Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Tenofovir/Lamivudine/Dolutegravir 300 mg/300 mg/50 mg)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE |
National ID: | 42574629 |
Contact point: |
Daria Pakhomova +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2021 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2021 13:45 |
Очікувана вартість: | 125 563 224,60 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 627 816,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 червня 2021 16:47 |
Enquiries until: | 29 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 липня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 125 563 225 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 627 816 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання
If the tender offer includes a document drawn up in a language other than Ukrainian, the bidder must provide an authentic translation of such a document into Ukrainian. The wording in Ukrainian is decisive.
The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer, and may be certified by the bidder's seal, if applicable
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2021 20:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2021 20:44 |
Додаток 2 Перелік інформації АРВ (зі змінами).docx | |
22 червня 2021 20:43 |
Перелік змін_1.docx | |
08 червня 2021 16:47 |
Додаток 1 Тех. характеристики.docx | |
08 червня 2021 16:47 |
Додаток 2-а ст.17.docx | |
08 червня 2021 16:47 |
Додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx | |
08 червня 2021 16:47 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
08 червня 2021 16:47 |
Додаток 4 Проєкт Договору ЛЗ 2021_ENG amended.docx | |
08 червня 2021 16:47 |
ТД (Інструкція).docx |
22 червня 2021 20:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 червня 2021 20:44 |
Додаток 2 Перелік інформації АРВ (зі змінами).docx
|
|||
22 червня 2021 20:43 |
Перелік змін_1.docx
|
|||
08 червня 2021 16:47 |
Додаток 1 Тех. характеристики.docx
|
|||
08 червня 2021 16:47 |
Додаток 2-а ст.17.docx
|
|||
08 червня 2021 16:47 |
Додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx
|
|||
08 червня 2021 16:47 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx
|
|||
08 червня 2021 16:47 |
Додаток 4 Проєкт Договору ЛЗ 2021_ENG amended.docx
|
|||
08 червня 2021 16:47 |
ТД (Інструкція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медичні закупівлі України". У відповідь на ваше питання інформуємо, що на вимогу пункту 8.1 Додатка 2 необхідно надати документ, що підтверджує прекваліфікацію ВООЗ та/або схвалення/умовного схвалення до застосування компетентним органом країн з суворою регуляторною системою. Прекваліфікація ВООЗ - це висновок про експертизу препарату Всесвітньою Організацією Охорони Здоров’я. Таким чином ВООЗ підтверджує, що препарат якісний, безпечний, має високу ефективність та рекомендований для використання. Рішення про прекваліфікацію опубліковані на сайті ВООЗ (https://extranet.who.int/pqweb/medicines/prequalified-lists/finished-pharmaceutical-products). На виконання вимоги, викладеної у пункті 8.1 Додатка 2 можна також надати документ, що підтверджує схвалення/умовного схвалення до застосування компетентним органом країн з суворою регуляторною системою (наприклад: лист з FDA, що підтверджує схвалення лікарського засобу FDA Approval або умовне схвалення FDA Tentative Approval, EPAR – European public assessment report з веб-сайту Європейської агенції EMA (https://www.ema.europa.eu/en/medicines/field_ema_web_categories%253Aname_field/Human/ema_group_types/ema_medicine) або інший документ відповідно до вимог зазначеного пункту. Таким чином, WHO GMP не задовольняє вимозі пункту 8.2).
Вимога 8.1 Додатка 2 щодо надання документу, який підтверджує прекваліфікацію ВООЗ та/або схвалення/умовного схвалення до застосування компетентним органом країн з суворою регуляторною системою є тільки в тендерах за напрямом закупівель «Медикаменти для антиретровірусної терапії дорослих, підлітків і дітей»
Стосовно інформації, що підтверджує/-ють повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції.У разі, якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника:
Повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються скан-копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів:
- Рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документа органу підприємства/організації, до компетенції якого, згідно зі статутними документами, відноситься прийняття такого рішення);
- Наказ про призначення керівника.
