних послуг (влаштування до будинків-інтернатів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 шт
особова справа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Перемоги,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2021 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2021 09:14
4. Проект договору бланки.doc
09 червня 2021 09:14
бланки (1).rar
09 червня 2021 09:14
БЛАНКИ СВОД (1).xlsx
09 червня 2021 09:14
1_ 2. Оголошення бланки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2021 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СИДОРКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 14 810,00
UAH з ПДВ
14 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" 18 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2021 13:33
Електронний підпис
16 червня 2021 13:29
5. Технічні вимоги.pdf.p7s.zip
16 червня 2021 13:29
3.1. ПДВ.PDF.p7s.zip
16 червня 2021 13:29
2.1. Витяг15.06.21.pdf.p7s.zip
16 червня 2021 13:29
1. статут___.pdf.p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СИДОРКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СИДОРКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2289300078
Переможець 14 810,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 15:33

Документи

01 липня 2021 15:32
Електронний підпис
01 липня 2021 13:17
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИДОРКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2289300078
14 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 15:32
Електронний підпис
01 липня 2021 13:17
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 11:36
додактова 1 бланки.pdf зміни до договору
21 липня 2021 11:34
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 11:24
договір укладений
21 липня 2021 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 422
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML