Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Контактна особа: |
Орлова Ірина +380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2021 16:31 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 червня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
08 червня 2021 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2021 16:27 |
ТД послуги охорони.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-03-000024 ● ba8a5de2411043b39264f918ac3b82d4
- Статус: завершено ● Дата: 02 червня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2022 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.05.2022 № 72
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-06-08-010457-b 08.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-06 09:56:11
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єктів нерухомості, що розташовані за адресою: вулиця Рудиківська, 49, смт. Козин, Обухівський район, Київська область, на земельній ділянці площею 5,6 га) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-08-010457-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-11 10:00:03
Інформація на запит щодо закупівлі :"Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єктів нерухомості, що розташовані за адресою: вулиця Рудиківська, 49, смт. Козин, Обухівський район, Київська область, на земельній ділянці площею 5,6 га)"
Надаємо інформацію на запит Замовнику на пояснення від 06.05.2022 щодо закупівлі: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єктів нерухомості, що розташовані за адресою: вулиця Рудиківська, 49, смт. Козин, Обухівський район, Київська область, на земельній ділянці площею 5,6 га). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-08-010457-b.
1) Згідно з запитом: Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідь:
Серед службових приміщень ПАТ «Центренерго» знаходяться режимні приміщення, які відповідно до Порядку організації забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, установах, організаціях, в режимних приміщеннях, в яких у неробочий час зберігаються матеріальні носії секретної інформації, повинні за своїми конструктивними властивостями та технічним обладнанням унеможливлювати несанкціонований доступ до них сторонніх осіб.
Відповідно до постанови КМУ від 04.03.2015 № 83 «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/83-2015-%D0%BF#Text) ПАТ «Центренерго» внесено до переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/975-2018-%D0%BF#Text) об’єкти, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, повинні охоронятись органами поліції охорони на договірних засадах.
Постановою Кабінету Міністрів України від 13.10.2015 № 834 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/834-2015-%D0%BF#Text) затверджено перелік органів поліції охорони, що утворюються як територіальні органи Національної поліції. Частиною третьою вищезазначеної Постанови КМУ передбачено, що органи поліції охорони, утворені як територіальні органи Національної поліції, є правонаступниками Департаменту Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ та відповідних державних установ Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ, що ліквідуються в установленому законодавством порядку.
Постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 № 877 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/877-2015-%D0%BF#Text) затверджено Положення про Національну поліцію, згідно з яким Національна поліція відповідно до покладених на неї завдань здійснює охорону об’єктів права державної власності у випадках та порядку, визначених законом та іншими нормативно-правовими актами, а також бере участь у здійсненні державної охорони.
Крім цього, п.18 Інструкції про організацію службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об’єктів, що затверджена наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 577 (https://zakononline.com.ua/documents/show/378400___378465), передбачено, що наряди поліції охорони під час несення служби використовують та застосовують: вогнепальну зброю; спеціальні засоби, які є необхідними для надання послуг на об’єкті замовника.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 (надалі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, зокрема, через відсутність конкуренції з технічних причин.
Таким чином, для забезпечення охорони ПАТ «Центренерго» закупівлю: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єктів нерухомості, що розташовані за адресою: вулиця Рудиківська, 49, смт. Козин, Обухівський район, Київська область, на земельній ділянці площею 5,6 га) здійснено шляхом проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
2) Згідно з запитом: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості викладені у додатках 1,2 до цього листа-пояснення.
3) Згідно з запитом: Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Відповідь:
http://www.centrenergo.com
Додатки:
1) копія Інформаційної довідки щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;
2) копія Інформаційної довідки щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на 1 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Київській області #40109063 |
Переможець |
5 781 600,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2022 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2022 16:18
|
ДУ 1 від 25.04.2022 до договору 2258 21 15 25.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2022 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 13:47
|
Договір 2258 21 15 25 від 22.06.2021.pdf | укладений |
23 червня 2021 13:47
|
Довідки Управління поліції охорони (ст.17, ДПС) Послуги з охорони об'єктів Зміна.pdf | укладений |
23 червня 2021 13:47
|
Милиция.docx | укладений |
23 червня 2021 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2258/21 15/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |