Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт (термомодернізація) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Кальчик Володарського району Донецької області" (продовження робіт з додатковими роботами)
Очікувана вартість
25 986 053,40 UAH
UA-2021-06-08-010597-b ● 734eaea963a94323b9e87c7339beb50b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 26503980 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Контактна особа: |
Дмитро Михайлюк +380932682037 00113@dn.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2021 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2021 15:40 |
Очікувана вартість: | 25 986 053,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 779 581,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення Договору Учасник-Переможець вносить забезпечення виконання Договору у формі електронної банківської гарантії (згідно з Вимогами Замовника до забезпечення виконання договору про закупівлю, що викладені у додатку 8) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.Внесення забезпечення виконання Договору не припиняє виконання зобов'язань Учасника за Договором. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 No 639,зареєстрованого в Мініюсті 13.01.2005 за No41/10321, а також вимогам, визначеним у додатку 8 до цієї тендерної документації. Оформлена відповідно до вимог цієї тендерної документації банківська гарантія має бути внесена замовнику до укладання договору та у строк не пізніше ніж передостанній робочий день строку укладання договору. Цей строк зупиняється в разі розгляду скарги АМКУ та продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення АМКУ за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Якщо станом на 16 год 00 хв останнього дня зазначеного строку належним чином оформлена банківська гарантія не передана замовнику, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. У разі відмови Учасника-Переможця внести забезпечення виконання Договору, Замовник повторно визначає переможця торгів серед Учасників, чиї Пропозиції не були відхилені та термін дії яких ще не минув. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю,відшкодовуються Учасником. Забезпечення надається у розмірі 3 % від ціни договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен бути не меншим строку дії договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Клас наслідків - СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт (термомодернізація) загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Кальчик Володарського району Донецької області" (продовження робіт з додатковими роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87040, Україна, Донецька область, с. Кальчик Володарського району , вул. Центральна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 65 |
Iнша подія | Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2021 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2021 16:33 |
Додаток 1.pdf | |
08 червня 2021 16:33 |
Додаток 2.pdf | |
08 червня 2021 16:33 |
Додаток 3.pdf | |
08 червня 2021 16:33 |
Додаток 4.pdf | |
08 червня 2021 16:33 |
Додаток 7.pdf | |
08 червня 2021 16:33 |
Проект_Договору.pdf | |
08 червня 2021 16:33 |
Специфікація Кальчик ЗОШ.rar | |
08 червня 2021 16:33 |
Додаток 8.pdf | |
08 червня 2021 16:33 |
ТД №18 (583) Кальчик ЗОШ Капрем (прод роб з дод роб).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-08-010597-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УБК №1", Код ЄДРПОУ:40621006
Дата подання: 06 липня 2021 12:37
Вимога про скасування протоколу №18-(583)-Р1 від 30.06.2021
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету департаменту капітального будівництва облдержадміністрації №18- (583)-Р1 від 30 червня 2021 року (надалі- Протокол) пропозицію ТОВ «УБК №1» було відхиллено у зв’язку із невідповідністю умовам наступним:
- Учасник ТОВ «УБК №1» надав графік виконання робіт за Об’єктом, у якому числом зазначено загальну тривалість виконання робіт 132 дні, проте за видами робіт зафарбовано клітин на 120 днів.
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «УБК №1» з наступних причин:
В складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ «УБК 1» наданий в файлі «3. Графік. pdf.pdf», який повністю відповідає вимозі Додатку 3 Тендерної документації, а саме: « а) У графіку графічна частина (кількість зафарбованих клітинок) має відповідати текстовій частині (кількість календарних днів).». Кількість зафарбованих клітин, які відповідають «календарним дням» у наданому Графіку, повністю відповідають текстовій частині (календарним дням) стовбця «Укрупнений перелік будівельних робіт, згідно розділів кошторисної документації». В строчці, де зазначені календарні дні (у зразку Замовника-«декади») 6 та 9 «декади» розраховані на 11 днів, а відповідно загальний строк виконання робіт складає 122 дня, а не 120 днів, як зазначено в Протоколі Замовника. Зазначений у Графіку «Загальний строк виконання робіт (в календарних днях)-132 дні» є помилкою, зробленою учасником під час оформлення тексту документа, яка є формальною помилкою відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020р. «Про затвердження Переліку формальних помилок», та згідно пункту 2.2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Документації Замовника не може бути причиною для відхилення пропозиції, оскільки не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. До того ж, Тендерна документація Замовника не містить вимоги, що Графік виконання робіт, наданий учасником повинен відповідати зразку Замовника та Учасник не повинен відступати від даної форми. Крім того, складений учасником графік виконання робіт по об’єкту відповідає встановленим п.4.3.1 тендерної документації терміну дії договору до 31.12.2022 та п.4.3.2 строку виконання робіт згідно проектом 240 днів.
Також не зрозуміло, що мав на увазі Замовник зазначивши в Протоколі що «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам предмета закупівлі тендерної документації», оскільки в Протоколі Замовник не зазначив, яким саме вимогам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція ТОВ «УБК №1».