Відповідно до ч.5 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, у разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист, витяг, тощо) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000041 ● 3aac315c3f74467db6beaf9666958c56
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 13:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022 № 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-06-08-010873-b 08.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-12 17:23:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (тенофовір/ламівудин/долутегравір 300 мг/300 мг/50 мг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-08-010873-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Також, просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 01.12.2021 № 1, від 10.12.2021 № 2, від 21.12.2021 № 3, від 28.12.2021 № 4, від 10.03.2022 № 6, від 25.05.2022 № 7 та від 24.06.2022 № 8 до договору про закупівлю від 17.09.2021 № 09/193-09/2021.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-15 19:43:24
Пояснення (інформація, документи)
Відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 р. № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є Міністерство охорони здоров’я України (далі – МОЗ України).
Згідно з пунктом 1 Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 року № 90) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/267-2015-%D0%BF#Text), МОЗ України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, а також захисту населення від інфекційних хвороб, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, попередження та профілактики неінфекційних захворювань, забезпечує формування та реалізує державну політику, зокрема у сфері забезпечення населення якісними, ефективними та безпечними лікарськими засобами, створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів, обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу, а також безпечних медичних виробів та косметичної продукції.
Наказом МОЗ України від 04.01.2021 р. № 2 (зі змінами та доповненнями) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0002282-21#Text) затверджено номенклатури лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуватимуться за напрямами використання бюджетних коштів у 2021 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру” (далі – Номенклатура).
Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 р. № 132 (зі змінами та доповненнями) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/132-2021-%D0%BF#Text) затверджено Перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я за напрямами використання бюджетних коштів у 2021 році.
Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є ДП “Медзакупівлі України”, що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду.
Наказом МОЗ України від 12.01.2021 р. № 32 до ДП “Медзакупівлі України” (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-12012021--32-pro-dovedennja-do-derzhavnogo-pidpriemstva-medichni-zakupivli-ukraini-pereliku-naprjamiv-profilaktiki-diagnostiki-ta-likuvannja-2021-roku) доведено перелік напрямів профілактики, діагностики та лікування до закупівлі у 2021 році.
Наказом МОЗ України від 05.03.2021 р. № 404 затверджено зведені показники 100% потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП “Медзакупівлі України” за напрямами використання бюджетних коштів у 2021 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру" (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-05032021--404-pro-zatverdzhennja-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom) (лист та копія наказу додаються).
Відповідно до Порядку потреба формується на підставі заявок на закупівлю товарів і послуг, що подаються структурними підрозділами з питань охорони здоров’я, закладами охорони здоров’я, що належать до сфери управління МОЗ України.
Під час формування потреби в закупівлі застосовуються нормативні акти МОЗ України з планування, розрахунку та визначення обсягів, кількості товарів і послуг, що закуповуються за рахунок коштів державного бюджету.
Заявки на закупівлю товарів і послуг складаються згідно з фактичною потребою з урахуванням ефективності використання бюджетних коштів, обґрунтування потреби в таких товарах і послугах, а також залишків товарів і послуг та очікуваних поставок товарів, зокрема таких, що закуплені за кошти минулих періодів та отримані з інших джерел, не заборонених законом, у межах загальної суми бюджетних призначень, які були визначені за кожним напрямом використання коштів.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом "Медикаменти для антиретровірусної терапії дорослих, підлітків і дітей", затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів.
Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в межах бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Медикаменти для антиретровірусної терапії дорослих, підлітків і дітей».
Листом МОЗ України від 18.03.2021 р. № 10.3-12/8463/2-21 до ДП “Медзакупівлі України” доведена інформація в електронному вигляді щодо орієнтовних цін за напрямами використання бюджетних коштів у 2021 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру (копія листа та інформації в електронному вигляді додаються).
ДП “Медзакупівлі України” на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку проводяться процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них за доведеними з боку МОЗ України предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань.
Також, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (режим доступу: https://medzakupivli.com/uk/postachalnikam/publicprocurementtz/4151-ua-2021-06-08-010873-b).
Результатом проведення Процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Тенофовір/ламівудин/ долутегравір 300 мг/300 мг/50 мг)», завдяки високій конкуренції, стало досягнення значної економії за тендером та Замовником було укладено договір про закупівлю від 17.09.2021 №09/193-09/2021 (далі – Договір) з переможцем Процедури закупівлі – компанією EURO LIFECARE LTD (Євро Лайфкеар Лтд).
Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору передбачено, що строки поставки Товару може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення Замовником попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою Сторін. Всі зміни та доповнення до Договору викладаються у письмовій формі і після їх підписання Сторонами стають невід’ємними частинами Договору.
