Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Листи
Очікувана вартість
26 132 917,32 UAH
UA-2021-06-08-006585-b 355898e67bb54d95bda54a213adb3d24
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранова Олена Валеріївна

380613964734 gomoyunova@aem.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Атоменергомаш" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 26444970
Вебсайт: http://aem.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, м. Енергодар, Запорізька обл., вул. Промислова,52, а/с 306
Контактна особа: Баранова Олена Валеріївна
380613964734
gomoyunova@aem.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
ВП «Атоменергомаш» є безпосереднім виробником контейнеру для сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (далі контейнер ССВЯП), який складається з багатомісного герметичного кошика та вентильованого бетонного контейнера. Виробництво зазначеної продукції проводиться відповідно до вимог ТУ УА 292143.02 /ТУ У 74.2 24584661 005 2004 «Система зберігання відпрацьованого ядерного палива. Багатомісний герметичний кошик 292143.00.00.00.000», ТУ УА 292143.01/ТУ У 74.2-24584661-002-2003 «Система зберігання відпрацьованого ядерного палива. Металоконструкції вентильованого бетонного контейнера» та конструкторської документації, що розроблені АТ Харківським науково-дослідним та проектно-конструкторським інститутом «Енергопроект», основними матеріалами для виготовлення контейнеру ССВЯП є сталевий листовий прокат товщинами від 5мм до 160мм зі сталей 10ХСНД, ст.20, ст3сп2, ДСТУ 8540:2015, ДСТУ 8541:2015, ДСТУ 8803:2018, ГОСТ 1577-93. Вказані вироби є системами, важливими для безпеки, та безпосередньо впливають на безпечну експлуатацію атомних електростанцій. Проектування та виготовлення контейнеру ССВЯП здійснюються на підставі ліцензії, що надана правовласником – американською компанією DUKE ENGINEERING & SERVICE (EUROPE) INC. При проектуванні були проведені роботи як саме проектувальником - АТ Харківським науково-дослідним та проектно-конструкторським інститутом «Енергопроект», так і головною матеріалознавською організацією України – інститутом електрозварювання імені Є.О. Патона, з підбору та обґрунтування матеріалів вітчизняного виробництва, що забезпечують функціонал виробів не гірше, ніж у конструкції ліцензіата. Вибір основних матеріалів також обґрунтований звітом з аналізу безпеки ВП ЗАЕС, де проведений розрахунок на міцність матеріалів. За результатами опрацювання джерел технічної та бізнес-інформації, а також експертного висновку по сталевому прокату ДП «НІЦ ЗКАЕ ІЕЗ ім. Є.О. Патона» від 24.05.2021 №24, на підставі проведеного аналізу, маркетингових досліджень виробників на металургійному ринку України по прокату листовому Запорізької торгово-промислової палати від 27.05.2021 №05.6/188 на запит ВП «Атоенергомаш», встановлено, що вищевказаний прокат листовий за методами, засобами виробництва та можливістю проведення всіх випробувань якості на даний час може бути виготовлений в Україні лише на виробничих потужностях підприємств ПАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ», ПрАТ «ММК ім. Ільїча», ПрАТ «МК «АЗОВСТАЛЬ», дилером яких є ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ», що може комплексно постачати листовий прокат їх виробництва на території України. Зазначені вище висновки експертних організацій, свідчать про відсутність, з технічних та організаційних причин, на території України конкуренції серед вітчизняних виробників даного листового прокату, що є підставою для проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до п.2 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність конкуренції з технічних причин).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2021 14:02
Оскарження наміру укласти договір: 19 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5.23 т.
Лист Б-ПН-О-120х1800х1000 ст.20 ДСТУ 8540:2015 ГОСТ 1577-93 -ТВ1-М1-ГС-ДК2 або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
21.66 т.
Лист Б-ПН-О-60х2200х1700 ст.20 ДСТУ 8540:2015 ГОСТ 1577-93 -ТВ1-М1-КИ-1УЗК-ТО-ДК2 або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
58.31 т.
Лист БТ-ПН-НО-160х1800х1200 ст.20 ДСТУ 8540:2015 ГОСТ 1577-93 -М1-ДК2-ГС-ТВ1 або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
247.06 т.
Лист БТ-ПН-НО-80х2500х7000 Ст.20 ДСТУ 8540:2015 ГОСТ 1577-93 -М1-ДК2-ГС-ТВ1 або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
26.28 т.
Лист Б-ПН-О-60х2100х6500 ст.20 ДСТУ 8540:2015 ГОСТ 1577-93 -ТВ1-М1-КИ-1УЗК-ТО-ДК2 або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
28.075 т.
Лист Б-ПН-О-70х2200х4500 ст.20 ДСТУ 8540:2015 ГОСТ 1577-93 -М1-ДК2-КИ-ТВ1-УЗК-ТО або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
30.5 т.
Лист Б-ПН-О-14х1700х6000 ст.20 ДСТУ 8540:2015 ГОСТ 1577-93 -ТВ1-М1-ГС-ТО-ДК2 або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
12.709 т.
Лист Б-ПН-О-10х2000х6500 ст.20 ДСТУ 8540:2015 ГОСТ 1577-93 -ТВ1-М1-ГС-ТО-ДК2 або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
4.54 т.
Лист Б-ПН-НО-16х2000х4500 ст.10ХСНД ДСТУ 8540:2015 ДСТУ 8541:2015 -УЗК-ТО або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
45.6 т.
Лист Б-ПН-О-20х2000х4500 ст.10ХСНД ДСТУ 8540:2015 ДСТУ 8541:2015 -УЗК-ТО або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
20.07 т.
Лист Б-ПН-НО-70х1700х3500 ст.10ХСНД ДСТУ 8540:2015 ДСТУ 8541:2015 -KCV-УЗК-ТО або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
32.552 т.
Лист БТ-ПН-НО-26х1800х5500 ст.10ХСНД ДСТУ 8540:2015 ДСТУ 8541:2015 -УЗК-ТО або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
24.258 т.
Лист Б-ПН-НО-85х1700х3500 ст.10ХСНД ДСТУ 8540:2015 ДСТУ 8541:2015 -KCV-УЗК-ТО або кратна довжина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
3.8 т.
Лист Б-ПН-О-40х2000х6000 ст3сп2 ДСТУ 8540:2015 ДСТУ 8803:2018
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Лепорського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 100 % від вартості договору, що становить 26 132 917,32 грн. (двадцять шість мільйонів сто тридцять дві тисячі дев’ятсот сімнадцять гривень 32 копійки) в т. ч. ПДВ 4355486,22 грн. (чотири мільйони триста п’ятдесят п’ять тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 22 копійки) протягом 10 (десяти) календарних днів з дати укладення договору, але не раніше надання Постачальником забезпечення попередньої оплати (авансу) зі строком 10.09.2021. Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

08 червня 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2021 13:55
Повідомлення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-06-000078 ● 6bc602e2f6ad4c749c8730e922198932
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2021 15:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2021 № 265

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови з питань
цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7
UА-2021-06-08-006585-b

08.06.2021
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-10 11:12:48

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі листів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-08-006585-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи), які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі до пункту 2 частини другої статті 40 Закону та укладання договору з товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТІНВЕСТ-СМЦ».
2. Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-12 11:43:55

Пояснення та документи на запит Держаудитслужби

На Ваш запит повідомляємо повідомляємо наступне.
1. ВП «Атоменергомаш» є безпосереднім виробником контейнеру для сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (далі контейнер ССВЯП), який складається з багатомісного герметичного кошика та вентильованого бетонного контейнера. Виробництво зазначеної продукції проводиться відповідно до вимог ТУ УА 292143.02 /ТУ У 74.2 24584661 005 2004 «Система зберігання відпрацьованого ядерного палива. Багатомісний герметичний кошик 292143.00.00.00.000», ТУ УА 292143.01/ТУ У 74.2-24584661-002-2003 «Система зберігання відпрацьованого ядерного палива. Металоконструкції вентильованого бетонного контейнера» та конструкторської документації, що розроблені АТ Харківським науково-дослідним та проектно-конструкторським інститутом «Енергопроект», основними матеріалами для виготовлення контейнеру ССВЯП є сталевий листовий прокат товщинами від 5мм до 160мм зі сталей 10ХСНД, ст.20, ст3сп2, ДСТУ 8540:2015, ДСТУ 8541:2015, ДСТУ 8803:2018, ГОСТ 1577-93. Вказані вироби є системами, важливими для безпеки, та безпосередньо впливають на безпечну експлуатацію атомних електростанцій. Проектування та виготовлення контейнеру ССВЯП здійснюються на підставі ліцензії, що надана правовласником – американською компанією DUKE ENGINEERING & SERVICE (EUROPE) INC. При проектуванні були проведені роботи як саме проектувальником - АТ Харківським науково-дослідним та проектно-конструкторським інститутом «Енергопроект», так і головною матеріалознавською організацією України – інститутом електрозварювання імені Є.О. Патона, з підбору та обґрунтування матеріалів вітчизняного виробництва, що забезпечують функціонал виробів не гірше, ніж у конструкції ліцензіата. Вибір основних матеріалів також обґрунтований звітом з аналізу безпеки ВП ЗАЕС, де проведений розрахунок на міцність матеріалів. За результатами опрацювання джерел технічної та бізнес-інформації, а також експертного висновку по сталевому прокату ДП «НІЦ ЗКАЕ ІЕЗ ім. Є.О. Патона» від 24.05.2021 №24, на підставі проведеного аналізу, маркетингових досліджень виробників на металургійному ринку України по прокату листовому Запорізької торгово-промислової палати від 27.05.2021 №05.6/188 на запит ВП «Атоенергомаш», встановлено, що вищевказаний прокат листовий за методами, засобами виробництва та можливістю проведення всіх випробувань якості на даний час може бути виготовлений в Україні лише на виробничих потужностях підприємств ПАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ», ПрАТ «ММК ім. Ільїча», ПрАТ «МК «АЗОВСТАЛЬ», дилером яких є ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ», що може комплексно постачати листовий прокат їх виробництва на території України. Зазначені вище висновки експертних організацій, свідчать про відсутність, з технічних та організаційних причин, на території України конкуренції серед вітчизняних виробників даного листового прокату, що є підставою для проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до п.2 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність конкуренції з технічних причин).
Інформація, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі були оприлюдненні під час проведення переговорної процедури в електронній системі закупівель за оголошенням UA-2021-06-08-006585-b (документи додаються).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті ВП «Атоменергомаш» 08.06.2021 за посиланням https://aem.zp.ua/index.php?id=44. Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена за результатом проведення аналізу ринкових цін за найменшою ціною ТОВ «Метінвест –СМЦ» який є дилером виробників ПАТ «ЗАПОРІЖСТАЛЬ», ПрАТ «ММК ім. Ільїча», ПрАТ «МК «АЗОВСТАЛЬ» (інформаційна довідка та комерційні пропозиції додаються.).

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-08-31 10:49:29

Роз'яснення змісту висновку та зобов'язань замовника, визначених у висновку

«Висновком про результати моніторингу закупівлі» від 27.08.2021, складеним за результатами моніторингу закупівлі ДК 021:2015-44170000-2 Плити, лити, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (листи) 560,644 т. (UA-2021-06-08-006585-b), Держаудитслужба зобов’язала замовника «здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
В зв’язку з вищевикладеним, відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення щодо змісту Висновку та зобов’язань замовника згідно з Висновком з наступних питань:
- які заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства повинен вжити замовник;
- з якої з передбачених чинним законодавством підстав (ст. 651 ЦКУ, ст. 180 ГКУ) підлягає розірванню договір про закупівлю згідно з Висновком;
- чи буде вважатися виконаним зобов’язання замовника у разі, якщо на пропозицію замовника розірвати договір за згодою сторін інша сторона договору відповість відмовою.
У пункті 1 частини ІІ «Констатуюча частина» Висновку зазначено, що у обґрунтування замовника щодо застосування переговорної процедури закупівлі не містить посилань на документи, які б підтверджували здійснення аналізу ринку виготовлення прокату листового та його постачання іншими підприємствами, як резидентами, так і нерезидентами України, а також зазначено, що станом на 31.05.2021 ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» відсутній у зведеному переліку суб’єктів природних монополій, який розміщений на офіційному вебпорталі Антимонопольного комітету України.
В зв’язку з вищевикладеним, відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення щодо змісту Висновку з наступних питань:
- якими нормами чинного законодавства передбачено обов’язок замовника в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі зазначати посилання на документи, які підтверджують здійснення аналізу ринку виготовлення прокату листового та його постачання іншими підприємствами, як резидентами, так і нерезидентами України;
- якими нормами чинного законодавства передбачено, що переговорна процедура може застосовуватися замовником виключно у разі включення учасника до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, який розміщений на офіційному вебпорталі Антимонопольного комітету України.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.

2021-09-02 11:18:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в суді
Дата публікації: 08 вересня 2021
Номер відкриття провадження: відкрито провадження у справі № 640/25819/21
Дата відкриття провадження: 30 вересня 2021

Документи:

05 жовтня 2021 10:46
Електронний підпис
08 вересня 2021 13:28
5945.pdf
05 жовтня 2021 10:46
Електронний підпис
08 вересня 2021 13:28
Електронний підпис
08 вересня 2021 13:28
5945.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
Переможець 26 132 917,32
UAH з ПДВ
08 червня 2021 14:02

Документи

08 червня 2021 14:02
Електронний підпис
08 червня 2021 14:02
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2021 14:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
26 132 917,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2021 14:02
Електронний підпис
08 червня 2021 14:02
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2023 16:17
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 10:35
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 16:13
Додаткова угода №1 (1) (1).pdf зміни до договору
30 липня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 16:37
Висновки.pdf укладений
24 червня 2021 16:35
Договір №20-05-52.pdf укладений
24 червня 2021 16:35
Висновок ЗТПП.pdf укладений
24 червня 2021 16:35
експертний висновок.pdf укладений
24 червня 2021 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі; продовження строку дії договору та строку виконання зобов"язань щодо передачі товару.
Номер договору про закупівлю: 20/05/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку поставки продукції
Номер договору про закупівлю: 20/05/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2021 — 23 червня 2022
Сума оплати за договором: 26 042 819,53
UAH (в тому числі ПДВ 4 340 469,92 UAH)