Враховуючи викладене, керуючись ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УБК №1»
2. Повернути пропозицію ТОВ «УБК №1» на стадію розгляду пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
- Учасник ТОВ «УБК №1» надав графік виконання робіт за Об’єктом, у якому числом зазначено загальну тривалість виконання робіт 132 дні, проте за видами робіт зафарбовано клітин на 120 днів.
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «УБК №1» з наступних причин:
В складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ «УБК 1» наданий в файлі «3. Графік. pdf.pdf», який повністю відповідає вимозі Додатку 3 Тендерної документації, а саме: « а) У графіку графічна частина (кількість зафарбованих клітинок) має відповідати текстовій частині (кількість календарних днів).». Кількість зафарбованих клітин, які відповідають «календарним дням» у наданому Графіку, повністю відповідають текстовій частині (календарним дням) стовбця «Укрупнений перелік будівельних робіт, згідно розділів кошторисної документації». В строчці, де зазначені календарні дні (у зразку Замовника-«декади») 6 та 9 «декади» розраховані на 11 днів, а відповідно загальний строк виконання робіт складає 122 дня, а не 120 днів, як зазначено в Протоколі Замовника. Зазначений у Графіку «Загальний строк виконання робіт (в календарних днях)-132 дні» є помилкою, зробленою учасником під час оформлення тексту документа, яка є формальною помилкою відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020р. «Про затвердження Переліку формальних помилок», та згідно пункту 2.2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Документації Замовника не може бути причиною для відхилення пропозиції, оскільки не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. До того ж, Тендерна документація Замовника не містить вимоги, що Графік виконання робіт, наданий учасником повинен відповідати зразку Замовника та Учасник не повинен відступати від даної форми. Крім того, складений учасником графік виконання робіт по об’єкту відповідає встановленим п.4.3.1 тендерної документації терміну дії договору до 31.12.2022 та п.4.3.2 строку виконання робіт згідно проектом 240 днів.
Також не зрозуміло, що мав на увазі Замовник зазначивши в Протоколі що «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам предмета закупівлі тендерної документації», оскільки в Протоколі Замовник не зазначив, яким саме вимогам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція ТОВ «УБК №1».
Враховуючи викладене, керуючись ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УБК №1»
2. Повернути пропозицію ТОВ «УБК №1» на стадію розгляду пропозицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2021 10:07
Подання Учасником графіку виконання робіт вимагається відповідно до пункту три додатку 1 до ТД, тобто не є таким документом, виправлення невідповідностей у якому можливо шляхом застосування процедури передбаченої ст. 29 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до ТД.
Так, відповідно до пункту п'ять Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта) є істотною умовою договору. Також, відповідно до пункту 17 зазначених Загальних умов строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Таким чином, через те, що наданий учасником графік містить інформацію стосовно загальної тривалості виконання робіт, що не узгоджується між собою, числом – 132 дні, розрахунком – 122 дні, тому неможливо остаточно визначитися, яку тривалість виконання робіт мав на увазі учасник та відповідно яку тривалість зазначати у подальшому у додатку 2 (графік виконання робіт) до договору з переможцем.
Враховуючи, що тривалість виконання робіт за Об'єктом є істотною характеристикою предмета закупівлі, тобто зазначена невідповідність у графіку не може вважатися несуттєвою помилкою, тому пропозиція Учасника було відхилена на підставах, що передбачені абзацом другим пункту другого частини першої статті 31 Закону, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до ТД.
Так, відповідно до пункту п'ять Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта) є істотною умовою договору. Також, відповідно до пункту 17 зазначених Загальних умов строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Таким чином, через те, що наданий учасником графік містить інформацію стосовно загальної тривалості виконання робіт, що не узгоджується між собою, числом – 132 дні, розрахунком – 122 дні, тому неможливо остаточно визначитися, яку тривалість виконання робіт мав на увазі учасник та відповідно яку тривалість зазначати у подальшому у додатку 2 (графік виконання робіт) до договору з переможцем.
Враховуючи, що тривалість виконання робіт за Об'єктом є істотною характеристикою предмета закупівлі, тобто зазначена невідповідність у графіку не може вважатися несуттєвою помилкою, тому пропозиція Учасника було відхилена на підставах, що передбачені абзацом другим пункту другого частини першої статті 31 Закону, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2021 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УБК №1" |
25 786 053,40
UAH з ПДВ
|
25 786 053,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" |
25 982 405,64
UAH з ПДВ
|
25 982 405,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАМЕЛІТБУД" |
25 983 652,25
UAH з ПДВ
|
25 983 652,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УБК №1" #40621006 |
Відхилено |
25 786 053,40
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 15:40
|
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" #40250918 |
Відхилено |
25 982 405,64
UAH з ПДВ
|
07 липня 2021 10:14
|
ТОВ "КРАМЕЛІТБУД" #43064125 |
Відхилено |
25 983 652,25
UAH з ПДВ
|
07 липня 2021 10:17
|
Інформація про відміну
Дата відміни
07 липня 2021 10:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі