Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дератизації та дезінсекції
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2021-06-08-010124-b 44fb6e23753248e4b9e4ce74eeb4a329
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сергійович Пивоварський

+380487025054 oduvs.vuz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571570
Вебсайт: http://oduvs.edu.ua/
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1
Контактна особа: Олександр Сергійович Пивоварський
+380487025054
oduvs.vuz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2021 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 22 червня 2021 14:08
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16489.89 метри квадратні
Послуги з дератизації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90923000-3 — Послуги з дератизації
49053.01 метри квадратні
Послуги з дезінсекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90922000-6 — Послуги з боротьби зі шкідниками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-08-010124-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП НОВИЦЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3712504470
Дата подання: 09 червня 2021 13:31
ТД. Додаток 2. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
Доброго дня. У вас в ТД в Додатку 2.Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження вказано, шо потрiбна наявнicть - Працівника, не менше одного, які пройшли курс навчання за фахом «Дезінфекційна справа», з доданням відповідного діючого документу згідно чинного законодавства України. Але у вас Предметом закупiвлi є
ДК 021:2015 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з дератизації та дезінсекції) (ДК 021:2015 90922000-6 Послуги з боротьби зі шкідниками; ДК 021:2015 90923000-3 Послуги з дератизації).
Тому ця вимога до кваліфікації учасників у вашей закупiвлi немає нiякого вiдношення. Просимо видалити цю вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2021 11:02
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені в Оголошення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-06-08-010124-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП НОВИЦЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3712504470
Дата подання: 01 липня 2021 16:35
Оскарження рiшення замовника
Шановний Замовнику! ФОП Новицький О.В не погоджується з протоколом № 238УО вiд 29.06.2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою стосовно спрощеної закупівлі №UA-2021-06-08-010124-b від 08.06.2021 р.

Згiдно додатку 2 пункту 4 до Оголошення, а саме :

4) Довідку довільної форми про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, яка повинна підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів.
Аналогічним договором в розумінні цього Оголошення є договір на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі та коду ДК 021:2015. Довідка повинна містити інформацію про найменування замовників, їх місцезнаходження, контактний телефон, предмет договору, загальну суму договору). Договорів повинно бути не менше одного.

Фактично договор №52 24.06.2020 з Комунальним закладом «Центр Безпеки Громадян» Авангардiвської селищної ради ЄДРПОУ 42980336, 65806, Одеська обл., Овiдiопольский р-н, смт Авангард, вул. Спортивна, 20 повнiстю вiдповiдає вимогам Оголошення про закупiвлю та вимогам згiдно додатку 2 пункту 4 I в повному обсязi пiдтверджує факт виконання аналогiчних договорiв. Так як згiдно умов Оголошення достатьньо 1 аналогiчного договора для пiдтвердження квалiфiкации.

З приводу не надання графіків проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації, що є невід'ємними додатками до договорів №2 та 7 від 01.06.2020 р.. – до даних договорiв чiтких графіків надання послуг не йшло. Послуги надавалися за усною домовленістю з замовником по телефону, в час та день зручний для замовника.

Тому просимо переглянути рiшення куруючись Законом України «Про публічні закупівлі» в якому визначено про необхідність дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а саме:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5. об'ективне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2021 15:48
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушення в рішенні Уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП Новицький О.В. повідомляємо наступне:
Вимога Замовника щодо надання «не менше одного аналогічного договору» для кваліфікації пропозиції, Учасником виконано так як було надано не менше одного договору.
П. 5 Додатку 2 до Оголошення вимагає надання Учасником «Копію/оригінал відповідних аналогічних договорів (у повному обсязі та з усіма додатками) з підтверджуючими документами про їх повне виконання (кількість відповідних копій/оригіналів має відповідати кількості договорів, вказаних в довідці).» Тобто, щоб пропозиція Учасника відповідала вимозі п. 5 Додатку 2 до Оголошення, учасник повинен був надати аналогічні договори з усіма додатками та з підтверджуючими документами про їх повне виконання у кількості, що відповідає кількості договорів, вказаній у довідці про виконання аналогічних договорів. У своїй пропозиції Учасник надав довідку № 2021-712 від 16.06.2021 р. про виконання аналогічних договорів, в якій було зазначено чотири договори, а саме: №52 від 24.06.2020 р., № 3 від 08.04.2021 р, № 7 від 01.06.2020 р. та № 2 від 01.06.2020 р. Під час перевірки зазначених договорів було виявлено наступне:
1) договір № 52 від 24.06.2020 р. відповідає вимогам Оголошення;
2) договір № 3 від 08.04.2021 р. надано Учасником без графіку надання послуг по дезінфекції, дератизації та дезінсекції, що відповідно до п. 4.1 цього договору є його «невід’ємним додатком». Також в якості підтвердження факту повного виконання цього договору, не було надано акту(-ів) наданих послуг;
3) до договорів № 7 від 01.06.2020 р. та № 2 від 01.06.2020 р. не було надано графіків надання послуг по дезінфекції, дератизації та дезінсекції, що відповідно до п. 4.1 цих договорів є їх «невід’ємним додатком».
Учасник у своїй вимозі вказав, що «до даних договорiв чiтких графіків надання послуг не йшло», але на графіки є посилання в договорах, де вказано, що вони є невід’ємною частиною договору.
Прошу звернути увагу Учасника на те, що у розділі «Інша інформація» Додатку 2 до Оголошення вказано, що «У разі неподання будь-якого з вищеперерахованих документів, учасник надає обґрунтовану пояснювальну записку в довільній формі про причини неподання такого документу. У разі неподання будь-якого з вищеперерахованих документів (або неподання пояснювальної записки про причини неподання такого документу), а також інших документів Оголошення, така пропозиція буде відхилена.» Учасник у своїй пропозиції не надав такої пояснювальної записки щодо відсутності графіків та акту наданих послуг.
Тому Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Документи подані скаржником

01 липня 2021 16:34
Оскарження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2021 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП НОВИЦЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ 85 205,78
UAH з ПДВ
60 954,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЮР-ДЕЗ" 122 099,69
UAH з ПДВ
62 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІТІДЕЗ" 163 857,26
UAH з ПДВ
68 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Одеська обласна дезінфекційна станція 169 973,41
UAH з ПДВ
75 353,50
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ 110 112,06
UAH з ПДВ
81 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Озон-Дез 153 838,31
UAH з ПДВ
124 406,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2021 22:13
Електронний підпис
18 червня 2021 22:07
Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 червня 2021 22:07
ФОП.pdf
18 червня 2021 22:07
АНКЕТА Корупция.pdf.p7s
18 червня 2021 22:07
Довідка про МТБ.pdf
18 червня 2021 22:07
Довідка про препарати.pdf
18 червня 2021 22:07
Вiдгуки.pdf
18 червня 2021 22:07
Вiдгуки.pdf.p7s
18 червня 2021 22:07
Технічні вимоги.pdf
18 червня 2021 22:07
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2021 22:07
АНКЕТА Корупция.pdf
18 червня 2021 22:07
Технічні вимоги.pdf.p7s
18 червня 2021 22:07
Проект договору.pdf.p7s
18 червня 2021 22:07
ФОП.pdf.p7s
18 червня 2021 22:07
Проект договору.pdf

Публічні документи

17 червня 2021 12:13
Електронний підпис
17 червня 2021 11:59
Технічні вимоги.pdf
17 червня 2021 11:58
Цінова пропозиція.pdf
17 червня 2021 11:58
Анкета корупція.pdf
17 червня 2021 11:58
Відгук контрагента.pdf
17 червня 2021 11:58
Гарантійний лист.pdf
17 червня 2021 11:58
Аналогічний договір№1.pdf
17 червня 2021 11:58
Аналогічний договір№2.pdf

Публічні документи

19 червня 2021 12:49
Електронний підпис
19 червня 2021 12:47
Електронний підпис
19 червня 2021 07:26
Статут повний.pdf
19 червня 2021 07:26
рішення учасника.pdf
19 червня 2021 07:26
опис.pdf
19 червня 2021 07:26
Наказ директор.pdf
19 червня 2021 07:26
виписка з ЄДР.pdf
19 червня 2021 07:26
Наказ Велентєєнко.pdf
19 червня 2021 07:26
допуск Велентєєнко..pdf
19 червня 2021 07:26
Договір НІКА.pdf
19 червня 2021 07:26
Довідка працівники.pdf
19 червня 2021 07:26
Велентиенко М.С. iso.pdf
19 червня 2021 07:26
Анкета.pdf
19 червня 2021 07:26
Акт НІКА.pdf
19 червня 2021 07:26
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 червня 2021 12:27
Електронний підпис
17 червня 2021 12:17
ОДУВС.PDF

Публічні документи

18 червня 2021 13:14
Електронний підпис
18 червня 2021 13:14
ISO 9001 2015 001.pdf
18 червня 2021 13:14
ISO 22000.2018.pdf
18 червня 2021 13:14
ISO 14001 2015 001.pdf
18 червня 2021 13:14
цінова пропозиція 001.pdf
18 червня 2021 13:14
Трудовая Колесніков.pdf
18 червня 2021 13:14
Трудова книжка Горбов.pdf
18 червня 2021 13:14
паспорт Марченко.pdf
18 червня 2021 13:14
охорона праці 001.pdf
18 червня 2021 13:14
меж.книжка Марченко.pdf
18 червня 2021 13:14
мед.книжка Горбов.pdf
18 червня 2021 13:14
код.pdf
18 червня 2021 13:14
Довідка працівників 001.pdf
18 червня 2021 13:14
Диплом іструктора.pdf
18 червня 2021 13:14
Диплом 001.pdf
18 червня 2021 13:14
виписка.pdf
18 червня 2021 13:14
Анкета 001.pdf
18 червня 2021 13:14
Аналог.договір 2 001.pdf
18 червня 2021 13:14
аналог.договір 001.pdf
18 червня 2021 13:14
Акти виконаних робіт.pdf
18 червня 2021 13:14
Акт звірки Полтава.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП НОВИЦЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "СПП "АЛЮР-ДЕЗ"

ТОВ "СІТІДЕЗ"

ТОВ Одеська обласна дезінфекційна станція

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ Озон-Дез

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НОВИЦЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3712504470
Відхилено 60 954,90
UAH з ПДВ
29 червня 2021 16:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЮР-ДЕЗ"
#37009407
Відхилено 62 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2021 14:30
ТОВ "СІТІДЕЗ"
#43960792
Відхилено 68 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2021 11:14
ТОВ Одеська обласна дезінфекційна станція
#41667759
Переможець 75 353,50
UAH з ПДВ
12 липня 2021 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2021 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Одеська обласна дезінфекційна станція
#41667759
75 353,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 14:35
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 13:29
договір з дератизації та дезинсекції.pdf укладений
16 липня 2021 11:12

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 вересня 2021 14:55
6 247,52 UAH UA898201720343140001000000570
ОДУВС
UA283287040000026005054257653
ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція"
Оплачений
14 вересня 2021 14:55
6 158,51 UAH UA898201720343140001000000570
ОДУВС
UA283287040000026005054257653
ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція"
Оплачений
14 вересня 2021 14:55
19 670,72 UAH UA898201720343140001000000570
ОДУВС
UA283287040000026005054257653
ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція"
Оплачений
14 вересня 2021 14:55
5 600,00 UAH UA898201720343140001000000570
ОДУВС
UA283287040000026005054257653
ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція"
Оплачений
16 грудня 2021 13:25
26 755,99 UAH UA898201720343140001000000570
ОДУВС
UA283287040000026005054257653
ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція"
Оплачений
16 грудня 2021 13:25
10 685,88 UAH UA898201720343140001000000570
ОДУВС
UA283287040000026005054257653
ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція"
Оплачений
16 грудня 2021 13:25
234,88 UAH UA898201720343140001000000570
ОДУВС
UA283287040000026005054257653
ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 75 353,50
UAH