Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Атоменергомаш" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 26444970 |
Вебсайт: | http://aem.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, м. Енергодар, Запорізька обл., вул. Промислова,52, а/с 306 |
Контактна особа: |
Баранова Олена Валеріївна 380613964734 gomoyunova@aem.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2021 14:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 червня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 100 % від вартості договору, що становить 26 132 917,32 грн. (двадцять шість мільйонів сто тридцять дві тисячі дев’ятсот сімнадцять гривень 32 копійки) в т. ч. ПДВ 4355486,22 грн. (чотири мільйони триста п’ятдесят п’ять тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 22 копійки) протягом 10 (десяти) календарних днів з дати укладення договору, але не раніше надання Постачальником забезпечення попередньої оплати (авансу) зі строком 10.09.2021. | Аванс | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
08 червня 2021 13:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2021 13:55 |
Повідомлення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000078 ● 6bc602e2f6ad4c749c8730e922198932
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2021 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови з питань
цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7
UА-2021-06-08-006585-b
08.06.2021
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-10 11:12:48
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі листів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-08-006585-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи), які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі до пункту 2 частини другої статті 40 Закону та укладання договору з товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТІНВЕСТ-СМЦ».
2. Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-12 11:43:55
Пояснення та документи на запит Держаудитслужби
На Ваш запит повідомляємо повідомляємо наступне.
1. ВП «Атоменергомаш» є безпосереднім виробником контейнеру для сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (далі контейнер ССВЯП), який складається з багатомісного герметичного кошика та вентильованого бетонного контейнера. Виробництво зазначеної продукції проводиться відповідно до вимог ТУ УА 292143.02 /ТУ У 74.2 24584661 005 2004 «Система зберігання відпрацьованого ядерного палива. Багатомісний герметичний кошик 292143.00.00.00.000», ТУ УА 292143.01/ТУ У 74.2-24584661-002-2003 «Система зберігання відпрацьованого ядерного палива. Металоконструкції вентильованого бетонного контейнера» та конструкторської документації, що розроблені АТ Харківським науково-дослідним та проектно-конструкторським інститутом «Енергопроект», основними матеріалами для виготовлення контейнеру ССВЯП є сталевий листовий прокат товщинами від 5мм до 160мм зі сталей 10ХСНД, ст.20, ст3сп2, ДСТУ 8540:2015, ДСТУ 8541:2015, ДСТУ 8803:2018, ГОСТ 1577-93. Вказані вироби є системами, важливими для безпеки, та безпосередньо впливають на безпечну експлуатацію атомних електростанцій. Проектування та виготовлення контейнеру ССВЯП здійснюються на підставі ліцензії, що надана правовласником – американською компанією DUKE ENGINEERING & SERVICE (EUROPE) INC. При проектуванні були проведені роботи як саме проектувальником - АТ Харківським науково-дослідним та проектно-конструкторським інститутом «Енергопроект», так і головною матеріалознавською організацією України – інститутом електрозварювання імені Є.О. Патона, з підбору та обґрунтування матеріалів вітчизняного виробництва, що забезпечують функціонал виробів не гірше, ніж у конструкції ліцензіата. Вибір основних матеріалів також обґрунтований звітом з аналізу безпеки ВП ЗАЕС, де проведений розрахунок на міцність матеріалів. За результатами опрацювання джерел технічної та бізнес-інформації, а також експертного висновку по сталевому прокату ДП «НІЦ ЗКАЕ ІЕЗ ім. Є.О. Патона» від 24.05.2021 №24, на підставі проведеного аналізу, маркетингових досліджень виробників на металургійному ринку України по прокату листовому Запорізької торгово-промислової палати від 27.05.2021 №05.6/188 на запит ВП «Атоенергомаш», встановлено, що вищевказаний прокат листовий за методами, засобами виробництва та можливістю проведення всіх випробувань якості на даний час може бути виготовлений в Україні лише на виробничих потужностях підприємств ПАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ», ПрАТ «ММК ім. Ільїча», ПрАТ «МК «АЗОВСТАЛЬ», дилером яких є ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ», що може комплексно постачати листовий прокат їх виробництва на території України. Зазначені вище висновки експертних організацій, свідчать про відсутність, з технічних та організаційних причин, на території України конкуренції серед вітчизняних виробників даного листового прокату, що є підставою для проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до п.2 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність конкуренції з технічних причин).
Інформація, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі були оприлюдненні під час проведення переговорної процедури в електронній системі закупівель за оголошенням UA-2021-06-08-006585-b (документи додаються).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті ВП «Атоменергомаш» 08.06.2021 за посиланням https://aem.zp.ua/index.php?id=44. Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена за результатом проведення аналізу ринкових цін за найменшою ціною ТОВ «Метінвест –СМЦ» який є дилером виробників ПАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ», ПрАТ «ММК ім. Ільїча», ПрАТ «МК «АЗОВСТАЛЬ» (інформаційна довідка та комерційні пропозиції додаються.).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-31 10:49:29
Роз'яснення змісту висновку та зобов'язань замовника, визначених у висновку
«Висновком про результати моніторингу закупівлі» від 27.08.2021, складеним за результатами моніторингу закупівлі ДК 021:2015-44170000-2 Плити, лити, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (листи) 560,644 т. (UA-2021-06-08-006585-b), Держаудитслужба зобов’язала замовника «здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
В зв’язку з вищевикладеним, відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення щодо змісту Висновку та зобов’язань замовника згідно з Висновком з наступних питань:
- які заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства повинен вжити замовник;
- з якої з передбачених чинним законодавством підстав (ст. 651 ЦКУ, ст. 180 ГКУ) підлягає розірванню договір про закупівлю згідно з Висновком;
- чи буде вважатися виконаним зобов’язання замовника у разі, якщо на пропозицію замовника розірвати договір за згодою сторін інша сторона договору відповість відмовою.
У пункті 1 частини ІІ «Констатуюча частина» Висновку зазначено, що у обґрунтування замовника щодо застосування переговорної процедури закупівлі не містить посилань на документи, які б підтверджували здійснення аналізу ринку виготовлення прокату листового та його постачання іншими підприємствами, як резидентами, так і нерезидентами України, а також зазначено, що станом на 31.05.2021 ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» відсутній у зведеному переліку суб’єктів природних монополій, який розміщений на офіційному вебпорталі Антимонопольного комітету України.
В зв’язку з вищевикладеним, відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення щодо змісту Висновку з наступних питань:
- якими нормами чинного законодавства передбачено обов’язок замовника в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі зазначати посилання на документи, які підтверджують здійснення аналізу ринку виготовлення прокату листового та його постачання іншими підприємствами, як резидентами, так і нерезидентами України;
- якими нормами чинного законодавства передбачено, що переговорна процедура може застосовуватися замовником виключно у разі включення учасника до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, який розміщений на офіційному вебпорталі Антимонопольного комітету України.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
2021-09-02 11:18:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді |
Дата публікації: | 08 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | відкрито провадження у справі № 640/25819/21 |
Дата відкриття провадження: | 30 вересня 2021 |
Документи:
05 жовтня 2021 10:46
|
Електронний підпис |
08 вересня 2021 13:28
|
Електронний підпис |
08 вересня 2021 13:28
|
5945.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" #32036829 |
Переможець |
26 132 917,32
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2021 10:35
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 16:13
|
Додаткова угода №1 (1) (1).pdf | зміни до договору |
30 липня 2021 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 16:37
|
Висновки.pdf | укладений |
24 червня 2021 16:35
|
Договір №20-05-52.pdf | укладений |
24 червня 2021 16:35
|
Висновок ЗТПП.pdf | укладений |
24 червня 2021 16:35
|
експертний висновок.pdf | укладений |
24 червня 2021 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі; продовження строку дії договору та строку виконання зобов"язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 20/05/52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку поставки продукції |
Номер договору про закупівлю: | 20/05/52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |