Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34607554 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18 |
Контактна особа: |
Юлія Єкімова +380484231502 ykbumr.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2021 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2021 14:10 |
Очікувана вартість: | 18 697 051,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 485,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови до забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», Закону та частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків від вартості договору, які перераховуються переможцем закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою (у разі її використання) учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Детальніше у частині 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2021 17:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2021 17:34 |
ТД проїжджа частина із змінами.doc | |
11 червня 2021 17:34 |
Перелік змін.docx | |
08 червня 2021 17:45 |
Додаток 5.rtf | |
08 червня 2021 17:45 |
Додаток 6.docx |
11 червня 2021 17:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 червня 2021 17:34 |
ТД проїжджа частина із змінами.doc
|
||||||
11 червня 2021 17:34 |
Перелік змін.docx
|
||||||
08 червня 2021 17:45 |
Додаток 5.rtf
|
||||||
08 червня 2021 17:45 |
Додаток 6.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-20-000015 ● 59ceedfc30844f978279b40dc2ee6f60
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2021 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.07.2021 Одеса № 406
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.07.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.07.2021 № 406
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2021-06-08-011419-b 08.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-21 14:11:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» (далі – ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ») вимогам частини 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» надано трудові книжки Пшеничного О.В., Романушка Р.О., Строкіна С.В., Савельєва Ю.С. та Моргуна А.Ж., які викладені російською мовою без перекладу документів з оригіналом підпису, печатки перекладача (юридичної особи, фізичної особи-підприємця) або підпису перекладача (фізичної особи) та нотаріального засвідчення справжності його підпису?
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону, Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-26 18:53:13
Пояснення
Пояснення надано у доданому файлі: Відповідь моніторинг.docx.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-08-011419-b. Відповідно до наказу від 20.07.2021 року № 406 Південним офісом Держаудитслужби був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Приморської від вул. Будівельників до просп. Григорівського десанту м. Южного Одеської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), проведених Управлінням капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області, (далі – Замовник). Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 30.07.2021 року, (далі – Висновок). Відповідно до Висновку, за результатами моніторингу Південним офісом Держаудитслужби встановлено, зокрема порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі – Закон). Разом з цим Південний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Замовник не погоджується з висновком Південного офісу Держаудитслужби, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку. У констатуючій частині Висновку вказано про не дотримання вимог частини 7 розділу І «Загальні положення» ТД у зв`язку з відсутністю перекладів українською мовою трудових книжок працівників Пшеничного О.В., Романушка Р.О., Строкіна С.В., Савельєва Ю.С. та Моргуна А.Ж. Замовник заперечує такий висновок, ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації, фактично наданих документах в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» та діючих нормативно-правових актах. Дійсно вимогами частини 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації закупівлі передбачено, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути викладені українською мовою. Пропозиції, викладені іншими мовами повинні надаватись із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад документа повинен містити оригінал підпису, печатки перекладача (юридична особа, фізична особа-підприємець) або підпис перекладача (фізична особа) та нотаріальне засвідчення справжності його підпису. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасником ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у тендерній пропозиції були надані копії трудових книжок (першої та останньої сторінки). Трудові книжки Пшеничного О.В., Романушка Р.О., Строкіна С.В., Савельєва Ю.С. та Моргуна А.Ж. викладені російською мовою лише в частині заповнення титульного аркуша. 05.02.2021 року Верховною Радою було прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Набрання чинності відбулося 10.06.2021 року. Вказаним законом запроваджується облік трудової діяльності працівника в електронній формі в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Відповідно до ст. 48 Кодексу законів про працю України облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». На вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, трудова книжка оформляється роботодавцем в обов’язковому порядку не пізніше п’яти днів після прийняття на роботу. Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі. Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто, наразі в Україні вже йде процес скасування трудових книжок. У учасника вже є законна підстава не надавати копії трудових книжок, адже вони вже можуть бути переведені у цифровий формат. Трудові книжки Пшеничного О.В., Романушка Р.О., Строкіна С.В., Савельєва Ю.С. були заведені до 1993 року. А трудові книжки Пшеничного О.В., Строкіна С.В. та Савельєва Ю.С. взагалі були заведені ще за часів Радянського Союзу. На той час чинним був бланк трудової книжки, який був затверджений постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 року «Про трудові книжки робітників і службовців», та Постановою РМ СРСР, ВЦСПС «Про трудові книжки робітників і службовців» № 656 від 06.09.1973. Титульний аркуш затвердженого бланку трудової книжки був російською мовою. Допускалося також паралельне заповнення трудової книжки мовою союзної, автономної республіки, автономної області, автономного круга. Кабінетом Міністрів України 27.04.1993 року прийнята постанова № 301 «Про трудові книжки працівників», якою затверджено зразки бланків трудової книжки і вкладиша до неї, які є чинними наразі, а також скасовано дію постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради № 529 від 16.11.1973 року. Абзацом другим пункту 1 Постанови № 301 визначено, що трудові книжки раніше встановленого зразка обмінові не підлягають. Трудова книжка Моргуна А.Ж. була заведена у 1999 році. Але на той час діяв Закон «Про мови в Українській РСР», статтею 11 якого було встановлено, що мовою роботи, діловодства та документації є українська мова, а також може бути і національна мова більшості населення тієї чи іншої місцевості або мова, прийнятна для населення цієї місцевості. Крім того, Додатком № 2 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, передбачено надання учасниками сканованих копій документів, виготовлених з оригіналів: штатний розпис, накази про прийняття на роботу, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок), або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. Учасником ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» була надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі № 336 від 23.06.2021 року, де за номерами 1, 2, 6, 13, 20 перелічені наступні працівники відповідно: Пшеничний О.В., Романушко Р.О., Строкін С.В., Савельєв Ю.С. Моргун А.Ж. із зазначенням їх посад. На підтвердження наявності вказаних працівників учасником були надані скановані копії з оригіналів трудових книжок (першої та останньої сторінки) та скановані копії з оригіналів наказів про прийняття на роботу вищевказаних працівників. У вищевказаній довідці П.І.Б. працівників та їх посади вказані на українській мові, на останній сторінці наданих трудових книжок вказаних працівників записи про прийняття на роботу у ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» зроблені на українській мові, вказані номери та дати відповідних наказів, за якими вищевказаних працівників було прийнято на роботу. Це все дало змогу Замовнику ідентифікувати, що саме цей працівник дійсно прийнятий на вказану посаду. Зважаючи на вищевикладене Замовником було прийняте рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» вимогам тендерної документації. Зважаючи на вищевикладене, Замовник наполягає, що підстави для виявлення порушень під час проведення моніторингу закупівлі – відсутні, та заперечує висновок Південного офісу Держаудитслужби, у зв’язку із чим висновок Південного офісу Держаудитслужби Замовником буде оскаржено до суду.
2021-08-06 17:28:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 13.08.2021 року подано адміністративний позов до Одеського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 13 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 420/14827/21 |
Дата відкриття провадження: | 24 серпня 2021 |
Документи:
09 вересня 2021 16:46
|
Електронний підпис |
13 серпня 2021 15:49
|
Електронний підпис |
09 вересня 2021 16:11
|
Ухвала суду від 25.08.2021 р..pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2021 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " |
18 679 578,30
UAH з ПДВ
|
18 679 578,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" |
18 687 553,60
UAH з ПДВ
|
18 687 553,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " #40023552 |
Переможець |
18 679 578,30
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 12:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2021 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2022 15:11
|
Додаткова угода про виконання.pdf | укладений |
27 вересня 2022 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2022 13:23
|
ДУ №5.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2022 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:11
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 15:33
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 10:46
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 12:21
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
23 липня 2021 12:18
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 грудня 2021 11:37
|
1 562 246,03 UAH | UA788201720344271228100021391 УКБ ЮМР |
UA513281680000000026009198312 ТОВ "ЮГ СТРОЙ КОМПАНИ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Т-ПЧ-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т-ПЧ-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т-ПЧ-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т-ПЧ-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |