Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з дератизації та дезінсекції
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2021-06-08-010124-b ● 44fb6e23753248e4b9e4ce74eeb4a329
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571570 |
Вебсайт: | http://oduvs.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Сергійович Пивоварський +380487025054 oduvs.vuz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2021 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 14:08 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16489.89 метри квадратні
Послуги з дератизації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90923000-3 — Послуги з дератизації
49053.01 метри квадратні
Послуги з дезінсекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90922000-6 — Послуги з боротьби зі шкідниками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2021 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2021 15:19 |
Оголошення_Дератизація та дезінсекція (редакція від 10.06.21).docx | |
08 червня 2021 16:13 |
Додаток 4 - проект договору.docx | |
08 червня 2021 16:13 |
АНКЕТА Корупция.docx | |
08 червня 2021 16:13 |
Додаток 3_Технічні вимоги.docx |
10 червня 2021 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 червня 2021 15:19 |
Оголошення_Дератизація та дезінсекція (редакція від 10.06.21).docx
|
|||
08 червня 2021 16:13 |
Додаток 4 - проект договору.docx
|
|||
08 червня 2021 16:13 |
АНКЕТА Корупция.docx
|
|||
08 червня 2021 16:13 |
Додаток 3_Технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-08-010124-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП НОВИЦЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3712504470
Дата подання: 09 червня 2021 13:31
ТД. Додаток 2. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
Доброго дня. У вас в ТД в Додатку 2.Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження вказано, шо потрiбна наявнicть - Працівника, не менше одного, які пройшли курс навчання за фахом «Дезінфекційна справа», з доданням відповідного діючого документу згідно чинного законодавства України. Але у вас Предметом закупiвлi є
ДК 021:2015 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з дератизації та дезінсекції) (ДК 021:2015 90922000-6 Послуги з боротьби зі шкідниками; ДК 021:2015 90923000-3 Послуги з дератизації).
Тому ця вимога до кваліфікації учасників у вашей закупiвлi немає нiякого вiдношення. Просимо видалити цю вимогу
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015 90920000-2 «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» (Послуги з дератизації та дезінсекції) (ДК 021:2015 90922000-6 Послуги з боротьби зі шкідниками; ДК 021:2015 90923000-3 Послуги з дератизації).
Тому ця вимога до кваліфікації учасників у вашей закупiвлi немає нiякого вiдношення. Просимо видалити цю вимогу
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2021 11:02
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені в Оголошення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-06-08-010124-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП НОВИЦЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3712504470
Дата подання: 01 липня 2021 16:35
Оскарження рiшення замовника
Шановний Замовнику! ФОП Новицький О.В не погоджується з протоколом № 238УО вiд 29.06.2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою стосовно спрощеної закупівлі №UA-2021-06-08-010124-b від 08.06.2021 р.
Згiдно додатку 2 пункту 4 до Оголошення, а саме :
4) Довідку довільної форми про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, яка повинна підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів.
Аналогічним договором в розумінні цього Оголошення є договір на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі та коду ДК 021:2015. Довідка повинна містити інформацію про найменування замовників, їх місцезнаходження, контактний телефон, предмет договору, загальну суму договору). Договорів повинно бути не менше одного.
Фактично договор №52 24.06.2020 з Комунальним закладом «Центр Безпеки Громадян» Авангардiвської селищної ради ЄДРПОУ 42980336, 65806, Одеська обл., Овiдiопольский р-н, смт Авангард, вул. Спортивна, 20 повнiстю вiдповiдає вимогам Оголошення про закупiвлю та вимогам згiдно додатку 2 пункту 4 I в повному обсязi пiдтверджує факт виконання аналогiчних договорiв. Так як згiдно умов Оголошення достатьньо 1 аналогiчного договора для пiдтвердження квалiфiкации.
З приводу не надання графіків проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації, що є невід'ємними додатками до договорів №2 та 7 від 01.06.2020 р.. – до даних договорiв чiтких графіків надання послуг не йшло. Послуги надавалися за усною домовленістю з замовником по телефону, в час та день зручний для замовника.
Тому просимо переглянути рiшення куруючись Законом України «Про публічні закупівлі» в якому визначено про необхідність дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а саме:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5. об'ективне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Згiдно додатку 2 пункту 4 до Оголошення, а саме :
4) Довідку довільної форми про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, яка повинна підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів.
Аналогічним договором в розумінні цього Оголошення є договір на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі та коду ДК 021:2015. Довідка повинна містити інформацію про найменування замовників, їх місцезнаходження, контактний телефон, предмет договору, загальну суму договору). Договорів повинно бути не менше одного.
Фактично договор №52 24.06.2020 з Комунальним закладом «Центр Безпеки Громадян» Авангардiвської селищної ради ЄДРПОУ 42980336, 65806, Одеська обл., Овiдiопольский р-н, смт Авангард, вул. Спортивна, 20 повнiстю вiдповiдає вимогам Оголошення про закупiвлю та вимогам згiдно додатку 2 пункту 4 I в повному обсязi пiдтверджує факт виконання аналогiчних договорiв. Так як згiдно умов Оголошення достатьньо 1 аналогiчного договора для пiдтвердження квалiфiкации.
З приводу не надання графіків проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації, що є невід'ємними додатками до договорів №2 та 7 від 01.06.2020 р.. – до даних договорiв чiтких графіків надання послуг не йшло. Послуги надавалися за усною домовленістю з замовником по телефону, в час та день зручний для замовника.
Тому просимо переглянути рiшення куруючись Законом України «Про публічні закупівлі» в якому визначено про необхідність дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а саме:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5. об'ективне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2021 15:48
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушення в рішенні Уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП Новицький О.В. повідомляємо наступне:
Вимога Замовника щодо надання «не менше одного аналогічного договору» для кваліфікації пропозиції, Учасником виконано так як було надано не менше одного договору.
П. 5 Додатку 2 до Оголошення вимагає надання Учасником «Копію/оригінал відповідних аналогічних договорів (у повному обсязі та з усіма додатками) з підтверджуючими документами про їх повне виконання (кількість відповідних копій/оригіналів має відповідати кількості договорів, вказаних в довідці).» Тобто, щоб пропозиція Учасника відповідала вимозі п. 5 Додатку 2 до Оголошення, учасник повинен був надати аналогічні договори з усіма додатками та з підтверджуючими документами про їх повне виконання у кількості, що відповідає кількості договорів, вказаній у довідці про виконання аналогічних договорів. У своїй пропозиції Учасник надав довідку № 2021-712 від 16.06.2021 р. про виконання аналогічних договорів, в якій було зазначено чотири договори, а саме: №52 від 24.06.2020 р., № 3 від 08.04.2021 р, № 7 від 01.06.2020 р. та № 2 від 01.06.2020 р. Під час перевірки зазначених договорів було виявлено наступне:
1) договір № 52 від 24.06.2020 р. відповідає вимогам Оголошення;
2) договір № 3 від 08.04.2021 р. надано Учасником без графіку надання послуг по дезінфекції, дератизації та дезінсекції, що відповідно до п. 4.1 цього договору є його «невід’ємним додатком». Також в якості підтвердження факту повного виконання цього договору, не було надано акту(-ів) наданих послуг;
3) до договорів № 7 від 01.06.2020 р. та № 2 від 01.06.2020 р. не було надано графіків надання послуг по дезінфекції, дератизації та дезінсекції, що відповідно до п. 4.1 цих договорів є їх «невід’ємним додатком».
Учасник у своїй вимозі вказав, що «до даних договорiв чiтких графіків надання послуг не йшло», але на графіки є посилання в договорах, де вказано, що вони є невід’ємною частиною договору.
Прошу звернути увагу Учасника на те, що у розділі «Інша інформація» Додатку 2 до Оголошення вказано, що «У разі неподання будь-якого з вищеперерахованих документів, учасник надає обґрунтовану пояснювальну записку в довільній формі про причини неподання такого документу. У разі неподання будь-якого з вищеперерахованих документів (або неподання пояснювальної записки про причини неподання такого документу), а також інших документів Оголошення, така пропозиція буде відхилена.» Учасник у своїй пропозиції не надав такої пояснювальної записки щодо відсутності графіків та акту наданих послуг.
Тому Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимога Замовника щодо надання «не менше одного аналогічного договору» для кваліфікації пропозиції, Учасником виконано так як було надано не менше одного договору.
П. 5 Додатку 2 до Оголошення вимагає надання Учасником «Копію/оригінал відповідних аналогічних договорів (у повному обсязі та з усіма додатками) з підтверджуючими документами про їх повне виконання (кількість відповідних копій/оригіналів має відповідати кількості договорів, вказаних в довідці).» Тобто, щоб пропозиція Учасника відповідала вимозі п. 5 Додатку 2 до Оголошення, учасник повинен був надати аналогічні договори з усіма додатками та з підтверджуючими документами про їх повне виконання у кількості, що відповідає кількості договорів, вказаній у довідці про виконання аналогічних договорів. У своїй пропозиції Учасник надав довідку № 2021-712 від 16.06.2021 р. про виконання аналогічних договорів, в якій було зазначено чотири договори, а саме: №52 від 24.06.2020 р., № 3 від 08.04.2021 р, № 7 від 01.06.2020 р. та № 2 від 01.06.2020 р. Під час перевірки зазначених договорів було виявлено наступне:
1) договір № 52 від 24.06.2020 р. відповідає вимогам Оголошення;
2) договір № 3 від 08.04.2021 р. надано Учасником без графіку надання послуг по дезінфекції, дератизації та дезінсекції, що відповідно до п. 4.1 цього договору є його «невід’ємним додатком». Також в якості підтвердження факту повного виконання цього договору, не було надано акту(-ів) наданих послуг;
3) до договорів № 7 від 01.06.2020 р. та № 2 від 01.06.2020 р. не було надано графіків надання послуг по дезінфекції, дератизації та дезінсекції, що відповідно до п. 4.1 цих договорів є їх «невід’ємним додатком».
Учасник у своїй вимозі вказав, що «до даних договорiв чiтких графіків надання послуг не йшло», але на графіки є посилання в договорах, де вказано, що вони є невід’ємною частиною договору.
Прошу звернути увагу Учасника на те, що у розділі «Інша інформація» Додатку 2 до Оголошення вказано, що «У разі неподання будь-якого з вищеперерахованих документів, учасник надає обґрунтовану пояснювальну записку в довільній формі про причини неподання такого документу. У разі неподання будь-якого з вищеперерахованих документів (або неподання пояснювальної записки про причини неподання такого документу), а також інших документів Оголошення, така пропозиція буде відхилена.» Учасник у своїй пропозиції не надав такої пояснювальної записки щодо відсутності графіків та акту наданих послуг.
Тому Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП НОВИЦЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
85 205,78
UAH з ПДВ
|
60 954,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЮР-ДЕЗ" |
122 099,69
UAH з ПДВ
|
62 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІТІДЕЗ" |
163 857,26
UAH з ПДВ
|
68 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Одеська обласна дезінфекційна станція |
169 973,41
UAH з ПДВ
|
75 353,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ |
110 112,06
UAH з ПДВ
|
81 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Озон-Дез |
153 838,31
UAH з ПДВ
|
124 406,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП НОВИЦЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3712504470 |
Відхилено |
60 954,90
UAH з ПДВ
|
29 червня 2021 16:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЮР-ДЕЗ" #37009407 |
Відхилено |
62 000,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2021 14:30
|
ТОВ "СІТІДЕЗ" #43960792 |
Відхилено |
68 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 11:14
|
ТОВ Одеська обласна дезінфекційна станція #41667759 |
Переможець |
75 353,50
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 13:29
|
договір з дератизації та дезинсекції.pdf | укладений |
16 липня 2021 11:12
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
14 вересня 2021 14:55
|
6 247,52 UAH | UA898201720343140001000000570 ОДУВС |
UA283287040000026005054257653 ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція" |
Оплачений |
14 вересня 2021 14:55
|
6 158,51 UAH | UA898201720343140001000000570 ОДУВС |
UA283287040000026005054257653 ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція" |
Оплачений |
14 вересня 2021 14:55
|
19 670,72 UAH | UA898201720343140001000000570 ОДУВС |
UA283287040000026005054257653 ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція" |
Оплачений |
14 вересня 2021 14:55
|
5 600,00 UAH | UA898201720343140001000000570 ОДУВС |
UA283287040000026005054257653 ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція" |
Оплачений |
16 грудня 2021 13:25
|
26 755,99 UAH | UA898201720343140001000000570 ОДУВС |
UA283287040000026005054257653 ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція" |
Оплачений |
16 грудня 2021 13:25
|
10 685,88 UAH | UA898201720343140001000000570 ОДУВС |
UA283287040000026005054257653 ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція" |
Оплачений |
16 грудня 2021 13:25
|
234,88 UAH | UA898201720343140001000000570 ОДУВС |
UA283287040000026005054257653 ТОВ"Одеська обл.дезінфекційна станція" |
Оплачений |