Згідно з п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктами 4.1.1 10.3, 15.7 Договору, на підставі наданих компанією EURO LIFECARE LTD (Євро Лайфкеар Лтд) листів від 30.11.2021 №31, від 10.12.2021 №37, від 20.12.2021 №47, від 28.12.2021 №48 про існування об’єктивних обставин неможливості здійснення поставки товару у встановлений Договором строк, пов’язаних з пандемією COVID-19, а саме: затримки постачання від третіх осіб активного фармацевтичного інгредієнта, допоміжних речовин, пакувальних та ін. матеріалів; зменшення кількості працівників на виробничих дільницях через хворобу персоналу або проходження ним карантину/самоізоляції, обмеження через карантин, запроваджений у Індії (країна виробництва Товару); існування заборони експорту певних категорій лікарських засобів; з урахуванням надання банківської гарантії (копії листів постачальника та гарантії додаються) замовником було укладено додаткові угоди від 01.12.2021 № 1, від 10.12.2021 № 2, від 21.12.2021 № 3, від 28.12.2021 № 4.
Згідно з п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись пунктами 4.1.1 10.3, 15.7 Договору, на підставі наданих компанією EURO LIFECARE LTD (Євро Лайфкеар Лтд) листів від 24.02.2022 №55, від 23.05.2022 №97, від 21.06.2022 №102 про неможливість здійснення поставки товару у встановлений строк через повномасштабну агресію російської федерації та запровадження на території України воєнного стану, що спричинило порушення графіку надання послуг наземним, морським та авіаційним транспортом, обмеження щодо вільного обігу товару, що, відповідно, надзвичайно ускладнило терміни виробництва та доставки лікарських засобів; з урахуванням продовження дії банківської гарантії № 21-72GR0032 від 28.12.2021 р. до 01 вересня 2022 року та поставки часткової кількості продукції (копії листів постачальника та зміни до банківської гарантії додаються) замовником було укладено додаткові угоди від 10.03.2022 № 6, від 25.05.2022 № 7 та від 24.06.2022 № 8 до договору про закупівлю від 17.09.2021 № 09/193-09/2021.
Звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують. Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06, в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Частиною 1 ст. 626 Цивільного кодексу України передбачено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно з ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості; частиною першою статті 6 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини; частиною п’ятою статті 19 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду; частиною шостою статті 22 Бюджетного кодексу України передбачено, що розпорядник бюджетних коштів може уповноважити одержувача бюджетних коштів на виконання заходів, передбачених бюджетною програмою, шляхом доведення йому бюджетних асигнувань та надання відповідних коштів бюджету (на безповоротній чи поворотній основі). Одержувач бюджетних коштів використовує такі кошти відповідно до вимог бюджетного законодавства на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно зі статтею 96 Цивільного кодексу України юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями.
Таким чином, враховуючи викладене вище, обставини, які спричинили необхідність продовження строків поставки товару та дії Договору, є об’єктивними та документально підтвердженими, що відповідає вимогам законодавства.
- Відповідь замовника на запит.pdf
- Гарантія.pdf
- Додаток до листа №31 (1).pdf
- Додаток до листа №37.pdf
- зміни до БГ.pdf
- лист № 55 від 24.02.2022 (до ДУ6).pdf
- лист №31 від 30.11.2021 (до ДУ1).pdf
- Лист №37 від 10.12.2021 (до ДУ2).pdf
- Лист №47 від 20.12.2021 (до ДУ3).pdf
- Лист №48 від 28.12.2021 (ДУ4).pdf
- Лист №97 від 23.05.2022 (ДУ7).pdf
- Лист №102 від 21.06.2022 (ДУ8).pdf
- Лист МОЗ щодо очікуваних цін (2).pdf
- Наказ МОЗ_404_05_03_2021.pdf
- Наказ МОЗ_404_05_03_2021_додаток.pdf
- Орієнтовні ціни МОЗ (додаток до листа від 18.03.21) (1).xlsx
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-22 16:04:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (тенофовір/ламівудин/долутегравір 300 мг/300 мг/50 мг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-08-010873-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (та підтвердних документів) на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо допущення тендерної пропозиції учасника AUROBINDO PHARMA LIMITED до аукціону, тоді як, у складі його тендерної пропозиції, наданої до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (09.07.2022), на недотримання підпункту 1.2. пункту 1 розділу І додатку № 2 до тендерної документації відсутні документи, які підтверджують факт постачання товару згідно з договором № NAT ITCB NAC 23/2019 від 14.11.2021р, що надано на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-27 15:55:02
Пояснення (інформація, документи).
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі - ДП “Медзакупівлі України”) висловлює повагу та повідомляє про наступне.
11 липня 2022 року в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) опубліковано повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі на підставі наказу Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) від 11.07.2022 № 136 «Про початок моніторингу процедур закупівель» по предмету закупівлі “ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Тенофовір/ламівудин/ долутегравір 300 мг/300 мг/50 мг)” унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-06-08-010873-b.
22 липня 2022 року о 16 год 04 хв. від Державної аудиторської служби України надійшов Запит замовнику на надання пояснень стосовно того, яким чином та на підставі чого було прийнято рішення щодо допущення тендерної пропозиції учасника AUROBINDO PHARMA LIMITED до аукціону, тоді як у складі тендерної пропозиції цього учасника, наданої до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (09.07.2022), на недотримання підпункту 1.2. пункту 1 розділу І додатку № 2 до тендерної документації відсутні документи, які підтверджують факт постачання товару згідно з договором № NAT ITCB NAC 23/2019 від 14.11.2021р, що надано на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.
Враховуючи викладене, надаємо наступні пояснення щодо питання, викладеного в Запиті, зокрема стосовно вимог підпункту 1.2. пункту 1 розділу І додатка № 2 до тендерної документації.
Відповідно до рішення тендерного комітету ДП «Медзакупівлі України» оголошено про проведення процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Тенофовір/ламівудин/ долутегравір 300 мг/300 мг/50 мг)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-06-08-010873-b).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 09 липня 2021 року.
У встановлений строк подано тендерні пропозиції таких учасників:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛФАРМА";
2. EURO LIFECARE LTD;
3. M.Biotech Limited;
4. Macleods Pharmaceuticals Ltd;
5. AUROBINDO PHARMA LIMITED;
6. EMCURE PHARMACEUTICALS LTD.
7. Hetero Labs Limited (ГЕТЕРО ЛАБЗ ЛІМІТЕД).
Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 розділу І додатка № 2 до тендерної документації, учасник на підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их та\або акта/-ів прийому-передачі товару, та\або лист відгук від отримувача, та\або інших документів, які підтверджують факт постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів (за наявності), виконання якого-/их учасник підтверджує).
Згідно з частиною шістнадцятою статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції AUROBINDO PHARMA LIMITED виявлено такі невідповідності:
На підтвердження пп. 1.1 та. 1.2. пункту 1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації Учасником (AUROBINDO PHARMA LIMITED) у складі тендерної пропозиції на підтвердження факту постачання товару надано видаткову накладну № MZBEW/39/617407 до договору № NAT ITCB NAC 23/2019 від 14.11.2021р. (файл з назвою “Підтвердження доставки - Nevi OS 100 мл - POD”, завантажений до електронної системи закупівель 08 липня 2021 року о 17:03)”.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції AUROBINDO PHARMA LIMITED, наданої до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, було надано документ, який підтверджує факт постачання товару згідно з договором № NAT ITCB NAC 23/2019 від 14.11.2021р., а саме - видаткову накладну № MZBEW/39/617407 (файл з назвою “Підтвердження доставки - Nevi OS 100 мл - POD”, завантажений до електронної системи закупівель 08 липня 2021 року о 17:03)”. Однак, наданий документ не містив інформації про номер та дату договору, виконання якого підтверджував учасник.
Відповідно до рішення тендерного комітету ДП “Медзакупівлі України” (протокол від 27 липня 2021 року № 1190) та враховуючи викладене, відповідно до статей 26, 29 Закону, 28.07.2021 о 14:52 год. Замовником розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані товариством з обмеженою відповідальністю AUROBINDO PHARMA LIMITED.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з чинним законодавством вимога про усунення порушення для учасника діяла до 14:52 год 29.07.2021.
Враховуючи викладене, учасником AUROBINDO PHARMA LIMITED на вимогу Замовника 29 липня 2021 о 07:52 год було виправлено невідповідності та завантажено в електронну систему закупівель оновлену видаткову накладну (файл з назвою “Підтвердження доставки - Nevi OS 100 мл - POD - R.pdf”), яка містить посилання на дату та номер договору, виконання якого підтверджує учасник. При цьому, видаткова накладна, яка завантажена в електронну систему закупівель 08 липня 2021 о 17:03 (файл з назвою “Підтвердження доставки - Nevi OS 100 мл - POD.pdf”) згідно з реалізованим функціоналом веб-порталу Уповноваженого органу (Prozorro) автоматично відображається в історії змін із закресленою назвою.
Таким чином, під час перевірки пропозицій учасників закупівлі Замовником у повному обсязі дотримані вимоги Закону, в тому числі під час встановлення відповідності пропозиції учасника AUROBINDO PHARMA LIMITED вимогам тендерної документації, зокрема підпункту 1.2. пункту 1 розділу І додатка № 2 до тендерної документації. Зазначене підтверджується документами учасника, які завантажені в систему безпосередньо учасником.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Hetero Labs Limited (ГЕТЕРО ЛАБЗ ЛІМІТЕД) | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
EMCURE PHARMACEUTICALS LTD | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
|
AUROBINDO PHARMA LIMITED | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2021 14:52
|
M.Biotech Limited | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
EURO LIFECARE LTD | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛФАРМА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2021 14:55
|
Macleods Pharmaceuticals Ltd | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
EURO LIFECARE LTD |
99 999 999,90
UAH
|
96 610 170,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Hetero Labs Limited (ГЕТЕРО ЛАБЗ ЛІМІТЕД) |
107 111 281,20
UAH
|
96 610 175,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
AUROBINDO PHARMA LIMITED |
112 379 236,03
UAH
|
98 871 150,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
EURO LIFECARE LTD #4351875 |
Переможець |
96 610 170,00
UAH
|
12 серпня 2021 21:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 13:14
|
ДУ 14 до дог. №09_193-09_2021.pdf | укладений |
04 січня 2023 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2022 21:36
|
ДУ 13 до дог. №09_193-09_2021.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2022 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2022 16:25
|
ДУ 12 до дог. №09_193-09_2021 (1).pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2022 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2022 13:53
|
ДУ 11 до Дог.№09_193-09_2021 (1).pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2022 13:26
|
ДУ 10 до дог. 09_193-09_2021 (1).pdf | зміни до договору |
26 серпня 2022 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2022 14:38
|
ДУ9 до дог. 09_193-09_2021.pdf | зміни до договору |
27 липня 2022 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2022 15:38
|
ДУ8 до Дог. 09_193-09_2021.pdf | зміни до договору |
24 червня 2022 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2022 11:53
|
ДУ7 до Дог. 09_193-09_2021.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2022 16:15
|
ДУ6 до 09-193-09-2021.pdf | зміни до договору |
10 березня 2022 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2022 16:04
|
ДУ 5 до 09-193-09-2021.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:28
|
ДУ4 до 09-193-09-2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 19:15
|
ДУ 3 до 09-193-09-2021.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 19:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 17:25
|
ду2 до дог-ру 09-193-09-2021.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 17:21
|
ДУ1 до Дог-у 09-193-09-2021.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 11:02
|
Протокол про продовження строку укладання договору.docx | укладений |
21 вересня 2021 11:01
|
Дог. 09-193-09-2021.pdf | укладений |
21 вересня 2021 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції до 10.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції до 17.12.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції до 29.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції та строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі з урахуванням кратності упаковки |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції та строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У п.4.1 Договору цифри та слова "25 липня 2022 року" замінити цифрами та словами "23 серпня 2022 року". |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з урахуванням експертного висновку Київської торгово-промислової палати, листа постачальника, керуючись підпунктами 3.1.1, 3.1.2. пункту 3.1., пунктами 10.3, 15.6, 15.7 Договору Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі продукції. |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції. |
Номер договору про закупівлю: | 09/193-09/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 вересня 2021 — 30 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
59 839 712,28
UAH
|
Причини розірвання договору: | Керуючись пунктами 10.3., 15.3., 15.7. Договору, Сторони дійшли згоди про дострокове розірвання Договору з 30.12.2022 р. у зв’язку з неможливістю здійснити поставку продукції. Фактична кількість поставленої продукції – 13888260 одиниці, країна походження товару – Індія. |